لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل بستان تهران – هتلی اقتصادی برای اقامت در پایتخت
معرفی هتل بستان تهران - هتلی اقتصادی برای  اقامت در پایتخت

معرفی هتل بستان تهران – هتلی اقتصادی برای اقامت در پایتخت

همه روزه افراد زیادی با اهداف مختلف از سراسر کشور در حال سفر به شهر تهران هستند. به همین جهت همه ساله هتل های زیادی در تهران ایجاد می شوند و همینطور هتل هایی هم که قبلا تاسیس شده اند مورد بازسازی قرار می گیرند تا پاسخگوی تقاضای مسافران باشند. در میان هتل ها و اقامتگاه های تهران اختلاف قیمت ها و اختلاف کیفیت بسیاری مشاهده می‌شود که همه افراد می توانند از میان آن ها اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنند. در این صفحه به معرفی یکی از هتل های میان رده و سه ستاره به نام هتل بستان تهران می پردازیم و در مورد امکانات و خدمات، قوانین، و نحوه رزرو آنلاین آن صحبت می کنیم.
در صورتی که قصد سفر به شهر تهران را دارید و به دنبال یک هتل قیمت مناسب با خدمات مطلوب و ایده آل می‌گردید احتمالاً این مطلب برای شما مفید خواهد بود. چرا که هتل بستان در عین خوش قیمت بودن، و دارا بودن موقعیت مکانی مناسب یک گزینه انتخابی خوب برای اقامت در میان هتل های تهران است.

امکانات هتل بستان تهران

هتل سه ستاره بستان تهران از سال 1379 فعالیت خود را در عرصه هتلداری در شهر تهران آغاز کرده است. این هتل یک طبقه در مجموع دارای 34 باب اتاق با ظرفیت‌های مختلف است. آخرین بازسازی هتل مربوط به سال 1395 می‌باشد که در راستای بهبود ارائه خدمات و نوسازی تجهیزات هتل انجام گرفته است.
امکانات هتل بستان تهران مطابق با امکانات یک هتل سه ستاره استاندارد است. به طور کلی این امکانات شامل فضای سبز، اینترنت در لابی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لاندری (خشک‌شویی)، تلویزیون در لابی، سرویس ایرانی در طبقات، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس لابی، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ، سرویس بهداشتی در لابی و سالن کنفرانس است.
امکانات و خدمات اتاق‌ها در هتل بستان شامل آباژور، اینترنت در اتاق، پنجره، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق، چای ساز، حمام، دراور، دمپایی، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، سیستم اعلام حریق در اتاق، صبحانه، لوازم بهداشتی، مبلمان و یخچال است.

رستوران و صبحانه هتل بستان تهران

رستوران هتل بستان تهراندر هتل بستان شهر تهران رستوران هتل که در طبقه 1- واقع شده است با ظرفیت 65 نفر وعده‌های صبحانه، نهار و شام را برای مهمانان سرو می‌کند. (ساعت سرو صبحانه: 7:00 الی 10:00، ساعت سرو ناهار: 12:00 الی 15:00، ساعت سرو شام: 18:00 الی 21:00).
صبحانه هتل بستان به صورت بوفه باز با خوراکی ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم همه روزه از مواد اولیه تازه تهیه می‌شود. کافی شاپ هتل بستان نیز در طبقه 1- قرار دارد و با ظرفیت 65 نفر از ساعت 8:00 الی 22:00 با منوی نوشیدنی‌های سرد و گرم سنتی و مدرن و انواع عصرانه و کیک در حال ارائه خدمات می‌باشد.

قیمت اتاق در هتل بستان تهران

اتاق دو تخته توئین هتل بستان تهرانهتل بستان شهر تهران در میان سایر هتل های تهران جزو هتل های 3 ستاره و میان رده محسوب می‌شود. بنابراین قیمت اتاق های آن نیز به طور کلی قیمت های ارزان و مناسبی است. در میان اتاق های هتل بستان شهر تهران اتاق یک تخته با متراژ 9 متر مربع ارزان ترین قیمت را دارد و با افزایش ظرفیت اتاق به قیمت اتاق اضافه می‌شود.
سایر هتل های تهران که با هتل بستان تهران هم رده و سه ستاره هستند و قیمت های آن ها تقریباً به هتل بستان در شهر تهران نزدیک است شامل هتل آپارتمان تاج محل تهران، هتل توچال تهران، هتل آپارتمان طوبی تهران، هتل جهانگردی شمشک تهران، هتل ولیعصر تهران، هتل ایریانو تهران، مجتمع جهانگردی میگون تهران، هتل هالی تهران، هتل اسکان تهران، هتل پاریز تهران، هتل بولوار تهران و تعدادی دیگر از هتل های تهران است.

هتل بستان تهران برای چه کسانی مناسب است؟

این هتل سه ستاره برای همه افرادی که خواهان اقامتی مقرون به صرفه در شهر تهران هستند و در عین حال می‌خواهند خدمات مناسبی دریافت کنند و به اماکن مختلف دسترسی مناسبی داشته باشند و وعده صبحانه را در هتل صرف کنند و یا به علت طولانی بودن مدت اقامت می خواهند از هزینه های کلی سفر بکاهند مناسب است.
محیط مناسب هتل باعث می‌شود خانم ها و آقایانی که تنها سفر می کنند نیز با خیال راحت این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. در عین حال افرادی که با خانواده، دوستان و یا همکاران خود سفر می‌کنند نیز می‌توانند اقامت خوشی را در هتل بستان در تهران تجربه کنند.

نظر مهمانان قبلی در مورد هتل بستان تهران چیست؟

مهمانان قبلی مقیم در هتل بستان شهر تهران در مجموع به این هتل از نظر معیارهای مختلف امتیاز 3.1 از 5 را داده‌اند که امتیاز مطلوبی برای یک هتل سه ستاره محسوب می‌شود. پاکیزگی هتل و اتاق‌ها، موقعیت و دسترسی، آرامش و راحتی بیشترین امتیازات را دریافت کرده‌اند و در درجه بعدی عملکرد کارکنان، ارزش هتل نسبت به قیمت و کیفیت غذا و امکانات نیز رتبه مناسبی دریافت کرده‌اند.

آدرس هتل بستان تهران

لابی هتل بستان تهرانآدرس هتل سه ستاره بستان در استان تهران، اتوبان تهران کرج، خروجی شهرک گلستان و پارک چیتگر، بلوار کوهک، مقابل پمپ بنزین و گاز است. این هتل به اغلب نقاط مهم شهر تهران دسترسی مناسبی دارد و با رزرو اتاق در این هتل می‌توانید در هزینه ها و زمان مربوط به رفت و آمد به نقاط مختلف شهر صرفه جویی نمایید.

فاصله هتل بستان تهران تا نقاط مهم شهر تهران

فاصله هتل بستان تا میدان آزادی تهران: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل بستان تا برج میلاد تهران: ۲۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل بستان تا میدان انقلاب تهران: ۲۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل بستان تا مصلی تهران: ۲۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل بستان تا ایران مال: 15 دقیقه رانندگی
فاصله هتل بستان تا باغ کتاب تهران: 38 دقیقه رانندگی
فاصله هتل بستان تا مرکز خرید پالادیوم: 33 دقیقه رانندگی
فاصله هتل بستان تا نمایشگاه بین المللی تهران: ۲۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل بستان تا نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب: ۳۱ دقیقه رانندگی

فاصله هتل بستان تهران تا فرودگاه ها، ترمینال ها و راه آهن تهران

فاصله هتل بستان تهران تا فرودگاه مهرآباد تهران 12 کیلومتر برابر 14 دقیقه رانندگی با خودرو، تا فرودگاه بین المللی امام خمینی برابر 58.8 کیلومتر برابر 48 دقیقه رانندگی، تا ترمینال غرب 13.2 کیلومتر برابر 18 دقیقه رانندگی، تا ترمینال جنوب، 34.3 کیلومتر و برابر 39 دقیقه رانندگی و تا راه آهن تهران 24.4 کیلومتر برابر 37 دقیقه رانندگی است.

قوانین مربوط به رزرو هتل بستان تهران

سالن کنفرانس هتل بستان تهرانتمامی قوانین عمومی مربوط به هتل های ایران در هتل بستان نیز برقرار است و در این جا صرفا به مرور برخی از مهم ترین قوانین پذیرش مهمان در هتل بستان می پردازیم:
ساعت تحویل اتاق در هتل بستان تهران 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق 12 ظهر روز بعد است.
در این هتل پذیرش آقا و خانم تنها، با ارائه‌ کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار مهمان امکان‌پذیر است.
در خصوص زوجین، در زمان پذیرش باید صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین ارائه شود.
در هتل بستان شهر تهران در مورد پذیرش خردسالان، در صورتی که سن مهمان بالای 7 سال باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود و در صورتی که سن مهمان بین 0 تا 7 سال باشد، هزینه اقامت خردسال رایگان است.

رزرو هتل بستان تهران

برای رزرو هتل بستان تهران و سایر هتل ها در شهر تهران و سراسر ایران، تنها چند دقیقه زمان لازم دارید. ابتدا با ورود به وب سایت ایران هتل و درج نام هتل بستان شهر تهران وارد صفحه هتل شوید و با تعیین کردن تاریخ ورود و خروج به هتل، اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای رزرواسیون آن اقدام کنید.
در صورتی که برای اولین بار قصد انجام رزرواسیون آنلاین را دارید می‌توانید جهت دریافت راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ایران هتل از طریق پشتیبانی وب سایت و یا شماره تماس در ارتباط باشید تا اولین رزرواسیون خود را برای هتل بستان در شهر تهران با ارزان ترین قیمت بدون نگرانی و با خیالی راحت به انجام برسانید.
از مهم ترین مزایای رزرواسیون آنلاین هتل پیش از سفر، امکان مقایسه تمام هتل ها از نظر ویژگی های مختلف است. ضمن این که با بررسی کلی هتل ها می‌توانید برای هر هتل مناسب ترین قیمت را بیابید، از بلاتکلیفی های زمان رسیدن به مقصد نیز جلوگیری می کنید. برخی هتل ها ظرفیت های محدودتری دارند و یا در مناسبت های مختلف تقاضا برای آن ها بیشتر است و دارای قیمت های بالاتری در رزرواسیون حضوری و لحظه آخری هستند. که می‌توانید با رزرواسیون به موقع از چنین مواردی پیش گیری کنید.
ایران هتل آنلاین مرجع رزرواسیون آنلاین هتل های ایران است که تمامی هتل های کشور را تحت پوشش قرار می دهد و شما را از مراجعه به سایت های دیگر بی نیاز می کند. قیمت های ارائه شده برای همه هتل ها از جمله هتل بستان تهران، ارزان ترین قیمت هستند و به شما در مدیریت هزینه ها کمک می کنند. در صورتی که نیاز به تغییر تاریخ رزرو یا کنسل کردن اتاق خود داشته باشید بدون پرداخت جریمه می‌توانید برای این موضوع اقدام کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان - اقامتگاهی به قدمت صفویه
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر