لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل اترک مشهد – نزدیک ترین هتل به ورودی باب الرضا حرم
معرفی هتل اترک مشهد - نزدیک ترین هتل به ورودی باب الرضا حرم

معرفی هتل اترک مشهد – نزدیک ترین هتل به ورودی باب الرضا حرم

هنگامیکه سخن از مشهد به میان می‌آید، ناخودآگاه اولین چیزی که ذهن اکثر ما به سمتش می‌رود حرم امام رضا (ع) می‌باشد. مشهد به عنوان قطب گردشگری مذهبی کشور شناخته می‌شود و از جمله شهرهایی می‌باشد که در تمام فصول خیابان‌هایش از مسافران داخلی و خارجی پر است. هتل اترک مشهد به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌ های مشهد میزبان مسافران است. در ادامه بیشتر با این هتل می‌خواهیم شما را آشنا کنیم.

رستوران هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد دارای ۲ رستوران با سبک‌هایی کاملا مختلف می‌باشد. یکی از رستوران‌ها از تم سنتی برخوردار است و دیگری دارای تم مدرن می‌باشد. در رستوران سنتی این امکان را دارید تا انواع متنوع غذاهای ایرانی و محلی را میل کنید. در بالاترین طبقه هتل، رستوران مدرن هتل اترک با نمایی فوق‌العاده قرار گرفته است. هر سبک غذایی در این رستوران زیر نظر برترین سرآشپزها سرو می‌گردد.

منوی غذای هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد به عنوان یک هتل خوب در مشهد دارای منوی غذایی کامل برای مهمانانش است. اگر برای سفر به مشهد این هتل را انتخاب کرده‌اید، اصلا نگران منوی غذایی نباشید. با هر ذائقه‌ای که دارید می‌توانید از خوش‌طعم‌ترین غذاهای این رستوران بهره‌مند گردید.

بوفه صبحانه هتل اترک مشهد

رستوران هتل 4 ستاره اترک مشهد در طبقه اول قرار دارد. رستوران این هتل با سرو غذاهای خوش‌طعم ایرانی و فرنگی به ‌صورت منو بوفه سلف سرویس، به‌عنوان میزبان به فکر همه میهمانان بوده تا بتوانند طبق ذائقه خود غذا را انتخاب کنند. در لابی هتل علاوه بر رستوران، نیز کافی شاپی با خدمات روم سرویس آماده سرویس دهی به شما در هر ساعت از شبانه‌روز است. بوفه صبحانه نیز با انواع متنوع صبحانه‌های گرم و سرد آماده میزبانی و پذیرایی از شما است.

رزرو هتل اترک مشهد

لابی هتل اترک مشهدچنانچه شما هم برای خرید سراغ بازار رضا رفته باشید، بدون شک ساختمان هتل اترک مشهد را دیده‌اید. هتل اترک از هتل های مشهد است که ساختمانی بلند و دیدنی دارد. این هتل در سال 57 ساخته شد و از همان سال تا به امروز به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های مشهد شناخته می‌شود.
هتل اترک با داشتن 10 طبقه از جمله بهترین اقامتگاه‌های موجود در مشهد است که اقامت در آن خاطره‌ای خوش برای میهمانان می‌سازد. اکثر افرادی که مشهد را برای سفر انتخاب می‌کنند، حداقل یکبار در این هتل اقامت داشته‌اند. در ادامه برای آشنایی با هتل اترک مشهد بیشتر به آن می‌پردازیم.

هزینه رزرو هتل اترک مشهد

همان‌طور که پیشتر ذکر کردیم هتل اترک مشهد از جمله اقامتگاه‌های نامدار و پرآوازه مشهد است. ساختمانی بلندبالا با جلوه زیبا که چنانچه روبه‌رو میدان بیت المقدس بایستید پنجره اتاق‌های آن را می‌توانید مشاهده کنید.
این هتل صرف نظر از هزینه همیشه انتخاب اول مردم بوده ‌است. شما این امکان را دارید تا قیمت دقیق رزرو اتاق‌های هتل اترک را در سایت‌ ایران هتل آنلاین بررسی کنید. هتل اترک مشهد از اتاق‌های مختلف، با ظرفیت گوناگون برخوردار است. قاعدتا برای رزرو این دست از اتاق‌ها باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

امکانات عمومی هتل اترک مشهد

استخر هتل اترک مشهداین هتل با برخورداری از طراحی منحصربه‌فرد و فراهم نمودن امکانات و وسایل کامل زندگی خصوصاً در اتاق‌ها احساس نیاز مسافران را برطرف کرده ‌است. شما با اقامت در این هتل حس دور بودن از منزل شخصیتان را نخواهید داشت.
در تمام اتاق‌های هتل اترک امکاناتی همچون شبکه پخش فیلم IPTV، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، آشپزخانه، روم سرویس، میزتحریر، چای‌ساز، آب، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار و… باتوجه به ظرفیت اتاق‌ها قرار داده شده است.
هتل اترک همینطور امکانات عمومی ساده‌ای شامل خدمات اداری (فتوکپی، فکس، پرینتر)، اتاق چمدان، پذیرش شبانه‌روزی، دستگاه واکس کفش، لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، کپسول آتش‌نشانی، سیستم سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات را نیز تعبیه کرده ‌است.

امکانات ویژه هتل اترک مشهد

هتل اترک در کنار امکانات ساده و عمومی که تقریباً همه مهمانخانه‌ها، هتل‌ها و… از آن برخوردارند، سعی کرده خدمات و امکانات خاصی را برای مهمانانش فراهم کند. با حضور در این هتل می‌توانید حس و حال دل‌چسبی را تجربه کنید. استخر، جکوزی، کافی‌شاپ بزرگ، رستوران بام با گنجایش بالا و منوی غذایی کامل، چایخانه، خدماتCIP، سالن ورزشی، باشگاه بدنسازی و… از جمله آن‌هاست.

انواع اتاق های هتل اترک مشهد

اتاق دو تخته دبل هتل اترک مشهدهمان‌طور که پیشتر یاد کردیم، هتل اترک از تنوع بسیار زیادی در واحدهای اقامتی خود برخوردار است. این هتل برای هر ظرفیت سعی کرده حداقل دو نوع اتاق مختلف را جهت انتخاب ارائه دهد. دونفره، سه‌نفره، چهارنفره فرقی ندارد. بر اساس ظرفیت اتاق‌های این هتل تقسیم‌بندی می‌شود:
اتاق‌های یک‌نفره شامل اتاق یک تخته کلاسیک و یک تخته ویژه
اتاق‌های دونفره شامل اتاق دو تخته تویین کلاسیک و دو اتاق یک خوابه دونفره ویژه
دو تخته تویین و دو تخته کلاسیک ویژه
اتاق‌های کلاسیک فولبرد دونفره دارای بیشترین میزان امکانات و خدمات

موقعیت جغرافیایی هتل اترک مشهد

ویو اتاق های هتل اترک مشهد رو به حرم موقعیت مکانی هتل اترک یکی از بهترین ویژگی‌های هتل اترک می‌باشد. نسبت به حرم امام رضا و پاساژهای مشهد، این هتل در بهترین مکان ممکن واقع شده‌ است. سال 57 هتل اترک کنار میدان بیت المقدس، اول بازار رضا و حدود 200 متر بلافاصله از باب‌الرضا ساخته شده است. ساختمان 10 طبقه هتل از درب ورودی باب الرضا نمایان بوده و از حرم تا درب هتل حدود 2 یا 3 دقیقه پیاده‌روی نیاز است.
از دسترسی به حرم که بگذریم، بازار رضا مشهد همسایه دیواربه‌دیوار هتل اترک است. هر زمان قصد خرید چیزی را داشتید، تنها کافی است سری به بازار بزنید تا جنس مورد نظرتان را به‌راحتی تهیه کنید. با وجود دسترسی مطلوب هتل به مراکز مهمی که ذکر کردیم، چنانچه خواستید به سایر نقاط تفریحی و دیدنی مشهد سری بزنید تنها کافی است با تاکسی سرویس شبانه‌روزی هتل هماهنگ شوید و با آسودگی‌‌خاطر هرجا که خواستید بروید.

فاصله هتل تا مراکز مهم شهر مشهد

فاصله تا میدان بیت المقدس حدود ۱۱۶ متر
فاصله تا بازار رضا حدود ۳۳۳ متر
فاصله تا حرم ورودی باب‌الرضا حدود ۳۵۰ متر
فاصله تا موزه فرش حدود ۶۰۴ متر
فاصله تا موزه قرآن و نفایس حدود ۶۰۴ متر
فاصله تا مقبره پیر پالان‌دوز حدود ۷۹۱ متر
فاصله تا حرم ورودی خیابان خسروی حدود ۸۶۵ متر

مزایا استفاده از روم سرویس هتل اترک

روم سرویس هتل اترک مشهدخدمات روم سرویس نقش مهم و ضروری در جلب رضایت خاطر مهمان در هتل دارند. در ادامه می‌خواهیم به مزایا استفاده از روم سرویس بپردازیم تا شما با اطلاعات بیشتری از این خدمات استفاده نمایید. مزایای استفاده از روم سرویس:
در شناسایی هتل‌های فول سرویس، برخورداری از روم سرویس اهمیت دارد.
برای مسافرانی که تنها سفر می‌کنند، این شکل از سرو غذا امن و راحت است.
روم سرویس به تاجران و معامله‌گران بورس و بازارهای مالی که باید سر کارشان باشند این اجازه را می‌دهد تا غذا را در اتاقشان میل کنند.
برخورداری از روم سرویس به نفع هتل‌ها و ستاره‌های آن‌ها می‌باشد. هتل‌ها جهت بالا بردن تعداد ستاره‌هایشان باید خدمات ارائه شده در این قسمت را تقویت نمایند.
برای افرادی با معلولیت‌های جسمی سرو غذا به شکل روم سرویس انتخاب بسیار مطلوبی است.
افرادی که در ساعات تعطیلی آشپزخانه و رستوران به هتل مراجعه می‌کنند می‌توانند امکان بهره‌مندی از غذا و نوشیدنی را داشته باشند.
جمع‌بندی
در این مقاله سعی کردیم شما را با هتل اترک مشهد بیشتر آشنا کنیم. در سفر بعدی که به شهر زیارتی سیاحتی مشهد داشتید، چنانچه دنبال هتلی برای اقامت بودید، هتل اترک را فراموش نکنید. این هتل 4 ستاره سالیان سال است که در مشهد میزبان زائران می‌باشد و در طی فعالیت خود توانسته رضایت مهمانان را کسب نماید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
مسافران مدرن رزرواسیون لحظه آخری را ترجیح می دهند
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر