لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل شایان کیش – هتل ساحلی 5 ستاره در بهترین نقطه جزیره
معرفی هتل شایان کیش – هتل ساحلی 5 ستاره در بهترین نقطه جزیره

معرفی هتل شایان کیش – هتل ساحلی 5 ستاره در بهترین نقطه جزیره

جزیره زیبای کیش با داشتن جاذبه‌های گردشگری و ساحلی فوق‌العاده، در اکثر فصول از جمله محبوب‌ترین مقاصد مسافران است .مسافرانی که به دنبال بهترین هتل های کیش می‌گردند، در نهایت انتخابشان هتل شایان کیش است. علت این انتخاب را در ادامه برای شما عنوان می‌کنیم.
یکی از اصلی‌ترین دلایلی که کیش را به عنوان نگین درخشان ایران معرفی میکند؛ سواحل منحصر به ‌فرد آن با ماسه‌های سفید و زیبا است .براساس گفته‌های کارشناسان گردشگری، ساحل کیش جزو بهترین سواحل شنی سفید دنیا می‌باشد. سواحلی که علاوه بر داشتن زیبایی چشم‌نواز، از لحاظ درمانی هم فواید بسیاری برای شناگران دارد. هتل شایان کیش یک هتل ساحلی است که در کنار ساحل زیبای جزیره ساخته شده است.

امکانات هتل شایان کیش

لابی این هتل که از مسافران استقبال می‌کند، از گنجایش ۵۰ نفری برخورداراست. دو پارکینگ در هتل وجود دارد که یکی از آنها به ‌شکل روباز با گنجایش ۳۰ خودرو است. پارکینگ دیگر به‌ صورت سرپوشیده با گنجایش ۱۰ خودرو می‌باشد. در لابی اینترنت وای فای به‌شکل روزانه و رایگان به مسافران ارائه می‌شود.
آسانسور برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل وجود دارد. پذیرش در هتل شایان به ‌صورت 24 ساعته دایر است و کادر هتل از مهمانان به گرمی استقبال می‌کنند. مرکز خرید، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، فتوکپی و فکس در لابی این هتل برای مهمانان عزیز فراهم شده است.
تاکسی‌سرویس این هتل برای گردش در بین جاذبه‌های تماشایی جزیره دوست داشتنی کیش آماده ارائه سرویس است. در میان مسافران بدون شک افرادی هستند که برای سفر کاری به این جزیره سفر کرده‌اند. امکانات اداری این هتل بی‌نظیر شامل اتاق جلسه و سالن کنفرانس می‌باشد. برای استفاده و بهره بردن از امکانات هتل، مسافران لازم است تنها با قسمت پذیرش هماهنگ کنند.
برای رفاه حال مسافران امکانات سرگرم‌کننده‌ای مانند میز کافی‌نت، کلاب بازی کودکان، بیلیارد و میز پینگ‌پنگ در محوطه هتل فراهم ‌شده است تا در ساعاتی که داخل هتل هستند بتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

رزرو هتل شایان کیش چگونه امکان پذیر است؟

نمای هتل شایان کیش در شب هتل شایان کیش در دسته ‌اولین هتل‌های ۵ ستاره‌ در جزیره زیبای کیش به حساب می‌آید. ساخت این هتل به سال ۱۳۵۴ برمی‌گردد که در مجاورت بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره کیش ساخته شده است. این هتل فوق‌العاده با هدف بهبود کیفیت در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی‌ قرارگرفت.
هتل شایان متشکل از ۴ طبقه و ۱۹۱ اتاق و سوئیت است. این هتل به‌عنوان یکی از اولین اقامتگاه‌های شکیل به شمار می‌آید و از گذشته تاکنون از مسافران و گردشگران زیادی استقبال کرده است. مسافران زیادی در طول سال جزیره کیش را به ‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. هتل شایان با داشتن فضای مدرن با امکانات به‌روز و لوکس به همراه چشم‌اندازی بی‌نظیر از اسکله و خلیج‌فارس بدون شک سفری رویایی و فراموش‌نشدنی برای مهمانان خود خلق می‌کند.
برای رزرو هتل شایان جزیره کیش تنها کافی است وارد وبسایت ایران هتل، بزرگ‌ترین مرجع رزرو هتل در ایران شوید و با جستجوی نام هتل، تاریخ مورد نظر خود را وارد کرده و ووچر خود را در کمتر از چند دقیقه به صورت کاملا آنلاین دریافت کنید.

آدرس هتل شایان کیش

ساحل و محوطه هتل شایان کیش هتل شایان در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش یعنی میدان ساحل واقع شده است. هتل از جهت دسترسی بسیار نزدیک به اسکله تفریحی و ورزش‌های آبی کیش می‌باشد. در حقیقت با اقامت در این هتل، شما اسکله تفریحی کیش را می‌توانید رو به روی خود ببینید. دسترسی به این اسکله از هتل به‌ صورت پیاده، کمتر از 15 دقیقه می‌باشد. این هتل در 500 متری مراکز خرید تجاری قرار گرفته است. از هتل تا سالن همایش‌های بین المللی کیش نیز تنها 3 دقیقه پیاده روی لازم است.

واحد های اقامتی هتل شایان کیش

سوئیت دو تخته دبل هتل شایان کیش هتل بین المللی پنج ستاره شایان کیش بدون شک یکی از تجربه‌های فراموش‌نشدنی را برایتان رقم خواهد زد؛ چراکه امکان تماشای چشم‌انداز جذاب از دریای نیلگون خلیج‌فارس مقابل چشمانتان را برایتان فراهم می‌کند. واحدهای موجود در هتل شامل سوئیت ساحلی دو نفره، اتاق دو تخته جزیره، سوئيت ساحلی سه نفره، اتاق سه تخته دریا، دوبلکس چهار نفره جزیره، سوئیت چهار نفره معمولی جزیره، ویلا ساحلی دوخوابه چهار نفره، سوئيت رویال یک‌خوابه چهار نفره، سوئیت رویال دوخوابه شش نفره جزیره، سوئیت رویال دوبلکس دوخوابه جزیره می‌باشد.
از جمله امکاناتی که در اتاق‌های این هتل به میهمانان ارائه می‌شود شامل تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها شامل یخچال، میز کار، سیستم سرمایشی، مبلمان، آب رایگان، کمد لباس، روم سرویس است.

منوی صبحانه هتل شایان کیش

رستوران هتل شایان کیش هتل پنج ستاره شایان به‌عنوان یکی از هتل‌های با قدمت جزیره شناخته می‌شود. رستوران این مجموعه با گنجایش ۲۵۰ نفر آماده ارائه خدمات به مسافران است. این هتل در کیش با سرو صبحانه‌ای مجهز در رستوران شمبلیر این روزها مورد استقبال مسافرانیست که در این هتل نوستالژیک اقامت دارند.
صبحانه همه روزه به‌ شکل سلف‌سرویس در رستوران هتل پنج ستاره شایان کیش سرو می‌شود. صبحانه هتل با بیش از 60 مدل خوراکی متنوع و خوشمزه، ساعت 7 الی 9 برای استفاده مهمانان آماده است. به این مهم توجه داشته باشید که با اقامت در هتل بین المللی شایان وعده صبحانه به‌شکل رایگان به شما ارائه می‌شود. با این حال برای سایر وعده‌ها لازم است که هزینه مجزا پرداخت شود.

سوئیت های ساحلی هتل شایان کیش

سوئیت چهار تخته هتل شایان  کیش این واحدهای اقامتی در نزدیکی دریا و با فاصله بسیار اندک تا محوطه هتل بنا شده‌اند. این سوئیت‌ها دارای دکوراسیونی زیبا با فضایی تقریبا بزرگ هستند که مورد توجه خانواده‌ها قرارگرفته‌اند. از ویژگی‌های اصلی سوئیت‌های ساحلی داشتن آشپزخانه درون آن‌ها است. این سوئیت‌ها همراه با امکانات رفاهی فوق‌العاده عالی و خدمات‌دهی کامل، همیشه برای پذیرایی و اقامت میهمانان آماده هستند.

فاصله هتل 5 ستاره شایان کیش تا جاذبه‌های گردشگری

فضای داخلی هتل شایان کیش
فاصله هتل تا آب‌انبار سنتی کیش: تقریبا ۷.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین: تقریبا ۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز: تقریبا ۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ پرندگان: تقریبا ۶.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار دامون: تقریبا ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا اسکله تفریحی: تقریبا ۱.۲ کیلومتر
جمع‌بندی
همانطور که پیش‌تر بیان کردیم جزیره زیبای کیش از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری برخودار است. هریک از این تفریحات از جمله دلایل خوب برای سفر به کیش به شمار می‌آیند. این جزیره با داشتن جاهای دیدنی بی‌نظیر، از جهت شهرسازی بیشتر دارای فضایی شبیه به کشورهای خارجی است تا شهرستان‌های داخلی.
خیابان‌های شیک و تمیز و فروشگاه‌های شکیل و نخل‌های بلند و چشم‌نواز در کنار خیابان‌ها، همه از دیگر دلایل سفر به این جزیره هستند. در این مقاله سعی کردیم تا توضیحات کاملی از هتل شایان کیش به عنوان یکی از هتل‌های 5 ستاره در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم در سفر بعدی‌تان به این جزیره اقامت خوشی را در هتل فوق‌العاده شایان بگذرانید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل گاردنیا کیش - هتلی با واحدهای اقامتی متنوع
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر