لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل رسپینا لاهیجان – هتلی در میان مزارع چای گیلان
معرفی هتل رسپینا لاهیجان - هتلی در میان مزارع چای گیلان

معرفی هتل رسپینا لاهیجان – هتلی در میان مزارع چای گیلان

یکی از شهرهای استان سرسبز گیلان، لاهیجان است. لاهیجان در بخش شرقی این استان واقع شده است. این شهر از شمال به دریای خزر، از شرق به لنگرود، از جنوب به دیلمان و از غرب به آستانه‌اشرفیه محدود می‌گردد. لاهیجان دارای مساحت حدودی ۱۵۰۰ مترمربع است و براساس آخرین سرشماری صورت گرفته نزدیک به ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد. این جمعیت باعث شده تا لاهیجان به سومین شهر پرجمعیت گیلان تبدیل گردد و هتل های لاهیجان از جمله هتل رسپینا لاهیجان هر ساله میزبان مسافرانی از نقاط مختلف ایران باشند.
شهر لاهیجان در ارتفاع ۹۴ متر از سطح دریا واقع شده و پوشیده از تپه‌های سرسبز مزارع چای است؛ به همین خاطر لاهیجان را شهر چای می‌دانند. مردمان این شهر گویش بسیار جذاب بیه ‌بیش دارند و به زبان شیرین گیلکی صحبت می‌کنند. هرچند قوم‌های دیگری نظیر تالشی‌ها و آذربایجانی‌ها هم در این شهر زندگی می‌کنند؛ با این حال، اکثر مردم شهر را گیلک‌ها تشکیل داده‌اند. هتل رسپینا لاهیجان یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در استان گیلان است. در ادامه به بررسی و معرفی هتل رسپینا به عنوان هتلی باکیفیت در شهر لاهیجان می‌پردازیم.

رستوران هتل رسپینا لاهیجان

خوب است بدانید که هتل رسپینا لاهیجان، رستوران‌های متنوعی برای پذیرایی از مهمانان دارد که شامل رستوران هتل واقع در طبقه دوم با گنجایش ۱۲۸ نفر با ساعت سرو صبحانه: ۸:۳۰ الی ۱۱ ، ناهار: ۱۳ الی ۱۴ ، شام: ۲۰ الی ۲۳، رستوران روف گاردن واقع در طبقه دوم با گنجایش ۸۰ نفر با ساعت سرو صبحانه: ۸:۳۰ الی ۱۱، ناهار: ۱۳ الی ۱۶ و شام: ۲۰ الی ۲۳.
کافی شاپ واقع در طبقه دوم با گنجایش ۱۲۸ نفر با ساعت کاری: ۱۶ الی ۲۰، کافه باغ واقع در محوطه با گنجایش ۷۰ نفر با ساعت کاری: ۱۵ الی ۲۳ همه روزه در ساعات یاد شده آماده پذیرایی از مسافران عزیز با انواع غذاها و نوشیدنی و دسر‌ها می‌باشند.
صبحانه هتل رسپینا لاهیجانهمانطور که پیشتر ذکر کردیم، رستوران هتل در طبقه دوم قرار گرفته است و دارای یک روف‌گاردن است. چشم‌اندازی فوق‌العاده رو به کوه و مزارع چای هدیه روف‌گاردن به شماست. این رستوران انواع متنوع غذاهای خوش‌طعم ایرانی و فرنگی را در فضایی شکیل برای میهمانان خود سرو می‌کند. بوفه اردو سرد و گرم صبحانه هم در این رستوران ارائه می‌شود.
چنانچه شما روزهای پنجشنبه، جمعه و یا تعطیلات رسمی ‌میهمان این مجموعه باشید می‌توانید از اجرای موسیقی زنده هم در کنار صرف غذا لذت ببرید. برای قرارهای دوستانه یا کاری بدون شک باید روی کافی‌شاپ هتل حساب باز کنید. این کافی‌شاپ با داشتن محیطی خاص و دنج و سرو انواع متنوع نوشیدنی‌، کیک، بستنی و منوی فست‌فود از مهمانان میزبانی می‌کند.
کافه ‌باغ هتل نیز در دامنه‌کوه قرار گرفته ‌است. در این کافه که دارای محوطه‌ای سرسبز و چشم‌نواز است، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و فست‌فود را میل کنید. در کافه ‌باغ هتل قلیان هم ارائه می‌شود.

اتاق‌ های هتل رسپینا لاهیجان

اتاق سه تخته هتل رسپینا لاهیجانهتل رسپینا متشکل از ۴ طبقه با ۲۰ واحد اقامتی می‌باشد که واحدها در طبقات سوم و چهارم پراکنده شده‌اند. اتاق ‌های هتل رسپینا از لحاظ تنوع به اتاق یک تخته رویال، دوتخته استاندارد، سه تخته استاندارد، دوتخته توئین رویال، سوئیت یک خوابه دوتخته جونیور، یک خوابه سه تخته جونیور، یک خوابه چهارتخته جونیور، سوئیت دوخوابه استاندارد و سوئیت دوخوابه چهارتخته پرزیدنت تقسیم بندی شده است.

امکانات هتل رسپینا

بدنسازی در آب هتل رسوینا لاهیجانهتل رسپینا برای رفاه حال میهمانان خود بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را فراهم کرده ‌است. همه ‌واحدها بسیار شکیل چیدمان شده‌اند. هتل دارای فضایی صمیمی برای گذراندن لحظه‌هایی همراه با آرامش است. از‌جمله امکانات اتاق‌ها می‌شود به تلویزیون، میز‌تحریر، کمد‌‌لباس، سیستم تهویه ‌مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش فن کوئل، مبلمان، کتری ‌برقی و یخچال به همراه مینی‌بار اشاره کرد.
هتل رسپینا امکانات پذیرایی خاص و قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد. حمام اختصاصی با تجهیزاتی نظیر سشوار و لوازم‌ بهداشتی در تمام واحدها موجود است. همینطور چنانچه لوازم قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آنها در صندوق ‌امانات اتاق خود نگهداری نمایید. هتل لوکس رسپینا مجموعه‌ای از امکانات و خدمات رفاهی کامل را برای آسایش و رضایت ‌خاطر مسافران خود گردآوری کرده ‌است.
این مجموعه جهت پر کردن اوقات فراغت و‌ بوجود آوردن لحظات شاد و لذت‌بخش برای میهمانان، مجموعه ورزشی و سلامت را فراهم کرده ‌است. این مجموعه که امکانات متنوعی ارائه می‌کند، توانسته رضایت خاطر مسافران را به خودش جلب نماید. قسمت دیگر این هتل به باشگاه بدنسازی بسیار مدرن و مجهز اختصاص دارد. باشگاه با بهره‌گیری از مربیان متخصص، امکان ورزش را برای علاقه‌مندان به تناسب‌اندام فراهم آورده ‌است.
استخر هتل رسپینا لاهیجاناستخر شنای بزرگسالان و استخر مخصوص کودکان شامل این امکانات می‌شود. این استخر دارای سانس بانوان و آقایان بوده و خدماتی نظیر آموزش شنا و آب‌درمانی ارائه می‌دهد. از جمله امکانات دیگر این مجموعه باید به جکوزی و حمام ترکی اشاره کرد. انواع متنوع خدمات ماساژ هم با هدف برطرف کردن خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی در هتل ارائه می‌شود.
همینطور هتل یک سالن شکیل و باشکوه جهت برگزاری مراسم‌های گوناگون نظیر جشن‌ عقد و عروسی، انواع میهمانی‌ها و رویدادهای اجتماعی دارد. این سالن با استفاده از امکانات کامل و تیم مجرب به بهترین شکل ممکن میزبان مراسم‌های شما خواهد بود. از دیگر امکانات قابل توجه هتل رسپینا می‌شود به دسترسی به اینترنت، پارکینگ روباز، انبار چمدان، خدمات خشک‌شویی و پذیرش شبانه‌روزی اشاره کرد.

رزرو هتل رسپینا

ویو اتاق های هتل رسپینا لاهیجان
در نوروز سال ۱۳۹۷ این هتل در لاهیجان افتتاح شد. لازم به ذکر است، هتل رسپینا لاهیجان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید. این هتل شکیل در منطقه لیالستان و در کیلومتر ۳ جاده لاهیجان به لنگرود قرار دارد.
هتل با واقع شدن در قلب مزارع سرسبز چای، دارای چشم اندازی رویایی رو به تمام جلوه‌های زیبای گیلان است. شما می‌توانید با رزرو هتل از طریق ایران هتل آنلاین اقامت خوشی در این شهر داشته باشید. از جمله ویژگی‌های قابل‌توجه هتل رسپینا نزدیکی به مرکز شهر و مناطق توریستی نظیر تله کابین اهرار و استخر لاهیجان می‌باشد. هتل رسپینا لاهیجان با داشتن چشم‌اندازی زیبا از کوه‌ها و جنگل‌های بکر لاهیجان با کادری ماهر و باتجربه آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می‌باشد.
جمع‌بندی
لاهیجان باتوجه به داشتن آب‌وهوای فوق‌العاده، طبیعت غنی و مکان‌های دیدنی‌اش همه ساله پذیرای مهمانانی است که برای گردش و فراغت از زندگی روزمره به این شهر سفر می‌کنند و در هتل‌هایش اقامت دارند. لاهیجان را باید از جمله شهرهایی برشمرد که توانسته آداب ‌و رسوم خود را حفظ کند و به آن پایبند بماند. آداب و رسوم این شهر در کنار طبیعت بی‌نظیرش باعث شده تا انتخاب اول خیلی از افراد برای سفر به استان گیلان باشد. شما می‌توانید با اقامت در هتل رسپینا لاهیجان اقامتی به‌یادماندنی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل ایران کیش - هتلی لوکس با امکانات فوق‌العاده
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر