لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های ساری کدام اند؟ جزئیات کامل به همراه تصاویر
بهترین هتل های ساری کدام اند؟ جزئیات کامل به همراه تصاویر

بهترین هتل های ساری کدام اند؟ جزئیات کامل به همراه تصاویر

از گذشته تاکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران و مسافران در سفر به ساری، یافتن و رزرو کردن بهترین هتل های ساری بوده است. ساری مرکز استان مازندران و از مهمترین و بزرگترین شهرهای باریکه شمالی و سرسبز ایران است. شهر ساری که روزگاری به نام تجن هم شناخته می‌شده، مانند شهرهای دیگر شمالی ایران، از هم‌نشینی با کوهستان البرز و دریای مازندران بهره زیادی برده است. ساری به خاطر بافت سنتی شهری و طبیعت سرسبز خود، از محبوب‌ترین شهرهای توریست‌پذیر ایران است و هتل های ساری از امکانات خوبی برخوردار هستند.

لیست هتل‌های 4 ستاره ساری

هتل سالار دره ساری

بهترین هتل ساری، هتل چهار ستاره سالاردره در ۱۲ کیلومتری جنوب ساری و در جاده ساری به سمنان، در نزدیکی رودخانه سالاردره قرار گرفته است. هتل سالاردره ساری با داشتن چشم انداز طبیعی بسیار زیبا و امکانات رفاهی کامل، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی جهت گذراندن اوقات خوش برای شما مهمانان عزیز باشد.
این هتل که در طبیعت سرسبز شمال واقع شده، در فضایی به وسعت ۵۶۰۰ متر مربع به اضافه ۲ هکتار فضای سبز بسیار زیبا بنا شده است. هتل سالاردره ساری در 4 طبقه و 56 واحد در سال 1352 احداث و در سال 1388 بطور کامل بازسازی شده است.
چنانچه عاشق جنگل هستید و دوست دارید یک شب رویایی در طبیعت بکر شمال داشته باشید، این هتل انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. از ویژگی‌های قابل توجه این هتل می‌توان به سفره خانه سنتی با ویو رو به جنگل اشاره کرد.
از دیگر امکانات این هتل: کافی شاپ، تالار، مجموعه ورزشی، زمین تنیس، فروشگاه، چایخانه، آلاچیق بیرون از هتل، سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن بیلیارد، اینترنت رایگان، پارک بازی کودکان، سالن کنفرانس، سالن همایش، صندوق امانات، آسانسور، فضای سبز، فضای تابستانه، خشکشویی، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، سالن زیبایی بانوان، خانه داری شبانه‌روزی و… می‌باشد.
پیشتر گفتیم این هتل در 12 کیلومتری شهر ساری قرار گرفته است؛ به همین علت با جاذبه‌‌های توریستی ساری اندکی فاصله دارد. اما به مکان‌های دیدنی دیگر مثل: خانه کلبادی، امامزاده عباس، برج سلطان زین العابدین، آب انبار میرزا مهدی، مجموعه تاریخی فرح آباد، پناهگاه حیوانات میانکاله، سد سلیمان تنگه، حمام وزیری، آب انبار نو، بقعه امام زاده یحیی، مسجد جامع، مسجد فرح آباد، خانه فاضلی، دریاچه الندان و پارک جنگلی شهید زارع دسترسی خوبی دارد.

هتل بادله ساری

حیاط و فضای باز هتل بادله سارینام این هتل که در سال 1359 تاسیس و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت، از روستایی در ارتفاعات یانه سر بخش هزارجریب بهشهر برداشته شده است. ساختمان این هتل در زمینی با داشتن مساحت 9000 مترمربع و در 3 طبقه و مجموعا 75 اتاق احداث شده که گنجایش پذیرایی همزمان بیشتر از 160 نفر مهمان را دارد.
هتل بادله ساری از بهترین هتل های ساری بوده که اتاق‌های متنوع آن منظره‌ی رو به خیابان،‌ جنگل،‌ محوطه‌ی هتل و دشت را دارند. اتاق‌های بهترین هتل ساری به 6 نوع مختلف تقسیم‌ می‌شوند: اتاق 2 تخته‌ی معمولی و اتاق 2 تخته‌ی رویال با قابلیت یک نفر اضافه (کاناپه‌ی تخت شو)، سوئیت معمولی، سوئیت رویال و سوئیت امپریال 2 نفره (هر کدام دارای یک یا 2 کاناپه‌ی تخت شو) و همینطور سوئیت 3 نفره‌ی رویال.
متراژ و امکانات اتاق‌ها متفاوت از یکدیگر بوده اما همگی مبله، دارای تلویزیون، اینترنت و… می‌باشند. سرویس بهداشتی فرنگی داخل اتاق‌ها و سرویس بهداشتی ایرانی داخل طبقات و لابی تعبیه شده است. هتل بادله ساری دارای تجهیزات لازم برای عبور و مرور افراد کم‌توان نیز می‌باشد.
انتظار می‌رفت هتل بادله ساری به عنوان بهترین هتل در ساری دارای فروشگاه اختصاصی باشد؛ اما متاسفانه اینطور نیست. اما خبر خوش آن است که برای خرید سوغاتی‌های مورد نیارتان آنچنان کار دشواری در شهر‌های شمالی کشور نخواهید داشت. خارج از هتل ، اصولا در ورودی و خروجی شهر‌ها و همه مسیرهای بین راهی پر از مغازه‌های بزرگ می‌باشد که دقیقا برای خرید انواع سوغاتی‌های متنوع کار می‌کنند و کار شما را راحت کرده‌اند. چنانچه قصد خرید سوغاتی‌های محلی را دارید ما به شما عسل کوهی محلی، ‌آغوز نون و ترشیجات ساری را پیشنهاد می‌دهیم.

هتل نوید ساری

محوطه هتل نوید ساریهتل نوید ساری از هتل‌های ۴ ستاره و از بهترین هتل های شهر ساری است. این هتل با امکانات رفاهی و فضای دل‌انگیز خود، لحظات شیرین و دل‌چسبی را برایتان بدون شک رقم خواهد زد که خاطرات اقامت در آن را هیچگاه فراموش نمی‌کنید. هنگامیکه در شهر ساری، به ساختمان ۶ طبقه هتل نوید وارد شوید، تازه خواهید فهمید که با چه مکان فوق‌العاده‌ای آشنا شده‌اید.
این ساختمان دارای ۶۶ واحد اتاق می‌باشد و با معماری منحصر به فردش، توجهات بسیار زیادی را تاکنون به خود جلب کرده است. خوب است بدانید، هتل نوید ساری از سال ۱۳۸۷ کار خود را در این ساختمان شروع کرد و در سال ۱۳۹۳، با هدف افزایش سطح کیفی و ارائه خدمات باکیفیت‌تر برای اقامت در هتل، قسمت‌های متنوع بنای مدنظر مورد بازسازی قرار گرفت.
جدا از همه، ساختمان هتل نوید در منطقه‌ای از شهر خوش آب و هوای ساری قرار گرفته که دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر دارد. حال اگر سری به محیط داخلی این هتل به عنوان بهترین هتل های ساری بزنیم، بدون شک قبل از هر چیز اتاق‌های دلباز آن نظر شما را جلب خواهند کرد. در این اتاق‌ها امکانات رفاهی قرار داده شده است تا مهمانان هتل نوید ساری، از هر نظر احساس آرامش و راحتی داشته باشند.
در کنار اتاق‌های جذاب هتل، رستوران هتل با ظرفیت ۲۰۰ نفر، لذت سفر به شهر ساری و اقامت در هتل نوید را چندین برابر می‌کند. رستوران هتل نوید برای پذیرایی از مهمانان تنها نیست و کافی‌شاپ هتل نیز از امکانات بسیار خوبی برای سرو انواع دسرها و نوشیدنی‌های خوش‌رنگ و خوش‌طعم برخوردار است.
از دیگر نقطه قوت هتل نوید ساری که این اقامتگاه ۴ ستاره را بهترین هتل ساری مازندران کرده است، پارکینگ رایگان آن می‌باشد. این پارکینگ گنجایش ۸۰ خودرو را داشته و کاملا نیاز مهمانان به داشتن مکانی امن برای خودروشان را رفع می‌کند. اقامت در هتل نوید ساری، فرصت برخورداری از سرویس‌های متنوعی را به مهمانان این مکان می‌دهد. برای نمونه با داشتن سرویس ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، خشکشویی، تشریفات ویژه و خدمات بیدار باش قطعا در زمان‌های مختلفی از اقامتتان احساس بسیار خوبی خواهید داشت.
البته از دید بسیاری از مهمانان، مهم‌‌ترین ویژگی بهترین هتل ساری، مجهز بودن به استخری زیبا و ارائه سرویس ماساژ در سونا و جکوزی این اقامتگاه است. ناگفته نماند که مهمانان هتل نوید می‌توانند از سالن کنفرانس این اقامتگاه هم استفاده کنند. این سالن که در طبقه همکف ساختمان هتل نوید ساری قرار گرفته، دارای امکاناتی نظیر ویدئو پروژکتور، نورپردازی، خدمات صوتی و تصویری و امکان سرو میان وعده بوده و بدون شک میزبان بسیار شایسته‌ای برای جلسات مهم و ضروری شما خواهد بود. این هتل در کنار هتل نارنج ساری به عنوان بهترین هتل های ساری برای اقامت در این شهر شناخته می‌شوند.
خبر خوش برای افراد کم توان و ناتوان این است که در هتل نوید ساری، تمامی امکانات و خدمات رفاهی جهت راحتی این دسته از افراد فراهم شده است تا آن‌ها هم از انتخاب این هتل نهایت لذت را ببرند. انتخاب هتل نوید ساری در سفر به این شهر به منزله تضمین راحتی و آسودگی‌تان خواهد بود.

لیست هتل‌ های 3 ستاره ساری

هتل نارنج ساری

ویو اتاق‌های هتل نارنج ساری رو به جنگلهتل سه ستاره نارنج از بهترین هتل های ساری است که در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده و در نزدیکی ساحل زیبای فرح آباد قرار گرفته است. هتل نارنج ساری از نظر موقعيت منطقه‌ای ۲۵ كيلومتر با فرودگاه بين‌المللی ساری، ۶ كيلومتر با راه‌آهن، ۵ كيلومتر تا مركز شهر و بازار خريد (بازار تركمن)، ۴ كيلومتر با پايانه مسافربری فاصله دارد.
از مهم‌ترین مزایای قابل توجه این هتل، دسترسی آسان به مجموعه تفريحی سد سليمان‌تنگه در منطقه ييلاقی جنوب ساری است. نزدیکی به سد بخاطر برخورداری از امكانات ورزشهای آبی، اقامتی و پذيرايی در كنار رودخانه پرآب تجن شرایط مطلوبی را برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران فراهم کرده است. کادر حرفه‌ای و آموزش دیده هتل نارنج در تلاش‌اند تا شما میهمانان گرامی خاطره خوشی را از این شهر به همراه ببرید.

هتل اسرم ساری

لابی هتل اسرم ساریهتل اسرم ساری در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و برای ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی مجدد قرار گرفت. این هتل در مجاورت با رود زیبا و خروشان تجن به دور از هیاهوی شهر در دامان بکر طبیعت خوش‌ آب ‌و هوای شمال ایران واقع شده است. هتل اسرم با پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده همواره تلاش داشته تا با بهترین امکانات، لحظات شاد و دل‌چسبی را برای میهمانان فراهم سازد.

هتل آسمان شهر ساری

ساختمان و محوطه هتل آسمان شهر ساری از نمای بالاهتل آسمان شهر ساری در سال ۱۳۹۹ و در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و خارج از شهر ساری افتتاح شد. از مزایای قابل توجه این هتل می‌شود به داشتن دسترسی آسان به پارک جنگلی شهید زارع اشاره کرد. هتل آسمان شهر در ۳ طبقه و ۱۹ واحد اتاق و سوئیت با کادری حرفه‌ای و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از مسافرین گرامی می‌باشد.

بهترین هتل ساری چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین هتل‌ های شهر ساری شامل موارد زیر است:
موقعیت جغرافیایی مناسب و داشتن دسترسی آسان به نقاط مختلف شهری
تمیزی پرسنل هتل در کنار ارائه اتاق‌های باکیفیت و پاکیزه
داشتن امکانات ورزشی و باشگاهی مطلوب با تجهیزات کامل
برخورداری از کارکنان مجرب، آموزش دیده و حرفه‌ای
ارائه اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها
داشتن ظاهری زیبا و لوکس در کنار معماری چشم‌نواز
ارائه غذاهای متنوع از فرهنگ‌های مختلف در رستوران
جمع بندی:
شهر ساری، یکی از زیباترین شهرهای گردشگری شمال است. این شهر با داشتن جاذبه‌های دیدنی و تماشایی، هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. این مسافران مهمان چندروزه بهترین هتل های ساری می‌شوند و بدون شک اوقات خوشی را در هتل‌های شهر می‌گذرانند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل سارا کیش - هتلی به روز با امکانات پیشرفته
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر