لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل کرج – آدرس و جزئیات کامل به همراه عکس
بهترین هتل کرج – آدرس و جزئیات کامل به همراه عکس

بهترین هتل کرج – آدرس و جزئیات کامل به همراه عکس

یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران عزیز کرج نام دارد که در دامنه رشته کوه‌های البرز واقع شده است. این شهر به داشتن آب و هوای خوب و چشم‌اندازهای معرکه شناخته می‌شود. اگر به دنبال رزرو هتل های کرج هستید و می‌خواهید در بهترین هتل کرج اقامت کنید، این مقاله مال شماست. بد نیست بدانید کرج چهارمین شهر بزرگ ایران است که از آن به عنوان شهری مهاجرپذیر یاد می‌شود.
کرج در مرکز شهرستان البرز قرار گرفته و حدود ۱۳۰۰ متر از سطح دریا فاصله دارد. این شهر در همسایگی چالوس، تهران، شهریار، ساوجبلاغ و اشتهارد واقع شده است. امروزه کرج مسیر حمل و نقل بین المللی به ترکیه و جمهوری آذربایجان به شمار می‌آید.
کرج به خاطر داشتن کارخانه‌ها و شرکت‌های متنوع، قطب مهم اقتصادی برای ایران است. کرج با برخورداری از کوه‌ها و دره‌های چشم‌نواز در اطرافش همواره مورد توجه کوهنوردان قرار گرفته است. طبیعت‌گردان و توریست‌های زیادی به سمت کرج جذب شده‌اند. کوهستانی بودن کرج باعث گشته تا زمستان‌ها هوایی سرد و در تابستان‌ها دمایی معتدل داشته باشد.

هتل جهانگردی دیزین کرج

هتل جهانگردی دیزین کرج به عنوان بهترین هتل کرج در میان کوه‌های سر به فلک کشیده البرز واقع شده است. این هتل آب و هوای فوق‌العاده و امکانات قابل‌توجهی دارد. داشتن محیطی امن و سرشار از آرامش از ویژگی‌های این منطقه زیبا می‌باشد. خوب است بدانید این هتل در نزدیکی پیست دیزین، بزرگترین پیست اسکی ایران قرار گرفته است؛ از همین رو این هتل بین دوستدارن ورزش مهیج اسکی از محبوبیت زیادی برخوردار است.
واحدهای اقامتی هتل، دارای فضایی گرم و آرامش‌بخش هستند که حس دل‌چسبی از اقامت را به مهمانان هدیه می‌کنند. این هتل از دو مجموعه مجزا که در سه طبقه بنا شده، تشکیل شده است. هتل دارای ۱۲۹ باب اتاق است که گنجایش تخت‌های آن بطور کلی به ۳۱۴ تخت می‌رسد.
انواع واحدهای اقامتی هتل دیزین اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت رویال چهار نفره تشکیل شده است. مسافران این امکان را دارند تا طبق سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب نمایند. بعضی از واحدها بالکن اختصاصی دارند و مسافران می‌توانند از چشم‌انداز رو به پیست اسکی در اتاقشان لذت ببرند.
تمامی امکانات لازم در واحدهای اقامتی هتل جهانگردی دیزین برای یک سفر چندروزه به یادماندنی فراهم شده است. از جمله امکانات رفاهی که در واحدها وجود دارد، می‌توان به لوازم بهداشتی، مبلمان، یخچال، تلویزیون، حمام، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، سیستم اطفاء حریق و… اشاره کرد.

هتل نگین گچسر کرج

اتاق دو تخته توئین هتل نگین گچسر کرجهتل نگین گچسر کرج را باید بهترین هتل کرج برای داشتن اقامتی آسوده و به یادماندنی معرفی کرد. این هتل در استان البرز و محل خوش آب و هوای گچسر کرج واقع شده است. هتل سه ستاره نگین گچسر دارای بیش از ۸۰ سال سابقه میزبانی از مسافران در پرونده درخشان خود است.
این هتل امکانات بی‌شمار و خدمات رفاهی باکیفیت و متعددی را در طی مدت فعالیت خود به مسافران عرضه داشته است. واقع شدن در موقعیت مکانی مطلوب، ارائه دادن امکانات و خدمات رفاهی مناسب، نرخ اقامتی به صرفه و تنوع در گزینه‌های اقامتی و نیز بهره گیری از کادری مجرب، خوش برخورد و ماهر، همگی باعث شده تا هتل نگین گچسر به بهترین هتل در کرج برای اقامت در منطقه تماشایی و شگفت انگیز گچسر تبدیل گردد.
در هتل نگین گچسر تعداد ۲۵ واحد اقامتی متشکل از اتاق‌هایی استاندارد و سوئیت‌هایی چند خوابه گنجانده شده است. بدین ترتیب محدودیتی برای انتخاب گزینه مناسب در این هتل وجود ندارد. توجه داشته باشید تعداد زیاد واحدهای اقامتی هتل باعث شلوغی بیش از حد آن و در نتیجه سلب آرامش مسافرین نمی‌گردد.
از آنجایی که هتل نگین به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است، واحدهای اقامتی آن دارای وضعیت ظاهری مطلوبی هستند. هتل با تمام اسباب و امکانات رفاهی شامل: صندوق امانات، چای ساز، مبلمان، یخچال، تلویزیون، دراور، کمدلباس، تخت خواب و … تجهیز شده است.

هتل پردیس کرج

اتاق دو تخته توئین هتل پردیس کرجهتل 3 ستاره پردیس کرج بهترین هتل کرج می‌باشد که در سال‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل پردیس کرج پس از بازسازی، امکانات و وضعیت ظاهری مدرن‌تری به خود گرفته است. موقعیت مکانی هتل در حوالی میدان شاه عباسی است و به بعضی از جاذبه‌های گردشگری طالقان و کرج دسترسی مطلوبی دارد.
توجه داشته باشید، مسیر هتل تا جاذبه‌ها باید با خودرو طی گردد. سال احداث هتل پردیس به سال ۸۸ بر می‌گردد. این هتل حدود یک دهه بعد مورد بازسازی قرار گرفت. چنانچه قصد سفر به کرج را دارید و به دنبال هتل میان رده‌ای هستید، هتل پردیس کرج پیشنهاد ما به شماست.
هتل پردیس کرج بهترین هتل کرج بوده و در ۳ طبقه احداث شده است. این هتل در مجموع دارای ۳۰ واحد اقامتی در قالب اتاق‌هایی با گنجایش ۲ تا ۳ نفره می‌باشد. اتاق‌های نقلی پردیس کرج دارای وضعیت مطلوبی می‌باشند و نظافت در آن‌ها به شکل مرتب انجام می‌گیرد.
بعضی از اتاق‌های هتل از بالکن برخوردارند و دید برخی از این اتاق‌ها به محوطه سرسبز هتل می‌باشد و نورگیری آن‌ها خوب است. در اتاق‌های هتل، میز و صندلی، یخچال و چای ساز قرار داده شده و تهویه مطبوعی وجود دارد. مهمانان این امکان را دارند در اتاقشان از مینی بار بهره‌مند شوند. البته مینی‌بار رایگان نیست. حمام و سرویس بهداشتی موجود در اتاق‌ها دارای فضای کوچکی هستند اما لوازم بهداشتی از قبل در آن‌ها قرار داده شده اند.

هتل گاجره دیزین کرج

اتاق دو تخته دبل هتل گاجره دیزین کرج هتل گاجره دیزین کرج یکی از بزرگترین هتل‌های اطراف تهران می‌باشد. این هتل به عنوان بهترین هتل کرج در منطقه خوش آب و هوای شمشک و در ۵ کیلومتری پیست دیزین واقع شده است. هتل گاجره دیزین از بهترین هتل های کرج است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را شروع کرد.
این هتل با هدف ارائه‌ خدمات باکیفیت‌تر در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی واقع شد. این مجموعه متشکل از محل اقامتی، آموزشی و تفریحی می‌باشد. هتل گاجرین از تعدادی ساختمان به نام‌های صبا، ستاره، نسیم، سپیده و سوئيت صدف تشکیل شده است.
این هتل بطور کلی دارای ۷۴ باب اتاق و سوئیت با امکانات مجهز رفاهی است. احتمالا نام گاجره توجهتان را به خود جلب کرده است. باید بدانید این نام به روستایی در این محل ارتباط دارد. در این روستا گیاه گاجره به وفور یافت می‌شود که باعث شده تا هتل به این نام، نامگذاری گردد. از گیاه گاجره برای تخمیر شیر و مایه پنیر استفاده می‌شود.
ساخت این هتل بزرگ در مسیر تهران به شمال توسط معمار ارمنی بزرگ به نام ادمان آیوازیان صورت گرفته است. این هتل به عنوان یکی از اولین کارهای معماری ادمان آیوازیان به حساب می‌آید. گاجره در مسیر پیست دیزین، به عنوان هتلی شکیل شناخته می‌شود. این هتل از چشم‌نوازترین هتل‌های جاده چالوس می‌باشد که در طی سال‌ها نیز پر از مسافر و گردشگر بوده است.
هتل گاجره دیزین بهترین هتل کرج بوده و دارای رستورانی با گنجایش ۹۰ نفری است. این رستوران با داشتن طراحی لوکس و منظره‌ای تماشایی از محوطه سرسبز خود، در بین مهمانان طرفداران زیادی دارد. همچنین رستوران این هتل انواع متنوع غذاهای لذیذ و خوش‌طعم سرو می‌‌کند که از طعمشان لذت خواهید برد.

هتل امیرکبیر کرج

اتاق دو تخته دبل هتل امیرکبیر کرجهتل امیرکبیر کرج هتلی دوستاره و بهترین هتل کرج است که در خیابان بهشتی شهر کرج واقع می‌باشد. این هتل به مرکز شهر نزدیک بوده و دسترسی مطلوبی به فروشگاه‌ها و نیز مراکز خرید اصلی شهر دارد. فاصله هتل تا ترمینال مسافربری کرج با ماشین تقریبا 10 دقیقه است.
اتاق‌ها دارای چیدمان ساده‌ای می‌باشند و از امکانات رفاهی رضایت‌بخشی برخوردار هستند. برای نمونه همگی به تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخواب‌های راحتی دارند. از دیگر امکانات ارائه شده می‌شود به تلویزیون، کمدلباس، میزآرایش و یخچال اشاره کرد. همینطور چنانچه دارای اشیای قیمتی هستید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود حفظ کنید.
حمام اختصاصی با سرویس‌بهداشتی نیز در تمام واحدها وجود دارد. اگر قصد سفر به کرج به تنهایی را دارید می‌توانید از اتاق‌های یک تخته استفاده نمایید. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته «توئین» متشکل از دو تخت یک نفره فراهم شده ‌است.
زوج‌ها نیز می‌توانند از اتاق‌های «دبل» که یک تخت دونفره دارد، بهره ببرند. خانواده‌ها و گروه‌های سه نفره امکان استفاده از اتاق‌های سه تخته را دارند. این اتاق‌ها با 1 تخت دونفره و 1 تخت تک نفره یا 3 تخت تک نفره تعبیه شده‌اند. اتاق‌های چهارتخته با 4 تخت یک نفره هم از جمله گزینه‌ها برای اقامت در این هتل می‌باشد. صبحانه هر صبح در رستوران هتل واقع در طبقه همکف سرو می‌گردد. نهار و شام هم در صورت درخواست و سفارش مهمان سرو می‌شود.
به عنوان بهترین هتل کرج در فضای اتاق‌ها و لابی، مسافران به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهند داشت. چنانچه با اتومبیل شخصی خود مسافرت می‌روید، امکان استفاده از پارکینگ هتل برایتان فراهم است. لابی مبله و آسانسور نیز از جمله تسهیلاتی است که ارائه می‌شود.

هتل سامان کرج

هتل سامان کرج از هتل‌های ۲ ستاره شهر کرج و بهترین هتل کرج است. این هتل در سال ۱۳۵۶ تاسیس و در سال ۱۳۹۳ برای بالا بردن سطح کیفی مورد بازسازی قرار گرفت. از آنجایی که هتل در وسط بازار شلوغ کرج واقع شده است، موقعیت بسیار مطلوبی دارد.
این هتل به خاطر داشتن چیدمان شکیل، دکوراسیون چشم‌نواز و نیز محیطی تمیز مورد استقبال گردشگران متعدد قرار گرفته است. هتل به خاطر نزدیک بودن به جاذبه‌های دیدنی و مکان‌های تماشایی شهر چون سد کرج، باغ پرندگان کرج با پرندگان گوناگون از سراسر دنیا و کاخ شمس کرج توجه اغلب توریست‌ها را به سوی خود جلب کرده است.
اتاق‌های هتل سامان کرج به عنوان بهترین هتل کرج دارای امکاناتی شامل: اتاق دو تخته با دو تخت سینگل، اتاق دو تخته با تخت دبل، سوئیت سه نفره معمولی با یک تخت سینگل و یک تخت دبل و سوئیت چهار نفره با چهار تخت سینگل است.
هتل سامان از ۲۷ اتاق مدرن و مجهز به یخچال، میز آرایش، کمد لباس، اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه مناسب، مبلمان و تلویزیون ال سی دی برخوردار است. سیستم سرمایشی و گرمایشی مدرن باعث ایجاد گردش هوای مناسب در اتاق‌ها گردیده است. اتاق‌ها شامل سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان حمام اختصاصی و دمپایی می‌باشند. همینطور امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها وجود دارد. در این هتل اتاق ها ساعت ۱۴ تحویل مسافران داده می‌شود و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد. سرویس اضافی به صورت تشک روی زمین نیز ارائه می‌شود.

هتل مرمر کرج

اتاق دو تخته توئین هتل مرمر کرجاز قدیمی‌ترین و بهترین هتل در کرج که می توانید در این کلانشهر پیدا کنید، هتل ۲ ستاره مرمر کرج است. این هتل چند سال قبل از انقلاب فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در طول این ۴ دهه‌ای که افتحار میزبانی از مهمانان و گردشگران کرج را داشته، سابقه درخشانی به جای گذاشته است.
هتل مرمر کرج در سال ۹۵ با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. با این حال برترین مزیت این هتل موقعیت مکانی مناسب آن است. هتل مرمر به عنوان بهترین هتل کرج در قلب مرکز تجاری شهر قرار گرفته و به مراکز خرید نزدیک است. این هتل در عین حال دسترسی مطلوبی به جاذبه‌های دیدنی کرج دارد.
در این هتل نگرانی بابت صرف نوشیدنی و غذا نخواهید داشت. به غیر از رستوران و کافی شاپ هتل، در فاصله حدودی یک کیلومتری از هتل مرمر رستوران هایی نظیر آشپزباشی، کافه رستوران شماره ۱ و دیزی سرای سلطانیه قرار دارند. در این رستوران‌ها غذاهای باکیفیتی سرو می‌گردد. رستوران هتل مرمر در طبقه اول هتل واقع شده و در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است.
مهمانان این امکان را دارند تا از خدمات روم سرویس هتل هم استفاده نمایند. ضمنا هتل دارای کافی شاپ کوچکی هم است که در تمام طول شبانه‌روز دایر بوده و تا ۱۰ نفر گنجایش دارد. هتل مرمر خدماتی چون تاکسی سرویس به مهمانان خود ارائه می‌دهد تا بخشی از دغدغه‌های آن‌ها را رفع کند.
هتل دسترسی مطلوبی به نقاط متعدد شهر من جمله فرودگاه، راه آهن و جاذبه‌های تماشایی کرج فراهم کرده است. از دیگر خدمات هتل می‌شود به خدمات اینترنتی، فتوکپی و فکس نیز اشاره کرد. در شهر کرج، برای داشتن هتلی با امکانات و خدمات بالا با نرخ قیمتی مناسبی هتل مرمر پیشنهاد ما به شماست.

هتل پیام کرج

سوئیت یک نفره هتل پیام کرجهتل پیام بهترین هتل کرج است. بعضی از مسافران اقدام به خرید بلیط اتوبوس کرج می‌کنند و سایرین با هواپیما به این شهر می‌رسند. گاهی پیش می‌آید ساعتی که پرواز به کرج می‌نشیند، ساعت مطلوبی برای یافتن هتل نیست. یا اینکه می‌خواهید به‌صورت موقت و کوتاه‌مدت در کرج ساکن شوید و قصد دارید دوباره به شهری دیگر پرواز کنید. حتی بعضی مواقع پیش می‌آید که پرواز به هر دلیلی کنسل شده و مسافران بدون اقامتگاه می‌مانند. هتل پیام درست در فرودگاه واقع شده است. این فرودگاه، فرودگاه اختصاصی کرج به‌ شمار می‌آید.
هتل پیام البرز کرج در سال 1396 به بهره‌ برداری رسید. هتل باهدف بهبود سطح کیفی یک‌بار هم در سال 1399 بازسازی کامل گشت. هتل پیام متشکل از مجموعاً 14 باب واحد اقامتی بوده و آماده پذیرایی از مسافران است. هتل پیام خدمات بسیار باکیفیتی را به مسافران ارائه می‌دهد. بدون شک فاصله بسیار نزدیک تا فرودگاه، از مهم‌ترین مزیت‌های هتل پیام به عنوان بهترین هتل کرج محسوب می‌شود.

مهمانپذیر پیروزی

اتاق دو تخته مهمانپذیر پیروزیمهمانپذیر پیروزی کرج در لیست بهترین هتل کرج است. این مسافرخانه در خیابان دکتر همایون و مرکز شهر واقع شده است. دسترسی مناسب این مهمانپذیر به مراکز خرید و مکان‌های مهم اداری کرج، از مزیت‌های آن به حساب می‌آید. مهمانپذیر پیروزی جزو باکیفیت‌ترین‌های کرج می‌باشد که شما می‌توانید با هزینه بسیار کم در آن اقامت داشته باشید.

مهمانپذیر حافظ

چنانچه به‌دنبال تجربه اقامتی ارزان‌ و مناسب با حداقل امکانات رفاهی و خدماتی می‌باشید، مهمانپذیر حافظ برای شما گزینه مناسبی است. مهمانپذیر حافظ در خیابان بهشتی، درست مجاور پاساژ ولیعصر واقع شده است. این مهمانپذیر دارای حداقل امکانات رفاهی و خدماتی برای مسافران است. واحدها سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی ندارند.
جمع بندی:
براساس آب و هوا، اوایل بهار و تابستان بهترین فصل سفر به کرج است. در این فصول هوا آفتابی بوده و خنکی دل‌انگیزی دارد. اغلب اوقات مسافران برای مشاهده فصل پاییز و بارش برگ‌های رنگارنگ درختان به کرج سفر می‌کنند. برای ایام بارانی یا برفی زمستان، کرج از جمله نزدیک‌ترین مقاصد برای تهرانی‌هاست تا زمستان را از نزدیک ببینند.
کرج تحت تاثیر ارتفاعات البرز قرار دارد و دارای اقلیم نیمه کوهستانی است. در ایام پاییز و زمستان کرج هوای دل‌چسب و سرد ابری، بارانی و برفی را تجربه می‌کند. در زمستان اغلب روزها در کرج برفی و بارانی بوده و هوا بسیار سرد می‌گردد. بارش‌های کرج از ماه‌های آبان و آذر آغاز شده و اغلب اوقات تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه داد. در بهار دمای هوا بالا رفته و خنکی مطبوعی دارد. هوای کرج در مقایسه با هوای تهران خنک‌تر است و همین موضوع باعث شده تا مقصد گردشگری مناسبی برای شهرنشینان اطراف باشد. در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل های کرج را معرفی کنیم. امیدواریم شما نیز بتوانید بهترین هتل کرج را برای سفر انتخاب کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل درویشی مشهد و هتل رز درویشی
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر