لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل کوروش کیش – هتلی 5 ستاره و نوساز در بهترین نقطه جزیره
معرفی هتل کوروش کیش – هتلی 5 ستاره و نوساز در بهترین نقطه جزیره

معرفی هتل کوروش کیش – هتلی 5 ستاره و نوساز در بهترین نقطه جزیره

افرادی که اهل گردش و تفریح‌های هیجان‌انگیز هستند، بدون شک با سفر به جزیره کیش می‌توانند تجربه‌ای فوق‌العاده داشته باشند. جزیره کیش از طبیعتی بکر، ساحل ماسه‌ای سفید و مرجانی و همینطور بازارهای متعدد تشکیل شده‌است. باتوجه به تمام موارد ذکر شده این جزیره توانسته به خوبی تمامی نیازهای افراد را مرتفع سازد. هتل های کیش، به ویژه هتل کوروش کیش به خاطر تنوع بالا و نیز داشتن امکانات و خدمات رفاهی مطلوب رضایت گردشگران را به خود جلب کرده‌اند.
جزیره کیش به‌عنوان مروارید خلیج فارس هم شناخته می‌شود؛ چر اکه همچون مروارید می‌درخشد. داشتن ساحل نقره ‌ای و دریای نیلگون، زیبایی این جزیزه را دو چندان نموده است. اقامت در بهترین هتل های جزیره کیش همیشه دغدغه گردشگران بوده است. تجربیات و خاطرات اکثر گردشگران از هتل کوروش کیش یکی از شیرین‌ترین‌هاست. ما نیز قصد داریم تا شما را با این هتل دوست داشتنی بیشتر آشنا کنیم.

درباره هتل کوروش کیش چه می‌دانید؟

هتل کوروش کیش به عنوان هتلی پنج ستاره در جزیره کیش قرار گرفته ‌است. این هتل از جمله شناخته شده‌ترین هتل‌ها به شمار می‌آید. هتل کوروش کیش در میدان پردیس قرار گرفته و از سال ۱۳۹۷ اقدام به فعالیت نموده است. هتل کوروش متشکل از ۱۶ طبقه و ۱۹۸ باب اتاق می‌باشد که تمامی آن‌ها از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار هستند.
به خاطر محبوبیت بالای هتل کوروش کیش، نه تنها مسافران ایرانی بلکه مسافران خارجی هم این هتل را در گزینه‌های انتخابی خودشان قرار می‌دهند. تمام امکانات ارائه ‌شده در این هتل در عالی‌ترین درجه ممکن قرار دارند.
باتوجه به موقعیت قرارگیری مطلوب، هتل به پارک دلفین و پارک پرندگان کیش، اسکله بزرگ تفریحی، ساحل خلیج ‌فارس و تعدادی از جاذبه گردشگری نظیر برج ایفل کیش و مراکز خرید همچون پردیس ۱ و ۲ دسترسی خوبی دارد. مناسب‌ترین زمان سفر به کیش در فصل بهار می‌باشد. همینطور خوب است بدانید این هتل از ترنسفر فرودگاهی رایگان برخوردار می‌باشد و مسافران با خیال آسوده می‌توانند از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل کوروش کیش

صبحانه هتل کوروش کیشاگر از زندگی شلوغ روزمره خسته شده‌اید و دوست دارید حالی عوض کنید، جزیره کیش انتخاب اولتان باشد و برای اقامت هم هتل کوروش را فراموش نکنید. به شما قول می‌دهیم با اقامت در این هتل یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد.
در هتل کوروش کارکنان ماهر و مجرب، همگی جهت فراهم نمودن اقامتی دلنشین تلاش می‌کنند. این مجموعه دارای لابی مجهز است که ظرفیت ۱۰۰ نفر را دارد. برای دسترسی به تمامی طبقات، آسانسور در این هتل تعبیه ‌شده است. از جمله خدماتی که در لابی این هتل ارائه می‌شود اینترنت وای فای است که با هزینه مجزا در اختیار میهمانان عزیز قرار داده می‌شود.
در لابی این امکان را دارید تا از صندوق امانات، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش استفاده کنید. تاکسی‌سرویس موجود در لابی هم جهت گشت ‌وگذار مسافران هتل کوروش کیش فراهم گشته است. با کرایه اتومبیل می‌توانید به مکان‌های گوناگون جزیره رفته و گشت‌وگذار کنید.
در لابی هتل کوروش خشک‌شویی نیز دایر شده ‌است. برخی از مسافران احتمالا به وسیله ماشین شخصی به این جزیره مسافرت می‌کنند. اگر شما هم جزوه این گروه از افراد هستید نگران جای پارک نباشید؛ چراکه پارکینگ اختصاصی مجموعه با داشتن گنجایش ۱۰ خودرو در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

تفریحات موجود در هتل کورش کیش

استخر هتل کوروش کیشاز امکانات تفریحی که در هتل کوروش کیش تعبیه شده می‌توان به سالن بدنسازی مجهز اشاره کرد. البته ساعت کاری بانوان و آقایان جداگانه است. مجموعه آبی از دیگر امکانات تفریحی قابل توجه هتل است. مجموعه آبی شامل سونا، جکوزی، استخر با سرسره‌های آبی می‌باشد.

امکانات اتاق هتل کوروش کیش

اتاق دو تخته توئین هتل کوروش کیشانواع اتاق‌های موجود در این هتل شامل اتاق دوتخته دبل استاندارد، اتاق دوتخته سمت دریا، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته رو به دریا و سوئیت یک خوابه دونفره رو به جزیره می‌باشد. با اقامت در اتاق‌های هتل کوروش وعده صبحانه به‌شکل سلف‌سرویس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. با این حال لازم است برای وعده‌های ناهار و شام هزینه پرداخت کنید.
با توجه به قوانین موجود در هتل، ساعت 14 اتاق‌ها تحویل داده می‌شود و ساعت۱۲ ظهر اتاق‌ها تخلیه می‌گردد. برای گرمایش هتل سیستم انرژی خورشیدی بکار گرفته می‌شود. اتاق‌های موجود در این هتل دارای چشم‌انداز زیبا رو به دریا هستند که هر لحظه از تماشای آن لذت دل‌پذیری خواهید برد.
از جمله امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها باید به کمد لباس، حمام اختصاصی، چای‌ساز، رخت‌آویز، تلویزیون و تلفن، یخچال، مبلمان، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام مجهز به دوش، وان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی اشاره داشت.
برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه هزینه اقامت رایگان است. این هزینه برای افراد بالای ۵ سال کامل دریافت خواهد شد.

رستوران هتل کورش

رستوران هتل کورشرستوران موجود در هتل کوروش کیش از گنجایش ۷۰ نفری برخوردار بوده و برای وعده‌های غذایی این امکان را دارید تا به این رستوران رفته و از انواع غذاهای متنوع عربی، ایرانی و غذای فوری نهایت لذت را ببرید. رستوران هتل کوروش یکی از بهترین رستوران‌های جزیره است و سرآشپز مخصوص این هتل بهترین رسپی را هنگام تهیه غذاها استفاده می‌کند.

فاصله جاذبه‌های دیدنی کیش از هتل کوروش کیش چقدر است؟

سالن بدنسازی هتل کوروش کیش
فاصله هتل تا آب ‌انبار سنتی کیش: حدود ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه ایران کیش: حدود ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ایفل کیش: حدود ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا اسکله تفریحی کیش: حدود ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین کیش: حدود ۵.۹ کیلومتر
جمع‌بندی
چنانچه شما هم قصد رفتن به جزیره زیبا و دل نشین کیش را دارید حتما هتل کوروش کیش را برای داشتن اقامتی باکیفیت رزرو کنید. به این ترتیب دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی دارید و می‌توانید از جاذبه‌های زیبای کیش بهره‌مند شوید. اکثر دیدنی‌های این جزیره شگفتی‌هایى می‌باشند كه طبیعت در طى سالیان متوالی بوجود آورده است.
در فصل هایی مانند پاییز و زمستان شما این امکان را دارید تا با قیمت مناسبی تور و هتل کیش را رزرو کنید. اینگونه علاوه بر صرفه جویی در هزینه، می‌توانید سفری دلپذیر به جنوب ایران داشته باشید و از ساحل بکر و خورشید درخشان لذت ببرید.
بدون شک تجربه مشاهده غروب دلنشین آفتاب در دریای خلیج فارس فراموش‌نشدنی است. قطعا از جمله جذاب‌ترین تفریحات گردشگری کیش تفریحات و سرگرمی‌های آن می‌باشد. از تفریحات آبی کیش لازم است به پارک دلفین‌ها، غواصی، آکواریوم، اسکله و بالن روی آب‌های خلیج فارس اشاره کنیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
آغاز همکاری شبکه ایران هتل آنلاین با هتل پنج ستاره ویدا کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر