لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی بهترین هتل های بوشهر برای تجربه سفری عالی
معرفی بهترین هتل های بوشهر برای تجربه سفری عالی

معرفی بهترین هتل های بوشهر برای تجربه سفری عالی

اقامت در بوشهر برای علاقه‌مندان به ساحل و دریای خلیج فارس می‌تواند از بهترین تجارب باشد. اگر قصد سفر به بوشهر و اقامت در این شهر و استان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب به بررسی لیست بهترین هتل های بوشهر بپردازید. در میان هتل های بوشهر بهترین هتل از نظر شما یک هتل لوکس و مجلل است یا یک هتل ارزان قیمت؟
خب هیچ فرقی نمی‌کند انتخاب شما کدام باشد؛ در هر صورت در لیست زیر هتل‌هایی وجود دارند که می‌توانند بسیار متناسب با نیاز و علایق شما باشند. اگر آماده‌اید ابتدا با هتل های لوکس‌تر و مجلل شروع می‌کنیم و بعد به بهترین هتل های ارزان قیمت بوشهر می‌پردازیم.

هتل چهار ستاره ریم رام عسلویه

در صدر لیست بهترین هتل های بوشهر هتل ریم رام عسلویه جای دارد. این هتل چهارستاره که می‌توان گفت بهترین هتل بوشهر است، برای افرادی که به دنبال اقامتی لوکس و مجلل با تمامی امکانات هستند، مناسب است. هتل ریم رام در زمستان سال ۱۳۹۵در شهر عسلویه به بهره برداری رسید. این اقامتگاه در خارج از محدوده شلوغ مرکز شهر واقع شده است. از هتل ریم رام تا اسکله بندر عسلویه حدود ۱.۵ کیلومتر فاصله است. در هتل چهارستاره ریم رام می‌توانید اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و اتاق سه تخته را رزرو کنید.
آدرس هتل ریم رام عسلویه: عسلویه – خیابان وحدت – حد فاصل میدان لنج و میدان محمد رسول الله – مقابل رستوران تبریزی

هتل سه ستاره ناکو بوشهر

سوئیت دبل هتل ناکو بوشهرهتل سه ستاره ناکو، در شهر بوشهر در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد. این هتل که یکی از بهترین هتل های بوشهر است، چشم‌انداز زیبایی از خلیج فارس را به مهمانان ارائه می کند و در عین حال فاصله کمی تا ساحل دارد. از نظر موقعیت مکانی این هتل در خیابان ساحلی، رو به روی اسکله جلالی قرار دارد و دسترسی مناسبی به بازار اصلی و بافت سنتی بوشهر دارد.
هتل ناکو بوشهر بهترین هتل بوشهر، دارای ۶ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی زیبا، شیک و مجهز است. در هتل سه ستاره ناکو واحدهای اقامتی هتل دارای آشپزخانه هستند. در عین حال همه روزه رستوران زیبای هتل نیز آماده پذیرایی از مهمانان هتل است.
علاوه بر رستوران از دیگر امکانات هتل سه ستاره ناکو می‌توان به کافی‌شاپ، اینترنت، سالن همایش، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، اینترنت، سالن بیلیارد، خودپرداز، پارکینگ، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن اجتماعات، رمپ ویژه ویلچر معلولین و… اشاره کرد.
آدرس هتل ناکو بوشهر: بوشهر – بوشهر خیابان ساحلی – مقابل اسکله جلالی

هتل سه ستاره جهانگردی دلوار بوشهر

اتاق دو تخته دبل هتل جهانگردی دلوار بوشهریکی دیگر از بهترین هتل های بوشهر، هتل سه ستاره جهانگردی دلوار است. این هتل با معماری زیبای ایرانی جنوبی در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار دارد. هتل جهانگردی دلوار با مدیریت و پرسنل مجرب در تمام روزهای سال پذیرای مهمانان بوشهر است. موقعیت مکانی هتل جهانگردی دلوار برای علاقه‌مندان به ساحل بسیار مطلوب است.
هتل جهانگردی دلوار بوشهر در مجاورت شهرداری و خانه فرهنگ شهر بوشهر قرار گرفته است. این هتل تا بازار اصلی بوشهر ۱۰ دقیقه و تا بافت سنتی این شهر ۱۵ دقیقه فاصله دارد. هتل جهانگردی دلوار بوشهر از ۶ طبقه و ۶۵ واحد اقامتی در قالب اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه تشکیل شده است. در این هتل سه ستاره تمام واحد‌های اقامتی هتل طراحی و چیدمان بسیار زیبایی دارند و امکانات مناسبی برای رفاه حال مسافران در این واحدها در نظر گرفته شده‌ است.
از مهم‌ترین امکانات و خدمات هتل دلوار که از بهترین هتل بوشهر است، می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، کافی‌نت، اتاق چمدان، لاندری، فضای سبز، سالن بیلیارد، خدمات خانه‌داری و باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد.
آدرس هتل جهانگردی دلوار: بوشهر – بوشهر ميدان دليران تنگستان – بلوار رئیس علي دلوار

هتل آپارتمان سه ستاره پاسارگاد بوشهر

اتاق دبل هتل پارسارگاد بوشهریکی دیگر از بهترین هتل ‌های بوشهر که در لیست ما جای گرفته است یک هتل سه ستاره به نام هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر است. این هتل در سال ۱۳۸۹ در مرکز شهر بوشهر افتتاح گردید. هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر با ۵ طبقه و ۶۸ واحد اقامتی و کادری مجرب و آموزش دیده در تمامی روزهای سال از مهمانان و گردشگران میزبانی می‌کند.
به خاطر موقعیت مکانی مطلوب این هتل آپارتمان مسافران با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به فرودگاه بین‌المللی بوشهر و اسکله صیادی جفره و دیگر اماکن و مراکز مهم شهر خواهند داشت. از مهم‌ترین خدمات و امکانات هتل آپارتمان پاسارگاد می‌توان به مواردی همچون رستوران، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، خدمات معلولین، اینترنت، سیستم اطفا حریق و … اشاره نمود.
آدرس هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر: بوشهر – بوشهر خیابان امام خمینی (سنگی) – نرسیده به میدان ساعت

هتل سه ستاره پلاس بوشهر

اتاق سه تخته هتل پلاس بوشهریکی دیگر از هتل‌ها در لیست بهترین هتل ‌های بوشهر هتل ۳ ستاره پلاس است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۵۸ واحد اقامتی بسیار تمیز و شیک است. هتل پلاس بوشهر از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در صنعت هتلداری بوشهر آغاز نموده است. با توجه به موقعیت منحصر به فردی که هتل پلاس بوشهر دارد، موجب دسترسی راحت مسافران مقیم هتل به مراکز تجاری و اداری شهر و همچنین ساحل زیبای خلیج فارس گردیده است.
اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل پلاس بوشهر رزرو کنید شامل اتاق دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، سوئیت های دو نفره و دو خوابه چهار نفره است. در اتاق‌های هتل سه ستاره پلاس بوشهر امکاناتی نظیر روم سرویس، صبحانه، پاور سوئیچ، مبلمان و تخت باکیفیت، چای ساز، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، اینترنت و سایر امکانات و خدمات رفاهی مناسب و استاندارد ایجاد شده است.
هتل پلاس بوشهر که یکی از بهترین هتل‌ های بوشهر است از جانب مهمانان قبلی هتل نظرات مثبتی درباره پاکیزگی اتاق و هتل، عملکرد کارکنان، ارزش هتل نسبت به قیمت، آرامش و راحتی، موقعیت و دسترسی و امکانات دریافت کرده است. مهم‌ترین امکانات هتل پلاس شامل رستوران، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری و باربری، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و اینترنت رایگان است.
آدرس هتل پلاس بوشهر: بوشهر – خیابان صفوی – چهارراه کشتی رانی – ابتدای خیابان نواب – مقابل راهنمایی و رانندگی

متل ساحلی سه ستاره پرواز بوشهر

اتاق سه تخته متل ساحلی پرواز بوشهر متل سه ستاره پرواز بوشهر در مجاورت ساحل خلیج فارس در محیطی آرام و دلنشین قرار گرفته است. این هتل ساحلی شامل سوئیت‌هایی با نمایی زیبا از دریا است. سوئیت‌ها مجهز به امکانات رفاهی مطلوب و مناسب است. قرارگیری در کنار جاذبه‌های گردشگری چون مدرسه سعادت، پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک جنگلی چاه کوتاه، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس از امتیازات اقامت در متل ساحلی پرواز بوشهر محسوب می‌شود.
هتل سه ستاره پرواز، اقامتگاهی نوساز است و با ارائه امکانات رفاهی مطلوب نظیر پارکینگ با ظرفیت ۵۰ دستگاه خودرو، رستوران با سرو غذاهای متنوع با گنجایش ۱۶۰ نفر و اینترنت پرسرعت وایرلس رایگان به همراه کادری مجرب و آموزش دیده در تمامی روزهای سال آماده سرویس دهی و میزبانی از میهمانان و مسافران شهر بوشهر است.
آدرس متل ساحلی پرواز بوشهر: بوشهر – خیابان ساحلی – بعد از درب هوایی پایگاه هوایی – مقابل پارک مرجان – هتل ساحلی پرواز

هتل دو ستاره دریاکنار بوشهر

سوئیت دو تخته توئین هتل دریاکنار بوشهردر ادامه لیست بهترین هتل های بوشهر به هتل دریاکنار بوشهر می‌رسیم. این هتل اگرچه که امکانات لوکس و مجللی ندارد؛ ولی برای یک اقامت به صرفه بهترین هتل بوشهر است. هتل دریاکنار بوشهر یکی از هتل‌های جدید این شهر است و در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است.
این هتل ۵ طبقه دارای ۱۷ واحد اقامتی تمیز و شیک در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته معمولی و VIP است. موقعیت مکانی هتل دو ستاره دریاکنار بوشهر که به عنوان هتل ارزان بوشهر نیز شناخته می‌شود بسیار مناسب است. هتل دریاکنار از دسترسی آسانی به دریا و ساحل زیبای خلیج فارس و جاذبه تاریخی از جمله عمارت گلشن و عمارت دهدشتی برخوردار است. هتل دریاکنار با قیمت ارزان، خدمات و امکانات مناسب، پرسنل مجرب و آموزش‌دیده و موقعیت مکانی خوب از بهترین هتل های بوشهر برای اقامت است.
آدرس هتل دریاکنار: بوشهر خیابان ساحلی – سه راه انقلاب – رو به رو دریا و پارک تی وی

هتل آپارتمان دو ستاره یاس بوشهر

اتاق دو تخته توئین هتل یاس بوشهر هتل آپارتمان یاس بوشهر از بهترین هتل های بوشهر است و در سال ۱۳۹۰ در یک بنای ۴ طبقه با ۲۳ واحد اقامتی شیک و زیبا تأسیس شده است و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. این هتل آپارتمان که در لیست بهترین هتل بوشهر از نظر قیمت قرار می‌گیرد از موقعیت مکانی خوبی نیز برخوردار است و به جاذبه‌های گردشگری از جمله موزه دریانوردی، مسجد شیخ سعدون و مراکز مهم شهر و همچنین فرودگاه دسترسی خوبی دارد.
در هتل آپارتمان یاس بوشهر اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های دو خوابه پنج نفره معمولی و VIP دارای فضایی دلباز، طراحی و دکوراسیون شیک و زیبا و امکانات و خدمات مطلوبی هستند. این هتل آپارتمان بهترین گزینه برای اقامت خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه محسوب می‌گردند.
آدرس هتل آپارتمان یاس بوشهر: بوشهر – خیابان عاشوری – جنب بانک حکمت ایرانیان

هتل آپارتمان دو ستاره رمیله عسلویه

اتاق دو تخته توئین هتل رمیله عسلویههتل آپارتمان رمیله در شهر عسلویه استان بوشهر یک اقامتگاه به صرفه است که در فاصله بسیار کم از دریا واقع شده است. فاصله هتل رمیله تا مركز شهر و مراكز خريد، ۱ كيلومتر و تا سواحل زيباي خلیج فارس، 1.5 كيلومتر است. رستوران هتل رمیله بوشهر، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر محسوب می‌شود؛ بنابراین با اقامت در این هتل دغدغه‌ای از بابت خوراکی و غذا نخواهید داشت. هتل رمیله عسلویه با کادری مجرب پذیرای کلیه مهمانان داخلی و خارجی در تمامی روزهای سال هستند.
آدرس هتل آپارتمان رمیله عسلویه: بوشهر – عسلویه ورودي از سمت بید خون – بلوار شهدا

هتل دو ستاره سیراف بوشهر

یکی دیگر از بهترین هتل های بوشهر از نظر قیمت هتل‌ دو ستاره سیراف بوشهر است. این هتل در خیابان امام خمینی واقع شده است. از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس اشاره نمود. هتل دو ستاره سیراف با ۳ طبقه و ۳۹ اتاق شیک و تمیز و امکانات مناسب یک اقامتگاه مطلوب برای اقامت با بودجه محدود است.
از مهم‌ترین امکانات هتل سیراف بوشهر می‌توان به رستوران، کافی شاپ، خدمات باربری، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، سیستم اعلام و اطفا حریق و روم سرویس اشاره کرد.
آدرس هتل سیراف بوشهر: بوشهر خیابان سنگی – جنب انتقال خون

هتل آپارتمان یک ستاره آسمان 1 بوشهر

اتاق دو تخته توئین هتل آسمان 1 بوشهر
هتل آسمان 1 در شهر بوشهر یکی از دو شعبه هتل آپارتمان‌های آسمان بوشهر است. این هتل در خیابان حافظ جنوبی قرار دارد. هتل ستاره آسمان 1 بوشهر در سال 1384 افتتاح شده و در سال 1395 بازسازی شده است. هتل ستاره آسمان 1 نمای داخلی خوب و به‌روزی دارد. این هتل 6 طبقه از هتل های ارزان بوشهر به شمار می‌رود و با 1 ستاره، خدمات اولیه خوبی را به مهمانان مقیم بوشهر ارائه می‌دهد.
آدرس هتل آپارتمان آسمان بوشهر: بوشهر – خیابان حافظ جنوبی

هتل آپارتمان هیرون بوشهر

سوئیت هتل هیرون بوشهر بهترین هتل بوشهر از نظر قیمت می‌تواند هتل آپارتمان هیرون باشد. هیرون در خیابان ولیعصر بوشهر قرار دارد. اقامت در این هتل آپارتمان برای شما مقرون ‌به ‌صرفه است. اگر به قصد تفریح و با بودجه محدود عازم بوشهر شده‌اید و می‌خواهید اغلب زمان خود را به گردش در شهر صرف کنید و شب‌ها که به هتل خود باز می‌گردید در فضایی آرام و راحت استراحت کنید، هتل آپارتمان هیرون بوشهر مکان مناسبی خواهد بود.
این هتل فاصله کمی تا بافت تاریخی و جاذبه‌های مهم شهر دارد و در فاصله چند دقیقه‌ای از دریا قرار دارد، پس با اقامت در هتل هیرون دسترسی راحتی به اقصی نقاط شهر دارید.
آدرس هتل آپارتمان هیرون بوشهر: بوشهر – حد فاصل چهارراه نادر و سه راه گمرک – خیابان ولیعصر

هتل آپارتمان چریف عسلویه

سوئیت های هتل چریف عسلویه با امکانات کاملهتل آپارتمان چریف عسلویه از هتل های نوساز و از بهترین هتل های بوشهر بوده که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است. موقعیت مکانی مناسب این هتل موجب دسترسی آسان به مراکز تجاری، اداری و تفریحی مهمانان شده است. همچنین از دیگر ویژگی‌های این هتل نزدیکی به سواحل زیبای خلیج فارس و پارک‌های گردشگری عسلویه است. هتل آپارتمان چریف با محیطی آرام و دلنشین اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان عزیز فراهم کرده است.
آدرس هتل آپارتمان چریف عسلویه: بوشهر – عسلویه – خیابان ساحلی – رو به رو اسکله ماهی فروشان

مجموعه گردشگری و اقامتی درسا بوشهر

سوئیت های سنتی هتل درسا بوشهر اگر به فضاهای سنتی بوشهر علاقه‌مند هستید، مجموعه گردشگری و اقامتی درسا بوشهر را به عنوان بهترین هتل بوشهر برای اقامت در بوشهر انتخاب کنید. این مجموعه گردشگری از خاص ترین هتل های ایران در بوشهر است که در جنوب غربی بوشهر قرار دارد.
این اقامتگاه مناسب گردشگران ساخته شده است و فضایی سیاحتی و اقامتی در آن ایجاد شده است. درون این مجموعه 20 باب واحد اقامتی وجود دارد که به سرعت پر می‌شوند، پس حتماً چندین روز پیش از سفر برای رزرو اتاق‌های در دسترس اقدام کنید.
آدرس مجموعه گردشگری درسا بوشهر: بوشهر – بهمنی – بلوار شهید ماهینی – انتهای پارک شغاب – کنار ساحل

اقامتگاه بوم‌ گردی مان همیشه سبز بوشهر

اتاق اقامتگاه بوم‌ گردی مان همیشه سبز بوشهراقامتگاه بوم‌گردی مان همیشه سبز از بهترین هتل های بوشهر برای افراد علاقه‌مند به بوم‌گردی است. اقامتگاه بوم‌گردی مان همیشه سبز از اقامتگاه‌های بوم‌گردی است که در سواحل غربی شهر بوشهر واقع شده است. این مجموعه زیبا در بافت تاریخی شهر قرار دارد و قدمتش به دوران قاجار باز می‌گردد.
اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر دارای 2 اتاق با نام‌های هیرون و کهباد است. این اتاق‌ها 5 نفر ظرفیت دارند. یک اتاق بزرگ‌تر در طبقه بالا قرار دارد که با منظره رو به دریا ظرفیت 7 مهمان را دارد.
آدرس اقامتگاه بوم‌گردی مان همیشه سبز بوشهر: بوشهر – خیابان خلیج فارس – کوچه نسیم 7 – پلاک 1 – جنب رستوران زیتون
جمع بندی
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پیش از سفر به هر مقصدی یافتن اقامتگاه مناسب با نیازها و سلیقه ماست. در صورتی که عازم بوشهر هستید، بهتر است به مرور لیستی از بهترین هتل های بوشهر بپردازید. در این لیست بهترین هتل های بوشهر از نظر خدمات، امکانات، قیمت و موقعیت و دسترسی معرفی شده‌اند و شما می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر هر یک از هتل‌ها، نام هتل را در قسمت رزرو هتل در وب‌سایت ایران هتل وارد کنید تا تمام اطلاعات مربوط به آن‌ها را مشاهده کنید. در صورتی که برای رزرو هتل در استان بوشهر و شهر بوشهر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته وب‌سایت ایران هتل آنلاین در ارتباط باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
غذاهای هتل ترنج؛ منوی متنوعی از خوراکی‌ های لذیذ
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر