لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی بهترین هتل های خرم آباد – پایتخت طبیعت ایران به همراه عکس و آدرس
معرفی بهترین هتل های خرم آباد – پایتخت طبیعت ایران به همراه عکس و آدرس

معرفی بهترین هتل های خرم آباد – پایتخت طبیعت ایران به همراه عکس و آدرس

اینکه بهترین هتل های خرم آباد کدام‌اند، تنها سوال شما نیست. اولین سوالی که در سفر به پایتخت طبیعت و سرزمین آبشارهای خروشان، شهر چشمه ایران، برای اکثر افراد پیش می‌آید همین است. لرستان در غرب کشور واقع شده و این استان به علت داشتن طبیعت بکر، جنگل، کوه‌ها و آبشارها، توجه گردشگران را به خودش جلب کرده‌است. در ادامه به بررسی و معرفی هتل های خرم آباد می‌پردازیم.

هتل شاپورخواست خرم آباد

هتل پنج ستاره شاپورخواست، از بهترین هتل های خرم آباد است. هتل از نظر داشتن امکانات مختلف و لوکس بودن با سایر هتل‌های 5 ستاره رقابت می‌کند. این هتل، از بهترین هتل های خرم آباد بوده که در سال ۹۸ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
هتل شاپورخواست از امکانات و تجهیزات مدرن و به روز دنیا تشکیل شده است. مکان قرارگیری این هتل از دورترین جاذبه دیدنی کمتر از ۳۰ دقیقه فاصله دارد. این هتل متشکل از ۴۲ اتاق و سوئیت ۲ تا ۳ نفره فول امکانات بوده که در فاز اول مورد احداث واقع شد. فاز ویلایی هتل در آینده‌ای نه چندان دور افتتاح می‌شود.
هتل شاپورخواست خرم آباد شامل امکاناتی چون رستوران با گنجایش ۲۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس اختصاصی، خدمات تور، آسانسور، پارک کودک، چایخانه سنتی، لاندری و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.
آدرس هتل شاپورخواست خرم آباد از بهترین هتل های خرم آباد: بعد از پادگان حمزه سیدالشهدا، کیلومتر ۲، جاده الشتر

هتل آزادی خرم آباد

اتاق سه تخته هتل آزادی خرم آبادهتل چهار ستاره آزادی، از بهترین هتل های خرم آباد است که در سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل داری بافتی کاملا جدید و مجهز به امکانات روز دنیا است. این هتل متشکل از ۷طبقه بوده که ۲۸ اتاق ۱ تا ۳ نفره را در خودش جای داده است. هتل آزادی خرم آباد توانسته امکانات مورد نیاز برای داشتن اقامتی درجه یک را فراهم کند. این هتل دسترسی مطلوبی، به لطف داشتن موقعیت عالی در شهر دارد. شما می‌توانید به تمام جاذبه‌ها در کمتر از ۲۰ دقیقه دسترسی پیدا کنید.
از جمله امکاناتی که این هتل چهار ستاره دارد می‌توان به رستوران با ظرفیت۱۰۰ نفر به همراه طبخ انواع متنوع غذاهای ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان در لابی، کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، مینی بار، تاکسی سرویس اختصاصی، پارکینگ با ظرفیت محدود ۱۵ خودرو، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و اتاق‌ها اشاره کرد. هتل آزادی به عنوان بهترین هتل خرم آباد، از امکانات خوبی در اتاق‌ها برخوردار است تا رفاه و آسایش کامل مهمانان را فراهم نماید.
آدرس هتل آزادی خرم آباد از بهترین هتل های خرم آباد : میدان آزادی، خیابان مجاهدین، کنار بانک سپه

هتل رنگین کمان خرم آباد

سوئیت سه تخته هتل رنگین کمان خرم آبادهتل رنگین کمان قطعا از بهترین هتل های خرم آباد است. این هتل برخلاف هتل‌های دیگر شهر، ساختمان مجزایی ندارد. لازم است برای اقامت به طبقات ۴ تا ۶ برج تجاری، تفریحی و اقامتی رنگین کمان مراجعه نمایید. در سال ۹۲ بخش هتل این برج به نام هتل رنگین کمان افتتاح گشت.
این هتل با داشتن رستوران گردان در آخرین طبقه، فضایی لوکس و دل‌انگیزی را بوجود می‌آورد. رستوران گردان دارای چشم اندازی عالی به سمت شهر است. رستوران گردان تمام ماجرا نیست! رستوران تابستانه با داشتن آب‌نما و آلاچیق‌های متنوع باعث گشته که شب های زیبایی برای خانواده‌ها ساخته شود.
هتل رنگین کمان خرم آباد، بهترین هتل شهر خرم آباد بوده، که متشکل از ۴۲ اتاق و سوئیت ۲ تا ۴ نفره می‌باشد. این هتل با داشتن امکانات کامل خود، اقامتی راحت و آسوده را برای مهمانان رقم خواهد زد. رستوران رنگین کمان ظرفیت ۱۷۰ نفر را داراست و آماده پذیرای با انواع متنوع غذاهای خوش‌طعم بومی و خارجی است.
این هتل که جزو بهترین هتل های خرم آباد است، دارای پارکینگ با ظرفیت ۵۰ نفر می‌باشد. در فضای لابی امکان استفاده از اینترنت رایگان وجود دارد. برای برگزاری جلسات مهم، سالن کنفرانس با ظرفیت ۵۰ نفر در طبقه اول برای شما تدارک دیده شده است.
آدرس هتل رنگین کمان خرم آباد از بهترین هتل های خرم آباد: نبش خیابان معلم، خیابان شهدای شرقی، چهار راه رنگین کمان

هتل رصدخانه کاسین خرم آباد

اتاق سه تخته هتل رصدخانه کاسین خرم آباداین هتل از بهترین هتل های خرم آباد است و در سال 1394 تاسیس شد. همانطور که از نام این هتل پیداست، اقامتگاهی نوساز بوده که در رصدخانه خرم آباد از پیشرفته‌ترین رصدخانه‌های خاورمیانه قرار گرفته است. این مکان در فاصله ۶ کیلومتری خرم آباد قرار گرفته است و از بهترین هتل های خرم آباد می‌باشد.
چون هتل در ارتفاعات کوهستانی خرم آباد بنا شده، دارای آب و هوای بسیار مطبوعی می‌باشد. هتل رصدخانه کاسین خرم آباد امکانات متنوع و تجهیزات پیشرفته‌ای دارد. این امکانات باعث گشته تا این هتل به انتخاب اول گردشگران برای اقامت در این شهر دیدنی تبدیل شود.
سکونت در دامان طبیعت و در مکانی زیبا از تجاربی شیرین است که هر کسی برای یک بار در طول عمر خود لازم است آن را امتحان کند. چشم‌انداز طبیعی در کنار هوای مطبوع هتل رصدخانه کاسین خرم آباد، دست به دست هم داده‌‌اند تا شما اقامتی دل‌چسب داشته باشید.
خوب است بدانید، هتل رصدخانه کاسین خرم آباد از نظر امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، تفاوتی با سایر هتل‌های لوکس و چند ستاره ندارد. از پارکینگ مجهز گرفته تا آتلیه عکاسی حرفه‌ای، هر آنچه شما انتظار داشته باشید، در هتل خواهید یافت.
از جمله امکانات قابل‌توجه این هتل می‌توان به فروشگاه کتاب و ابزار آلات نجوم، فروشگاه صنایع دستی، آسانسور، کتابخانه، نمازخانه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس شبانه روزی، سالن آمفی تئاتر و اتاق جلسات و کنفرانس اشاره کرد.

هتل سالیز خرم آباد

اتاق چهار تخته هتل سالیز خرم آباداگر به دنبال بهترین هتل خرم آباد هستید که قیمت و امکانات قابل قبولی داشته باشد، هتل سالیز را انتخاب کنید. این هتل متشکل از ۳۱ اتاق دو تا چهار نفره در ۵ طبقه می‌باشد. همه اتاق‌ها از امکانات کاملی برای رفاه حال شما برخوردار هستند. این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح گشت. در هتل سالیز نگرانی بابت دسترسی به جاذبه‌های مختلف ندارید.
از جمله امکانات هتل سالیز خرم آباد می توان به رستوران ۱۰۰ نفره در طبقه اول، پارکینگ و اینترنت رایگان، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، کتابخانه مجهز برای علاقه مندان، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، تاکسی سرویس، لاندری و غیره اشاره کرد.
آدرس هتل سالیز خرم آباد از بهترین هتل های خرم آباد: میدان امام خمینی، خیابان کاکاوند

هتل عطر خرم آباد

اتاق سه تخته هتل عطر خرم آبادهتل عطر خرم آباد از بهترین هتل های خرم آباد است که در ۴ طبقه و با ۱۸ اتاق ۱ تا ۴ نفره در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. امکانات اتاق‌ها مطلوب‌اند و رفاه حال مسافران را بطور کامل تأمین می‌کنند. از جمله مزیت‌های هتل دسترسی آسان به جاذبه‌های دیدنی خرم آباد است. در این هتل از دورترین جاذبه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارید.
امکانات کلی هتل شامل رستوران عطر با گنجایش ۱۳۰ نفر می‌باشد که انواع غذاهای ایرانی و دریایی را سرو می‌کند. پارکینگ اقامتگاه گنجایش ۱۰ خودرو را دارد و امکان استفاده از اینترنت بطور رایگان در لابی فراهم است. از دیگر امکانات هتل عطر از بهترین هتل های خرم آباد لرستان می‌توان به ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی در تمام طبقات و پله اضطراری اشاره کرد.
آدرس هتل عطر خرم آباد از بهترین هتل های خرم آباد: خیابان انقلاب، کنار مصلی الغدیر

هتل ارشیا خرم آباد

اتاق سه تخته هتل ارشیا خرم آبادهتل ارشیا خرم آباد یکی از هتل های ۲ ستاره و از بهترین هتل های خرم آباد است. این هتل روبروی دریاچه کیو واقع شده و از سایر اماکن و بناهای گردشگری شهر فاصله آنچنانی ندارد. سال تاسیس هتل به سال 1388 برمی‌گردد، با این حال هتل، امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همانطور که می‌شود انتظار داشت دکوراسیون هتل ارشیا خرم آباد در حد هتل‌های ۲ ستاره بوده و بسیار ساده است.
هتل ارشیا در ۵ طبقه ساخته شده و متشکل از ۲۰ باب واحد اقامتی است که گنجایش ۲ تا ۵ نفر از مهمانان را دارد. اتاق‌ها ساده بوده و بعضی از آن‌ها دارای بالکن هستند که می‌توان از روی بالکن زیبایی دریاچه را تماشا کرد. لازم به ذکر است این دریاچه از اولین مکان‌های تفریحی خرم آباد بوده است. بخاطر این دریاچه هتل ارشیا خرم آباد از مزیت خوبی برخوردار است.

هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد

اتاق دو تخته توئین هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباداین هتل با اتاق‌های مجزا در محوطه هتل و در فضای طبیعت دارای ۲۰ اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد در سال ۱۳۵۳ افتتاح شد. این هتل از بهترین هتل های خرم آباد است که در سال ۱۳۸۴ با هدف ارتقای کیفیت بازسازی گشت.
چنانچه به صورت جمعی و بطور خانوادگی یا به صورت جمع‌های دوستانه مسافرت می‌روید، این هتل پیشنهاد ماست. ظرفیت اتاق و سوئیت‌های هتل از ۲ تا ۴ نفر متغیر می‌باشد. هتل از تمامی جاذبه‌های گردشگری خرم آباد فقط۲۰ دقیقه فاصله دارد.
امکانات هتل جهانگردی خرم آباد شامل رستوران با گنجایش ۳۰۰ نفر با انواع متنوع غذاها، پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو و اینترنت رایگان می‌باشد. امکانات عمومی هتل از نمازخانه، پارک کودک، چایخانه سنتی، فضای سبز، کافی شاپ، آشپزخانه و … تشکیل شده است.
آدرس هتل جهانگردی خرم آباد از بهترین هتل های خرم آباد: میدان ۲۲ بهمن، کنار صدا و سیما

هتل های در حال ساخت خرم آباد

هتل پارسیان خرم آباد

هتل پارسیان خرم آباد به عنوان یک هتل ۵ ستاره لوکس و خوش‌ساخت از بهترین هتل های خرم آباد شناخته می‌شود. هتل پارسیان از لحاظ موقعیت مکانی در جاده اصلی بروجرد در حال ساخت می‌باشد. پروژه ساخت این هتل در قسمت بام لرستان با چشم‌اندازی زیبا و دل‌انگیز افتتاح شد.
هتل پارسیان با قصد ایجاد یک هتل خاص و فوق‌العاده در منطقه شلوغ و پرجمعیت شهر بهره‌برداری گشت. این هتل دارای نمایی از قلعه فلک الافلاک در نزدیکی مکان تاریخی خود قلعه فلک الفلاک می‌باشد. همینطور این هتل تقریبا ۱۱ دقیقه با ترمینال اتوبوسرانی و تا فرودگاه بین المللی شهر خرم آباد تقریبا۳۰ دقیقه فاصله دارد. بام لرستان از جمله جاذبه‌های گردشگری خرم آباد است. این مکان آرام و دنج، با فاصله حدودی ۱۰ دقیقه‌ای از هتل پارسیان خرم آباد قرار گرفته ‌است.
آدرس هتل پارسیان خرم آباد از بهترین هتل های خرم آباد : واقع در جاده اصلی بروجرد، مقابل ساختمان جدید دادگاه و دادگستری، بام لرستان
جمع بندی:
اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید لازم است در ابتدا با بهترین هتل های خرم آباد آشنا شوید. اینگونه می‌توانید در کنار بازدید از جاذبه‌های دیدنی تاریخی و طبیعی شهر، از اقامت خود نیز لذت ببرید. به همین خاطر لیستی از بهترین هتل های خرم آباد را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم. در این لیست شما با بهترین هتل های خرم آباد آشنا شدید. باتوجه به سلیقه می‌توانید بهترین هتل خرم آباد را انتخاب کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل برج های اتحاد جمیرا
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر