لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل فولتون قشم – هتلی ساحلی با امکانات فوق العاده
معرفی هتل فولتون قشم  - هتلی ساحلی با امکانات فوق العاده

معرفی هتل فولتون قشم – هتلی ساحلی با امکانات فوق العاده

همانطورکه می‌دانید با افزایش قیمت ارز، سفر خارجی برای اکثر ما غیرممکن شده است. این درحالیست که با سفر به قشم بخش بسیاری از جذابیت‌های کشورهای دیگر را تجربه خواهید کرد. چنانچه تا به حال به قشم نرفته‌اید، سفر به این جزیره را حتما در برنامه‌تان بگنجانید. برای سفر به قشم و داشتن لحظات ناب و خاطره‌انگیز، بدون شک به مکانی جهت اقامت نیازمندید. هتل فولتون قشم از جمله هتل‌های جزیره است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.
طبیعت قشم آنچنان منحصر به‌ فرد، بکر و فوق‌العاده می‌باشد که از تماشای مناظر و جذابیت‌های آن سیر نخواهید شد. شما با سفر به قشم بدون شک با چهره جدیدی از طبیعت کشور آشنا می‌شوید که مطمئنا تصورش را هم نمی‌کردید. در یک کلام، تنها می‌توان گفت قشم شگفت‌انگیز است. شگفت‌انگیز به ‌معنای‌ واقعی‌کلمه! اقامت در بهترین هتل های قشم نیز این لذت و هیجان را دو برابر می‌کند.

موقعیت مکانی هتل فولتون

هتل بوتیک فولتون قشم در سال ۱۳۹۴ در بلوار خلیج فارس جزیره‌ی زیبا قشم به بهره‌برداری رسید و شروع به فعالیت نمود. هتل فولتون قشم بطور کلی دارای ۱۰۰ تخت و ۲۲ واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و ویلا می‌باشد. تمامی واحدهای اقامتی هتل در طبقات همکف و اول قرار داشته و هتل هم بدون آسانسور است.
هتل ساحلی فولتون قشم دارای سه ساختمان مجزا می‌باشد که شامل یک ساختمان ویلایی، یک ساختمان سوئیت و یک ساختمان آپارتمانی است. این هتل در جزیره، موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و نزدیک ساحل دریای خلیج فارس می‌باشد.

خدمات هتل فولتون

محوطه هتل فولتون قشمهتل فولتون قشم با داشتن محیط دلنشین و آرام، برای مهمانانش اقامتی آسوده و دل‌چسب فراهم می‌کند. ازجمله خدمات رایگان ارائه شده در هتل فولتون قشم می‌توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی و واحدهای اقامتی اشاره کرد. همینطور آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی خود به جزیره قشم سفر می‌کنند، از بابت پارک خودرویشان نگرانی نخواهند داشت؛ چراکه هتل بوتیک فولتون قشم دارای پارکینگ غیرمسقف رایگان با گنجایش ۳۰ خودرو است.

اتاق های هتل فولتون

اتاق دبل هتل فولتون قشمهمه واحدهای اقامتی در هتل فولتون قشم از چای ساز، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکتریکی، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، یخچال، مینی بار (با هزینه)، آباژور، پاور سوئیچ، دراور، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی برخوردار هستند. بعض از اتاق‌های هتل بالکن دارند. همچنین بعضی اتاق‌ها دارای چشم‌انداز دریا و بعضی دیگر حیاط هتل می‌باشند.

صبحانه هتل فولتون قشم

مهمانان جهت صرف وعده‌های غذایی باید به رستوران هتل ساحلی فولتون قشم با گنجایش۷۰ نفر در طبقه همکف مراجعه نمایند. میهمانان می‌توانند از صرف غذاهای لذیذ ایرانی و دریایی لذت ببرند. برای صرف صبحانه ساعات فعالیت رستوران از ۷:۳۰ تا ۹:۳۰، ناهار از ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و شام از ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ است.
هتل فولتون قشم در محوطه دارای کافی شاپ است. هتل انواع متنوع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوش‌طعم را برای مهمانان آماده و سرو می‌نماید. این کافی شاپ دارای ساعات کاری از ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ می‌باشد. چایخانه سنتی هتل هم جهت استراحت و صرف نوشیدنی محیطی بسیار صمیمی و دنج می‌باشد.

امکانات رفاهی هتل فولتون

کافی شاپ هتل فولتون قشمهتل بوتیک فولتون قشم برای مسافرینی که مهمان هتل می‌شوند، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را در نظر گرفته ‌است. هتل تمام سعی‌اش را جهت ارائه امکانات و خدمات در عالی‌ترین سطح و استاندارد ممکن می‌کند. مهمانان جهت سپری کردن اوقات فراغت در هتل این امکان را دارند تا به باغچه هتل رفته و از فضای سبز آن لذت ببرند.
فضایی برای نشستن و استراحت مهمانان هتل ساحلی فولتون قشم در خارج از هتل فراهم گشته که بسیار راحت است. مهمانان همینطور می‌توانند جهت پیاده‌روی یا استراحت تا ساحل عمومی که به هتل نزدیک می‌باشد رفته و به آرامشی مطلوب دست یابند.
آن دسته از ورزش‌کاران و نیز ورزش‌دوستان هم می‌توانند از استخر روباز هتل برای شنا و گرفتن حمام آفتاب استفاده کنند. ورزش‌هایی نظیر تنیس، فوتبال دستی، والیبال ساحلی و دوچرخه سواری برای افراد فراهم است. هتل ارائه‌دهنده خدمات ماساژ و سونا نیز می‌باشد. بدون شک در هتل فولتون قشم هرگز حوصله‌تان سر نخواهد رفت.
در لابی هتل بوتیک فولتون قشم برای مراعات حال مهمانان امکاناتی همچون روزنامه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، تلویزیون، مبل، میز، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و کپسول آتش نشانی فراهم شده است.

پذیرش هتل فولتون

نمای ساختمان هتل فولتون قشمتمامی پرسنل هتل فولتون قشم به زبان انگلیسی مسلط می‌باشند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار نمایند. پرسنل پذیرش ۲۴ ساعته هتل ساحلی فولتون قشم بسیار صمیمی و خوش‌برخورد می‌باشند. کارکنان هتل بوتیک فولتون قشم تمام تلاششان را جهت فراهم نمودن اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان می‌کنند.
کادر مجرب هتل مهمانان را در زمینه ارائه خدماتی از قبیل خدمات اینترنتی، صندوق امانات، خدمات باربری، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، خدمات بیدارباش، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، تبدیل ارز، خدمات تهیه بلیط، لاندری، خشکشویی، اتو، روم سرویس، فتوکپی و فکس، کرایه اتومبیل، خدمات برای معلولین، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات تور و خانه داری راهنمایی می‌نمایند.

اماکن نزدیک به هتل بوتیک فولتون

غار نمکدان

غار نمکدان قشمفاصله هتل فولتون قشم تا غار نمکدان ۸.۳ کیلومتر است. گنبد نمکی و غار نمکدان قشم در استان هرمزگان قرار دارد. از این غار استخراج نمک‌هایی استخراج می‌شود که یکی از بهترین انواع نمک است. این نمک‌ها برای استفاده در پزشکی بسیار کاربرد دارند. خوب است بدانید غار نمکی قشم یکی‌ از بزرگ‌ترین غار‌های نمکی دنیاست؛ بنابراین دیدن غار نمکی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.
در فاصله ۹۰ کیلومتری از شهر قشم غار نمک واقع شده است. کوه گنبدی شکل در بخش انتهایی جنوب غربی جزیره که 237 متر از سطح دریا فاصله دارد، قرار دارد. باید بدانید غار نمکی جزیره قشم از جمله زیباترین جاذبه‌های طبیعی در هرمزگان می‌باشد. این غار مجموعه‌ای از زیبایی‌های فوق‌العاده را در خود جای داده است. داشتن رگه‌های سفید نمک بر بدنه این کوه از دور منظره‌ای چشم‌نواز را ظاهر می‌سازد. خوب است بدانید که غار نمک قشم در فاصله 2 کیلومتری از ساحل جاده همجوار خود واقع شده است.
غار نمک قشم دارای عمری ۵۰۰ میلیون ساله می‌باشد. محققان شکل‌گیری این غار را متعلق به قبل از دوره کامبرین که یکی از دوره‌های زمین‌شناسی از دوران دیرینه‌زیستی است می‌دانند. لایه‌‌های نمکی چند رنگی که در غار بوجود آمده، هر یک دارای ده‌ها هزار سال قدمت می‌باشند.
به همین خاطر توصیه می‌کنیم به هیچ‌کدام از قندیل‌های نمکی دست نزنید و تکه‌ای از آن را برای خودتان برندارید. نکته جالبی که در مورد غار نمک قشم وجود دارد، آن است که ما با نمک معمولی سر و کار نداریم. این نمک‌ها دارای خاصیت درمانی می‌باشند. براساس گفته‌ها نفس کشیدن در هوای غار، تسکین‌دهنده حساسیت و آسم است. این مکان همچون نمایشگاهی ا‌ست که تابلوهای آن از نمک ساخته شده‌اند.

قلعه پرتغالی‌ها

قلعه پرتغالی‌ها قشمفاصله هتل فولتون قشم تا قلعه پرتغالی‌ها ۸.۹ کیلومتر است. قلعه پرتغالی‌ها در جنوب ایران که در جزایر قشم و هرمز واقع شده‌اند. این قلعه به‌عنوان اولین یادگاری از دوران استعمار در ایران می‌باشد. یکی از اولین ملت‌هایی که با عنوان «اکتشاف» اقدام به سفر جنگی به کشورهای دیگر جهان کردند پرتغالی‌ها بودند.
این کشور با تصرف مناطق گوناگون و بوجود آوردن پایگاه‌های نظامی در آن‌ها، قلمرو خود را گسترده کردند. پرتغالی‌ها و پس از آنان اسپانیایی‌ها، انگلیسی‌ها، هلندی‌ها و سایر کشورهای اروپایی هدف این استعمار را دنبال می‌کردند. این هدف چیزی نبود جز به دست آوردن مناطق راهبردی و اصلی از دید منابع طبیعی یا مسیرهای بازرگانی.
پرتغال از جمله اولین کشورهایی بود که یک نیروی دریایی قدرتمند را تجهیز کرده و به مناطق بکر و دست نخورده بیرون اروپا حمله نمود. این کشور از ضعف نظامی بومیان استفاده کرد و در آن‌ها سکونت گزید. نیروهای دریایی پرتغال از آمریکای جنوبی تا جنوب غربی آسیا را درنوردیدند.
جنوب ایران و منطقه پراهمیت خلیج فارس و تنگه هرمز نیز از چشم دریانوردان پرتغالی پنهان نماند. پرتغالی‌ها نزدیک به حدود یک قرن جزایر کلیدی خلیج فارس از جمله هرمز و قشم را تصرف کرده بودند. سرانجام امامقلی خان فرمانده جنگی و سرپرست بخش جنوبی ایران در دوران شاه عباس، با حمایت انگلیسی‌ها که قصد داشتند رقیب قدیمی خود را از منطقه بیرون کنند؛ موفق به بیرون راندن نیروهای پرتغالی‌ها از این مناطق شد.
بندر کلیدی جنوب ایران که همان بندر گمبرون می‌باشد، در همین دوران بود که به بندرعباس تغییر نام داد. اکنون آنچه از حضور پرتغالی‌ها در این مناطق به یادگار داریم، تعدادی قلعه در جزایر جنوبی ایران در خلیج فارس است. این قلعه‌ها، به نام قلعه پرتغالی‌ها شناخته می‌شود.

غارهای خوربس

غارهای خوربس قشمفاصله هتل فولتون قشم تا غارهای خوربس حدود ۱۵ کیلومتر است. غار خوربس، به عنوان پدیده‌ای طبیعی شناخته می‌شود. این غار در پانزده کیلومتری جزیره قشم در جنوب ایران قرار گرفته است. در ارتفاعات روستای خربس، آثاری را می‌توانید مشاهده کنید. برخی از محققین اعتقاد دارند، این محل مکانی جهت نیایش پیروان مهرپرستی یا پرستشگاه آناهیتا، به عبارتی خدای آب بوده است. غار خربس از جمله مکان‌های دیدنی و زیبای قشم می‌باشد که بدون شک با معماری صخره‌ای خود دل بازدیدکنندگان را خواهد برد.
طبق بررسی‌های انجام‌ شده، قدمت غار خربس به زمان مادها بازمی‌گردد. درواقع غار خربس از 4 دهانه غار بر روی کوهی مشرف ‌به ساحل جنوبی جزیره قشم تشکیل می‌شود. ارتفاع دیواره‌های غار خربس می‌تواند به ۲۰ تا ۳۰ متر برسد. از این رو اکثرا این محل را با عنوان غارهای خربس می‌شناسند.
البته پیش از آنکه این غارها معروف گردند، قدمت خود روستای خوربیز یا همان خربس به دوران ساسانیان برمی‌گردد. این روستا، آباد و پررونق بوده و سکونتگاهی امن برای ساکنین فراهم کرده بوده است. امروزه از این روستا تنها دشت ویرانه‌ای باقی مانده‌است که غار خربس نیز از آثار انگشت شمار باقی مانده آن دوران می‌باشد. این مکان از لحاظ نماسازى به معبد یا آرامگاه صخره‌اى شباهت دارد.
جهت بازدید از غار خربس قشم این امکان را دارید همه‌روزه از ساعت ۶ صبح تا ۸ عصر مراجعه نمایید. برای ورودی لازم است مبلغی را پرداخت کنید. مدت زمانی که برای گشتن در این غارها پیشنهاد می‌شود، ۱ الی ۲ ساعت می‌باشد.
دقت کنید، غار خربس برای آن دسته از افرادی که توانایی بالارفتن از پله های زیاد را دارند یا افرادی که به کاوش علاقمندند، بسیار مناسب است. سالمندان یا افرادی که زانوشان مشکل دارد و توانایی بالارفتن از پله های زیاد را ندارند مناسب نیست.

دره ستارگان

دره ستارگان قشمفاصله هتل فولتون قشم تا دره ستارگان حدود ۲۴ کیلومتر است. جزیره قشم از جمله بزرگترین جزایر ایران و جهان می‌باشد. پدیده‌های زمین شناختی گوناگون و متنوعی در این مکان وجود دارد که هریک جلوه‌های منحصر به فردی دارد. ازجمله مشهورترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری قشم دره ستارگان می‌باشد. این مکان بخشی از شگفتی‌های طبیعی این جزیره را نشان می‌دهد.
دره ستارگان در بین اهالی بومی به نام استاله کفته شناخته می‌شود. استاله کفته معنی آنجایی که ستاره افتاده است را می‌دهد. در بین باور عمومی، هنگامیکه ستاره‌ای با زمین برخورد می‌کند و به‌‌خاطر آن برخورد، زمین به صورتی عجیب و شگفت‌انگیز درآمده است.
با این حال علت زمین شناختی پیدایش دره ستارگان چه می‌تواند باشد؟ بخش‌های گوناگونی از خشکی که اکنون ما مشاهده می‌کنیم، احتمال دارد زمانی زیر آب بوده باشد. همواره صورتی از رسوب‌گذاری برروی سطوح زیر آب انجام می‌شود. با گذشت زمان این رسوبات بر روی هم انباشته و سخت می‌شود و سنگ‌های رسوبی را بوجود می‌آورند.
هنگامیکه منطقه‌ای از زیر آب سر بر می‌آورد، همچنان سخت و سنگی به نظر می‌آید. اما درواقع سنگ‌های رسوبی، در مقایسه با سنگ‌های آتشفشانی نرم‌تر می‌باشد. این دست از سنگ‌ها خیلی سریع در آب حل می‌گردند. هنگامیکه جریان‌های آبی و باد از منطقه‌ای که در آن سنگ‌های رسوبی وجود دارد می‌گذرد، سنگ‌ها را فرسوده می‌نماید.
آثار باقی‌مانده از فرسایش عموما تصاویر شگفت‌انگیزی را بوجود می‌آورند. ستون‌های سنگی ایجاد شده رنگ متنوع و رنگین کمانی دارند. این رنگ‌ها به‌خاطر تفاوت رسوباتی می‌باشد که با گذشت زمان در چند میلیون سال برروی هم انباشته شده‌اند.
دره ستارگان از جمله نمونه‌های فرسایش زمین توسط باد و آب می‌باشد. علاوه بر شکل تک دره ستارگان، صدا نیز در آن به‌صورتی خاص می‌پیچید. این حالت خاص ترکیبی از سکوت، زوزه باد و انعکاس صدا، فضای منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند.
هنگامیکه وارد دره ستارگان می‌شوید، سه مسیر برای شما طراحی شده ‌است. این مسیرها جست‌وجو در این مجموعه را برای شما راحت‌تر می‌کند. همچنین در این مکان بخش‌هایی را با عنوان ورود ممنوع مشخص کرده‌اند. چراکه به‌خاطر همان فرسایشی که پیشتر ذکر کردیم، ناپایداری وجود داشته و ممکن است دچار ریزش و سقوط گردد.

جزایر ناز

جزایر ناز قشمفاصله هتل فولتون قشم تا جزایر ناز حدود ۲۹ کیلومتر و ۶۹۷ متر است. جزایر ناز در نزدیکی سواحل شرقی جزیره قشم واقع شده است. این جزایر از ساحل دارای فاصله یک کیلومتری می‌باشد. جزایر ناز قشم دارای مساحت حدودی سه هکتار است.
دیواره‌های صخره‌ای با ارتفاع تقریبی ۵ تا ۱۰ متر اطراف آن را پوشانده است. نکته جالب آن است که جزایر فاقد ساحل شنی می‌باشند. این جزایر کاملاً مسطح هستند و برای مدت کوتاهی با جزر آب، باریکه‌ای از خشکی این جزایر را به جزیره قشم متصل می‌نماید.
باید بدانید که جزایر ناز قشم از دو جزیره‌ کوچک صخره‌ای تشکیل شده‌اند. این جزایر در ساحل جنوبی جزیره قشم و ۲۲ کیلومتری شهر قشم در استان هرمزگان واقع شده‌اند. جزایر ناز در دسته ژئوپارک جهانی قشم و از جمله عجایب هفتگانه این جزیره به شمار می‌آید. براساس گفته‌های اکثر کارشناسان، این منطقه در گذشته مکانی جهت استراحت ماهی‌گیران بوده است. امروزه این منطقه را به عنوان یکی از جاذبه‌های بااهمیت گردشگری قشم می‌شناسند.
بومیان منطقه به جزایر ناز جزیره دو کرده می‌گویند که دارای وسعتی در حدود سه هکتار بوده و کاملاً مسطح می‌باشد. این جزیره بدون ساحل ماسه‌ای است. باید بدانید که در این جزایر، کسی ساکن نیست و تنها ماهیگیران بومی، تعدادی انبار و سایه‌بان برای محل استراحت خود ایجاد کرده‌اند.
هنگام جزر و پسروی آب دریا این جزایر، با ایجاد باریکه‌ای از خشکی به ساحل قشم اتصال می‌یابند. با توجه به داشتن ارتفاع ۵ تا ۱۰ متری، این جزایر از جمله جاذبه‌های بی‌نظیر برای تماشای چشم‌انداز تنگه هرمز و خلیج‌فارس و جزیره لارک است.
جمع‌بندی
قشم در جایگاه بزرگ‌ترین جزیره ایران قرار می‌گیرد. جزیره قشم در تنگه هرمز واقع شده است. قشم با جزیره لارک، جزیره هنگام، بندرعباس، بندر خمیر، تنب کوچک و تنب بزرگ همسایه می‌باشد. مساحت بسیار، تنوع آب‌وهوایی بالا و پدیده‌های طبیعی خاص ازجمله ویژگی‌های قشم است. بیشترین دمایی که در قشم ثبت گشته ۴۶ درجه سانتی‌گراد بوده و کمترین دما ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.
قشم در بیشتر اوقات سال دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. داشتن دمای بالای هوا و تابش مستقیم آفتاب شما را در سفر به جزیره حسابی برنزه خواهد کرد. اگر قصد سفر به قشم را دارید و در جستجوی مکانی برای اقامت هستید هتل فولتون قشم را فراموش نکنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل اقصی و هتل جهانگردی آب گرم محلات
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر