لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> ترسناک ترین هتل های جهان را بشناسید! اقامتی از جنس ترس و هیجان
ترسناک ترین هتل های جهان را بشناسید! اقامتی از جنس ترس و هیجان

ترسناک ترین هتل های جهان را بشناسید! اقامتی از جنس ترس و هیجان

شاید کمی از عنوان مقاله تعجب کنید اما اکنون در سراسر دنیا هتل هایی وجود دارند که در گروه هتل‌ های ترسناک قرار می‌گیرند. این هتل‌ها با داشتن فضایی وهم‌آلود همچون فیلم‌های ترسناک هالییودی هستند و میهمانان خود را به دل سینما می‌برند. البته اقامت در ترسناک ترین هتل های جهان، ممکن است باعث شود که نتوانید شب را تا صبح بخوابید.
چنانچه دلتان کمی هیجان می‌خواهد پیشنهاد می‌کنیم حداقل عکس های ترسناک ترین هتل ها در جهان را مشاهده کنید. اقامت در این هتل‌های منحصربه‌فرد برای بسیاری از ما ممکن است امکان‌پذیر نباشد؛ اما آشنایی با این هتل ها خالی از لطف نیست. با ایران هتل آنلاین معتبرترین مرجع رزرو هتل در ایران تا انتها همراه باشید.

هتل استنلی آمریکا

قصد معرفی هتل استنلی یکی از ترسناک ترین هتل های جهان را برای شما داریم. این هتل ترسناک، در کلرادو آمریکا واقع شده است. هتل استنلی به عنوان تسخیرشده‌ترین هتل دنیا و نیز کشور آمریکا شناخته می‌شود. بد نیست بدانید هتل استنلی همان هتل معروف ترسناکی است که رمان فراموش نشدنی استیون کینگ با نام درخشش یا همان The Shining از آن الهام گرفته شده است. از روی این رمان محبوب یک اثر سینمایی درخشان به کارگردانی استنلی کوبریک و بازی حیرت‌آور جک نیکلسون نیز ساخته شد.
شروع فعالیت این هتل به سال ۱۹۰۹ برمی‌گردد. هتل استنلی در آن زمان بیشتر اقامتگاهی برای اقشار ثروتمند و مرفه جامعه بود. این افراد برای تغییر آب و هوا این منطقه را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کردند. اما امروزه تصور عموم آن است که ارواح تعداد زیادی از این میهمانان و کارکنان سابق هتل، این پاتوق را ترک نکرده‌اند. پس از سپری شدن ۱ قرن یا حتی بیشتر ارواح همچنان در این هتل اقامت دارند!
در واقع علت این موضوع آن است که اکثر میهمانان هتل گزارش‌های ترسناکی داده‌اند. مبنی بر این گزارش‌ها، صداهای مرموزِ پیانو و خنده‌های ترسناک در راهروهای هتل شنیده می‌شود. این اتفاقات گاهی در نیمه‌های شب به وقوع می‌پیوندند و شنیده می‌شود.
گفته می‌شود این دسته از پدیده‌های مرموز و درعین حال ترسناک نشات گرفته از ارواح بعضی از پرسنل سابق و میهمانان هتل می‌باشد. هرچند این افراد مدت‌هاست که از دنیا رفته‌اند؛ اما روحشان همچنان در این اقامتگاه مانده‌ و خیال خارج شدن هم ندارند!

بوتیک هتل مالاگا آمریکا

اتاق بوتیک هتل مالاگا آمریکادر ادامه معرفی ترسناک ترین هتل های جهان میرسیم به بوتیک هتل مالاگا. بوتیک هتل‌ها در حقیقت از هتل‌هایی می‌باشندکه بخاطر داشتن یک سبک معماری و طراحی هنری خاص در ساختمانشان شناخته می‌شوند. این هتل‌ها به خاطر سبکی که دارند مورد توجه عموم قرار می‌گیرند.
امروزه مالاگا در نوع خود از آن دست بوتیک هتل‌هایی است که باوجود گذشت چندین قرن از تاسیسش به حیات خود ادامه داده است. امروزه نیز از این هتل بوتیک به عنوان یکی از ترسناک ترین هتل های جهان یاد می‌شود. این بوتیک هتل تاریخی در ایالت آلاباما در جنوب آمریکا قرار دارد.
مالاگا تداعی کننده دوران نه‌چندان خوشایند جنگ داخلی آمریکا طی سالیان ۱۸۶۱ تا ۱۸۶۵ می‌باشد. هتل مالاگا ۳۹ اتاق و حیاطی بزرگ دارد. این هتل تعدادی وسایل و لوازم عتیقه از سال ۱۸۳۷ تا اواخر قرن نوزدهم یا همان دوران ویکتوریا در دل خود جای داده است.
براساس گفته‌های افراد هتل مالاگا در حقیقت از دو خانه تشکیل شده بود. این دو خانه را داماد خانواده به عنوان هدیه ازدواج برای دو خواهر خریداری کرده بودند. از این رو شایعاتی در میان مردم پیچیده شد. مطابق شایعات این دو خواهر هیچ گاه منزل خود را ترک نکردند. اکثر میهمانان این هتل بوتیک ادعا دارند در بعضی از شب‌ها شبح بانوی سفیدپوشی را دیده‌اند. این شبح خیلی آرام، از راه‌پله‌ها بالا می‌رود و سپس در غبارِ لوسترها و چراغ‌ها ناپدید می‌شود. خیلی از مسافران هتل بوتیک مالاگا هم از خاموش و روشن شدن لوسترها و نیز تغییر داده شدن وسایل اتاق‌ها گفته‌اند.

هتل مونت واشنگتن

ساختمان هتل مونت واشنگتنهتل مونت واشنگتن از دیگر ترسناک ترین هتل های جهان است که در ادامه به آن می‌پردازیم. این هتل در برتون وودز، نیوهمپشایر آمریکا واقع شده و در حقیقت یک مجتمع اقامتی بزرگ می‌باشد. در این هتل اتفاقی ترسناک افتاده که بدون شک مشتاق دانستنش هستید.
روحی که در هتل وجود دارد شب‌ها از راه‌پله‌ها عبور می‌کند و خیلی آرام به درها می‌کوبد. این روح به دعوت شما نیاز ندارد. خودش وارد اتاق‌ها می‌شود و بدون اجازه شما هر وسیله‌ای که نیاز داشته باشد برمی‌دارد. تصور عموم بر آن است که این روح سرگردان به خانمی به نام کارولین استیکنی تعلق دارد. کارولین استیکنی در سال ۱۹۳۹ درگذشته است.
اکثر پرسنل هتل مونت واشنگتن گفته‌اند که کارولین خانم کاملا متشخص، سنتی و با حجب و حیایی است. به همین خاطر میهمانان آنچنان بابت گم شدن وسایل خود نگرانی ندارند. کارولین استیکنی مدتی پس از برداشتن وسایل آن‌ها را به جای اولشان برمی‌گرداند. بیشترین مواردی که از مشاهده روح کارولین گزارش داده شده است برمی‌گردد به اتاق ۳۱۴ هتل. همان اتاقی که همچنان دارای تخت خواب چهارستونه متعلق به دوره ویکتوریای پرنسس است. مسافران خوش‌شانسی هم بوده‌اند که در نیمه‌های شب کارولین را دیده‌اند. طبق گفته‌های میهمانان هتل مونت واشنگتن، کارولین ملقب به پرنسس گوشه تخت نشسته و بامحبت به آنان چشم دوخته بود!

هتل اومنی گرو پارک

ساختمان و فضای اطراف هتل اومنی گرو پارکهتل بعدی در سری هتل‌های ترسناک که قصد معرفی آن را به شما داریم هتل اومنی گرو پارک است. در سال‌های دهه ۱۹۲۰ اتفاق بدی در هتل افتاد. زنی به طرز مرموز و عجیبی جان سپرد. این زن جوان که در اتاق ۵۴۵ و در طبقه پنجم هتل اقامت داشت، جسدش در محوطه هتل پیدا شد.
شواهد نشان‌دهنده آن بود که او از پنجره اتاق به بیرون پرت شده است؛ اما هیچ‌گاه مشخص نشد که آیا او خودکشی کرده و یا آنکه به قتل رسیده است. هرچند مدت‌هاست که از آن حادثه گذشته، با این حال همچنان کارکنان و میهمانان هتل از حضور او در هتل خبر می‌دهند. اکثر افراد گزارش کرده‌اند که شبح زنی با لباسی صورتی رنگ را مشاهده کرده‌اند. به همین خاطر هم است که به این روح، لقب بانوی صورتی پوش را داده‌اند.

هتل اوتساگالا

حیاط هتل اوتساگالاهتل اوتساگالا که قرار است در ادامه از آن بیشتر بدانیم از ترسناک ترین هتل های جهان است. هتل یا مجتمع اقامتی اوتساگالا بیشتر از ۱۰۰ سال قدمت دارد و در عین حال شایعات زیادی پیرامون آن گفته می‌شود. این هتل مکان فوق‌العاده‌ای برای حضور ارواح و موجودات ترسناک می‌باشد.
بسیاری از افراد شکارچی روح و نیز محققان پدیده‌های ماوراء الطبیعه (پارانرمال) این هتل را انتخاب می‌کنند. خوب است بدانید هتل اوتساگالا پیش از آنکه به یک هتل تبدیل شود، یک مدرسه شبانه روزی دخترانه بود. خانواده‌های آن محل دختران خود را برای درس در دوران زمستان به این مدرسه شبانه‌روزی می‌فرستادند. با توضیحات قبل هیچ جای سوالی باقی نمی‌ماند که چرا همچنان بسیاری از مسافران و پرسنل هتل صدای خنده‌های بلند دانش آموزان سابق را در راهروهای طبقه سوم می‌شنوند.
از آنجایی که بیشتر ارواح حاضر دختران مدرسه‌ای هستند، احتمال دارد این دانش‌آموزان بدجنس سر به سر میهمانان بگذارند. خیلی از مسافران هتل اذعان داشته‌اند که بطور بسیار ناگهانی و از جایی نامشخص کسی صدایشان زده است. یا آنکه شنیدن صدای خنده‌هایی آزاردهنده ترس و وحشت را به جانشان انداخته است!
طی سالیان اخیر شکارچیان ارواح و محققان ماوراء الطبیعه هم با دسترسی به تجهیزات مدرن تحقیقات بسیاری را برای روشن شدن منشأ این اتفاقات مرموز انجام داد‌ند. در گزارش این تحقیقات آمده است که اغلب انواع مختلفی اصوات و نجواها و حضور اشباح و نیز سایه‌های مرموز شنیده و دیده می‌شود. بنابر نقل‌قول‌های موجود، مرکز اصلی این نوع از صداها و اتفاقات غیرمنتظره در اتاق‌های طبقات دوم، سوم و پنجم می‌باشد.

هتل اومنی هومستید

نمای هتل اومنی هومستید از بالاهتل بعدی از سری هتل های ترسناک جهان که بی‌صبرانه می‌خواهیم به آن بپردازیم هتل اومنی هومستید است. هتل اومنی هومستید، از جمله قدیمی‌ترین مجتمع‌های اقامتی آمریکا می‌باشد. قدمت این هتل به سال ۱۷۶۶ برمی‌گردد. در این هتل زن جوان بیماری بعد از آنکه نامزدش دقیقا در روز عروسی‌شان او را ترک کرد، به زندگی خود پایان داد.
از آن واقعه تلخ در اوایل قرن بیستم بیش از حدود ۱۰۰ سال می گذرد. با این حال روح این عروس نگون بخت همچنان در طبقه چهاردهم سرگردان است. عروس فقط بعضی اوقات جلوی میهمانان و پرسنل هتل را گرفته و از آنها ساعت را می‌پرسد و به انتظار آمدن نامزدش می‌ماند.

هتل پوسادا سانتافه

فضای داخلی هتل پوسادا سانتافهیکی دیگر از عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین هتل های جهان هتل پوسادا سانتافه می‌باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم. در این هتل مرموز همچنان و با گذشت قرن‌ها روح مادری افسرده زندگی می‌کند. جولیا استاب، از بانوان آلمانی بود که شوهر تاجرش در سال ۱۸۸۲ برای خانواده عمارتی مجلل ساخت.
جولیا پس از مرگ هشتمین فرزندش که مدت اندکی پس از تولد فوت شد، به شدت دچار فروپاشی عصبی و در نهایت افسردگی شد. او روزها در اتاقش بود و با هیچ‌کس صحبت نمی‌کرد. پس از مدتی جسد او در اتاقش پیدا شد. هرچند جسد جولیا دفن شد اما روح او هیچ‌گاه آرامش نیافت.
روح او در اتاق‌های عمارت پیشین که حالا به هتلی شکیل تبدیل شده سرگردان است. اکثر اوقات روح جولیا در اتاق خواب سابق که اتاق شماره ۱۰۰ می‌شود، حضور دارد. از آنجایی که جولیا در زمان حیات عاشق حمام بود جای تعجبی ندارد که همچنان اکثر میهمانان از شنیدن شرشر آب به‌ویژه در هنگام شب شکایت داشته باشند. همینطور بسیاری از مسافران و کارکنان هتل اذعان داشته‌اند که گاهی دیده‌اند که شیرهای آب خود به خود باز و بسته می‌گردند!

هتل کوئین آنه

نمای ساختمان هتل کوئین آنهیادتان نرود همه ارواح تمایلی به ترساندن آدم‌ها ندارند. بلکه برخی از ارواح هم هستند که با شما رابطه‌ای بسیار گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند. هتل کوئین آنه محل اقامت روح خانم مدیر مدرسه بوده است. روح مدیر سابق مدرسه دخترانه که در سال ۱۸۹۰ در محل هتل فعلی کوئین آنه دفن شد.
گفته می‌شود که او همچنان از مهمانانی که در اتاق شماره ۴۱۰ هتل اقامت دارند کاملا مراقبت می‌کند. به گفته مردم خانم لیک در زمان حیات مدیر مدرسه‌ای بامحبت و مهربان بوده است. او با دختران مدرسه مثل فرزندان خودش رفتار می‌کرده است.
این مهربانی‌‌های خانم لیک برای میهمانان هم خوشایند است. برخی از مسافران هتل گزارش داده‌اند، بدون اینکه مطلع شوند تمام وسایل چمدان‌هایشان بانظم و آراستگی در اتاق چیده شده‌اند. حتی در زمانیکه خوابیده بوده‌اند کسی به عبارتی همان خانم لیک دلسوزانه روی سرشان پتو کشیده است!

هتل اسپرانزا

فضای بیرونی هتل اسپرانزاهتل اسپرانزا، واقع در نیویورک بدون شک یکی از ترسناک ترین و مرموزترین هتل‌های جهان است. در این هتل گزارش‌های متعددی از مشاهده یک روح سرگردان داده شده است. بسیاری اذعان داشته‌اند که شب‌ها خانوم سفیدپوشی را مشاهده کرده‌اند که به آنها لبخند می‌زند.
اما هنگامیکه به دنبال او می‌روند دیده‌اند به طرز عجیبی ناپدید شده است. نکته مرموزی که درباره این روح وجود دارد آن است که هنوز هیچ کس از هویت او خبری ندارد. چراکه کسی نتوانسته او را از فاصله نزدیک مشاهده کند. هر کسی هم که تصمیم گرفته او را دنبال کند در نهایت دست خالی برگشته است.

هتل فرست ورلد

نمای ساختمان هتل فرست ورلدیکی دیگر از هتل‌های ترسناک دنیا در کوالالامپور مالزی واقع شده است. هتلی مشهور به نام «فِرست ورلد» آماده پذیرایی از شماست؛ البته اگر می‌خواهید در آنجا با مردگان قمار کنید! این هتل ترسناک زیبایی چشم‌نوازی هم دارد.
هتل برفراز رشته کوه تیتیوانگسا در این میان جنگل قرار گرفته است و پارکی بسیار تماشایی آن را احاطه کرده است. ولی جدا از تماشایی بودن هتل، جاذبه هتل چیزی جز اتفاقات خارق العاده و فرا واقعی آن نیست.
بسیاری از مهمانانی که در هتل فرست ورلد کوالالامپور به خصوص در اتاق ۷۳۲۱ اقامت داشته‌اند گزارشاتی داده‌اند. بر اساس گزارشات به دلیل آزار و اذیت ارواح سرگردان مهمانان دچار بی خوابی‌های مکرر گشته‌اند. تصور بر آن است که این شبگردان همان ارواح قماربازان هستند. آن‌ها که سالیان قبل در کازینوهای این هتل پول‌های زیادی را به باد داده‌اند، اکنون مشغول افسوس خوردن هستند!

هتل بورچیانتی

اتاق هتل بورچیانتیهتل دیگر در دسته ترسناک ترین هتل های جهان که قصد معرفی آن را داریم هتل بورچیانتی است. هتل بورچیانتی در فلورانس ایتالیا محل اقامت مورد علاقه دیکتاتور سابق ایتالیای فاشیست بود. این دیکتاتور بنیتو موسولینی ملقب به دوچه نام داشت. موسولینی پس از مرگ دیگر به پاتوق مورد علاقه خودش بازنگشت.
شنیده‌ها حاکی از آن است که در این هتل ترسناک روح پیرزن دلسوزی زندگی می‌کند. افراد بعضی اوقات او را روی یکی از کاناپه‌های لابی در هتل دیده‌اند که دارد بافتنی می‌بافد. این پیرزن که قبل‌تر از پیش‌خدمتان هتل بوده، گاهی در صبح به تمیز کردن اتاق‌های هتل مشغول می‌شود و به کارکنان و نظافتچی‌های هتل کمک می‌کند.
به عقیده بسیاری ترسناک‌ترین اتاق، اتاق مجلل فِرسکو (نقاشی‌های دیواری) می‌باشد. در این اتاق سقف با انواع متعدد لوسترها و نقاشی‌ها دیزاین شده است. این نقاشی‌ها باعث شده تا شب‌ها جلوه‌ای ترسناک در اتاق بوجود آید. آن دسته از مهمان شجاعی که یک شب را به سلامت در این اتاق عجیب گذرانده‌اند بارها گفته‌های مشابهی داشته‌اند. آنان گفته‌اند در شب موجودی ماورایی را با نفس کشیدن‌های سرد و دست‌های یخ زده مشاهده‌ کرده‌اند. آن شخص بر صورتشان بوسه می‌زند و آنان را نوازش می‌کند!

هتل راسل

ساختمان هتل راسلهتل راسل پاتوقی برای دریانوردان بوده که در سیدنی استرالیا واقع شده است. در این هتل همیشه حس و حال حضور روی عرشه کشتی در کنار ملوان‌ها و دریانوردان را می‌شود حس کرد. البته ناگفته نماند این موضوع به خاطر معماری ویژه یا طراحی داخلی خاص آن نیست؛ بلکه نقل شده است، این هتل قدیمی در یکی از منطقه‌های قدیمی سیدنی،‌ پاتوق دریانوردان بوده است.
هتل راسل سیدنی مکانی بود که اکثر مسافران و دریانوردان پس از سفرهای دریایی برای مدت طولانی به بهانه استراحت به آنجا می‌آمدند. پس از آن که طاعون در اوایل قرن بیستم شیوع پیدا کرد، این هتل به یک بیمارستان موقت تبدیل شد. هتل راسل که امروز یکی از بوتیک هتل‌های زیبا سیدنی به حساب می‌آید، همچنان از ارواح ملوانان پذیرایی می‌کند. اکثر مهمانان هتل از شنیدن بحث‌های ملوانان پر سر و صدا در اتاق شماره ۸ گفته‌اند.

هتل فرمونت لو شاتو

ساختمان و فضای سبز هتل فرمونت لو شاتوهتل بسیار شکیل و باشکوه فرمونت لو شاتو که جز میراث جهانی یونسکو نیز به حساب می‌آید در کِبِک کانادا واقع شده است. این هتل از آن دست هتل‌های جهان است که یک میهمان ویژه همیشگی دارد. البته باید بدانید منظور ما حضور افراد شاخص و سیاستمداران، بازیگران و خوانندگان نیست. منظور ما روح سرگردانی می‌باشد که همچنان در این مکان تاریخی حضور دارد. این روح کسی نیست جز فرماندار سده هفدهم فرانسه جدید با نام لوئی دو بویاد دو فروتناک. این فرماندار زمانیکه کانادا مستعمره فرانسه بود بر این مکان حکمرانی می‌کرد.
در سال ۱۶۹۶ لوئی دو بویاد دو فروتناک از دنیا رفت. ولی روح او محل اقامت خود را ترک نکرد. امروزه که بیشتر از ۳۰۰ سال است که از مرگ فرماندار سابق می‌گذرد، همچنان برخی از اقامتگران هتل روح او را می‌بینند. آنان گفته‌اند که فرمانده را متفکرانه با دست‌های قفل شده در پشت سر، مشغول قدم زدن در محوطه بیرونی و همچنین سالن‌ها و راهروهای هتل دیده‌اند.

هتل مک کامی مانور

نام یکی از هتل‌های ترسناکی که در جنوب کالیفرنیا و در شهر ساحلی سان دیه گو واقع شده مک کامی مانور است. عوامل زیادی باعث گشته تا این هتل به عنوان یک اقامتگاه ترسناک شناخته شود. یکی از عوامل لوکیشن‌های متفاوتی است که شما باید بگذرانید. در این مسیر شما تنها نیستید و یک نفر همراهی‌تان می‌کند. بدین شکل که در مسیری معین صرفا باید دو نفر حضور پیدا کنند و حضور افراد متعدد مورد قبول نیست.
در هریک از این لوکیشن‌ها اتفاقات ترسناکی برای شما خواهد افتاد. برای نمونه احتمال دارد داخل یک قفس بیفتید و یا اینکه به صندلی بسته شوید. بدترین حالت ممکن آن است که تنتان به خون آغشته شود!
از جهت دیگر بنیان‌گذار این هتل با خلق صحنه‌های سینمایی متعدد، سعی داشته کاری کند که هیچ یک از صحنه‌ها مثل هم نباشد؛ بنابراین لوکیشن‌ها همانند یکدیگر نیستند و شما در چند بار اقامت در این هتل تجربه‌ای متفاوت را خواهید شد. از طرف دیگر تم هتل هرساله متغیر است. شما می‌توانید تحت تجربه‌های هیجان‌انگیزی چون خوردن تخم مرغ های فاسد شده، قرار گرفتن در یک قفس پر از مار و حتی دزدیده شدن قرار بگیرید.

هتل وحشت در لاس وگاس

نمای ساختمان هتل وحشت در لاس وگاسلاس وگاس شهری در دنیاست که برای طیف عظیمی از سرگرمی‌هایی که به مسافرانش ارائه می‌دهد، معروف می‌باشد. سرگرمی‌هایی فوق‌العاده لذت‌بخش و هیجان‌انگیز. ساخت هتل وحشت در لاس وگاس آنچنان هم کم هزینه نبوده است. برای ساخت این هتل وحشت چیزی نزدیک به ۱۰ میلیون دلار هزینه شده است.
شاید به نظر شما هزینه‌ای که شده کمی سنگین و زیاد باشد؛ اما نظر صاحبان این هتل کاملا متفاوت است. نظر صاحبان این مجموعه آن است که انسان‌ها همانقدر که به آرامش نیاز دارند، در مقابل از ترس و هیجان هم استقبال می‌کنند!
شما باید از راهروها عبور کنید تا شماره اتاقتان را بیابید و وارد اتاق شوید. احتمالا خیال می‌کنید که این مکان دیگر امن است، اما اشتباه شما همینجاست! چراکه در این هتل هیچ جای امنی پیدا نمی‌کنید. اینجا آمده‌اید که بترسید، ترسی با تمام وجود. این شما بودید که انتخاب کردید بیایید و ترس واقعی را تجربه کنید.
سعی کنید از لحظه لحظه تان لذت ببرید. در این هتل شما در کنار زامبی‌هایی هستید که فقط قصد جان شما را کرده اند. این جا دیگر هیچ راه فراری ندارید. پیشنهاد می‌کنیم برای لحظه‌ای آرام باشید و بنشینید. هر چقدر هم این موضوع ترسناک باشد، باز هم کسی قصد جان شما را نکرده است. این هتل یک محل تفریحی بزرگ است. ‌جایی که کمی حس ترس را چاشنی زندگی روزمره‌تان می‌کند.
فکر می‌کنید هدف از ساخت این هتل چه بوده؟ به شما می‌گوییم: ترس، ترس و ترس! تمام تلاش سازندگان این مجموعه ساخت جاذبه تفریحی بود که مانندی نداشته باشد. اما با این وجود، این هدف که به تنهایی ساخت چنین مکانی را توضیح می‌دهد، دلیل اصلی نمی‌باشد. نکته جالب آنجاست که در پس این داستان، یک داستان کاملا واقعی و مرموز وجود دارد!
این داستان به خانواده‌ای با نام واندرز که در لاس وگاس زندگی می‌کردند ربط پیدا می‌کند. براساس گفته‌ها و داستان‌ها، آنان توسط فردی با نام مورتومر فوری، که نوه بنیان‌گذار و صاحب هتلی با نام Feoray بوده است، کشته شدند.

هتل FORT GARRY در وینیپگ

نمای ساختمان هتل FORT GARRY در وینیپگاین هتل در وینیپگ کانادا قرار دارد. بسیاری از مسافران و کسانی که حداقل یک شب را در این هتل گذرانده‌اند ادعاهای مشابه داشتند. براساس گفته‌هایشان در طول اقامت، حضور یک فرد را به شدت کنار خود احساس کرده اند.
برخی دیگر از حضور یک زن در اتاقشان با لباسی سفید خبر داده‌اند. نگهبانان این هتل مرموز هم، اذعان داشتند بارها نشانه‌هایی مبنی بر وجود ارواح را در این هتل مشاهده کرده‌اند. برای اقامت در این هتل باید جرات بسیار زیادی داشته باشید. اکنون مدت‌هاست که کسی حاضر به سپری کردن شبی در این هتل نشده است.
جمع‌بندی:
نزدیک به 300 سال پیش برای اولین بار کلمه هتل در فرانسه بکار گرفته شد. از آن زمان تاکنون، شاید کمتر کسی به فکرش می‌رسید که هتل به چیزی بیشتر از یک مکان اقامت ساده تبدیل شود. با سپری شدن زمان و داشتن خلاقیت در کنار چاشنی عطش بشر به هیجان و تجربه‌های مختلف، شکل هتل‌ها تغییر یافت.
احتمالا برای رسیدن به مقصد مسافت زیادی را می‌پیمایید. خسته و کوفته وارد هتل می‌شوید و پس از گرفتن کلید، به اتاق خود می‌روید. بدون شک چیزی که انتظار دارید، اتاق تمیز و راحت است؛ اما با اتاقی پر از ترس و هیجان روبه‌رو خواهید شد. در این مقاله سعی کردیم ترسناک ترین هتل های جهان را معرفی کنیم. شما چطور، آیا حاضرید در یکی از هتل های ترسناک که در این مقاله معرفی شد، اقامت داشته باشید؟
2.7/5 - (3 امتیاز)
مقایسه هتل ارم و هتل آرامیس تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر