لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی بهترین هتل های قشم و درگهان – بزرگترین جزیره ایران به همراه عکس
معرفی بهترین هتل های قشم و درگهان - بزرگترین جزیره ایران به همراه عکس

معرفی بهترین هتل های قشم و درگهان – بزرگترین جزیره ایران به همراه عکس

در جزیره قشم در طی سالهای گذشته، هتل‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده است. هتل های قشم با داشتن چشم اندازی زیبا رو به آب‌های زلال و آبی خلیج فارس نخستین انتخاب برای مسافران جزیره می‌باشند که به منظور اقامت در طول سفر خود این جزیره را انتخاب کرده‌اند.
قشم بزرگترین جزیره‌ در حوزه آب‌های خلیج فارس است که به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری در استان هرمزگان شناخته می‌شود. این جزیره وسیع تشکیل شده از چندین شهر و شهرستان بوده که بخش توریستی آن در ناحیه غربی جزیره قرار دارد و عمدتا مسافران نیز برای گردش به این قسمت از جزیره سفر می‌کنند.

لیست بهترین هتل های قشم

در این بخش بهترین هتل های قشم به ترتیب برای شما آورده شده:

هتل ساحل طلایی قشم

هتل چهار ستاره ساحل طلایی به‌عنوان یکی از بهترین هتل های قشم در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این جزیره قرار گرفته و در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است. هتل ساحل طلایی قشم در سال ۱۳۹۷ باهدف ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه‌ شده بازسازی‌شد. درنتیجه این بازسازی، هتل ساحل طلائی امکانات کامل‌تری را به مهمانان عرضه می‌کند.
هتل ساحل طلایی از جمله بهترین هتل های شهر قشم است که در نزدیکی ساحل احداث شده و دارای ۵۸ اتاق و سوئیت می‌باشد. قبلا مجموعه هتل ساحل طلایی را با اسم ساحل سیمین یا پلاژ سیمین می‌شناختند که ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی مثل قایق پدالی، اسکی روی آب، قایق‌سواری، جت اسکی و ماهی‌گیری داشت.
شما می‌توانید اتاق‌های دوتخته معمولی و VIP، اتاق سه ‌تخته معمولی VIP، اتاق چهار تخته معمولی و VIP، سوئیت یک‌خوابه پنج ‌نفره و سوئیت دوبلکس هشت‌نفره در هتل ساحل طلایی جزیره قشم رزرو کنید. ازجمله امکانات رفاهی و خدماتی هتل می‌شود به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، ارائه اینترنت نامحدود رایگان در لابی، فضای سبز، اتاق چمدان، استخر، پارکینگ با گنجایش ۲۰ خودرو به‌صورت رایگان، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، کافی‌شاپ، فروشگاه و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل ارم قشم

سوئیت دو تخته دبل هتل ارم قشماز جمله بزرگ‌ترین و بهترین هتل های قشم را می‌توان هتل ارم دانست. این هتل در سال ۱۳۹۵ ساخته شد. هتل ارم قشم، ۴ ستاره بوده و دارای ۵ طبقه میباشد. مساحت این هتل معادل است با ۱۰ هزارمترمربع و زیربنای آن بیشتر از ۸ هزار مترمربع است. این هتل مجلل دارای ۹۶ اتاق بوده و ظرفیت ۳۰۰ مهمان را دارد.
هتل ارم قشم به عنوان بهترین هتل‌های جزیره قشم از طراحی بسیار شکیل و زیبایی برخوردار بوده و نظافت را در اولویت خود قرار داده است. این هتل از امکانات زیادی برخوردار است و برخورد مدیریت و پرسنل آن هم بسیار حرفه‌ای می‌باشد.
از امکانات و ویژگی‌های هتل ارم کیش می‌شود به رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، اتاق بازی کودک، فضای سبز، چایخانه سنتی، لوازم بهداشتی، آبنما و فواره موزیکال، آلاچیق، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و اینترنت رایگان اشاره کرد.
یکی دیگر از ویژگی‌های هتل ارم کیش که برای بسیاری از مسافران و گردشگران دارای اهمیت است، نزدیکی آن به جاهای دیدنی و مرکز شهر می‌باشد که رفت ‌و آمد را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. می‌شود هتل ارم را در دسته بهترین هتل های قشم قرار داد و با آسودگی خاطر نسبت به رزرو اتاق در آن اقدام کرد.

هتل آرتا قشم

سوئیت کانکت هتل آرتا قشمیکی دیگر از هتل‌های لوکس و باشکوه قشم که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد، هتل آرتا است. هتل آرتا قشم در مرکز شهر جزیره و به فاصله 200 متری از ساحل آب‌های آبی خلیج فارس واقع شده است. از هتل آرتا تا مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو ، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون پنج دقیقه پیاده روی نیاز است و تا رسیدن به اسکله مسافری شهید ذاکری کمتر از پنج دقیقه با اتوموبیل راه است.
هتل آرتا تا فرودگاه بین المللی قشم مسافتی حدود 50 کیلومتر دارد. این هتل مجلل به خاطر زیبایی، راحتی و ساختار استاندارد توانسته رضایت افراد را به خود جلب کند. هتل آرتا از بهترین هتل های قشم است و در یک ساختمان 7 طبقه قرار گرفته که دارای 44 اتاق دو تخته و چهار سوییت یک خوابه که بعضا دارای چشم انداز دریا می‌باشند همراه با پرسنل مهمان‌نواز و مهربان آماده پذیرایی از شما هستند. تمام تلاش پرسنل هتل این است که برای شما خاطرات خوشی را در جزیره عجایب هفتگانه خلق کنند.
خوب است بدانید که این هتل به‌دلیل معماری منحصربه‌فرد و باشکوه، توانسته لقب مروارید قشم را به خود اختصاص دهد. معماری هتل آرتا قشم بسیار زیبا و باشکوه بوده و از جمله جدیدترین هتل‌های این جزیره رویایی به حساب می‌آید. خدمات و امکانات این هتل رویایی که یکی از بهترین هتل های جزیره قشم به شمار می‌رود، شامل صبحانه رایگان، اجاره خودرو با راننده، پارکینگ، کافی‌شاپ، خدمات خشک‌شویی و سایر موارد خواهد شد.

هتل آتامان قشم

اتاق دو تخته دبل هتل آتامان قشملوکس‌ترین و بهترین هتل قشم را می‌شود هتل آتامان معرفی کرد که ۴ ستاره است. آتامان مانند هتل آرتا در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و متشکل از ۷ طبقه به ‌همراه ۵۸ باب اتاق و سوئیت است. گنجایش هتل آتامان قشم ۱۷۰ نفر بوده و دارای اتاق‌های دو تا چهار تخته میباشد. این هتل بسیار شکیل و تمیز است، پس اگر در سفر خود به قشم به‌دنبال یک هتل درجه یک با امکانات فوق‌العاده بی‌نظیر هستید، نام هتل آتامان را هرگز فراموش نکنید.
برخورد پرسنل این هتل بسیار حرفه‌ای و محترمانه بوده و بدون شک می‌توان گفت کیفیت غذاهای آن درجه یک است. هتل آتامان از یک منوی غذایی با تنوع بی‌شمار بهره می‌برد و طعم غذاهای آن بی‌نهایت لذیذ و دلچسب است.
تنوع در غذا این اجازه را به شما می‌دهد که طبق سلیقه خودتان بهترین غذا را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. توجه کنید که این هتل صبحانه مفصل خود را به ‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. صبحانه به صورت سلفسرویس سرو میشود. از مواد غذایی که شما می‌توانید در وعده صبحانه برای خود سرو کنید، میشود به انواع کیک‌ها، خرما، زیتون، خیار، گوجه، ژامبون، چای، نان، پنیر، و ژله اشاره کرد.
امکانات هتل آتامان به‌عنوان بهترین هتل قشم شامل حمام ترکی، سونا، جکوزی، پارکینگ، سالن مراسم و سایر موارد می‌شود که اتاق جکوزی به‌ صورت کاملا اختصاصی و ویژه در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با آسودگی کامل از آن استفاده کنید. به این نکته هم توجه کنید که نزدیکی این هتل به مراکز خرید متنوع همانند سیتی سنتر ۱ و ۲ بیش از پیش بر محبوبیت آن افزوده است.

هتل آوینا قشم

اتاق دو تخته دبل هتل آوینا قشمهتل آوینا قشم یکی دیگر از بهترین هتل های قشم است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و ازجمله بااهمیت‌ترین مزایای آن دسترسی آسان و ساده به خلیج ‌فارس و مجتمع‌های تجاری مختلفی مثل سیتی‌سنتر است. این هتل ۴ ستاره که در هفت طبقه ساخته شده دارای ۴۰ اتاق است که می‌توانید برای رزرو اتاق‌های دوتخته استاندارد، سوئیت یک‌خوابه دونفره، اتاق دوتخته اکونومی رو به پاسیو، اتاق سه‌تخته و سوئیت دوخوابه چهارنفره اقدام کنید.
ازجمله امکانات رفاهی و خدماتی که این هتل به عنوان بهترین هتل های شهر قشم به مهمانان ارائه می‌دهد می‌توان به رستوران با گنجایش ۵۰ نفر، پارکینگ با گنجایش ۱۰ خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، داشتن شبکه پخش فیلم، پذیرش شبانهروزی، ترانسفر رفت‌ و برگشت با هزینه، کافی‌نت، خدمات تور و تاکسی‌سرویس اشاره کرد.

هتل هانی قشم

سوئیت دو تخته توئین هتل هانی قشمهتل چهار ستاره هانی یکی از بهترین هتل های قشم است که در سه طبقه ساخته شده و دارای ۶۰ اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل هانی قشم در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و درنتیجه یکی از مجموعه‌های جدید ارائه خدمات اقامت و پذیرایی در این جزیره است.
ازجمله مهم‌ترین مزایایی که هتل هانی دارد، می‌توان به دسترسی آسان و ساده به ساحل خلیج‌فارس و مجموعه‌های تفریحی و خرید مانند پارک زیتون، بازار سنتی قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ها و جزایر ناز اشاره کرد. ازجمله اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل چهار ستاره رزرو کنید اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه‌تخته و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره است.
از امکانات رفاهی و خدماتی هتل می‌توان به رستوران با گنجایش ۸۰ نفر، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ساعته، پارکینگ با گنجایش ۶۰ خودرو به‌صورت رایگان، ارائه اینترنت رایگان نامحدود در لابی، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، داشتن تاکسی‌سرویس و سالن بیلیارد اشاره کرد.

هتل های سه ستاره قشم

هتل خلیج فارس قشم

سوئیت هتل خلیج فارس قشم هتل خلیج ‌فارس قشم در سال ۱۳۸۳ ساخته شد و متشکل از ۱۲۳ اتاق و سوئیت است. این هتل ساحلی بسیار مجهز می‌باشد و از فضای بسیار زیبایی برخوردار است. همه اتاق‌ها و حتی سالن رستوران این هتل، رو به دریای خلیج‌فارس می‌باشد و فاصله اندکی با آن دارد، پس می‌توانید هر لحظه که دلتان خواست در کنار این ساحل زیبا قدم بزنید.
هتل ساحلی قشم هر سال تقریبا ۲۰ هزار مهمان را می‌پذیرد و امکانات ایده آلی را ارائه میدهد. این هتل از نظر پاکیزگی اتاق‌ها و عملکرد کارکنان امتیاز مناسب و مطلوبی دارد و کیفیت غذاهای آن واقعا فوق‌العاده است. درصورتیکه دوست دارید در سفر خود به قشم یک جای آرام و دنج را برای اقامت داشته باشید، هتل ساحلی خلیج‌فارس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد، زیرا به‌خاطر قرارگیری در نوار ساحلی آرامش توصیف‌ناپذیری را به شما هدیه خواهد کرد.
از امکانات هتل خلیج‌فارس به عنوان بهترین هتل قشم، می‌توان به تالار پذیرایی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، قایق‌سواری، رستوران، کافی‌شاپ، میز مخصوص پینگ‌پنگ و بسیاری دیگر از امکانات تفریحی و ورزشی اشاره کرد.

هتل‌آپارتمان دیانا قشم

سوئیت دو تخته دبل هتل دیانا قشمبهترین هتل قشم در دسته هتل‌های سه ستاره هتل دیانا است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل در ۴ طبقه ساخته شده است و دارای ۲۴ اتاق و سوئیت اقامتی می‌باشد. شما این امکان را دارید تا برای رزرو اتاق دوتخته، سوئیت سه نفره، اتاق سه‌تخته و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره اقدام کنید. ازجمله مزایای خوب هتل دیانا قشم می توان به دسترسی سریع و آسان به مجتمع تجاری خلیج ‌فارس، بازار سنتی قشم، پارک زیتون و بازار بین‌المللی ستاره اشاره کرد.
هتل آپارتمان دیانا از بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب است و دارای امکانات رفاهی مثل پارکینگ با ظرفیت ۱۵خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، اتاق چمدان، خدمات باربری، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، خدمات تشریفات به‌ویژه کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تهیه بلیط، خشک‌شویی، چای‌خانه سنتی، فضای سبز و خدمات تور می‌باشد. هتل‌آپارتمان دیانا رستوران ندارد پس برای صرف ناهار و شام باید به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید.

هتل مارینا 1 قشم

اتاق دو تخته توئین هتل مارینا 1 قشمهتل مارینا ۱ قشم از هتل‌های سه ستاره یکی از شعبه‌های مجموعه هتل‌های گروه ماریناست که در سال ۱۳۹۱ در دو طبقه افتتاح شد. این هتل در سال ۱۳۹۶ و برای ارتقا سطح کیفی خدمات مجددا بازسازی شد. ساختمان هتل دارای۸۰ اتاق و ۱۹۰ تخت است که شما می‌توانید برای رزرو اتاق یک تخته کلاس B، اتاق یک تخته کلاس A، اتاق دوتخته توئین کلاس B، اتاق دوتخته دبل کلاس B، اتاق دوتخته توئین کلاس A، اتاق دوتخته کلاس A، اتاق سه‌تخته کلاس A، اتاق سه‌تخته کلاس B و اتاق چهارنفره سه‌تخته با یک سرویس اضافه اقدام نمایید.
ازجمله امکانات رفاهی خوب هتل مارینا ۱ می‌توان به رستوران با گنجایش ۱۳۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۳۰ خودرو به‌ صورت رایگان، ارائه اینترنت رایگان در لابی، کافی‌شاپ، خدمات باربری، خدمات تور، تاکسی‌سرویس، پذیرش ۲۴ساعته، خدمات‌ خانه‌داری و فضای سبز اشاره کرد.

هتل کیمیا 4 قشم

اتاق دبل  هتل کیمیا 4 قشمکیمیا ۴ یکی از بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب است که در دسته هتل‌های 3 ستاره قرار می‌گیرد. این هتل که در بلوار صیادان یا بلوار برگ سبز واقع شده است؛ در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و دارای ۵ طبقه و ۴۴ اتاق است. اتاق‌هایی که شما می‌توانید رزرو کنید شامل اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته، اتاق کانکت چهارنفره، اتاق چهار تخته، سوئیت یک‌خوابه پنج‌نفره و سوئیت دوخوابه شش‌نفره است.
ازجمله امکانات ویژه و خدمات رفاهی هتل کیمیا 4 قشم می‌توان به ارائه اینترنت رایگان در لابی، داشتن صندوق امانات، داشتن اتاق چمدان، ارائه خدمات باربری، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، مینی‌بار با هزینه، خشک‌شویی، آژانس مسافرتی و سالن بیلیارد اشاره کرد. باید بدانید هتل کیمیا ۴ رستوران و پارکینگ ندارد، پس اگر در جزیره قشم خودرو کرایه کرده‌اید این موضوع را در نظر داشته باشید.

هتل سینگو قشم

سوئیت توئین هتل سینگو قشمهتل سینگو قشم می‌تواند در دسته بهترین هتل قشم جای گیرد. این هتل که در سال ۱۳۹۳ احداث شد، دارای یک طبقه و ۶۴ اتاق است. از مزایای ویژه این هتل ۳ ستاره می‌توان به نزدیکی آن به سواحل نیلگون خلیج ‌فارس و مراکز تجاری و خرید درگهان اشاره کرد.
این هتل از بهترین هتل های قشم و درگهان است. برخورد پرسنل سینگو بسیار حرفه‌ای و محترمانه بوده و تمیزی اتاق‌ها و لابی آن هم بسیار عالی است. داشتن کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان از امکانات ویژه هتل سینگو به شمار می‌رود.

هتل آپارتمان سما 2 قشم

اتاق دو تخته توئین هتل آپارتمان سما 2 قشم هتل سه ستاره سما یکی دیگر از بهترین هتل های قشم است که در چهارراه رسالت واقع شده است. این هتل که در سال ۱۳۹۱ در پنج طبقه ساخته شده در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۹ اتاق است که شما می‌توانید برای رزرو اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه‌تخته، اتاق یک‌خوابه سه نفره، سوئیت دوخوابه چهارنفره و سوئیت دوخوابه پنج نفره اقدام کنید.
ازجمله امکانات خوب هتل می‌شود به خدمات تهیه بلیط، خشک‌شویی، ترانسفر رفت با هزینه، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، گیم‌نت، آژانس مسافرتی، کافی‌شاپ، پذیرش شبانه‌روزی، صندوق امانات و تاکسی‌سرویس اشاره کرد. هتل سما رستوران ندارد پس برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید. از طرفی این هتل پارکینگ هم ندارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید به اجاره خودرو در قشم اقدام کنید خوب است که این موضوع را در نظر بگیرید.

هتل آپارتمان پلاس قشم

اتاق دو تخته توئین هتل آپارتمان پلاس قشمهتل آپارتمان پلاس قشم در میدان امام خمینی قرار دارد و در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. این هتل جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل آپارتمان پلاس قشم در ۴ طبقه بنا ساخته شد و دارای ۱۵ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مطلوب برای خدمت رسانی است.
این مجموعه از لحاظ موقعیت مکانی در فاصله نزدیکی به بازار سنتی قشم، دریا و قلعه پرتغالی‌ها قرار گرفته است. هتل آپارتمان پلاس با پرسنلی حرفه‌ای با افتخار آماده پذیرایی و ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشد.

هتل مارینا 2 قشم

سوئیت دو تخته توئین هتل مارینا 2 قشممارینا ۲ یکی دیگر از هتل های سه ستاره جزیره قشم می‌باشد که در خیابان فارس بلوار ولی‌عصر واقع شده است. هتل مارینا 2 قشم سال ۱۳۹۳ ساخته شد و در سال ۱۳۹۷ نیز به ‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات مجددا مورد بازسازی قرار گرفت. هتل مارینا 2 که در سه طبقه ساخته شده است دارای ۲۵ اتاق و ۹۱ تخت می‌باشد که شما می‌توانید برای رزرو اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه‌تخته و اتاق چهار تخته اقدام کنید.
ازجمله امکانات ویژه این هتل می‌شود به رستوران با گنجایش ۱۲۰ نفر، ارائه اینترنت رایگان در لابی، صندوق امانات، چای‌خانه سنتی، اتاق چمدان، خدمات تور، پذیرش شبانه‌روزی، کافی‌شاپ و تاکسی‌سرویس اشاره کرد. خوب است بدانید هتل مارینا ۲ فاقد پارکینگ است، پس اگر قصد اجاره خودرو در جزیره قشم را دارید باید این موضوع را مد نظر داشته باشید.

هتل کیمیا 2 قشم

اتاق دو تخته دبل هتل کیمیا 2 قشمهتل کیمیا 2 قشم از جمله هتل‌هایی است که در بین گردشگران تور قشم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این هتل، یک هتل 3 ستاره می‌باشد که جزو یکی از 4 هتل گروه هتل های کیمیا به حساب می‌آید. در واقع هتل کیمیا را می توان در زمره مجهز‌ترین هتل‌های قشم قرار داد که در آن امکانات گوناگونی برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است.
این هتل طبق آخرین و بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است. هتل کیمیا 2 در سال 1390 بهره برداری شد و در سال 1394 نیز مورد بازسازی مجدد قرار گرفت. هتل کیمیا 2 یک هتل با چهار طبقه است که دارای 15 واحد اقامتی می باشد. هتل کیمیا 2 قشم در شهرک سام و زال واقع شده است و انتخاب مناسبی برای کسانی است که به قصد خرید به جزیره سفر می‌کنند.
مجتمع تجاری سیتی سنتر و بازار سنتی قدیمی قشم از جمله بازارهایی است که فاصله آنچنانی با هتل کیمیا 2 ندارند. همینطور با توجه به موقعیت خوب هتل کیمیا 2 این هتل دسترسی مطلوبی به مرکز شهر و میدان امام قلی نیز دارد. بازار بین المللی ستاره قشم و بازار قدیم درگهان قشم که دو بازار پرطرفدار جزیره محسوب می‌شود نیز به ترتیب حدود 14 و 34 دقیقه با ماشین از هتل کیمیا 2 فاصله دارند.
اگر در هتل کیمیا 2 اقامت داشته باشید این امکان را دارید تا برای صرف غذا به رستوران هتل مراجعه کنید و انواع غذاهای خوشمزه را در این رستوران امتحان کنید. البته هتل کیمیا 2 کافی شاپ نیز دارد که انواع متنوعی از نوشیدنی سرد و گرم را در یک محیط دلچسب به مهمانان ارائه می‌دهد.
از دیگر امکاناتی که می‌شود در این هتل نام برد سالن بیلیارد است که افراد در این مکان می‌توانند لحظات بسیار خوبی را بگذرانند. با توجه به این که هتل کیمیا 2 همیشه سعی داشته تا در گروه بهترین هتل های قشم قرار بگیرد، امکانات ویژه‌ای را برای ارائه به مهمانان در نظر گرفته تا مهمانان بتوانند یک اقامت فراموش‌نشدنی را در این هتل تجربه کنند.
لابی، دسترسی داشتن به اینترنت در قسمت لابی، داشتن سیستم اعلام حریق، مبلمان در لابی، تلویزیون ال سی دی در لابی، پذیرش شبانهروزی، لاندری، داشتن اتاق چمدان، خدمات فتوکپی، دستگاه واکس کفش، خدمات صبحانه در اتاق، فکس، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس شبانه روزی، خود پرداز و ماهواره از امکانات مهم هتل کیمیا 2 محسوب می‌شود.

هتل کیمیا 3 قشم

هتل کیمیا 3 قشم در شهرک سام و نزدیک بلوار آزادگان واقع شده است. این هتل 3 ستاره یکی از هتل‌های گروه کیمیا است که از اعتبار ویژه‌ای در میان مسافران برخوردار است. هتل در سال 1391 با تعداد 24 اتاق در 4 طبقه ساخته شد و با خدمات و امکانات رفاهی باکیفیت از مهمانان و مسافران پذیرایی می‌کند.
سالن بیلیارد، رستوران ایرانی، روم سرویس، و کافی‌شاپ از جمله امکاناتی هستند که در زمان اقامتتان در این هتل می‌توانید از آنها بهره ببرید. علاوه بر آن، هتل موقعیت مکانی و جغرافیایی مناسبی هم دارد. از هتل کیمیا 3 قشم تا مرکز شهر، مراکز تجاری، بازار قدیم قشم، پارک ساحلی زیتون تقریبا ۵ دقیقه فاصله است و با 20 دقیقه رانندگی از جزایر ناز و غار خربس می‌توانید دیدن کنید. ایستگاه تاکسی در نزدیک هتل قرار دارد و تا فرودگاه قشم حدود 45 دقیقه با خودرو فاصله است.

هتل آپادانا قشم

اتاق سه تخته هتل آپادانا قشمهتل آپادانا قشم در موقعیت بسیار مناسبی از جزیره قشم واقع شده و از این رو به مراكز اداری و تجاری دسترسی خوبی دارد. هتل از بازار قدیم و مراكز تجاری جدید از جمله ستاره و سیتی سنتز فاصله اندکی دارد. اتاق‌های هتل پنجره رو به بیرون هستند و نورگیر خوبی را دارند. رستوران آن نیز با انواع متنوع غذاهای ایرانی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان عزیز است. محیط دنج كافی شاپ هتل، مکان مناسبی برای گفتگو با عزیزانتان را فراهم کرده است.
بطور كلی هتل آپادانا با داشتن امكانات مناسب، دسترسی عالی به مراكز خرید و اداری و قیمت اقتصادی می‌تواند یك گزینه خوب برای اقامت میهمانان جزیره قشم باشد. هتل ۳ ستاره آپادانا در بین بازار قدیم و جدید در جزیره زیبا قشم واقع شده است. هتل با در برگرفتن خدمات اختصاصی از جمله به كارگیری بهترین و پیشرفته‌‌ترین امكانات رفاهی، ارائه غذای با كیفیت و متنوع در رستوران هتل آماده پذیرش میهمانان عزیز است. یادتان نرود این هتل در بهترین نقطه و مركز قشم قرار گرفته است.

هتل الوند قشم

اتاق دو تخته توئین هتل الوند قشم با تم قهوه ایشما می‌توانید قیمت بهترین هتل های قشم را از سایتهای مختلف بدست آورید. اگر میخواهید به قشم سفر کنید و در هتلی با قیمت مناسب و امکانات مطلوب اقامت داشته باشید، هتل الوند قشم برای شما مناسب است. هتل قصر الوند قشم در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و فاصله این هتل تا دریا تقریبا ۲ کیلومتر است. همینطور با ۵ دقیقه رانندگی از هتل قصر الوند به بازار قدیم قشم می‌رسید.
هتل قصر الوند قشم دارای ۲۳ اتاق و سوئیت می‌باشد و در ۵ طبقه ساخته شده است. همه واحدهای اقامتی این هتل چیدمان بسیار زیبایی دارند و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. هزینه رزرو واحدهای اقامتی هتل قصر الوند به عوامل مختلفی مثل تاریخ رزرو هتل، تعداد نفرات، اتاق یا سوئیتی که انتخاب می‌کنید و مدت زمان اقامت وابسته است و طبق این عوامل تغییر می‌کند.
معمولا در زمستان کم‌ترین هزینه اقامت در هتل قصر الوند مربوط به رزرو اتاق یک‌تخته است که قیمت مناسبی برای هر شب را داراست. گران‌ترین واحد اقامتی هتل قصر الوند قشم نیز مربوط به سوئیت یک‌خوابه چهارتخته است.

هتل الوند 2 قشم

اتاق سه تخته هتل الوند 2 قشمهتل الوند 2 قشم با موقعیت مکانی عالی درجزیره عجایب هفت گانه قشم و در نزدیکی مراکز تاریخی، سیاحتی و تجاری واقع شده است. بام این هتل دارای چشم انداز حیرت‌آور و دید بسیار عالی از میدان سعدی(برگ سبز) به دریا و شهر است.
موقعیت مکانی ویژه این هتل در مرکز شهر، باعث شده تا میهمانان بتوانند به راحتی با چند دقیقه پیاده روی به دریا، مرکز خرید، زیارت سید مظفر واسکله مسافربری و سایر آثارتاریخی جزیره دسترسی آسانی داشته باشند و از فضاهای منحصر به فرد بهره‌مند گردند.
نزدیک بودن این هتل به مراکز خرید و دیدنی شهر، دسترسی آسان در مدت کوتاه (۱ساعت) تا فرودگاه بین المللی قشم و نیز خدمات شایسته این هتل با مالکیت و مدیریت جدید باعث شده تا که هتل الوند به عنوان بهترین هتل قشم از دید توریست‌های این شهر کهن برای اقامتی خاطره انگیز مطرح باشد.

هتل ریحان قشم

اتاق دو تخته توئین هتل ریحان قشمهتل ریحان قشم را می‌شود یکی دیگر از هتل های قشم معرفی کرد که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل ۳ ستاره متشکل از ۵ طبقه و ۲۶ اتاق است و دقیقا روبه‌روی سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس واقع شده است. هرچند این هتل از کیفیت ۳ ستاره بهره می‌برد؛ اما در زمره بهترین هتل قشم قرار دارد.
معماری و طراحی داخلی هتل ریحان بسیار شکیل می‌باشد و نورپردازی فوق‌العاده‌ای دارد. خوب است بدانید که مواد اولیه غذاهای این رستوران بسیار تازه و باکیفیت‌اند و از طعم لذیذی برخوردارند، پس می‌توانید بدون هیچ نگرانی از غذاهای آن میل کنید.

هتل های دو ستاره قشم

هتل آسمان قشم

اتاق دو تخته دبل هتل آسمان قشماین هتل دو ستاره در ضلع شرقی جزیره زیبای قشم واقع شده است و تا ساحل خلیج فارس ایران تنها چند دقیقه فاصله دارد. هتل آسمان قشم در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. این بازسازی باعث اضافه شدن امکانات رفاهی بسیاری به این مجموعه شد.
اتاق‌های هتل آسمان قشم به صورت دو الی پنج تخته ارائه می‌شود که در کل 15 واحد اقامتی می‌باشند. از امکانات رفاهی هتل دو ستاره آسمان قشم هم می‌توانیم به اینترنت پرسرعت، رستوران، کافی‌شاپ، و صبحانه رایگان که در این هتل ارائه می‌شود اشاره کنیم.
پرسنل این هتل همیشه رفتار خوب و حرفه‌ای با میهمانان دارند و تلاش می‌کنند که آرامش و آسودگی‌خاطر را در این هتل برای اقامت مسافرین فراهم کنند. راهروهای مناسب و همینطور چیدمان مفید و مختصر داخل اتاق‌ها از ویژگی‌های دیگر هتل آسمان قشم است.
دسترسی آسان به بازار قدیم و قرار گرفتن در مسیر تاکسی‌ها برای سایر بازارها از دیگر امکانات خوب هتل آسمان می‌باشد. قیمت این هتل نیز در مقایسه با قیمت بهترین هتل های قشم و خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب است. برای رسیدن به بازار جزیره و قلعه پرتغالی‌ها که از مراکز مهم جزیره قشم می‌باشند راه بسیار درازی از این هتل پیش رو ندارید.

هتل آپارتمان کاوان قشم

هتل‌آپارتمان کاوان قشم که در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرد از جمله هتل‌های دو ستاره قشم می‌باشد که در ۵ طبقه ساخته شده است و دارای 11 اتاق میباشد. از مزایای خوب این هتل‌آپارتمان می‌توان داشتن دسترسی آسان به ساحل خلیج‌فارس و مرکز خرید ستاره اشاره کرد.
ازجمله اتاق‌های آماده رزرو کاوان به‌عنوان بهترین هتل های قشم، سوئیت دونفره، اتاق دوتخته، سوئیت یک‌خوابه سه نفره، اتاق سه‌تخته، سوئیت دوخوابه چهارنفره، سوئیت یک‌خوابه چهارنفره و پنج‌نفره و سوئیت دوخوابه شش نفره است.
امکاناتی که این هتل برای مهمانان فراهم کرده شامل اینترنت نامحدود رایگان، کافی‌شاپ، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات خانه‌داری، شبکه پخش فیلم و تاکسی‌سرویس می‌باشد. هتل‌آپارتمان کاوان رستوران ندارد پس برای صرف ناهار و شام بهتر است به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید. از طرفی این هتل فاقد پارکینگ نیز می‌باشد؛ بنابراین اگر برای کرایه اتومبیل در قشم برنامه‌ریزی کرده‌اید باید این موضوع را در نظر بگیرید.

هتل المپیک قشم

اتاق دو تخته توئین هتل المپیک قشمهتل المپیک قشم از جمله بهترین هتل های جزیره قشم است که در سال ۱۳۸۷ و در یک طبقه افتتاح شد؛ اما در سال ۱۳۹۴ به‌منظور ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل المپیک به‌صورت ویلایی ساخته شده است و ۴۷ اتاق و سوئیت با امکانات مجهز و عالی دارد.
ازجمله اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل اتاق دوتخته دبل، اتاق سه‌تخته، اتاق چهار تخته دوبلکس، اتاق چهار تخته همکف، اتاق پنج تخته دوبلکس سه خوابه و اتاق شش تخته دوبلکس سه خوابه می‌شود. از مزایایی که هتل المپیک دارد می‌شود به فضای سبز و آلاچیق و هین‌طور نزدیکی به ساحل خلیج‌فارس و مراکز خرید مهم قشم مثل سیتی سنتر ۱ و ۲ اشاره کرد.
از امکانات هتل المپیک می‌توان به رستوران با گنجایش ۶۰ نفر، پارکینگ با گنجایش ۵ خودرو به‌ صورت رایگان، ارائه اینترنت رایگان نامحدود در لابی، فضای سبز، داشتن چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، خشکشوی، سالن بیلیارد، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، داشتن صندوق امانات و آژانس مسافرتی اشاره کرد.

هتل نخل هنگام قشم

هتل نخل هنگام یکی از بهترین هتل های قشم است که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در میدان جهاد قرار گرفته و متشکل از ساختمانی ۵ طبقه با ۲۱ اتاق است که می‌توانید برای رزرو اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته این هتل اقدام کنید.
ازجمله امکانات رفاهی ویژه هتل نخل هنگام قشم می‌شود به داشتن دید نسبتا خوب به دریا، خارج بودن از محدوده طرح ترافیک، پارکینگ با گنجایش ۷ خودرو به‌ صورت رایگان، ارائه اینترنت نامحدود در لابی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، کافی‌نت، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ساعته، خدمات خانه‌داری، تاکسی‌سرویس و سالن بیلیارد اشاره کرد. نخل هنگام به‌عنوان یکی از هتل های دو ستاره قشم رستوران ندارد پس برای صرف ناهار و شام بهتر است به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید.

هتل نخل زرین قشم

سوئیت دو تخته هتل نخل زرین قشمهتل دو ستاره نخل زرین یکی از بهترین هتل های قشم است که در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل متشکل از یک طبقه و چهل اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است که شما می‌توانید برای رزرو اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته و اتاق چهار تخته ای هتل اقدام کنید.
از جمله مزایای هتل نخل زرین قشم به‌عنوان بهترین هتل های قشم می‌شود به نزدیکی به مجتمع‌های تجاری و مراکز اصلی خرید ازجمله بازار بین‌المللی ستاره و سیتی سنتر ۱ و ۲ اشاره کرد. از جهتی این هتل دسترسی مطلوب و مناسبی به ساحل خلیج‌فارس نیز دارد.
ازجمله امکانات رفاهی قابل توجه هتل نخل زرین می‌توان به ارائه اینترنت نامحدود رایگان در لابی، پذیرش شبانهروزی، مینی‌بار با هزینه و کافی‌شاپ اشاره کرد. این هتل رستوران ندارد پس برای صرف ناهار و شام بهتر است به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید. هتل نخل زرین فاقد پارکینگ نیز می‌باشد. چنانچه برای کرایه خودرو در جزیره قشم می‌خواهید اقدام کنید، خوب است به این موضوع توجه داشته باشید.

هتل آپارتمان آدینه قشم

هتل آپارتمان آدینه قشم در بهار سال 1396 فعالیت خود را در جزیره زیبای قشم آغاز کرد. این هتل آپارتمان از 13 باب واحد یکخوابه و دو خوابه با امکانات اقامتی عالی تشکیل شده است که در چهار طبقه واقع شده‌اند. علاوه‌ بر داشتن طبیعت زیبا و شگفت‌انگیز قشم که طرفداران خاص خود را دارد، به بازارهای خرید قشم نیز که از شهرت و محبوبیت ویژه‌ای در میان توریستها برخوردار هستند، نزدیک می‌باشد.
مهمانان هتل باید توجه داشته باشند، بخش ورودی هتل آپارتمان آدینه دارای تعدادی پله است؛ یک واحد یک خوابه در پشت ‌بام قرار دارد و هتل آپارتمان از طبقه چهارم تا پشت‌ بام از آسانسور برخوردار نمی‌باشد.

هتل آسماری قشم

اتاق دبل هتل آسماری قشمهتل دو ستاره آسماری یکی از بهترین هتل های قشم است که در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل که در ۵ طبقه ساخته شده دارای ۱۴ اتاق با امکانات مختلف است. ازجمله اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل آسماری قشم رزرو کنید می‌شود به اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته اشاره کرد.
امکانات رفاهی ویژه‌ای که هتل ارائه می‌دهد شامل رستوران با گنجایش ۳۵ نفر، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، گشت نیم‌روزی، داشتن اتاق چمدان، خدمات تور، پذیرش شبانه‌روزی، ترانسفر رفت‌ و برگشت با هزینه، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات خانه‌داری، تاکسی‌سرویس و صرافی است.
هتل آسماری به‌عنوان یکی از هتل های دو ستاره قشم پارکینگی ندارد پس اگر برای کرایه اتومبیل در قشم اقدام کرده‌اید باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

هتل آپارتمان قباد قشم

هتل‌آپارتمان قباد قشم یکی از بهترین هتل های قشم است که در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۵ نیز برای ارتقای سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی مجدد قرار گرفت. ازجمله مزایای خوب هتل‌آپارتمان قباد به‌عنوان یکی از هتل های دو ستاره قشم میشود به دسترسی آسان به ساحل آبی خلیج‌ فارس و همچنین بازار قدیم قشم اشاره کرد. هتل قباد که در ۴ طبقه ساخته شده است، دارای ۱۶ اتاق می‌باشد که می‌توانید برای رزرو اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته و اتاق چهار تخته اقدام کنید.
ازجمله امکانات رفاهی ویژه این هتل می‌توان به ارائه اینترنت نامحدود در لابی، داشتن صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، ارائه خدمات باربری، پذیرش شبانه‌روزی، کرایه اتومبیل بدون راننده، شبکه پخش فیلم و اتاق چمدان اشاره کرد. هتل قباد رستوران ندارد پس برای صرف ناهار و شام بهتر است به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید. از طرفی این هتل فاقد پارکینگ بوده و درنتیجه اگر برای کرایه خودرو در قشم برنامه‌ای دارید، بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید.

هتل آپارتمان گل پونه قشم

اتاق سه تخته هتل آپارتمان گل پونه قشمهتل‌آپارتمان دو ستاره گل پونه یکی از بهترین هتل های قشم است که در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۵ نیز برای ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. ازجمله مزایای اصلی این هتل می‌شود به دسترسی آسان به مراکز خرید اصلی قشم مثل بازار ستاره، بازار پردیس و پاساژ فردوسی اشاره کرد.
هتل‌آپارتمان گل پونه قشم که در یک طبقه ساخته شده است، دارای ۷ اتاق و سوئیت می‌باشد. شما می‌توانید برای رزرو اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته، سوئیت چهارنفره و سوئیت ۵ نفره برنامهریزی کنید. ازجمله امکانات ویژه هتل گل پونه می‌شود به رستوران با گنجایش ۳۰ نفر، اینترنت رایگان در لابی، پذیرش شبانهروزی و چای‌خانه سنتی اشاره کرد. این هتل فاقد پارکینگ است پس چنانچه برای کرایه خودرو در جزیره قشم اقدام کرده‌اید باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

هتل امیر قشم

هتل امیر قشم یکی از بهترین هتل‌های دو ستاره جزیره قشم می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل در ۵ طبقه ساخته شده است و دارای ۲۴ اتاق یا سوئیت می‌باشد و می‌توانید برای رزرو اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دبل، اتاق سه‌تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته اقدام کنید.
ازجمله امکانات رفاهی ویژه و خوب این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۴۵ نفر، ارائه اینترنت رایگان محدود در لابی، کافی شاپ، داشتن صندوق امانات، اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات تور، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه‌داری، تاکسی‌سرویس، اتاق سیگار و پارک‌ کودک اشاره کرد. این هتل پارکینگ ندارد و درنتیجه اگر مایل به کرایه خودرو در قشم هستید باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

هتل پارک قشم

اتاق توئین هتل پارک قشم هتل دو ستاره پارک قشم یکی از بهترین هتل های جزیره قشم است که در سال ۱۳۸۰ ساخته شده و سال ۱۳۸۷ نیز برای افزایش سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در یک طبقه ساخته شده است و دارای ۳۴ اتاق می‌باشد که می‌توانید برای رزرو اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته و اتاق چهار تخته اقدام کنید.
ازجمله امکانات رفاهی ویژه هتل پارک قشم می‌شود به پارکینگ با گنجایش ۲۰ خودرو به ‌صورت رایگان، ارائه اینترنت نامحدود رایگان در لابی، تاکسی‌سرویس، شبکه پخش فیلم، پذیرش شبانه‌روزی، صندوق امانات و فضای سبز اشاره کرد. این هتل فاقد رستوران است پس برای صرف ناهار و شام باید به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید.

هتل سان سیتی قشم

یکی دیگر از هتل‌های بزرگ قشم که در مرکز این جزیره زیبا قرار گرفته است، هتل سان‌سیتی نام دارد. این هتل از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را شروع کرده و فاصله بسیار اندکی با ساحل، مرکز شهر، بازار فردوسی، بازار پردیس و بازار ستاره دارد. نیروهای هتل سان سیتی قشم بسیار خوش‌برخورد هستند و تمیزی اتاق‌های آن امتیاز قابل قبولی دارد. در سفر خود به قشم با اقامت در هتل سان‌سیتی می‌توانید سفر به یادماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

هتل های تک ستاره قشم

هتل مروارید قشم

سوئیت سه تخته هتل مروارید قشمهتل مروارید قشم یکی دیگر از بهترین هتل‌های یک ستاره جزیره قشم، در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل در دو طبقه ساخته شده و دارای 9 اتاق است که می‌توانید برای رزرو اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته و اتاق چهار تخته آن برنامهریزی کنید. ازجمله مزایای هتل مروارید می‌توان به دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج‌فارس، قلعه پرتغالی‌ها و بازار قدیم جزیره قشم اشاره کرد.
امکانات رفاهی ویژه هتل شامل پذیرش شبانه‌روزی، ارائه خدمات خانه‌داری و داشتن صندوق امانات است. این هتل فاقد رستوران می‌باشد؛ بنابراین برای صرف ناهار و شام باید به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید. از جهتی هتل‌ مروارید پارکینگ نیز ندارد و درنتیجه اگر برای کرایه خودرو در جزیره قشم اقدام کرده‌اید باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

هتل ‌آپارتمان وانیا قشم

هتل‌ آپارتمان یک ستاره وانیا که در بین مجتمع تجاری ستاره و سیتی سنتر جزیره قشم قرار دارد در سال ۱۳۹۱ در ۴ طبقه ساخته شد و دارای ۹ اتاق و ۴۲ تخت است. ازجمله اتاق‌هایی که می‌شود در این هتل رزرو کرد می‌توان به اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته، اتاق چهار تخته اشاره کرد.
امکانات رفاهی ویژه‌ای که هتل ‌آپارتمان وانیا قشم ارائه می‌دهد شامل اینترنت نامحدود رایگان در لابی، آژانس مسافرتی، داشتن صندوق امانات، پذیرش شبانه‌روزی، ترانسفر رفت با هزینه، ارائه خدمات خانه‌داری، خشکشوئی و تاکسی‌سرویس است.
این هتل رستوران ندارد پس برای صرف ناهار و شام باید سری به رستوران‌های اطراف بزنید. از جهتی هتل‌آپارتمان وانیا پارکینگ ندارد؛ درنتیجه اگر برای کرایه اتومبیل و گشت در جزیره قشم اقدام کرده‌اید باید این موضوع را از قبل در نظر داشته باشید.

هتل آپارتمان خانه سبز قشم

اتاق دو تخته دبل هتل آپارتمان خانه سبز قشمهتل ‌آپارتمان خانه سبز قشم یکی دیگر از بهترین هتل های یک ستاره جزیره قشم است که در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۶ نیز برای ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل‌آپارتمان در پنج طبقه ساخته شده است و دارای ۱۳ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.
ازجمله اتاق‌های آماده رزرو در این هتل ‌آپارتمان می‌شود به آپارتمان یک‌خوابه سه نفره و آپارتمان دوخوابه پنج نفره اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین مزایای هتل‌آپارتمان خانه سبز دسترسی آسان به بازار قدیم قشم و ساحل آبی خلیج‌فارس است.
از امکانات رفاهی ویژه هتل‌آپارتمان خانه سبز می‌شود به تاکسی‌سرویس، ارائه خدمات تور، پذیرش شبانه‌روزی، ترانسفر رفت‌ و ‌برگشت با هزینه، کرایه اتومبیل بدون راننده، ارائه خدمات خانه‌داری و خدمات باربری اشاره کرد. هتل‌آپارتمان خانه سبز رستوران ندارد پس برای صرف ناهار و شام باید به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید. از جهتی این هتل فاقد پارکینگ نیز بوده و درنتیجه اگر برای کرایه خودرو در جزیره قشم برنامه‌ریزی کرده‌اید لازم است این موضوع را نیز در نظر داشته باشید.

بهترین هتل های درگهان قشم

هتل آلاله 2 درگهان قشم

اتاق دو تخته دبل هتل آلاله 2 درگهان قشم هتل آلاله مرکزی یا هتل آلاله ۲ قشم که در ۱۰ طبقه ساخته شده است دارای ۴۴ اتاق می‌باشد که شما می‌توانید برای رزرو اتاق‌های دوتخته، سوئیت یک‌خوابه دونفره، اتاق سه‌تخته، سوئیت یک‌خوابه چهارنفره، اتاق چهار تخته و سوئیت دوخوابه چهارنفره اقدام کنید.
این هتل دید گسترده‌ای به دریا، خیابان و کوچه دارد و دارای ۱۳۶ تخت است. ازجمله امکانات رفاهی ویژه این هتل می‌توان به ارائه اینترنت رایگان در لابی، کافی‌شاپ، پذیرش شبانه‌روزی، ارائه خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان و صندوق امانات اشاره کرد.
هتل آلاله مرکزی به‌عنوان بهترین هتل سه ستاره درگهان قشم فاقد رستوران بوده پس برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های نزدیک مراجعه کنید. هتل آلاله مرکزی فاقد پارکینگ است، پس چنانچه خودرو کرایه‌ای در قشم دریافت کرده‌اید؛ باید این موضوع را مورد توجه قرار دهید که امکان پارک خودرو در داخل هتل وجود ندارد.

هتل سینگو درگهان قشم

این هتل از بهترین هتل های قشم و درگهان است که در مرکز شهر درگهان قشم قرار گرفته و تا مراکز خرید مهم درگهان بین یک دقیقه تا نهایتا 10 دقیقه پیاده روی لازم است . با وجود اینکه هتل سینگو قشم در مرکز جزیره واقع شده از آرامش بی‌نظیری برخوردار می‌باشد.
رستوران این هتل فقط سرویس وعده صبحانه را ارائه می‌دهد که از نظر تنوع غذایی نسبت به سایر هتل‌های منطقه بسیار ایده آل است. اتاق‌های این هتل دارای امکانات رفاهی مجهز و کامل مثل میز نهار خوری 4 نفره بسیار شیک، کتری برقی و … می‌باشد و از هر جهت نیاز شما را برطرف می‌سازد.
این هتل تمام امکانات مورد نیاز جهت یک اقامت خاطره‌انگیز را داراست. سیستم تهویه به صورت 2 عدد اسپیلت مجزا می‌باشد که استفاده از آن ها نسبت به سایر سیستم‌های تهویه بسیار راحت است. رفتار کارکنان هتل سینگو بسیار حرفه‌ای و قابل تحسین است.
پارکینگ این هتل در کوچه پشت آن قراردارد که به صورت رایگان توسط کارت‌هایی که هتل در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، قابل استفاده می‌باشد. دور بودن پارکینگ و شلوغی آن ممکن است از نقاط منفی هتل باشد که با توجه به موقعیت مکانی هتل و شلوغی منطقه قابل توجیه و چشم پوشی است.
این هتل دسترسی بسیار مناسبی به مناطق تجاری درگهان دارد. از دیگر نکات مثبت نزدیکی به رستوران دریا با غذاهای بی‌نظیر محلی آن است. با توجه به واقع شدن هتل در مرکز شهر و دسترسی آسانش به تاکسی به راحتی می‌شود به قشم و سایر مناطق دیدنی منطقه سفر کرد.

هتل شهریار درگهان قشم

سوئیت هتل شهریار درگهان قشمروبرو بازار ماهی‌ فروشان و در زمینه منظره زیبا آب‌های آبی‌فام خلیج‌فارس، هتل سه ستاره و تازه تاسیس شهریار قشم قرار دارد. هتل شهریار قشم در سال 1398 ساخته شد و در مجموع متشکل از 42 واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت با ظرفیت بالا است.
هتل در منطقه درگهان قشم واقع شده و فاصله کمی با مراکز خرید و بازار بزرگ درگهان دارد. فاصله هتل شهریار با مرکز شهرستان قشم بیشتر از سایر هتل‌ها می‌باشد اما با استفاده از اتومبیل این مسافت را می‌توان در کمتر از 20 دقیقه پیمود.
واحدهای اقامتی هتل شهریار به صورت اتاق 1 الی 3 تخته و سوئیت‌های یک خوابه چهار الی شش تخته ارائه می‌شوند. در همه این واحدها از چیدمانی شکیل و لوکس استفاده شده و امکاناتی مثل LED، تلفن، مبلمان، کمد لباس، کتری برقی، قفل الکترونیک درب اتاق، یخچال، سشوار، حمام، حوله، اسپلیت برای راحتی مسافران قرار داده شده است.
از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی هتل شهریار می‌شود به پارکینگ مسقف رو به هتل با ظرفیت 20 ماشین، تاکسی سرویس شبانهروز، اتاق چمدان، هماهنگ کننده تور و سالن صبحانه خوری اشاره کرد.

هتل پرشین‌گلف درگهان قشم

اتاق دو تخته هتل پرشین‌گلف درگهان قشم از جمله بهترین هتل‌های سه ستاره جزیره قشم که در درگهان قرار گرفته است و موقعیت جغرافیایی آن به‌گونه‌ای می‌باشد که به خلیج‌فارس، بازار قدیم، بازار مروارید، بازار نگین، بازار صدف، بازار نور، مجتمع تجاری دریا و دو دلفین دسترسی آسانی دارد، هتل پرشین گلف قشم است.
هتل پرشین‌گلف که در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۱۲۲ اتاق می‌باشد. اتاق‌هایی که در این هتل می‌توانید رزرو کنید متشکل از اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته، اتاق چهار تخته، اتاق پنج تخته، اتاق شش تخته، اتاق هفت‌تخته، اتاق هشت‌تخته، اتاق نخ‌تخته و اتاق ده‌تخته است.
ازجمله امکانات رفاهی ویژه هتل می‌شود به رستوران با گنجایش ۶۵۰ نفر، پارکینگ با گنجایش ۲۰۰ خودرو به‌صورت رایگان، ارائه اینترنت نامحدود رایگان در لابی، آژانس مسافرتی، تاکسی‌سرویس، رستوران ‌بام، پذیرش شبانه‌روزی، فروشگاه، صندوق امانات، چای‌خانه سنتی و کافی‌شاپ اشاره کرد.

بهترین هتل های ساحلی قشم

هتل رخسار قشم

سوئیت هتل رخسار قشم رو به دریااگر به دنبال هتل‌های ساحلی جزیره قشم با بهترین امکانات و کیفیت برای سفر به همراه خانواده هستید، ما به شما هتل رخسار قشم را پیشنهاد می‌کنیم. هتل رخسار در فاصله حدود 3 دقیقه‌ای ساحل صیادان واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید قشم نیز دارد. هتل رخسار در سال 1397 مورد بهره‌برداری قرار گرفت و یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌‌های قشم می‌باشد.
واحدهای اقامتی این هتل تشکیل شده از اتاق‌ها و سوئیت‌های دو تخته و سه تخته رو به دریا، سوئیت یک خوابه سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار نفره و سوئیت یک خوابه پنج نفره که همه رو به دریا هستند، می‌باشد. چشم انداز واحدهای این هتل منحصر به فرد بوده و در میان سایر هتل‌های ساحلی قشم متفاوت است.
امکانات هتل رخسار نیز گوناگون بوده و شامل مواردی نظیر صندوق امانات، ارائه تاکسی سرویس شبانه‌روزی، اینترنت رایگان، خشکشویی، روم سرویس و… است. هتل رخسار قیمت ارزانی ندارد، با این حال برای اقامتی آسوده و راحت با چشم انداز دریای آبی بهترین گزینه است.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

برای داشتن تجربه اقامت در فاصله چند قدمی ساحل زیبای جزیره قشم پیشنهاد ما به شما هتل ساحلی خلیج فارس قشم است. این هتل ساحلی علاوه بر داشتن دسترسی راحت به دریا فاصله اندکی هم با مراکز خرید قشم داشته که این موضوع می‌تواند لذت سفر را برای شما چند برابر کند. هتل خلیج فارس قشم که در ساحل شمال شرقی جزیره قشم قرار دارد یکی از هتل‌های اقتصادی و قیمت مناسب این جزیره نیز به حساب می‌آید.
واحدهای اقامتی هتل ساحلی خلیج‌فارس به صورت اتاق‌های دو تخته معمولی و رو به دریا، سوئیت‌های یک خوابه دو تخته معمولی و رو به دریا، سوئیت‌های دو خوابه چهار تخته معمولی و رو به دریا و نیز سوئیت‌های سه خوابه شش تخته می‌باشد. امکانات رفاهی اتاق‌ها نیز کامل و مجهز بوده و برای داشتن تجربه سفری راحت آماده ارائه خدمات است.
از دیگر امکانات این هتل که احتمالا در دیگر هتل‌های ساحلی قشم موجود نیست می‌توان به رستوران و کافی شاپ با منویی متنوع از انواع مختلف غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی خوش طعم و باکیفیت اشاره کرد. هتل ساحلی خلیج فارس برای رفاه بیشتر مهمانان خود امکانات تفریحی زیادی مانند ساحل اختصاصی، مسیر پیاده ‌روی در ساحل، آلاچیق‌های ساحلی و تخت برای نشستن در ساحل، فوتبال دستی و میز پینگ پنگ، آماده کرده است.

مجتمع اقامتی ساحل طلائی قشم

یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ساحلی قشم که سابقه طولانی در پذیرش مسافران جزیره برعهده دارد، مجتمع اقامتی ساحل طلائی قشم می‌باشد. این مجتمع اقامتی در شرق جزیره قشم و در نزدیک‌ترین نقطه نسبت به جزیره لارک قرار دارد و متشکل از 58 واحد اتاق و سوئیت در محیطی مفرح و دلپذیر است.
چنانچه به دنبال اقامتگاهی با امکانات تفریحی زیاد در جزیره قشم هستید که فاصله کمی هم با ساحل داشته باشد، مجتمع اقامتی ساحل طلائی قشم مناسب شماست. این هتل دارای امکاناتی نظیر قایق رانی، ساحل مخصوص شنا، جت اسکی، اسکی روی آب، اسکله ماهیگیری و رستوران ساحلی است که اوقاتی شاد و مفرح را برای مسافران جزیره ایجاد ‌کند.
واحدهای اقامتی هتل نیز به صورت اتاق‌های دو تخته معمولی، دو تخته ویژه، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های یک خوابه چهار تخته و پنج تخته با همه امکانات رفاهی طراحی و به مهمانان تحویل داده می‌شود. این مجتمع اقامتی برای اقامت افراد با جمعیت بالا نیز سوئیت دوبلکس هشت تخته با قابلیت افزودن یک نفر اضافه برای یک خانواده 9 نفره نیز دارد که میتواند انتخاب خیلی خوبی برای سفر خانوادگی و دوستانه باشد.

هتل بوتیک فولتون قشم

سوئیت دو تخته دبل هتل بوتیک فولتون قشمدر فاصله دو شهر طولا و قشم هتل بوتیکی متفاوتی با امکاناتی مجهز در موقعیتی دیدنی قرار دارد. هتل بوتیک فولتون قشم در سال 1395 به‌ عنوان یک مجتمع تفریحی، گردشی و اقامتی کار خود را در جزیره زیبای قشم شروع کرد. واحدهای اقامتی این هتل به سه صورت ویلا، هتل و هتل آپارتمان به مهمانان ارائه می‌شود که هر کدام مناسب اقامت دسته خاصی از مسافران است.
واحدهای اقامتی هتل بوتیک فولتون قشم در تیپ هتل به صورت اتاق‌های دو تخته و سوئیت‌های سه تخته و یا چهار تخته به مسافران ارائه می‌شود. چنانچه قصد اقامت در بخش هتل آپارتمان را دارید می‌توانید رزرو خود را برای آپارتمان دو خوابه چهار تخته در سایت سفرانه برنامه‌ریزی کنید.
همینطور برای اقامت در هتل فولتون با جمعیت زیاد بهترین گزینه رزرو ویلا vip چهارخوابه هشت تخته رو به دریا و یا ویلای هفت خوابه چهارده تخته رو به دریا می‌باشد. در تمامی واحدهای ویلایی و هتل آپارتمان هتل فولتون امکانات پخت و پز به همراه وسائل آشپزخانه موجود است.
هتل فولتون متفاوت ترین هتل در میان هتل‌های ساحلی قشم است که این تفاوت را می‌شود در رستوران آن مشاهده کرد. قسمت غذاخوری هتل همانند یک گالری هنری دیزاین شده که در آن تمامی غذاها بدون استفاده از مواد یخ زده و غیر ارگانیک فراهم می‌شوند. سال اسپا و ماساژ، تالار با گنجایش 300 نفر، کافی شاپ، استخر، جاده تندرستی، کافی شاپ و تور گشت اختصاصی از جمله امکانات هتل بوتیک فولتون قشم است.

هتل ریحان قشم

هتل ساحلی قشم ممکن است کمی از لحاظ قیمت گران به نظر برسند، اما هتل ریحان پیشنهادهای ارزان‌تری در مقایسه با قیمت بهترین هتل های قشم برای مهمانان جزیره دارد. با اقامت در هتل ریحان قشم به عنوان یکی از هتل‌های تازه تاسیس قشم می‌توانید از امکاناتی مانند صفر درصد کارمزد کنسلی اتاق‌ها، دسترسی رایگان اینترنت در اتاق‌ها و لابی، پذیرش شبانه‌روزی، ارائه خدمات خشکشویی و اتو، خدمات اینترنتی و فتوکپی و هماهنگ کننده تور بهره ببرید.
همینطور واحدهای اقامتی این هتل دارای 26 واحد مجزا در 5 طبقه بوده که شامل انواع اتاق سینگل رو به دریا، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته رویال رو به دریا، اتاق سه تخته VIP رو به دریا، اتاق سه تخته معمولی و اتاق چهار تخته VIP است.
فاصله هتل ریحان با ساحل تنها 150 متر بوده و این فاصله کم چشم انداز بسیار زیبایی را برای اکثر واحدهای اقامتی ذکر شده در این هتل ایجاد کرده است. هتل‌های ساحلی قشم جذاب‌ترین اقامتگاه در این جزیره هستند؛ پس اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت در سفر خود به قشم می‌باشید بهتر است یکی از هتل‌های ساحلی در جزیره را برای اقامت چند روزه خود و خانواده‌تان انتخاب کنید.
اقامت در هتل‌های ساحلی قشم علاوه بر اینکه لذت سفر را چند برابر ، دسترسی شما را به ساحل راحت‌تر کرده و منظره‌ای زیبا از اتاق هتل برایتان فراهم می‌کند.

بهترین هتل های قشم چه ویژگی‌هایی دارند؟

ویژگی‌هایی که باعث شده تا هتل‌های معرفی شده در این مقاله در لیست بهترین هتل های قشم از نظر مسافران قرار بگیرند را در ادامه ذکر می‌کنیم.

برخورد خوب کارکنان هتل

اولین چیزی که هنگام ورودتان به هتل‌های قشم، با آن روبرو می‌شوید، برخوردکارکنان هتل است. برخورد خوب و پاسخگویی مناسب پرسنل هتل به شما کمک می‌کند تا در شهری که به ‌اندازه کافی با آن آشنا نیستید، با مشکلی مواجه نشوید. کارکنان هتل‌های قشم وظیفه‌شناس، خوش‌رو و حرفه‌ای هستند.

ویژگی‌های اتاق در هتل

بهترین هتل های قشم از نظر مسافران دارای اتاق‌هایی با معیار پاکیزگی است. محل اقامت و استحمام بهترین هتل های شهر قشم کاملاً بهداشتی هستند. قبل از انتخاب و رزرو هتل خوب است از تمیز بودن آن مطمئن شوید. لباس کارکنان و فضای بیرونی تا حدودی می‌تواند نشان‌دهنده اهمیت هتل به نظافت باشد.

اینترنت رایگان

وابستگی ما به اینترنت تا حدی است که تقریبا هیچ کجا نمی‌توانیم بدون آن امور روزانه خود را بگذرانیم. بهویژه هنگام سفر، به خاطر نیاز به برقراری ارتباط با خانواده و دوستان، به برنامه‌های ارتباطی اینترنتی بیشتر نیازمند می‌شویم. استفاده از اینترنتی که فقط در لابی در دسترس باشد، دشوار است. اتاق‌های بهترین هتل‌ های جزیره قشم مجهز به اینترنت باکیفیت مناسب هستند که می‌تواند نیاز شما برطرف کند.

فضای هتل

بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب دارای طراحی شیک و زیبا، سنتی، مدرن و غیره می‌تواند باشد. اگر دوست دارید گاهی از وقتتان را در لابی هتل سپری کنید و کتاب یا مجله بخوانید، پیشنهاد ما به شما، انتخاب هتلی است که فضای آرام و مناسبی برای این کار داشته باشد.
اگر می‌خواهید با کسی ملاقات داشته باشید، باید لابی مناسبی در اختیارتان باشد. آراستگی و چیدمان لابی مهم است، چراکه که به عنوان فضای عمومی هتل، شیوه مدیریت و رسیدگی به هتل را نشان می‌دهد.

غذای هتل

توجه داشته باشید اگر به ناحیه‌ای سفر می‌کنید که عادات غذایی مردم آنجا با شما تفاوت زیادی دارد، خوب است به تنوع غذایی رستوران هتل اهمیت دهید. در جزیره قشم غذاهای دریایی حرف اول را می‌زند؛ اما در بهترین هتل های قشم و درگهان غذاهای با کیفیت و متنوع پیدا کنید و لذت ببرید. در بهترین هتل های جزیره قشم علاوه بر طعم و رنگ و بو، غذاها سالم و بهداشتی نیز هستند.

موقیعت قرار گیری هتل

چه به سفر کاری می‌روید و چه تفریحی، تفاوتی ندارد، خوب است هتلی با دسترسی آسان به محل‌های موردنظرتان انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن، راحت‌تر و با صرفه هزینه کم به مقصدی که در آن شهر مدنظر دارید، برسید. در سفرهای تفریحی هتل‌هایی نزدیک به جاذبه‌های گردشگری انتخاب مناسب‌تری هستند. پس از یافتن هتل‌هایی که در محدوده موردنظرتان وجود داشتند، امکانات هتل را بررسی و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

امکانات هتل

در اکثر مواقع هتلی که به نظر ارزان‌ قیمت است به خاطر نداشتن امکانات اولیه، هزینه‌های شما را ممکن است افزایش ‌دهد در انتخاب و رزرو هتل، بهتر است هزینه تمام‌شده را در نظر بگیرید. بعضی از بهترین هتل های قشم صبحانه رایگان دارند و بعضی دیگر، بابت این وعده نیز از شما هزینه دریافت می‌کنند.
اگر با ماشین شخصی به مسافرت رفته‌اید، داشتن پارکینگ نیز از امکاناتی است که یک هتل خوب باید در اختیار مهمانان بگذارد. بهترین هتل های قشم از نظر مسافران هتل‌هایی هستند که از استخر یا سالن ورزشی نیز برخوردارند که برای کاهش تنش‌های زندگی روزمره و شلوغ امروز بسیار مناسب هستند.
جمع‌بندی:
در این مقاله به معرفی بهترین هتل های قشم به ترتیب پرداختیم. از آنجایی که در هر سفر داشتن اقامتگاهی با امکانات مجهز و کامل برای مسافران دارای اهمیت است، در این مقاله بهترین هتل های قشم به ترتیب و به همراه جزئیات کامل برای شما آورده شد تا با مطالعه دقیق بتوانید بهترین هتل را برای خود و همسفرانتان انتخاب کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
از این مراکز خرید درگهان خرید نکنید!
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر