لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل زندیه شیراز – هتلی لوکس با سبک معماری متفاوت
معرفی هتل زندیه شیراز – هتلی لوکس با سبک معماری متفاوت

معرفی هتل زندیه شیراز – هتلی لوکس با سبک معماری متفاوت

خوب است بدانید شیراز تنها شهر کشور می‌باشد که یک روز را در تقویم به خود اختصاص داده است. شیراز از جاذبه‌های تماشایی و تاریخی زیادی برخوردار است. تمام این جاذبه‌ها باعث شده، اشخاص آن را برای مقصد سفرهای خود انتخاب کنند. چنانچه قصد دارید به شیراز زیبا سفر کنید، تا انتها این مطلب همراه ما باشید. ما در ادامه به معرفی هتل زندیه شیراز به‌عنوان بهترین هتل شیراز می‌پردازیم.

موقعیت هتل زندیه شیراز

تعداد مسافرانی که هتل زندیه شیراز را از میان هتل های شیراز برای اقامتشان در شیراز انتخاب می‌کنند، کم نیستند. اعضای خانواده این امکان را دارند تا به تورهای روزانه در شیراز بروند. جاذبه‌های گردشگری شیراز را می‌توانید اطراف هتل پیدا کنید. ازجمله این موارد باید به باغ عفیف آباد، باغ ارم و پارک آزادی اشاره کرد.
حمام وکیل و بازار وکیل هم در مجاورت هتل زندیه شیراز قرار دارند. به خاطر داشته باشید در تعطیلات خود از سعدیه، حافظیه و حرم حضرت شاهچراغ حتما بازدید کنید. با رزرو این هتل تجربه ماجراجویی فوق‌العاده‌ای در شهر شیراز خواهید داشت.
رزرو اتاق در هتل زندیه یک انتخاب ایده‌آل است که به هیچ عنوان نمی‌توان به‌راحتی از خیر آن گذشت. این هتل با داشتن آثار هنری گذشته که احتمالا برای قرن‌ها روی دیوارها آویزان شده‌اند، توجه شما را جلب خواهد کرد. معماری هتل زندیه شیراز الهام گرفته شده از معماری ایران باستان است؛ از این رو اقامت در این هتل می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی باشد.

امکانات هتل زندیه شیراز

لابی هتل زندیه شیراز امکاناتی که در هتل زندیه شیراز فراهم است، شامل اینترنت در لابی می‌شود. می‌توانید یک فنجان قهوه یا چای در کافه هتل نوش جان کنید. به فروشگاه هتل سر بزنید؛ به احتمال زیاد سوغاتی‌های لازم را از همین فروشگاه‌ها خریداری کنید. باشگاه با تجهیزات کامل جهت استفاده نیز فراهم شده‌است. از غذاهای سنتی که در رستوران است لذت ببرید و یا آنکه در استخر شنا تمرین نمایید. برای اقامت‌ در هتل زندیه شیراز می‌‌توانید به صورت آنلاین به راحتی از طریق سایت ایران هتل آنلاین اقدام کنید.
امکانات هتل زندیه:
قهوه‌ساز
بالش اضافی
سشوار
پارکینگ رایگان
آبگرم
سالن ورزش
تهویه‌کننده هوا
اتاق خانوادگی
اتاق غیرسیگاری
وای‌فای رایگان

مکان‌ های دیدنی نزدیک هتل زندیه شیراز

رستوران هتل زندیه شیراز فاصله مکان‌های دیدنی از هتل زندیه به شرح زیر است:
فرودگاه بین المللی شیراز: حدود 10.3 کیلومتر
مسجد عتیق جامع شیراز: حدود 3.3 کیلومتر
خانه مشیر: حدود 2.8 کیلومتر
باغ جهان‌نما: حدود 0.7 کیلومتر
آرامگاه سعدی (سعدیه): حدود 2.6 کیلومتر
پاسارگاد: حدود 85.4 کیلومتر
نقش رستم: حدود 49.8 کیلومتر
عشایر قشقایی: حدود 30.5 کیلومتر
پرسپولیس: حدود 46.3 کیلومتر
بلوار چمران: حدود 9.9 کیلومتر
روستای قلات: حدود 33.7 کیلومتر
موزه پارس: حدود 2.6 کیلومتر
باغ ارم: حدود 3.5 کیلومتر
خانه زینت الملوک: حدود 3.2 کیلومتر
نارنجستان قوام: حدود 3.1 کیلومتر
باغ عفیف‌آباد: حدود 6.2 کیلومتر
عمارت شاپوری: حدود 2.9 کیلومتر
حرم شاه‌چراغ: حدود 3.2 کیلومتر
هتل زندیه شیراز از هتل های پنج ستاره شهر در نزدیکی مجتمع زند برای حفظ معماری و هنر ایرانی بنا شده است. شما می توانید ستون‌های ارگ کریم‌خان را با کم‌تر از پنج دقیقه پیاده‌روی مشاهده کنید. همچنین این امکان را دارید تا از مسجد وکیل، حمام و بازار وکیل بازدید نمایید. در ساخت این هتل غیر از سبک‌های مدرن معماری، معماری ایرانی هم بکار گرفته شده است. هتل زندیه بدون شک از بهترین گزینه‌ها برای اقامت شما در شیراز می‌باشد.
هتل مدرن زندیه را که در واقع هتلی ایرانی است، در مرکز شهر شیراز و در نزدیکی مجموعه تاریخی و ارزشمند زندیه ساخته‌اند. این هتل دارای جلوه ظاهری بی‌نظیر و فوق‌العاده با الهام عمیق از معماری تاریخی شیراز بنا گشته است. هتل دارای فضایی جذاب و آرام برای میهمانان خود می‌باشد. با ویژگی‌هایی که ذکر کردیم چنانچه به دنبال مکانی لوکس برای اقامت در شیراز بودید، این هتل را از دست ندهید.

انواع اتاق ‌های هتل زندیه شیراز

اتاق دو تخته توئین هتل زندیه شیراز هتل زندیه شیراز از اتاق‌های متنوعی برخوردار است؛ اما اتاق‌های دوتخته و دوقلو نیز برای مهمانان تعبیه شده است. این اتاق‌های دو نفره و دوقلو از امکانات لوکس با تختخواب نرم و صندوق‌های استاندارد ازجمله آب معدنی، دستگاه تهیه چای و قهوه برخوردار هستند. شما این امکان را دارید تا با آسودگی‌خاطر اقامتی فراموش‌نشدنی را تجربه نمایید.
سوئیت‌های مجلل: اتاق‌های مجلل این هتل دارای بالاترین سطح راحتی برای میهمانان هستند. این امکان برای شما فراهم شده است تا از محیط جادار و کاملا مبله اتاق مجهز به یک اتاق خواب بسیار لذت ببرید. به شما اطمینان می‌دهیم که در این سوئیت‌ها اقامتی راحت و امن را خواهید داشت.
مبلمان سوئیت های مجلل هتل زندیه شیراز سوئیت‌های تجاری: چنانچه به شیراز سفر کاری دارید، این امکان را دارید تا از اتاق‌های تجاری هتل که همچون اتاق‌های اداری مدرن می‌باشند، استفاده نمایید. در سالن‌های کنفرانس این هتل جلسات رسمی خود را برگزار کنید. این سالن‌ها گنجایش بیش از 130 نفر با فناوری مدرن را دارا هستند.
سوئیت‌ های تجاری هتل زندیه شیراز سوئیت‌های ماه‌عسل: برای ماه‌عسل شیراز را انتخاب کرده‌اید؟ پس حتما با خدمات ویژه و گل، سوئیت‌های ماه‌عسل هتل زندیه شیراز را برگزینید که بدون شک تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد.
سوئیت‌های لوکس زندیه: سوئیت‌های لوکس هتل با داشتن چشم‌انداز باشکوه به اماکن زیبای شهر، با مبلمان سنتی و تزئینات ویژه می‌تواند شما را با هر نیاز و سلیقه‌ای که دارید، راضی کند.
با رزرو هتل زندیه و با انتخاب اقامت در هرکدام از اتاق‌ها، شما بطور 24 ساعته خدمات و کادری مجرب در اختیار خواهید داشت که تمام تلاش خود را جهت رقم زدن شگفت‌انگیزترین لحظات، برای شما می‌کنند.

امکانات ویژه هتل زندیه شیراز

سالن بدنسازی هتل زندیه شیراز هتل زندیه دارای امکانات ویژه‌ای است که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم:‌

حمام و حمام سنتی ایرانی

از جمله خدمات ویژه‌ای که هتل زندیه به مهمانان خودش ارائه می‌دهد، حمام‌های سنتی است. این حمام معرفی‌کننده فرهنگ ایرانی و معماری زیبای آن می‌باشد. حمام‌های سنتی به تمیزی و زیبایی مشهور می‌باشند. اگر علاقه‌مند هستید، در این حمام می‌توانید با فرهنگ‌های سنتی ایران نظیر حنابندان، جشن حمام عروس و داماد، مراسم نوزاد تازه متولدشده و آداب ‌و رسوم‌های قومی دیگر آشنا شوید.
بدون شک تجربه بازدید از این حمام بسیار متفاوت و دل‌چسب خواهد بود. در مجموعه ورزشی می‌توانید تمرین کنید. اینگونه پس از یک روز گشت‌وگذار و خستگی از نظر جسمی و روحی خودتان را تازه می‌کنید. می‌توانید در حیاط زیبا و آرام این هتل خودتان را به صرف نوشیدنی دعوت نمایید.

کلوپ سلامت

کلوپ درمانی سلامت این هتل با ارائه خدمات متنوع نظیر استخر سرپوشیده، کافه، جکوزی، سونا و سالن بدنسازی باکیفیت‌ترین، شادترین و سالم‌ترین لحظات زندگی را دراختیار شما می‌گذارد.

سالن همایش

این هتل جهت رفاه و آسایش کامل شما خدماتی ارائه می‌دهد. شما با کمک پیشرفته‌ترین پروژکتور‌ها و سیستم‌های صوتی در سالن گلستان این امکان را دارید تا کارگاه‌ها، سمینارها و جلساتتان را برگزار نمایید. این سالن و تالار بوستان دارای ظرفیت بیش از 150 نفر و 180 نفر در خود است. میان هتل‌های شیراز این ظرفیت در دسته ظرفیت‌های بالا به شمار می‌آید.

حیاط هتل

حیاط هتل زندیه شیراز دارای نورپردازی چشم‌نواز و چشمه آب ایرانی جهت خنکی فضا در فصول گرم سال مانند باغ‌های ایرانی است. محیط آرام آن با برخورداری از هوای خوب شیراز توجه شما را به‌خود جلب می‌کند.

سالن لابی و کافی شاپ

کنار لابی زیبای هتل نوشیدنی‌های کلاسیک و سنتی سالن لابی قرار گرفته که استقبال گرمی از میهمانان هتل می‌کند. همچنین در هتل یک کافی‌شاپ وجود دارد که با منوهای متنوع مهمانان را با سلیقه‌های مختلف راضی می‌کند.

بوفه صبحانه هتل زندیه شیراز

رستوران سنتی هتل زندیه شیراز رستوران‌های این هتل صبحانه کامل و غذاهای با کیفیتی را سرو می‌کنند. این رستوران‌ها با نام رستوران سنتی و رستوران کلاسیک شناخته می‌شوند. رستوران سنتی نگارستان تزئیناتی با جلوه‌ای خاص دارد؛ ازجمله این تزئینات که خوب است به آن اشاره کنیم، نقاشی‌های ظریف دیواری می‌باشند که نشان‌دهنده سنت‌ها و آداب ‌و رسوم فارسی هستند. انتخاب غذاهای این رستوران‌ها هر نوع سلیقه‌ای را از همه ملیت‌ها و مناطق می‌تواند راضی نگه دارد. به این رستوران سری بزنید و طعم صبحانه‌ لذیذ و غذاهای ایرانی و محلی آن را بچشید.

استخر هتل زندیه شیراز

حمام سنتی هتل زندیه شیراز
شنا در این استخر هم فال است و هم تماشا. می‌پرسید چرا؟ به شما می‌گوییم؛ فال است چون در هوای گرم تابستانی شیراز هیچ چیزی بیشتر از آب‌تنی در یک استخر مدرن و باشکوه به آدم نمی‌چسبد. تماشایی هم هست چراکه استخر هتل زندیه تنها یک استخر نمی‌باشد بلکه به موزه‌ای می‌ماند که فرهنگ و هنر دیدنی شیراز را به نمایش می‌گذارد.
اصلا جای تعجب ندارد که طراحی استخر هتلی که در معماری آن، از سبک سنتی استفاده شده است با طراحی دیگر استخرهای سرپوشیده فرق داشته باشد. اتاق سونا و جکوزی استخر هتل زندیه شیراز، آدم را یاد معماری حمام های قدیمی می‌اندازد که هر کدام از آن‌ها یک شاهکار تاریخی به حساب می آیند.

صاحب هتل زندیه شیراز

حوض و حیاط هتل زندیه شیراز صاحب هتل زندیه شیراز توانسته به بهترین شکل هتل زندیه، از هتل‌های ۵ ستاره شهر را مدیریت کند. این هتل که در شهر زیبای شیراز واقع شده، در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این شهر قرار گرفته است. به همین خاطر مسافران زیادی در طول سال از گوشه و کنار جهان و ایران این هتل را برای اقامتشان برمی‌گزینند.
با انتخاب این هتل بدون شک از شرایط بسیار خوب بهره‌مند خواهید شد. در میان هتل های شیراز، این هتل فوق‌العاده و شکیل است و از مسافران و گردشگران به بهترین شکل ممکن میزبانی می‌کند. برای آنکه به زیبایی هتل ۵ ستاره زندیه شیراز پی ببرید، باید خودتان از نزدیک آن را ببینید. با اقامت در این هتل این امکان را دارید تا از ارگ کریم‌خان، آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدی بازدید نمایید.

ویژگی های هتل 5 ستاره

طراحی جذاب و گیرا

هتل ۵ ستاره از هویت ویژه خودش برخوردار است؛ هویتی متمایز که در معماری، دکور و فضای شگفت‌انگیز آن وجود دارد و با یک نگاه هر فردی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نمای بیرونی هتل شکیل و خیره‌کننده می‌باشد و درخور عنوان ۵ ستاره می‌باشد، در عین حال نمای درونی آن مجلل و اعیانی است.

خدماتی بی نقص

شاخص‌ترین تفاوت هتل ۵ ستاره با هتل‌های رده پایین دیگر، کیفیت خدمات و سرویس آن می‌باشد. در این دست از هتل‌ها هیچ توجیه و دلیلی مبنی بر کوتاهی و سهل‌انگاری پرسنل و مدیریت وجود ندارد. کیفیت خدمات در این هتل‌ها در بالاترین سطح خود ارائه می‌گردد. بنابراین، جای تعجبی ندارد که پرسنل این هتل با وسواس و دقت بسیار زیادی برگزیده گردند. اینگونه میزبانی و پذیرایی از میهمانان با بهترین عملکرد ممکن انجام می‌شود

تنوع امکانات رفاهی

در هتل ۵ ستاره دیگر بحثی مبنی بر وجود و عدم وجود امکانات رفاهی همچون پارکینگ و رستوران و کافی‌شاپ مطرح نمی‌باشد. بلکه آنچه مورد بحث قرار می‌گیرد وسعت و تعداد آن‌هاست. اکثرا دارای چندین رستوران مجزا با منوهایی گوناگون هستند تا غذاهایی مطابق با رژیم غذایی و ذائقه میهمانان هتل تهیه و سرو گردد. در رستوران‌ چنین هتل‌هایی تنوع و کیفیت غذاها به اندازه‌ای بالاست که به عنوان معیاری برای گزینش این هتل‌ها تبدیل شده است.

واحدهای اقامتی لوکس و ممتاز

نتیجه هزینه بالایی که برای هتل‌های 5 ستاره می‌کنید، در اینجا مشخص می‌شود: دیزاین، نورپردازی، وسعت و طراحی واحدهای اقامتی به‌صورتی می‌باشد که لبخند رضایت را بر لبان شما خواهدآورد. تفاوتی ندارد دولوکس یا استاندارد باشد، چراکه اتاق‌های هتل ۵ ستاره همیشه، فارغ از هر طرح و نرخ اقامتی که دارند، بیشترین توجه طراحان را به خود جلب می‌کنند.

سرویس دهی

حتی اگر ظرفیت هتل پر باشد و یا آنکه تعداد درخواست‌ها بالا باشد، هیچ دلیلی برای ارائه خدماتی بی‌کیفیت وجود ندارد. در واقع موردی که هتل ۵ ستاره را از سایر هتل‌ها جدا می‌کند، کیفیت مطلوب خدمات‌دهی در تمام زمان‌ها و فصول سال می‌باشد. از لحظه‌ای که کارکنان جلوی درب ورودی به استقبال شما می‌آیند تا زمانیکه که بدرقه می‌شوید، وظیفه دارند خدماتی رضایت‌بخش با کیفیتی استاندارد به شما ارائه دهند.
جمع‌بندی
از آنجایی که شیراز شهری چهار فصل است هر زمان که به این شهر سفر کنید، می‌توانید از زیبایی‌های فراوانش بهره‌مند گردید. دمای هوای این شهر در تابستان بسیار زیاد می‌شود و احتمال دارد نتوانید این گرما را تحمل کنید. چنانچه قصد سفر به شیراز را دارید، پیشنهاد می‌کنیم فصل بهار و اردیبهشت ماه را برگزینید.
روز شیراز 15 اردیبهشت است و مسئولان این شهر برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز خاص قائل می‌شوند. شما در این فصل علاوه‌ بر اینکه از آب‌وهوایی معتدل بهر‌ه‌مند می‌گردید، در جشنواره‌هایی که در این شهر گرفته می‌شود، می‌توانید شرکت کنید.
در تعطیلات نوروز، اصولا مسافران شاهد بارش‌های زیادی خواهند بود و اساسا امکان پیش‌بینی دائمی برای هوا وجود ندارد. توصیه ما به شما این است که در ماه فروردین به شیراز سفر نکنید. پاییز هم همچون بهار فصلی مطلوب برای سفر به شیراز می‌باشد. شما در این فصل می‌توانید از آب‌وهوایی معتدل لذت ببرید. چنانچه فصل موردنظر برای سفر را انتخاب نمودید نوبت به انتخاب محل اقامت می‌رسد. برای داشتن تجربه اقامتی خوش و بی‌نظیر، بهتر است هتل زندیه شیراز انتخاب شما باشد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مورفئوس- تجمل و شكوه برای نسل جديد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر