لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> راه آهن سوئیس بهترین راه آهن اروپا معرفی شد
راه آهن سوئیس بهترین راه آهن اروپا معرفی شد

راه آهن سوئیس بهترین راه آهن اروپا معرفی شد

قیمت و رزرو هتل در سوئیس و دریافت واچر در تاریخ های مختلف متفاوت است لذا خواهشمندیم به موقع و هوشمندانه سفر کنید. لازم به ذکر است در گزارشی اعلام شده است که راه آهن ملی سوئیس، در مجموع، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. این انتخاب به دلیل توجه این کشور به نیازهای همه اعضای خانواده و ارائه تسهیلات به مسافران معلول بوده است.

بر اساس گزارشی جدید، راه آهن ملی سوئیس، در مجموع، بهترین خدمات را در اروپا ارائه میدهد. این گزارش بر این اساس تنظیم شده است که شرکت های بزرگ قطار اروپا، چگونه به مسافران مختلف، اعم از خانواده ها و افراد معلول خدمات ارائه می دهند.

گزارش مقایسه قطارهای بزرگ، توسط لوکو 2 (سایت رزرو آنلاین قطار) صورت گرفت. در این گزارش همه شرکتهای راه آهن اروپایی، به جز یکی، که قطارهای تندرو راه دور روزانه با حداقل مسافت 400 کیلومتر ارائه میدهند، مورد بررسی قرار گرفتند.
از شانزده شرکت ارائه دهنده خدمات، از جمله: راه آهن فدرال سوئیس (SBB CFF FFS)، دویچه بان (DB)، یورو استار و ویرجین ترینز، خواسته شد تا به سوالاتی که در مجموع 100 امتیاز داشتند، پاسخ دهند. سوالات در خصوص تسهیلات و امکاناتی بود که این شرکت ها به مسافران مختلف ارائه می دادند.

راه آهن فدرال سوئیس در زمینه خانواده ها و محل های مخصوص خانواده ها و واگن های مسافربری مقام اول را کسب کرد. این شرکت در طبقه دوم قطارهای داخل شهری اش، مکانی را برای بازی کودکان اختصاص داده است. در حالیکه، شرکت دویچه بان با ارائه پرستاران کودک باتجربه توانست مقام دوم را کسب کند.
قطار-سوئیس

کودکان در محوطه بازی یکی از واگنهای خانوادگی راه آهن فدرال سوئیس.
این شرکت سوئیسی به همراه شرکت راه آهن دولتی اسپانیا، رنف، بهترین خدمات را به مسافران معلول ارائه میدهند. این شرکت ها کمک هایی کاربردی به مسافرانی که نیازهای گوناگونی دارند، ارائه می دهند. شرکت یورو استار که خدماتش به مسافرانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند را از درجه استاندارد به درجه استاندارد عالی رسانده است، در این حوزه به مقام سوم رسیده است.
در این گزارش شرکت دویچه بان به خاطر سیاست های شفاف خود مورد تحسین قرار گرفته است، از تامین غذای مسئولانه اش گرفته تا ترجیح این شرکت به استفاده از انرژی سبز برای قطارهای الکتریکی. همچنین، اگر مسافران این شرکت راه آهن آلمانی خودشان لیوان داشته باشند، برای خرید نوشیدنی های گرم، تخفیف خواهند گرفت.

در زمینه بک پکرها (کسانی که با کوله به سفر میروند)، شرکتهای دویچه بان و خطوط راه آهن اتریش (OBB) به ترتیب مقامهای اول و دوم را بدست آوردند. مسافران این دو شرکت در مسیرهای Eurail و interrail، نیازی به رزرو صندلی یا پرداخت هزینه برای انتخاب صندلی ندارند. همچنین، این دو شرکت وای فای مجانی در اختیار مسافران قرار می دهند و جای بیشتری برای کوله پشتی های بزرگتر دارند.
1683281141 860 راه آهن سوئیس بهترین راه آهن اروپا معرفی شد

اگرچه قطارهای بریتانیایی برای رسیدن به جایگاه اول تا سومی در بیشتر حوزه ها در تلاشند ولی در زمینه ی حمایت از مسافرانی که با حیوانات خانگی سفر می کنند، حرف اول را می زنند. شرکت ویرجین ایست (که بعد از 24 ژوئیه و برگشت موقتش به قانون دولتی، به راه آهن لندن و شمال شرقی تغییر نام خواهد داد) در این زمینه اول شد و بعد از آن راه آهن گریت وسترن و قطارهای کراس کانتری مقام های دوم و سوم را کسب کردند. این شرکت ها بدون دریافت وجه اضافی، به مسافران اجازه می دهند تا حیوانات خانگی خود را بهمراه خود به سفر ببرند.

در مجموع راه آهن فدرال سوئیس بعد از کسب چهار مقام اولی (بهترین در زمینه خانواده ها، مسافران معلول، دوچرخه سواران و ورزشهای زمستانی) به جایگاه اول دست پیدا کرد. این شرکت رقابت تنگاتنگی با شرکت دویچه بان آلمان (DB) و راه آهن اتریشی OBB دارد. دویچه بان و OBB برای عملکرد قوی شان در همه زمینه ها، مشترکا مقام دوم را کسب کردند. پس هوشمندانه سفر کنید و این قطارها را برای سفر بعدی خود انتخاب نمائید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
سوئیس، درمسیر تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری برای دوچرخه سواران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر