لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل لیپار چابهار – بهترین هتل شهر زیبای چابهار
معرفی هتل لیپار چابهار - بهترین هتل شهر زیبای چابهار

معرفی هتل لیپار چابهار – بهترین هتل شهر زیبای چابهار

مطمئنا برایتان جالب است که بدانید از جمله ناشناخته‌ترین و بکرترین شهرهای گردشگری که در هر فصلی که بخواهید این امکان را دارید تا به آن سفر کنید، چابهار است. در این شهر می‌توانید خنکای هوای دلنشین بهاری را حس کنید. چابهار را در واقع بیشتر به عنوان یک منطقه استراتژیک اقتصادی می‌شناسند؛ با این حال این شهر از جاذبه‌های طبیعی ناشناخته و عجیب پر شده که کمتر مورد توجه عموم قرار گرفته ‌است. چنانچه تمایل به کشف این جاذبه‌ها دارید باید به این شهر سفر کنید. اما پیش از هر چیز آنچه مهم است محلی برای اقامت می‌باشد. از این رو در این مطلب قصد داریم تا هتل لیپار چابهار را به شما معرفی کنیم.
چابهار در جنوب ایران و در استان گرمسیر سیستان و بلوچستان قرار دارد. در زبان عامیانه به این شهر چابهار می‌گویند، اما در واقع این شهر همیشه بهار، همان چهاربهار می‌باشد. علت نام‌گذاری این شهر به چهاربهار نیز واضح است؛ چراکه در هر چهار فصل سال همچنان حال و هوای بهاری خود را حفظ می‌کند و معتدل‌ترین آب و هوا را دارد و دچار تغییر دما نمی‌گردد. پس اگر تصمیم به سفر گرفته‌اید و دنبال مکانی مناسب برای اقامت هستید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا یکی از بهترین هتل های چابهار را به شما معرفی کنیم.

صاحب هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار از هتل های چابهار بوده و یکی از هتل‌های بین‌المللی می‌باشد. صاحب هتل لیپار چابهار توانست هتلی مناسب و درخور، واقع در منطقه آزاد چابهار بسازد. این هتل دارای ۱۰۷ واحد سوئیت مجهز و کامل در ۳ طبقه می‌باشد. هتل لیپار برای مسافران و تجاری که برای داد و ستد به چابهار می‌آیند امکانات ویژه‌ای را فراهم کرده‌است. تجاری که به چابهار زیبا می‌آیند امکان دارد غیر ایرانی هم باشند؛ زیرا چابهار یک منطقه آزاد هفت‌گانه و بندر اقیانوسی می‌باشد و محلی است برای ارتباط و مراوده‌های بین‌المللی با سایر کشورهای همسایه.
همان‌طور که می‌دانیم چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است و این منطقه آزاد نیز در شرق خلیج چابهار قرار دارد و علاوه بر راه‌های آبی به فرودگاه بین‌المللی کنارک نیز دسترسی دارد. پس جای تعجبی ندارد اگر در هتل بین‌المللی لیپار چابهار شاهد گردشگران خارجی و همچنین تجار غیر ایرانی باشیم. شاید همین دلیل باعث شده تا هتل لیپار چابهار از لحاظ کیفی امکاناتش را ارتقاء دهد تا موجب جذب بیشتر تجار و گردشگران شود.
هتل لیپار چابهار در سال ۱۳۸۶ افتتاح گشت و از همان سال فعالیتش را آغاز نمود. خوب است بدانید طراحی داخلی و حتی نمای هتل لیپار چابهار بسیار زیبا و چشم‌نواز است. این طراحی خاص توانسته گردشگران و تجار خارجی و داخلی که به منطقه آزاد چابهار می‌آیند را به خود جذب کند. از همین رو به ‌محض ورود شما به این هتل بین‌المللی، شگفت‌زده خواهید شد و از جلوه زیبای آن بسیار لذت می‌برید.

استخر هتل لیپار چابهار

پس از یک روز گشت‌وگذار در چابهار زیبا یا حتی پس از ورزش در باشگاه هتل لیپار چابهار نوبت به استخر می‌رسد. در استخر مجموعه می‌توانید تنی به آب بزنید و نیروی از دست رفته را دوباره بدست آورید. اینگونه انرژی کافی برای ادامه روز را خواهید داشت.

موقعیت مکانی هتل لیپار چابهار

ویو اتاق های هتل لیپار چابهار رو به دریا از جمله ویژگی‌های قابل توجه هتل لیپار چابهار، مشرف بودن آن به ساحل زیبا و خلیج چابهار می‌باشد. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما آن است، چنانچه قصد اقامت در هتل لیپار چابهار را داشتید، حتما سوئیت‌های رو به ‌دریا را رزرو نمایید. اینگونه از تماشای منظره چشم‌نواز رو به‌ دریا لذت خواهید برد.
چه چیزی می‌تواند لذت‌بخش‌تر از صرف صبحانه در اتاق و تماشای منظره منحصربه‌فرد ساحل باشد؟ شما در این هتل می‌توانید از امکانات روم سرویس هم برخوردار شوید. چنانچه علاقه‌مند باشید، پرسنل مجرب هتل لیپار چابهار می‌توانند صبحانه‌تان را به اتاقتان بیاورند.
هتل لیپار چابهار به برخی از جاهای دیدنی چابهار و ساحل زیبای دریای عمان نزدیک است. این نزدیکی باعث شده تا مسافران و گردشگرانی که به هتل لیپار چابهار سفر می‌کنند، بتوانند از اماکن دیدنی این منطقه بازدید نمایند.
چنانچه به پیاده‌روی علاقه‌مندید و در برنامه روزانه‌تان است، هر زمان که دلتان خواست می‌توانید کنار ساحل پیاده‌روی کرده و با خودتان اندکی خلوت نمایید. توصیه ما به شما پیاده‌روی در ساعات غروب خورشید است. حتما تلفن همراه و یا یک دوربین عکاسی خوب با خود ببرید، اینگونه می‌توانید منظره چشم‌نواز غروب آفتاب را ثبت کنید.

امکانات هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار از نمای بالادر هتل لیپار چابهار امکانات رفاهی گوناگونی وجود دارد که امکان استفاده از آن‌ها برای میهمانان فراهم است. هرچند استفاده از این دست از امکانات رایگان نمی‌باشد، با این حال ارزش استفاده کردن و پر کردن وقتتان را دارد. چنانچه یک ورزشکار حرفه‌ای هستید و باید حتی در هنگام سفرتان هم ورزش کنید تا از برنامه ورزشی‌تان عقب نیفتید، خبر خوبی برایتان داریم.
نکته قابل‌توجه این است که این هتل یک باشگاه بدن‌سازی مجهز دارد و شما می‌توانید از آن استفاده نمایید. اینگونه حس خوب تندرستی و فعال بودن را در سفر تجربه خواهید کرد. یک باشگاه بسیار زیبای بیلیارد علاوه بر باشگاه بدن‌سازی، در هتل لیپار چابهار قرار دارد. هر زمانیکه حس یکنواخت بودن و یا دلتنگی به سراغتان آمد، این امکان را دارید تا ساعاتی را به بازی مفرح بیلیارد مشغول شوید. اتفاقا می‌توانید دوستان خوب و یا حریفان حرفه‌ای برای خود پیدا کنید. تجربه یک مسابقه جذاب دوستانه هم هدیه هتل لیپار چابهار به شماست. بدون شک هرگز متوجه گذر زمان در این هتل نخواهید شد.
خوب است بدانید که هتل لیپار چابهار یک رستوران بسیار شکیل با گنجایش ۲۵۰ نفر را دارد. این رستوران دارای کیفیت غذاهای قابل ‌قبول و خوبی است. علاوه بر این موضوع، شما یک پارکینگ بسیار بزرگ با گنجایش ۴۰ خودرو دارید. اینگونه خیالتان بابت جای پارک خودرو بسیار راحت خواهد بود. تمام اتاق‌ها و حتی لابی و فضای هتل به اینترنت کاملا رایگان و نامحدود مجهز است. با دسترسی به اینترنت می‌توانید به تمام کارهایتان برسید و نگرانی بابت عقب افتادنشان نخواهید داشت.

رستوران هتل لیپار چابهار

رستوران هتل لیپار چابهار با تم آبی در طبقه همکف، رستوران مرکزی هتل لیپار چابهار قرار دارد که تا 220 نفر گنجایش دارد. ساعت کاری رستوران هتل لیپار چابهار برای سرو صبحانه 7:00 الی 9:00 ، برای ناهار: 12:30 الی 15:00 و برای شام: 19:00 الی 22:30 است.
رستوران سنتی هتل که در فضای باز قرار دارد، آمادگی پذیرایی مهمانان تا ظرفیت 70 نفر را دارد. این رستوران از 12 ظهر تا 1 نصفه شب فعالیت می‌کند. رستوران روف گاردن هتل لیپار در پشت بام هتل قرار گرفته‌است. این رستوران تا 60 نفر ظرفیت داشته و ساعت فعالیت آن از 4 عصر تا 11 شب می‌باشد. رستوران فست فود هتل در طبقه همکف قرار گرفته‌است. این رستوران تا 50 نفر ظرفیت پذیرایی دارد و ساعت کاری آن از 18:00 الی 23:30 است.
در لابی هتل، کافی شاپ مرکزی هتل قرار داد و برای قرارهای دوستانه و صرف میان وعده گرم یا خنک گزینه مناسبی می‌باشد. این کافی‌شاپ ظرفیت 15 نفر را داشته و به صورت شبانه روزی باز می‌باشد. کافی شاپ مونفورته در طبقه همکف و داخل سالن بیلیارد قرار گرفته است. این کافی‌شاپ تا 25 نفر ظرفیت دارد و بین ساعت 5 عصر تا 11 شب فعالیت می‌کند.

رزرو هتل لیپار چابهار

سوئیت دو تخته دبل هتل لیپار چابهارخوب است بدانید هتل لیپار چابهار دارای تعداد ۱۰۷ واحد اقامتی مناسب مجهز به کلیه تجهیزات و اسباب و وسایل رفاهی است. این هتل مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و تهویه مطبوع می‌باشد. اتاق‌های هتل لیپار چابهار از جهت رسیدگی و نظافت در سطح بسیار مطلوبی می‌باشند. شما می‌توانید بسته به شرایطی که دارید از اتاق‌های دو تخته و یا سه تخته نیز استفاده نمایید.
اماکنی که به هتل لیپار چابهار نزدیک هستند:
فاصله تا فرودگاه کنارک: تقریبا ۴۶ کیلومتر
فاصله تا رودخانه باهوکلات: تقریبا ۱۰۳ کیلومتر
فاصله تا منطقه آزاد: تقریبا ۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: تقریبا ۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع تیس: تقریبا ۵ کیلومتر

ویژگی ها و خدمات هتل لیپار

فضای خارجی هتل لیپار چابهار

در دسترس بودن مدیر هتل لیپار چابهار

مدیر ارشد یا مدیر مهمانداری در یک هتل لوکس، لازم است همیشه در محیط هتل در دسترس باشد. باید فضای کلی هتل را تنظیم کند و به مهمانان خوش آمد بگوید و بر تمام امورات هتل نظارت کافی داشته باشد. خوشبختانه در این هتل این مسئله به خوبی رعایت می‌شود.

پرسنل کاربلد و حرفه‌ای

یک هتل برای لوکس بودن به تیمی متشکل از پرسنل و مدیر با هوش هیجانی بالا نیازمند است. هوش هیجانی درواقع همان درک احساس مردم، همدلی و تواضع می‌باشد. عبارت شخصیت مهمان نواز، فقط یک عبارت نیست. بلکه در آن چیزی بیشتر از خوشرویی قرار دارد.
در کنار خوشرویی مهربانی، دلنشینی و خوش مشربی هم مهم هستند. کادر هتل باید بتوانند به مهمانان احساس راحتی و مهم بودن را منتقل کنند. یک کارمند هتل تمام مسائل ذکر شده را مهم برمی‌شمرد. او با داشتن اعتماد به نفس، به جزئیات اهمیت می‌دهد، و پیگیر امور است. پرسنل هتل لیپار نیز در این زمینه نمره قابل قبولی را دریافت کرده‌اند.

پذیرش 24 ساعته و سریع

پذیرش باید سریع، کاملاً دوستانه و دقیق صورت پذیرد. اولین ارتباط مسافران با کادر هتل، از طریق کارمند دربان و پذیرش شروع می‌شود. کارکنان این بخش باید با کلمات، لبخند و زبان بدن به مهمان خوش آمدگویی کنند. چمدان باید در مدت ده دقیقه تحویل اتاق داده شود. هتل لیپار چابهار خیلی سریع امور مربوط به پذیرش مهمانان را به صورت 24 ساعته انجام می‌دهد.

حفظ حریم شخصی مهمان

نکته قابل توجه دانستن اسامی مهمان‌ها است که این امر باعث می‌شود مهمان احساس ارزشمندی کند. با این حال لازم است تا مهمان‌ها با نام مناسب و محتاطانه مورد خطاب واقع شوند. پخش اسامی مهمانان در فضای عمومی، در واقع حمله به حریم خصوصی می‌باشد. این موضوع می‌تواند حتی یک مسئله امنیتی برشمرده شود. چنانچه کارمند پذیرش، نام یک مسافر و شماره اتاقش را به صورت عمومی علنی کند، اعتبار هتل زیر سؤال می‌رود. این مسئله یک نقص جدی در مهمانداری هتل می‌باشد.

رفتار محترمانه با مهمان

یک مرز باریکی بین اقدامات پیش‌گیرانه و فرضیات قرار دارد. مهمان باید احساس فرمانروا بودن داشته باشد نه تحت کنترل بودن. کادر هتل به هیچ عنوان نباید بر اساس حدس خود از سلیقه مهمان عمل کنند. پرسنل باید ابتدا تمام گزینه‌های موجود را به مهمان ارائه دهند و منتظر تصمیم او بمانند.

زیبایی شناسی هتل لیپار چابهار

اتاق دو تخته توئین هتل لیپار چابهار در عصر امروز یک روش جهت متمایز نمودن هتل، انتخاب امکانات اتاق و ویژگی‌های اتاق می‌باشد. این جزئیات در حد امکان باید، کاربردی، خوش ذوق، متمایز و محلی باشند. باید تمام وسایل ضروری مسافرتی توسط هتل تهیه گردد. این موضوع شامل موارد مهم نظیر بطری آب مجانی، دمپایی، وسایل صوتی، فضای کافی و کمد لباس، جا لباسی، صندوق امنیتی و وسایل تصویری مناسب و… می‌باشد.
غیر از این موارد لازم است محصولات و خدماتی فراتر از حد استاندارد ارائه گردد. اینگونه خاص بودن هتل و احترام واقعی به مهمانان نشان داده می‌شود. برخی از هتل‌های لوکس برای مثال خدمات واکس زدن کفش را به میهمانان ارائه می‌کنند. آن‌ها کفش‌ها را بعد از واکس زدن در جعبه‌های مخصوص برمی‌گردانند.
مواردی از جمله گذاشتن شکلات یا گل در اتاق و سینی سرویس اتاق، کیک میوه‌ای، گزارش آب و هوا، تابلوهای نفیس، وسایلی برای حیوانات خانگی و… نشانی از لوکس بودن هتل می‌باشد. بعضی از خدمات شامل:‌ لابی مدرن، سالن ورزشی رایگان شبانه‌روزی با تجهیزات کامل، استخر با غریق نجات، وای فای رایگان و… از جمله خدمات هتل‌های بااعتبار است.
می‌توان روی گزینه‌های سالن غذاخوری هم برنامه‌ریزی کرد. سالنی با امکان برگزاری مراسم رسمی و کنفرانس، سالن‌های متعدد برای غذاهای دریایی، سنتی، مدرن و …. . حتی مکانی ویژه برای حیوانات خانگی مهمانان. برای بسیاری از مسافران لوکس، رختخواب و حمام از اهمیت بالایی برخوردار است.
نیاز به تنوع آنچنانی نیست، بلکه باید تجهیزات آن با دقت گزینش گردند و ملزومات روزانه نظیر گوش پاک کن، خمیردندان، تیغ و سایر لوازم حمام حتما در اختیار مسافران قرار گیرد. کیفیت و برند این دست از محصولات نیز از دید مسافران پنهان نمی‌ماند. بنابراین در انتخاب آن‌ها بایستی دقت کافی در نظر گرفته شود.

ارائه سرویس اتاق (روم سرویس)

در این گزینه تنوع زیادی وجود دارد. سرویس اتاق لازم است مطبوع، شخصی و با کیفت باشد. منوی خدمات باید با جزئیات تمام چیزها را توضیح دهد. لازم است تا راهنماهای تلفنی آموزش ببینند و سفارشات با دقت کافی صورت پذیرد و هر سوالی پاسخ مناسبی داده شود.
زمان تحویل سفارشات به هیچ عنوان نباید بیشتر از ۳۰ دقیقه به طول بینجامد. تفاوت بین یک هتل خوب با هتل سطح پایین در نحوه ارائه سرویس اتاق است. برخورد پرسنل باید بسیار صمیمانه و دوستانه صورت پذیرد. لوازم سرویس لازم است که از مناسب‌ترین برند و زیباترین شکل آن باشد. صورتحساب به صورت پنهانی ارائه می‌شود نه اینکه روی میز رها گردد.

ارائه خدمت خانه داری

پرسنل بخش خانه‌داری عموما دارای کمترین سطح مهارت و نیز کمترین دستمزد هستند. اما بدون شک دارای مزیت‌هایی می‌باشند. دقت به جزئیات در این کار دارای اهمیت است. بهترین کارکنان خانه‌داری، به مکان‌هایی نظیر زیر تخت هم توجه می‌نمایند. آن‌ها همه چیز را مرتب کرده، با این حال وسیله‌ای را جابه‌جا نمی‌کنند.
هیچ چیزی را نباید دور بریزند مگر آنکه در سطل زباله باشد. روزنامه‌ها، بطری آب و یا کیسه‌های خرید به هیچ عنوان حذف نمی گردند. کار خدمتکاران باید در کمترین میزان سروصدا انجام شود. چنانچه سر و صدای ایجاد شده توسط خدمتکاران آرامش مهمانان را مختل نماید، اعتبار کلی هتل از بین خواهد رفت.

تسلط مطلوب بر زبان، سیستم هتل و محیط اطراف

تمام پرسنل هتل چه آن‌ها که در بالاترین سطح قرار دارند چه آن‌ها که در پایین‌ترین سطح، باید از کلیه خدمات ارائه شده توسط هتل شامل سرویس‌ها، غذاخوری، سرگرمی، هزینه‌ها و… اطلاع داشته باشند. بصورتی که بتوانند برای مهمانان توضیح دهند. کارکنان لازم است که دانش کافی از محیط اطراف هتل و جاذبه‌های گردشگری داشته باشند.

کار گروهی در هتل لیپار چابهار

در یک هتل عالی، پرسنل همچون یک ارکستر بطور هماهنگ کار می‌کنند. آنان بواسطه یک متخصص ماهر و متعهد راهنمایی می‌شوند. هر کس از وظیفه خودش اطلاع دارد و می‌داند چگونه باید آن را انجام دهد.

بهترین فصل سفر به چابهار

بهترین زمان سفر به چابهار را بین ماه های آبان تا اواسط فروردین باید دانست. در هر روزی از سال که علاقه‌مند باشید به این شهر زیبا می‌توانید سفر کنید. اینگونه از آب و هوای مطبوع آن هم نهایت استفاده را می‌برید. با این حال آب و هوایی که در ابتدای آبان تا اواسط فروردین وجود دارد از ماه‌های دیگر سال بهتر است. در این بازه زمانی، گرمای هوا شما را کمتر اذیت خواهد کرد.
چنانچه تمایل دارید، زمانیکه شهر خلوت است، به چابهار سفر کنید، بهترین زمان برای شما اوایل اردیبهشت تا اواخر تابستان است. اینگونه تعداد گردشگران در کم‌ترین میزان ممکن می‌باشد. در این بازه زمانی به خاطر شرجی شدن هوا، گردشگران بسیار اندکی را در شهر خواهید دید. قیمت هتل و اقامتگاه‌ها در این ماه‌ها کمتر خواهد بود. از جهتی به‌خاطر تعطیلات عید و سه ماه تابستان تعدادی گردشگر به چابهار می‌آیند. قیمت اقامتگاه‌های این شهر نیز بیشتر از حالت عادی است.
جمع‌بندی
چابهار از شهرهای بندری ایران در استان سیستان و بلوچستان می‌باشد. این شهر تنها بندر ایران است که در کنار اقیانوس واقع شده‌است؛ به همین خاطر از مناطق آزاد تجاری ایران به حساب می‌آید. چابهار که در کنار اقیانوس هند قرار گرفته، محل تجارت دریایی ایران از گذشته تا به امروز بوده و در بخش جنوب شرقی ایران قراردارد. امروزه چابهار محل پهلوگرفتن کشتی‌های اقیانوس‌پیما می‌باشد. همانطور که پیشتر گفتیم چابهار که به نام چهاربهار هم شناخته می‌شود، این اسم را به خاطر داشتن هوای دل‌چسبش گرفته ‌است.
این شهر از گذشته به عنوان یک بندرگاه کاربرد داشت. آثار تاریخی از جمله قلعه‌های دوره اشکانی و ساسانی نظیر قلعه پیروز مثال خوبی برای این موضوع هستند. این شهر حتی با کشورها و مناطق متعدد عربی از جمله مسقط عمان از دیرباز در ارتباط بوده است. باتوجه به پیشینه این شهر، آب‌وهوای مطلوب و جاذبه‌های دیدنی زیبا خودتان را برای سفر به این شهر آماده کنید. شما می‌توانید در هتل لیپار چابهار اقامت کنید و تجربه این سفر را جذاب‌تر نمایید.

1.5/5 - (2 امتیاز)
عجیب ترین هتل های جهان در هلند
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر