لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل نگین نور – هتلی اقتصادی برای سفر به شمال
معرفی هتل نگین نور – هتلی اقتصادی برای سفر به شمال

معرفی هتل نگین نور – هتلی اقتصادی برای سفر به شمال

شمال ایران مقصدی است که برای همیشه و در تمام فصول محبوب ایرانیان بوده و هست. یکی از شهرستان های زیبا در شمال ایران شهرستان نور است که در مجاورت نوشهر و چالوس واقع شده است. این شهرستان با طبیعت فوق العاده زیبا و جذابی که دارد یکی از مقاصد مطلوب برای اقامت در شمال به شمار می رود. در این میان، هتل نگین نور نیز میزبان مهمانانی است که این هتل را برای اقامت در شهرستان نور انتخاب می کنند.
در میان هتل های نور و اقامتگاه های بوم گردی و ویلاهایی که می توانید در این شهرستان رزرو کنید، هتل ساحلی نگین نور یک هتل قیمت مناسب و به صرفه است؛ بنابراین این هتل را برای معرفی در این صفحه انتخاب کرده ایم تا بیشتر با جزئیات آن آشنا شوید. در صورتی که قصد سفر به شمال ایران را در روزهای پیش رو دارید و در عین حال می خواهید اقامتی مقرون به صرفه را تجربه کنید، بهتر است با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

درباره هتل نگین نور

هتل نگین نور یک هتل دوستاره است که در سال 1393 در بلوار امام رضا(ع)، روبروی ایران کتان واقع گردیده است. نزدیک بودن به ساحل دریای خزر و جنگل های شگفت انگیز نور از مهمترین ویژگی های اقامت در هتل نگین نور محسوب می شود. مدیریت و پرسنل هتل ساحلی نگین نور در محیطی آرام میزبان لحظات خوش و خاطرات دلنشین برای مهمانان خواهند بود.

معرفی اتاق های هتل نگین

هتل نگین نور از دو طبقه که ۲۴ اتاق را در خود جای داده، تشکیل شده است. اتاق های هتل نگین به اتاق های ۲ تخته دبل، اتاق های سه تخته و اتاق ۴ تخته تقسیم بندی شده است. از نظر ویو، اتاق ها روبرو محوطه هتل و خیابان هستند. صبحانه، یخچال، چای ساز، آب رایگان، کمد لباس، تلفن در اتاق، بالکن، تلویزیون، حمام با لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق، اینترنت در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش برخی از امکانات موجود در اتاق های هتل نگین نور هستند.

کافی شاپ و سایر امکانات هتل

کافی شاپ هتل نگین نورکافی شاپ هتل نگین نور در طبقه همکف هتل قرار دارد و در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۵۰ نفر را دارا می‌باشد. ساعت کاری کافی شاپ هر روز از ۹ صبح تا ۲۳ شب است. همچنین هر روز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح صبحانه با منوی متنوع در کافی شاپ هتل نگین سرو می شود.
امکانات قابل توجهی برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر مسافران در هتل نگین نور تدارک دیده شده است که از این میان می توان به اینترنت در لابی، قهوه ساز، رستوران، پارکینگ، سالن کنفرانس، استخر سرپوشیده، فضای سبز، خدمات پزشکی، اعلام حریق، تهویه مطبوع و صندوق امانات در لابی اشاره کرد.

استخر هتل نگین نور

در هتل نگین نور استخر و سالن بدنسازی برای رفاه حال مهمانان و شهروندان ایجاد شده است. استخر شامل سالن بدنسازی، بوفه، جکوزی، سونا بخار و سونا خشک است.
سانس های استخر ستارگان شمال (هتل نگین نور):
سانس بانوان استخر ستارگان شمال: روزهای فرد از ساعت 9 الی 18
سانس آقایان استخر ستارگان شمال: روزهای زوج و جمعه از ساعت 14 الی 22

قوانین رزرو هتل نگین نور

نمای ساختمان هتل نگین نور
در مورد پذیرش آقا و خانم تنها، ارائه‌ کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد الزامی است.
در مورد پذیرش زوجین، ارائه صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، ضروری است.
در هتل نگین نور استعمال دخانیات ممنوع است و شامل جریمه می‌شود.
ورود حیوانات خانگی به هتل نگین ممنوع می‌باشد.
در خصوص پذیرش مهمان خردسال، در صورتی که سن مهمان بیشتر از 5 سال باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.
در صورتی که سن مهمان خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، اقامت خردسال به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 5 سال باشد، 50% هزینه بزرگسال اخذ می‌شود.

معرفی شهر نور

شهرستان نور از سمت شمال به دریای مازندران و از سمت شرق به شهرستان آمل، از جنوب با تهران، از جنوب غربی به البرز و از طرف شمال شرقی به شهرستان محمود آباد متصل می شود. شهر چالوس هم در غرب شهرستان نور واقع شده است. مردم نور مازندرانی و به لهجه کجوری صحبت می کنند. در گذشته شهرستان نور به نام رستمدار مشهور بوده است. نور از چهار ناحیه شهری ناتل، بلده، تمیشان و ماهان تشکیل شده بود. در کشفیات جدید آثاری از دوره اشکانیان در این شهرستان پیدا شده است.

رزرو هتل نگین نور

برای رزرو هتل نگین نور و همینطور سایر هتل ها در شمال ایران تنها کافیست به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در بخش رزرو هتل با وارد کردن نام هتل و همینطور تاریخ های ورود و خروج می توانید وارد صفحه هتل شده و اتاق های دارای ظرفیت را مشاهده کنید.
حالا از بین اتاق‌ها، اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای تکمیل مراحل رزرواسیون خود اقدام کنید. در صورتی که در حین رزرواسیون هتل سوالاتی برای شما پیش بیاید، کارشناسان ایران هتل به صورت آنلاین و تلفنی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
قیمت هتل در تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر