لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های ارومیه – عکس و آدرس دقیق
بهترین هتل های ارومیه  - عکس و آدرس دقیق

بهترین هتل های ارومیه – عکس و آدرس دقیق

یکی از شهرهای تاریخی ایران ارومیه می‌باشد که قدمتی سه هزار ساله دارد. این شهر جزوه استان آذربایجان غربی است. شهر ارومیه در هر فصل زیبایی‌های خاص خود را دارد و با داشتن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی یکی از مقصدهای همیشگی برای سفر است. مسئله اقامت از جمله دغدغه‌های مسافران در سفر می‌باشد. هتل های ارومیه با امکانات مناسبی که برای اقامت مسافران دارند مشکل اقامت را برطرف کردند. مسافران می توانند با کمی تحقیق و پرس و جو بهترین هتل های ارومیه را پیدا کنند و از میان آن‌ها گزینه‌ای که برای آن‌ها مناسب است را انتخاب نمایند.

لیست بهترین هتل های ارومیه

هتل آنا ارومیه

ارومیه یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی شمال غرب ایران است. هتل پنج ستاره آنا ارومیه به عنوان بهترین هتل ارومیه متعلق به شرکت توسعه تاسیسات گردشگری آذرکوشک آنا است. خوب است بدانید که ارومیه به عنوان یکی از ۱۹ شهر تاریخی ایران در یونسکو ثبت شده است. هتل آنا ارومیه در سال ۱۳۹۴ با هدف ارائه خدمات باکیفیت به بهره برداری رسید.
هتل آنا ارومیه به عنوان بهترین هتل های ارومیه با خدمات اقامتی بسیار متنوع از بهترین هتل های شهر ارومیه است. به این نکته توجه داشته باشید که هتل آنا ارومیه در ۶ کیلومتری مرکز شهر و با فاصله ۱۹ کیلومتری از فرودگاه ارومیه واقع شده است. هتل آنا دارای ۱۹۶ اتاق و سوئیت به سبک مدرن شامل اتاق‌های استاندارد، دلوکس، سوییت لاکچری، سوییت رویال و سوییت پرزیدنت است. این هتل با اتاق‌های بی‌نظیری که دارد توانسته رضایت میهمانان تجاری، کاری و تفریحی را بدست آورد.
اتاق‌های هتل آنا ارومیه مجهز به تلویزیون ال ای دی، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، تهویه مطبوع، مینی بار عالی، چای ساز و انواع مختلف طعم‌های چای و نسکافه می‌باشد. این هتل بدون شک تجربه اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان فراهم خواهد آورد. بد نیست بدانید که اتاق دلوکس، علاوه بر داشتن امکاناتی که پیشتر ذکر کردیم از امکاناتی مانند قهوه‌ساز و وان شیشه‌ای در حمام بهره می‌برد.

سایرامکانات و خدمات هتل

تشریفاتی که هتل آنا ارومیه دارد شامل: رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، سالن جلسات و تالارهای چند منظوره و مجموعه ورزشی استخر، سونا خشک و بخار، حمام ترک، باشگاه بدنسازی، اتاق ماساژ و سالن پیلاتس می‌شوند و بطور 24 ساعته در خدمت میهمانان داخل و خارج از کشور هستند.
سالن اجتماعات این هتل و ۵ اتاق کنفرانس هتل آنا ارومیه، دارای محیطی دلنشین و مجهز به سیستم‌های صوتی و تصویری استاندارد است که مکان ایده آل و مناسبی برای برگزاری جلسات داخلی و بین المللی را فراهم می‌کند. هتل آنا ارومیه از بهترین سرآشپز و آشپزهای ایرانی و خارجی برخوردار است. آشپزان لذیذترین و با کیفیت‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها را در رستوران هزار و یک شب طبخ می‌کنند.
هتل آنا ارومیه آماده پذیرائی و دریافت سفارشات مختلف غذایی، آبمیوه تازه و طبیعی، انواع شیرینی، باقلوا و کیک به صورت کترینگ به افراد خارج از هتل نیز می‌باشد. میهمانان در هتل آنا ارومیه این امکان را دارند تا از مجموعه ورزشی و سوناهای خشک و بخار و استخر سر پوشیده استفاده کنند. این امکانات در طبقه آخر و با سقف شیشه‌ای قرار گرفته و در طول اقامت بصورت کاملا رایگان ارائه می‌گردد. خدماتی شامل نرمش‌های روزانه و ایروبیک سالن بدنسازی و استودیو و استفاده از خدمات ماساژ و دوش بی‌نظیر در حمام‌های ترک به میهمانان ارائه می‌شود. دقت داشته باشید هتل آنا خدمات رفت و برگشت فرودگاهی برای مسافرینی که با بلیط هواپیما به این شهر سفر کرد‌ه‌اند، ندارد.
از جمله امکانات این هتل شامل رستوران هزار و یک شب با گنجایش ۱۵۰ نفر مهمان، کافی شاپ که در طبقه همکف قرار گرفته، سالن‌های چند منظوره، مجموعه ورزشی، سالن بیلیارد، گیم نت، سالن ماساژ، حمام ترک، خدمات ویژه معلولین، پرسنلی مجرب و آزموده می‌شود.
آدرس: ارومیه، خیابان شهید بهشتی خیابان جام جم

فاصله حدودی هتل آنا تا مراکز مهم شهر

فاصله هتل آنا تا پارک فدک: با ماشین حدود 7 دقیقه
فاصله هتل آنا تا نمایشگاه بین المللی ارومیه: با ماشین حدود ۱۶ دقیقه
فاصله هتل آنا تا فرودگاه بین المللی ارومیه: با ماشین حدود 27 دقیقه

هتل دنیز ارومیه

اتاق دو تخته دبل هتل دنیز ارومیهاز بهترین هتل های ارومیه هتل ۵ ستاره دنیز در شهر ارومیه است. این هتل با فراهم کردن خدمات رفاهی متنوع سعی در تأمین اقامتی راحت و دلچسب برای مهمانان دارد. «مجتمع گردشگری باری» نام دیگر این هتل است. هتل دنیز یک مجموعه اقامتی، گردشگری، ورزشی و درمانی بوده که در ساحل چشم‌نواز دریاچه ارومیه قرار گرفته است.
هتل دنیز ارومیه دارای چشم‌انداز و آب‌وهوای ایده‌آلی است که می‌توانید از اقامتتان نهایت لذت را ببرید. امکانات در نظر گرفته شده در هتل دنیز بسیار باکیفیت و هیجان‌انگیز می‌باشد. مهمانان این امکان را دارند تا با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی گوناگون و متعدد برخوردار شوند. موقعیت مکانی هتل دنیز عالی است است. دسترسی به اکثر جاذبه‌های گردشگری معروف چون منطقه انزل، غار سهولان، دریاچه مارمیشو و پیست اسکی خشاکو بسیار آسان است.
یک رستوران سنتی با ظرفیت ۳۵ نفر در محوطه هتل قرار دارد که انواع مختلف غذاهای متنوع ایرانی و سنتی را برای مسافران تهیه و سرو می‌کند. در طبقه اول هتل سالن صبحانه خوری قرار دارد که در بازه زمانی معینی از روز فعالیت دارد. در هتل دنیز یک کافی‌شاپ با ظرفیت ۴۰ نفر وجود دارد که مکان مناسبی برای استراحت و صرف نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه به‌شمار می‌آید.

سایرامکانات و خدمات هتل دنیز

مسافرانی که سفر با خودروی شخصی‌شان به‌جای خرید بلیت هواپیما ترجیح می‌دهند، امکان استفاده از پارکینگ رایگان هتل با گنجایش ۱۰۰ خودرو را دارند. در سراسر هتل خدمات اینترنت وای فای بطور رایگان و نامحدود برای مهمانان ارائه می‌شود.
میهمانان به این شکل می‌توانند امور آنلاینشان را با سرعت بالا و در اسرع وقت انجام دهند. امکانات متنوعی چون مبلمان، میز، تلویزیون، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برای راحتی هر چه بیشتر مهمانان در لابی بزرگ هتل با گنجایش ۴۰ نفر در طبقه همکف فراهم شده‌اند.
پذیرش شبانه‌روزی هتل هم در لابی قرار گرفته است. پذیرش به‌ طور 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خشک‌شویی، لاندری، روم سرویس، فکس اقدام کنند.
آدرس: ارومیه، ارومیه، جاده قدیم ارومیه، سلماس، کیلومتر ۵۷

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ارومیه: با ماشین حدود 39 دقیقه

هتل های چهار ستاره ارومیه

هتل آریا ارومیه

سوئیت سه تخته هتل آریا ارومیه  با تم آبی و سفیدهتل چهار ستاره آریا ارومیه از بهترین هتل های ارومیه است. این هتل در مهرماه سال ۱۳۹۰ در محیطی امن، صمیمی و زیبا تاسیس شد. هتل آریا ارومیه از امکانات گوناگونی چون رستوران اختصاصی وی آی پی، سالن کنفرانس، لاندری، فست فود، بیلیارد، سالن بدنسازی و سالن ماساژ، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، خدمات کامپیوتری و آژانس هواپیمایی اختصاصی برخوردار است.
بد نیست بدانید تمامی اتاق‌های هتل آریا به تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی، یخچال، چای‌ساز و سیستم تهویه مجهز هستند. موقعیت قرارگیری هتل آریا به جاذبه‌های گردشگری اصلی ارومیه از جمله بازار ارومیه، مسجد جامع ارومیه و کلیسای حضرت مریم نزدیک است.
آدرس: ارومیه، خیابان طالقانی

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

فاصله هتل آریا تا بازار ارومیه: با ماشین حدود 3 دقیقه
فاصله هتل آریا تا مسجد جامع ارومیه: با ماشین حدود 3 دقیقه
فاصله هتل آریا تا کلیسای حضرت مریم: با ماشین حدود 7 دقیقه

هتل پارک ارومیه

هتل بین المللی پارک ارومیه از جمله بزرگترین و بهترین هتل های ارومیه واقع در مرکز تجاری است. افتتاح این هتل به سال ۱۳۸۸ برمی‌گردد. هتل پارک ارومیه از ۷ طبقه متشکل از ۷۵ باب واحد اقامتی لوکس و مجهز با دیزاینی چشم‌نواز و الگویی متفاوت تشکیل شده است.
هتل پارک از امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، فست فود مدرن، کافی شاپ، سالن جشن، خشکشویی، مرکز خرید، سالن کنفرانس، آژانس مسافرتی، صندوق امانات، سرویس ویژه معلولین، محل بازی کودکان و اینترنت وایرلس برای میهمانان و مسافران برخوردار است.
آدرس: ارومیه، خیابان امام، روبه روی بازار

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

فاصله هتل پارک تا بازار ارومیه: پیاده حدود 1 دقیقه
فاصله هتل پارک تا مسجد جامع ارومیه: با ماشین حدود 3 دقیقه
فاصله هتل پارک تا کلیسای حضرت مریم: با ماشین حدود 4 دقیقه

هتل جهانگردی ارومیه

اتاق دو تخته دبل هتل جهانگردی ارومیههتل جهانگردی ارومیه عضوی از شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی است. محل قرارگیری هتل در یکی از سرسبزترین مناطق غرب ایران و در ۴۰ کیلومتری دریاچه ارومیه می‌باشد. این هتل دارای ۶ طبقه و ۷۴ باب واحد اقامتی شیک و تمیز است.
هتل جهانگردی از پرسنلی کار آزموده و تحصیلکرده برخوردار است. این هتل با بهترین امکانات رفاهی در محیطی دل‌چسب و آرامش بخش پذیرای مسافران عزیز و گرامی خود می‌باشد. از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل، کلیسای ننه مریم، کلیسای کوه سیر، بنای تاریخی سه گنبد است. دیگر امکانات این هتل شامل فست فود، کافی شاپ، تالارهای پذیرایی چند منظوره، سالن صبحانه خوری، رستوران با سرو انواع غذای ایرانی، سنتی و اینترنت و پارکینگ می‌شود.
آدرس: ارومیه، مقابل بانک ملت، خیابان کاشانی

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

فاصله هتل جهانگردی تا کلیسای ننه مریم: با ماشین حدود 5 دقیقه
فاصله هتل جهانگردی تا سه گنبد: با ماشین حدود 2 دقیقه

هتل های سه ستاره ارومیه

هتل کارا ارومیه

سوئیت دو تخته دبل هتل کارا ارومیه با تم قهوه ایهتل کارا ارومیه از بهترین هتل های ارومیه در مناسب‌ترین نقطه شهر با چشم انداز زیبا پذیرای مسافران گرامی است. این هتل که از جمله بهترین هتل های ارومیه می‌باشد، دارای زیربنایی بالغ بر دو هزار و ۵۶۰ مترمربع است. هتل کارا در ۱۰ طبقه ساخته و دارای ۲۸ اتاق و ۷ سوییت با گنجایش نزدیک به ۱۰۰ تخت اقامتی می‌باشد.
آدرس: ارومیه، شیخ تپه، اول خیابان جنگلی، روبه روی آپارتمان های نگین

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

فاصله هتل کارا تا پارک جنگلی ارومیه: با ماشین حدود 3 دقیقه
فاصله هتل کارا تا نمایشگاه بین المللی ارومیه: با ماشین حدود 3 دقیقه

هتل ساحل ارومیه

اتاق دو تخته توئین هتل ساحل ارومیه با روتختی سبزهتل ساحل از جمله قدیمی‌ترین و بهترین هتل های ارومیه است. محل قرارگیری هتل در منطقه‌ای خوش آب‌ و هوا، رو به پارک و در مجاورت رودخانه ارومیه، به دور از هیاهوی شهر می‌باشد. البته بابت دسترسی به جاهای دیدنی و مرکز شهر نگرانی نداشته باشید. این هتل در مجاورت پارک جنگلی و بازار سنتی ارومیه قرار دارد و نزدیکی مناسبی به مرکز شهر دارد.
هتل ساحل ارومیه، از هتل‌های ۴ ستاره ارومیه بوده که با ۶۶ اتاق و سوییت با خدمات رفاهی مناسب از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، رستوران با منو غذاهای متنوع، استخر و سالن ورزشی، فضایی مطلوب برای اقامتی ماندگار آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.
آدرس: ارومیه، بلوار والفجر ۲

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

فاصله هتل ساحل تا پارک جنگلی ارومیه: با ماشین حدود 6 دقیقه
فاصله هتل ساحل تا بازار ارومیه: با ماشین حدود 10 دقیقه

هتل مروارید ارومیه

اتاق دو تخته توئین هتل مروارید ارومیههتل مروارید ارومیه هتلی سه ستاره میان‌ رده در شهر ارومیه و در استان آذربایجان ‌غربی است. این هتل دارای اتاق‌های تمیز و امکانات مطلوب می‌باشد و می‌تواند اقامتی آرامش ‌بخش و دلنشین را برای میهمانان خود فراهم کند.
امکاناتی که هتل مروارید دارد شامل اینترنت، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، رستوران، کافی‌نت، روم سرویس، آسانسور، لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و… می‌شود.
آدرس: ارومیه، خیابان پاسدارن، مقابل پارک ساحلی، کنار خانه جوان

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

فاصله هتل مروارید تا پارک ساحلی ارومیه: با ماشین حدود 2 دقیقه
فاصله هتل مروارید تا پارک جنگلی ارومیه: با ماشین حدود 8 دقیقه
فاصله هتل مروارید تا نمایشگاه بین المللی ارومیه: با ماشین حدود 8 دقیقه

هتل های ارزان ارومیه

هتل ماه کیمیا ارومیه

اتاق سه تخته هتل ماه کیمیا ارومیه با تم بنفشهتل ماه کیمیا ارومیه از جمله بهترین هتل های دو ستاره در ارومیه می‌باشد که برخلاف تعداد ستاره‌هایش، امکانات مطلوب و مناسبی به مسافران ارائه می‌دهد. هتل ماه کیمیا در سال ۱۳۵۰ و در خیابان طالقانی که از جمله قدیمی‌ترین خیابان‌های ارومیه می‌باشد ساخته شد. این هتل در سال ۱۳۹۵ با هدف ارتقا سطح کیفی بازسازی گردید و در یک طبقه با ۲۰ اتاق به همراه رستوران افتتاح شد.
این هتل یک طبقه و بدون آسانسور است. از نقاط مثبت هتل ماه کیمیا دسترسی خوب به خدمات رفاهی، تجاری و گردشگری به شمار می‌رود. ماه کیمیا از جنبه هزینه اقامت هتلی ارزان و اقتصادی است.
آدرس: ارومیه، خیابان طالقانی، میدان ولایت فقیه اول

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

فاصله هتل ماه کیمیا تا پارک ساعت ارومیه: با ماشین حدود 7 دقیقه
فاصله هتل ماه کیمیا تا پارک جنگلی ارومیه: با ماشین حدود 11 دقیقه

هتل ایران پارک ارومیه

هتل ایران پارک ارومیه از بهترین هتل های ارومیه بوده که در مرکز شهر خوش آب و هوای ارومیه قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرد. این هتل یک ستاره دارای ۵ طبقه و ۲۱ باب واحد اقامتی می‌باشد. از جمله امتیازات این مجموعه که می‌توان به آن اشاره کرد به فاصله اندک با مسجد جامع و بازار سنتی مرکز شهر است. چنانچه تمایل به بازدید از اماکن تاریخی شهر من جمله کلیسای ننه مریم، کوه سیر و بنای تاریخی سه گنبد را دارید، این هتل بهترین گزینه برای اقامت است.
آدرس: ارومیه، خیابان شهید منتظری، کوچه شهید نوری

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

فاصله هتل ایران پارک تا کلیسای ننه مریم: با ماشین حدود 4 دقیقه
فاصله هتل ایران پارک تا بنای سه گنبد: با ماشین حدود 6 دقیقه

بهترین هتل آپارتمان های ارومیه

هتل آپارتمان بهار ارومیه

اتاق دو تخته دبل هتل آپارتمان بهار ارومیه  یکی از هتل های ۲ ستاره ارومیه هتل آپارتمان بهار در ارومیه است. این هتل در سال ۱۳۹۴، در ساختمانی پنج طبقه با ۱۰ سوییت و اتاق بهره‌برداری شد. این هتل در مرکز شهر واقع شده است و در مجاورت تمام اماکن تاریخی و تفریحی مرکز شهر می‌باشد.
اتاق‌های این هتل، تمیز و راحت هستند و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار می‌باشند. هتل آپارتمان بهار ارومیه مجهز به رستوران، کافی‌شاپ، سیستم تهویه مطبوع، حمام و دستشویی اختصاصی، تلویزیون، یخچال، پارکینگ و اینترنت پرسرعت می‌باشد و اقامت در این هتل از لحاظ هزینه کاملا به‌صرفه و اقتصادی است.
آدرس هتل آپارتمان بهار: آذربایجان غربی، خیابان کاشانی، سه راه کاشانی، خیابان طاووسی، بن‌بست اول، سمت چپ، هتل آپارتمان بهار
جمع‌بندی:
ارومیه شهریست با مردمان میهمان‌نواز و جاذبه‌های دیدنی. قطعا تجربه سفر به این شهر فراموش‌نشدنی خواهد بود. در این مقاله بهترین هتل های ارومیه معرفی شدند. شما می‌توانید با اقامت در بهترین هتل ارومیه تجربه سفر به این شهر را جذاب‌تر کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل شایان کیش – هتل ساحلی 5 ستاره در بهترین نقطه جزیره
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر