لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی بهترین هتل های زنجان – به همراه عکس و جزئیات کامل
معرفی بهترین هتل های زنجان - به همراه عکس و جزئیات کامل

معرفی بهترین هتل های زنجان – به همراه عکس و جزئیات کامل

یکی از جاذبه‌های گردشگری در غرب ایران، سفر به شهر زنجان و اقامت در هتل های زنجان است. شهر زنجان مرکز استان زنجان بوده که در شمال‌غربی ایران قرار دارد. زنجان از قدیمی‌ترین شهرهای کشور بوده و شهری با اصالت و تاریخی است. موقعیت جغرافیایی زنجان در محدوده کوهستانی ایران واقع شده به‌همین دلیل در تمام فصول سال، بازدیدکنندگان و گردشگران با انتخاب بهترین هتل های زنجان به این شهر سفر می‌کنند.
تابستان‌های کوتاه و معتدل این شهر باعث شده تا هوای بسیار دلچسبی برای سفر داشته باشد و در زمستان نیز گردشگران برای ورزش‌های زمستانی مانند اسکی به این شهر سفر می‌کنند. شهر زنجان دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیادی است. به‌ زبانی دیگر می‌توان زنجان را بهشت کشف نشده توریست‌ها نامید.
جاذبه‌های طبیعی مانند غارهای کتله‌خور، قلعه بهستان، کوه‌های رنگی، موزه باستان شناسی، بازار سنتی زنجان، گنبد سلطانیه، بزرگترین گنبد آجری دنیا و مسجد جامع زنجان با کاشی‌کاری و آجرکاری زیبا سازه ‌دست هنرمندان این شهر بوده که آنها از آثار تاریخی مهم زنجان به ‌شمار می‌آیند. از دیگر جاهای دیدنی زنجان می‌توان به پیست اسکی پاپایی، مکانی برای افرادی است که به ورزش‌های زمستانی علاقه دارند، اشاره کرد.
سفر به زنجان و گشت ‌و گذار در آن جذابیت ویژه‌ای برای گردشگران دارد؛ زیرا با اقامت و انتخاب هتلی مناسب این سفر را برای خود دلچسب‌تر و به یادماندنی‌تر می‌کنند. در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌ های شهر زنجان می‌پردازیم تا آگاهانه بهترین هتل زنجان را انتخاب کنید و سفر خود را با اقامتی عالی و دلچسب در شهر زنجان سپری و خاطره‌انگیز کنید.

هتل‌ های ۴ ستاره زنجان

هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ زنجان یکی از بهترین هتل های زنجان می‌باشد. این هتل چهار ستاره لوکس و شیک با امکانات و خدمات فوق‌العاده، میزبان بسیار خوبی برای مهمانان است. هتل بزرگ زنجان در پنج طبقه و از ۴۸ واحداقامتی تشکیل شده که امکانات کامل و مجهزی دارد. پنجره هر کدام از واحدها منظره چشم‌نوازی از جنگل و فضای سبز را به نمایش می‌گذارند.
سوئیت‌های هتل بزرگ زنجان بسیار تمیز و با تجهیزات کامل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. امکانات کلی هتل بزرگ زنجان شامل فروشگاه، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، اینترنت پرسرعت در لابی و واحدها، خدمات ویژه معلولین، خودپرداز، لاندری، روم سرویس ۲۴ ساعته، صبحانه رایگان، رستورانی با غذاهای ناب ایرانی، کافی‌شاپ برای گذراندن ساعاتی دلنشین و خوشمزه، پارکینگ و… می‌شود.
موقعیت مکانی هتل بزرگ زنجان دسترسی آسانی به راه آهن، فرودگاه، ترمینال و مکان‌های دیدنی زنجان دارد. هتل بزرگ زنجان در کنار پارک جنگلی زنجان بنا شده است. آب و هوای عالی و دلنواز پارک، فضای هتل را بسیار دلنشین و چشم‌انداز زیبایی به اتاق های آن داده است.
امکانات تفریحی و رفاهی هتل بزرگ زنجان و پرسنل با اخلاق و کاردان آن موجب رضایت مهمانان و انتخاب مجدد این هتل شده است. رستوران هتل، با غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و گیاهی پذیرای مهمانان و گردشگران عزیز می‌باشد.
کافی‌شاپ هتل با چیدمان زیبا و ۲۴ ساعته، آماده خدمت‌گذاری به مهمانان است. رستوران و روف گاردن هتل مشرف به پارک جنگلی بوده و به آن منظره چشم‌نوازی بخشیده است. اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در هتل بزرگ زنجان، رایگان است.

هتل‌ های ۳ ستاره زنجان

هتل پارک زنجان

اتاق دو تخته توئین هتل پارک زنجانهتل پارک زنجان را می‌توان یکی از بهترین هتل های زنجان معرفی کرد. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های زنجان است که اخیراً مورد بازسازی قرار گرفته و با ۶۰ واحد اقامتی شیک و تمیز و با امکاناتی استاندارد ازجمله سرویس بهداشتی، حمام مجزا، لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، تلویزیون، یخچال و… آماده رزرو برای مهمانان است.
کارکنان و پرسنل کاربلد و حرفه‌ای هتل، آماده پاسخگویی به نیازها و خدمت‌رسانی به گردشگران می‌باشند. امکاناتی همچون اینترنت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ سرپوشیده و روباز و صبحانه رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد.
رستوران هتل با غذاهای باکیفیت و لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان هتل می‌باشد. همچنین مهمانان می‌توانند با استفاده از کافی‌شاپ هتل برای استراحت و سپری کردن اوقاتی خوش همراه با سرو نوشیدنی‌های گوارا از خود پذیرایی کنند. کتابخانه، لاندری، روم سرویس، فضای سبز، فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس و همایش، خدمات بیدار باش، نمازخانه و… از دیگر امکانات و خدمات هتل پارک زنجان است.

هتل آسیا زنجان

اتاق سه تخته هتل آسیا زنجانهتل آسیا زنجان از باتجربه‌ترین هتل‌های زنجان است که می‌توان آن را جزء بهترین هتل ‌های شهر زنجان دانست و با خیال راحت، در آن اقامتی رضایت بخش داشت. هتل آسیا دارای دو طبقه و ۲۸ واحد اقامتی مرتب و تمیز می‌باشد.
هتل آسیا در سال ۱۳۷۶ مورد بازسازی قرار گرفت و تمامی واحدها دارای امکانات کامل و مجهز مانند سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، تلویزیون، وسایل بهداشتی، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع و… بخشی از امکانات داخل واحدهای هتل می‌باشد.
امکانات کلی هتل اینترنت، کتابخانه، نمازخانه، آسانسور، پارکینگ، خدمات خانه‌داری و… را می‌توان نام برد. از مزیت‌های هتل آسیا، صبحانه رایگان و اقامت رایگان کودکان زیر پنج سال است؛ البته اقامت کودکان زیر ۸ سال نیز در این هتل نیم بها می‌باشد.

هتل غزال زنجان

هتل سه ستاره غزال از هتل‌های خوب استان زنجان می‌باشد. این هتل در شهر خرمدره واقع شده است. هتل غزال زنجان با ۲۴ واحد اقامتی که تمامی واحدهای آن در طبقه همکف قرار دارند به محوطه سرسبز حیاط، مشرف هستند. هتل غزال را می‌توان در زمره زیباترین هتل‌های زنجان قرار داد.
امکانات کلی هتل غزال شامل رستوران، پارکینگ، اینترنت پرسرعت در واحدها و لابی، خشکشویی، کافه سنتی، نمازخانه و… است. در سفری که به غرب کشور دارید می‌توانید در شهر خرمدره از جاذبه‌های گردشگری مانند سد خلیفه‌لو و حمام تاریخی یان‌یان که از مکان‌های دیدنی این شهر است، بازدید کنید. با اقامت در هتل غزال زنجان، سفری دلنشین و به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

هتل ‌های ۲ ستاره زنجان

هتل سپید زنجان

اتاق دو تخته توئین هتل سپید زنجاناگر هتلی آرام و مرتب و تمیز با امکاناتی استاندارد و قابل قبول و قیمت مناسب می‌خواهید هتل سپید زنجان گزینه شایسته و مناسبی است. هتل دو ستاره سپید زنجان با ارائه بهترین امکانات و خدمات توانسته رضایت مهمانان خود را کسب کند.
هتل سپید با ۴۸ واحد اقامتی و مجهز به امکانات مدرن و استاندارد مانند سرویس بهداشتی و حمام مجزا، لوازم بهداشتی، تلویزیون، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی و… افتخار میزبانی از مهمانان را دارد. امکانات کلی هتل سپید شامل فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، نمازخانه، خدمات خانه‌داری، لاندری و… بخشی از امکانات هتل سپید است.
صبحانه هتل رایگان و به ازای اقامت برای کودکان زیر دوسال هزینه دریافت نمی‌شود. هتل سپید با امکانات و خدمات رضایت بخش در دسته بهترین هتل های زنجان قرار می‌گیرد. بازار تاریخی و مسجد جامع از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌باشد.

هتل پیام زنجان

اتاق سه تخته هتل پیام زنجانهتل پیام زنجان، با چهار طبقه و ۳۰ واحد اقامتی با امکانات کامل و مجهز برای رزرو و اقامت مهمانان و گردشگران آماده ارائه خدمات می‌باشد. هتل پیام در محوطه‌ای جذاب و قرار گرفتن در کنار دریاچه مصنوعی، چشم‌انداز زیبایی به پنجره اتاق‌های هتل بخشیده است تا لحظاتی به یاد ماندنی برای گردشگران رقم بزند.
امکانات کلی هتل شامل سالن پذیرایی، سالن بدنسازی، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان، پارکینگ و‌… قسمتی از خدمات هتل می‌باشد. صبحانه رایگان و اقامت رایگان کودکان زیر ۴ سال از ویژگی‌های هتل پیام زنجان است. همچنین برای کودکان ۴ تا ۶ سال خدمات به‌صورت نیم بهاء محاسبه می‌گردد.

هتل جهانگردی زنجان

اتاق دو تخته دبل هتل جهانگردی زنجانیکی دیگر از بهترین هتل های زنجان هتل جهانگردی زنجان می‌باشد. این هتل از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های زنجان است. هتل دوستاره جهانگردی با خدمات و امکانات استاندارد و قابل قبول، توانسته رضایت مهمانان خود را داشته باشد. این هتل دو طبقه با ۱۵ واحد اقامتی و یک سوئیت، با امکاناتی کامل و مجهز آماده رزرو برای مهمانان می‌باشد.
تمامی واحدهای هتل مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون و یخچال است. پارکینگ، نمازخانه، اینترنت، رستوران با غذاهای ناب ایرانی و کافی‌شاپ از جمله امکانات کلی هتل جهانگردی زنجان می‌باشد. صبحانه رایگان و اقامت رایگان برای کودکان زیر ۶ سال از ویژگی‌های هتل جهانگردی است.
کارکنان و پرسنل کارآزموده و کاردان هتل، لبخند رضایت را به مهمانان خود هدیه می‌دهند. این یکی دیگر از دلایلی است که هتل جهانگردی را در زمره بهترین هتل زنجان قرار داده است. دسترسی آسان هتل به جاذبه‌های تاریخی مانند بازار تاریخی زنجان، بنای رخت‌شورخانه و… از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌باشد.

هتل قصر زنجان

اتاق دو تخته توئین هتل قصر زنجاناز دیگر هتل‌های خوب زنجان که رضایت گردشگران را به ‌همراه داشته و جزء بهترین هتل های زنجان به‌شمار می‌رود هتل قصر زنجان است. هتل دوستاره قصر دارای امکانات و خدمات استاندارد و قابل قبولی می‌باشد. تلاش پرسنل حرفه‌ای و خوش برخورد هتل جهت پاسخ‌گویی به مسافران، رضایت آنها را در پی دارد.
هتل قصر در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و با ۲۰ واحد اقامتی با امکانات کاملی همچون سرویس بهداشتی و حمام مجزا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، یخچال، لوازم بهداشتی و… آماده رزرو برای مهمانان و گردشگران است.
امکانات کلی هتل قصر نظیر اینترنت، آسانسور، فتوکپی، خشکشویی، خدمات خانه‌داری، رستوران و… است. از خدمات و امکاناتی که هتل، رایگان در اختیار مهمانان خود قرار داده اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق‌ها، اقامت رایگان برای کودکان زیر ۴ سال و اقامت نیم بهای کودکان تا ۱۱ سال است که باعث شده رضایت‌خاطر مهمانان جلب شود.
خدمات خانه‌داری و خشکشویی از دیگر سرویس‌هایی است که جهت آسایش و رفاه مهمانان ارائه می‌شود. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل قصر می‌توان بازار سنتی زنجان، عمارت ذوالفقاری، امامزاده سید ابراهیم، حمام حاج داداش و… را نام برد.

هتل های تک ستاره زنجان

هتل آپارتمان سپهر

سوئیت هتل آپارتمان سپهر یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های زنجان هتل آپارتمان سپهر است. این هتل دارای هفت طبقه و ۳۲ سوئیت یک خواب و دو خواب تمیز و دلباز با امکاناتی استاندارد آماده ارائه و رزرو‌ به گردشگران می‌باشد. خدمات کلی هتل شامل: اینترنت، فضای سبز، چایخانه سنتی، رستوران با غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی، خدمات خانه‌داری، پارکینگ و… بخشی از امکانات هتل سپهر می‌باشد.
چای‌خانه سنتی و رستوران هتل با تنوع غذایی بالا و کیفیت مناسب پذیرای مهمانان هتل است. کارکنان این هتل بسیار وظیفه شناس و کارآزموده هستند.

بهترین هتل سنتی زنجان

هتل سنتی ددمان زنجان

اتاق دو تخته دبل هتل سنتی ددمان زنجان
گردشگرانی که به اقامت در محیط سنتی علاقه دارند، هتل سنتی ددمان زنجان گزینه بسیار خوبی برای تجربه اقامت به سبک ‌سنتی است. ساختمان این هتل سنتی در حقیقت یک بنای قدیمی در زنجان بوده که در محله‌ای بسیار قدیمی با معماری و طراحی سنتی می‌باشد. حیاط دلباز این عمارت و حوض کوچک میان حیاط با گلدان‌های کوچک شمعدانی و پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی اتاق‌ها، یک نوستالژی قدیمی را تصویرسازی می‌کند.
محیط سنتی و دلنواز هتل با رفتار و برخورد خوب کارکنان، لبخند رضایت را به مهمانان هدیه می‌دهد. تلاش پرسنل هتل برای رفع خواسته‌های گردشگران بسیار تحسین برانگیز است تا اقامتی خوش را برای مهمانان هتل به‌ ارمغان آورند.
هر کدام از واحد‌های اقامتی بسیار‌ زیبا و به ‌سبک‌ سنتی آراسته شده‌اند و با وسایل امروزی مانند تخت، سرویس بهداشتی فرنگی، چای ساز، یخچال، تلویزیون و… اقامت را راحت‌تر و دلچسب‌تر کرده اند. این هتل صبحانه مهمانان را در ظروف سنتی سرو می‌کند و عصرها با نوشیدنی و آش‌های خوشمزه و لذید، لحظات خوشی را برای آنها رقم می‌زنند.
اینترنت در واحدها و لابی، پارکینگ، روم سرویس، لاندری و… بخشی از امکانات هتل سنتی ددمان است. در زمان ترک هتل، کارکنان هتل به شیوه قدیم پشت‌ سر مهمانان آب می‌ریزند. اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان است. ویژگی‌های خاص هتل سنتی ددمان توانسته این هتل را به عنوان بهترین هتل شهر زنجان معرفی کند.

اقامتگاه ‌های بوم‌ گردی زنجان

اقامتگاه بوم گردی آنام زنجان

حیاط اقامتگاه بوم گردی آنام زنجاناقامتگاه بوم‌ گردی آنام زنجان با محیطی زیبا و دلنواز، اقامتی آرام و دلنشین را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. اقامتگاه بوم‌گردی آنام، سفر به زنجان را برای گردشگران جذاب‌تر کرده است. اقامتگاه آنام با ۵ واحد اقامتی که دور تا دور حیاط قرار گرفته و حوض کوچکی در وسط حیاط، شور و شعف قدیم را به مهمانان القا می‌کند.
این اقامتگاه به سبک سنتی بوده به همین دلیل سرویس بهداشتی و حمام در هر واحد به ‌صورت مجزا وجود ندارد. رستوران اقامتگاه بوم‌گردی آنام با طبخ انواع غذاهای بومی خوشمزه و لذیذ از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. برای داشتن یک تجربه خاص، می‌توانید اقامتگاه بوم‌گردی آنام زنجان را برای اقامت انتخاب کنید.

اقامتگاه بوم گردی گل سرخ زنجان

نمای ساختمان اقامتگاه بوم گردی گل سرخ زنجاناگر برای تنوع و تجربه جدید از اقامت، به دنبال اقامتگاهی جذاب می‌گردید می‌توانید به اقامتگاه بوم ‌گردی گل‌ سرخ زنجان در روستای قره‌چیان رفته و در آنجا اقامت گزینید. اقامتگاه گل‌سرخ در یک منطقه طبیعی با چشم‌اندازی زیبا و برگرفته از زندگی روستایی، اقامتی شیرین و دلچسب را برای گردشگران فراهم کرده است.
واحدهای اقامتی بوم‌گردی گل‌سرخ جهت حفظ سبک ‌سنتی و نوستالژیک خود فاقد تخت، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی است. حمام و سرویس بهداشتی به صورت عمومی در اقامتگاه وجود دارد. سنتی و نوستالژی بودن این اقامتگاه آن را در دسته بهترین هتل های زنجان قرار داده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل های ارزان قیمت بندرعباس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر