لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل میراژ کیش – هتلی 5 ستاره و مجلل در بکرترین نقطه جزیره
معرفی هتل میراژ کیش – هتلی 5 ستاره و مجلل در بکرترین نقطه جزیره

معرفی هتل میراژ کیش – هتلی 5 ستاره و مجلل در بکرترین نقطه جزیره

برای داشتن اقامتگاهی شیک و نوساز در جزیره بکر سرزمین پارس چه جایی بهتر از هتل میراژ کیش؟! این هتل ۵ ستاره در بنایی ۸ طبقه با ۱۸۷ واحد اقامتی و در نزدیکی ساحل نیلگون و تماشایی خلیج‌فارس قرار گرفته‌ است. هتل مدرن و شیک میراژ با برخورداری از امکانات رفاهی بی‌شماری ازجمله: استخر، سونا، سالن بیلیارد و آتلیه و پرسنلی ماهر و کاربلد، توانسته اقامت در جنوب کشورمان را به تجربه‌ای ناب و خاص مبدل کند.
چنانچه عازم کیش هستید، به شما قول می‌دهیم با اقامت در این هتل لحظات بسیار لذت‌بخش و دل‌چسبی را خواهید گذراند. در ادامه این مقاله توصیه می‌کنیم با ما باشید؛ چراکه قصد داریم شما را با این هتل از میان هتل های کیش آشنا کنیم.

استخر هتل میراژ کیش

چه چیزی می‌تواند در سفر، لذت اقامت را دوچندان کند؟ بدون شک تنی به آب زدن پس از گشت‌وگذار در مقصد! از این لذت اقامت هر چه بگوییم کم است. شما با اقامت در این هتل این امکان را دارید تا در استخر آن آب‌تنی و شنا کرده و لحظات بسیار مطلوب و مفرحی را تجربه نمایید. از جمله امکاناتی دیگری که جهت رفع خستگی‌های ذهنی و جسمی به شما کمک می‌کند، سونا و جکوزی هتل میراژ کیش است.

امکانات رفاهی هتل میراژ کیش

فکر می‌کنید در طول اقامت در هتل احساس بی‌حوصلگی بر شما غالب خواهد شد؟ پس نگران نباشید! پیشنهاد می‌کنیم سری به سالن بیلیارد هتل میراژ کیش بزنید. در انتهای روز خودتان را ساعت‌ها مشغول رقابتی مهیج و نفس‌گیر با سایر میهمانان خواهید یافت.
ممکن است اطلاعی نداشته باشید، اما هتل میراژ کیش دارای پارکینگی رایگان با گنجایش ۱۰ خودرو می‌باشد. این پارکینگ امن نگرانی آن دسته از افرادی که با خودروی شخصی‌شان به کیش سفر می‌کنند، از بابت پارک خودرو برطرف می‌کند. همینطور در این هتل می‌توانید از خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم بدون هیچ محدودیتی به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید.
سالن همایش هتل میراژ کیش
جهت برگزاری جلسات مهم و ضروری، برای مهمانان سالن همایش مناسبی در هتل در نظر گرفته شده‌است. یک سالن آمفی‌تئاتر مجهز برای اجرای نمایش‌های جذاب و سرگرم‌کننده، در هتل میراژ تعبیه شده است. صندوق امانات، آسانسور، نمازخانه و اتاق چمدان از دیگر امکاناتی است که در این هتل برای رفاه و آسایش مسافران گنجانده شده است.

آدرس هتل میراژ کیش

لابی هتل میراژ کیش
هتل در نزدیکی ساحل فریبنده خلیج‌فارس و فاصله یک کیلومتری اماکن تفریحی و تجاری متعددی نظیر اسکله تفریحی و بازار دامون دریا ۱ و ۲ قرار گرفته‌ است؛ از این ‌رو هتل میراژ کیش برای مسافرانی که علاقمند به جاذبه‌گردی و گشت‌وگذار در این جزیره بکر هستند، مکانیست فوق‌العاده.
مهمانان هتل میراژ کیش با اقامت در این مکان از مزایای بسیاری بهره‌مند می‌گردند. تفریحات ساحلی از جمله موج‌سواری و غواصی و بازدید از جاذبه‌های دیدنی کیش بدون پرداخت هزینه بابت حمل ‌و نقل از مزایای قابل‌توجه است.

اتاق های هتل میراژ کیش

سوئيت vip  هتل میراژ کیشاگر قصد سفر به کیش را دارید و انتخاب‌تان هتل میراژ کیش است، حتما دوست دارید از واحدهای اقامتی این هتل بیشتر بدانید. واحدهای اقامتی مدرن و خاص این هتل همگی با بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات ممکن همچون سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تجهیز شده‌اند.
اتاق دو تخته دبل هتل میراژ کیشاقامت در این هتل برای مهمانان بدون شک رضایت‌بخش خواهد بود. محیط دل‌باز و معماری چشم‌نواز ۱۸۷ واحد اقامتی هتل، هریک به سبک و روش چیدمان و در دیزاین‌های گوناگون ارائه شده‌اند. این گوناگونی در طراحی‌ها کار را برای انتخاب اتاقی مناسب جهت اقامت راحت کرده است. تمام این امتیازات اقامتی طولانی‌مدت در قلب جزیره کیش را برای مشکل‌پسندترین افراد نیز لذت‌بخش کرده ‌است.

مالک هتل میراژ کیش

فضای داخلی هتل میراژ کیشبابت این هتل و مدیریت کارآمدش باید به مالک آن تبریک گفت. هتل میراژ کیش از جمله اقامتگاه‌های ویژه‌ای است که سرویس‌های گوناگون آن توسط کادر مجرب و آموزش‌دیده تقدیم مهمانان می‌شود. سرویس‌هایی شامل کرایه اتومبیل بدون راننده، تدارک روزنامه، خدمات بیدارباش، نظافت روزانه، خدمات خشک‌شویی، خدمات باربری و تاکسی‌سرویس همگی توسط پرسنل این هتل ارائه می‌شوند. تردیدی نیست که بهره‌مندی از هرکدام، رفاه و آسایشی مضاعف در طول اقامت در این هتل را برای مهمانان به ارمغان خواهد داشت.

صبحانه هتل میراژ کیش

صبحانه هتل میراژ کیشخالی از لطف نیست دانستن این موضوع که رستوران و کافی‌شاپ هتل میراژ کیش بسیار باکیفیت است. بصورتیکه بارها در طول اقامت در این مکان به رستوران و کافی‌شاپ آن مراجعه خواهید کرد. شما می‌توانید ساعاتی از اقامت خود را با صرف نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های لذیذ در فضای باصفا و دلگشای آن سپری نمایید. صبحانه مفصل با انواع شیرینی‌جات و نوشیدنی‌ها را به هیچ عنوان در هتل میراژ از دست ندهید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل میراژ کیش

رستوران هتل میراژ کیش

بازار ونوس

فاصله هتل میراژ کیش تا بازار ونوس حدود ۵۰۰ متر است. این مرکز خرید در سال ۱۳۷۵ در دوطبقه با ۳۱۰ واحد تجاری افتتاح گشت. مغازه‌های این مرکز تجاری شامل پوشاک، کیف، کفش، مواد غذایی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد. مرکز خرید ونوس کیش ازجمله مراکز خرید مدرن اما اقتصادی کیش به شمار می‌آید.
بازدید کنندگان از مرکز خرید، این مرکز خرید را جهت خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب پیشنهاد داده‌اند. در طبقه همکف تعداد بیشتری از مغازه‌ها قرار گرفته‌است. طبقه دوم بیشتر از دفاتر اداری، خدماتی، رستوران و کافه برخودار می‌باشد.
در مرکز خرید ونوس کیش ۳ بانک و صرافی موجود است. پس اگر نیاز به انجام عملیات بانکی داشتید نیاز به خارج شدن از مرکز خرید ونوس ندارید. اکثر مغازه‌های این مرکز خرید روی پوشاک بطور ویژه پوشاک زنانه و مردانه متمرکز هستند.
چنانچه به همراه کودکانتان به خرید می‌روید نگران نباشید. در بازار ونوس بخشی به عنوان زمین بازی کودکان جهت ایجاد لحظات شاد و مفرح برای کودکان شما در نظر گرفته شده است. اینگونه می‌توانید با آرامش خاطر بیشتری خرید کنید. برای بازدید از تمام مغازه‌ها مدت زمان تقریبی ۱-۳ ساعت توصیه شده است.

شهر باستانی حریره

فاصله هتل میراژ کیش تا شهر باستانی حریره حدود ۶۰۰ متر است. براساس آثار باستان‌شناسی، آخرین دوران فرمانروایی ساسانی و سده‌های اولیه اسلامی شهر حریره پدید آمد. این شهر تا حدود چندین قرن بعد همچنان زنده بود و رونق داشت.
این شهر تا دوران سلجوقیان و اتابکان فارس، به عنوان یک شهر کلیدی بازرگانی در خلیج همیشه فارس شناخته می‌شد. شهر حریره یک بخش بازرگانی از شهر می‌باشد. این شهر به علت قرار گرفتن در ساحل شمالی کیش، نقش کلیدی و مهمی را داشته است.
یک نظریه احتمالی درمورد پیدایش شهر حریره وجود دارد. درواقع پس از ویران شدن و آسیب جزیره سیراف، شهر حریره را ساکنان سیراف و به عنوان جانشین آن ساختند. سیراف، بندری در استان بوشهر و از توابع شهرستان بندر کنگان می‌باشد. این شهر زمانی قطب بازرگانی دریایی جنوب ایران در خلیج فارس بوده است. با این حال شهر حریره به عنوان جانشین آن در جزیره شکل گرفته است.

اسکله تفریحی

فاصله هتل میراژ کیش تا اسکله تفریحی حدود ۷۰۰ متر است. جزیره زیبای کیش، ازجمله مقاصد جذاب و متفاوت برای افرادی است که می‌خواهند سفری داخلی اما با امکانات خارجی را تجربه نمایند. جزیره کیش، امکانات تفریحی و گردشگری بسیاری دارد که به خودی خود، سفر را برایتان دل‌چسب می‌کند. اما سپری کردن اوقات لب دریا و استفاده از تفریحات آبی آن، ازجمله مواردیست که دل شما را می‌برد. یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری کیش، اسکله آن می‌باشد.
به طور کلی اسکله تفریحی کیش توانسته با جاذبه‌ها و امکانات گردشگری متعدد، سالیانه میزبان مسافران و توریست‌های بسیاری از سراسر دنیا ‌باشد. خدمات در این اسکله به خاطر تنوع وسیله‌ها و جایگاه منطقه‌ای آن، هزینه اقتصادی رو به بالا دارد. هرچند باتوجه به کیفیت مطلوبشان منصفانه است. بدون شک جهت استفاده از تمام ورزش‌ها و تفریحات آبی نیازمند چند روز زمان هستید. پس قبل از آنکه سفرتان را شروع کنید حتما راجع به تفریحات آن مطالعه نمایید.

چرا هتل میراژ را برای اقامت انتخاب کنیم؟

ورودی هتل میراژ کیش
ممکن است سوالی تعجب‌آور باشد. چراکه اولین مسئله‌ای که به ذهن افراد خطور پیدا خواهد کرد بحث هزینه‌های بسیار بالای هتل 5 ستاره‌ای مثل هتل میراژ کیش است. اما باید توجه داشته باشید، شما با رزرو این هتل از خدماتی برخوردار خواهید شد که در هتل‌هایی با ستاره کمتر وجود ندارد. در صورتیکه در هتل‌های یک ستاره اقامت کنید و نیازمند این امکانات باشید، باید هزینه اضافی پرداخت نمایید.

مجموعه‌های تفریحی

هتل‌های پنج ستاره دارای امکاناتی نظیر باشگاه، استخر، اتاق نمک، حمام ترکی، اتاق کودک، اتاق بازی کامپیوتری، سونا و سالن بیلیارد هستند. هتل میراژ کیش نیز به‌عنوان هتلی 5 ستاره از این قاعده مستثنی نبوده و این امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. قاعدتا هرچه تعداد ستاره‌ها کمتر باشد، مسافران از امکانات تفریحی کمتری برخوردار خواهند بود.
نکته حائز اهمیت برای استفاده از امکانات یک هتل 5 ستاره مثل هتل میراژ آن است که هزینه اضافی نپردازید. چراکه این امکانات متعلق به شما بوده و می‌توانید در زمان تعیین شده از آن‌ها استفاده کنید. ممکن است این سوال برای‌تان ایجاد شده باشد که آیا در سفر، زمانی برای رفتن به مجموعه تفریحی وجود دارد؟ باید بدانید که اتفاقا زمان اصلی آن سفر می‌باشد. در سفر وقت آزاد بیشتری دارید. اما اگر به یک هتل معمولی بروید، مجبورید برای هر فرصت تفریحی و گردشگری هزینه اضافه‌ای بپردازید.

خدمات پذیرایی

اتاق دو تخته توئین هتل میراژ کیشخدمات پذیرایی دقیقاً وضعیتی مشابه مجموعه‌های تفریحی دارند. صبحانه، ناهار و شام در هتل های لوکس 5 ستاره از جمله هتل میراژ با بالاترین کیفیت ارائه می‌گردد. البته توصیه می‌کنیم قوانین هتل را در سایت حتما مطالعه کنید. اکنون احتمالا می‌گویید که صبحانه در همه هتل‌ها وجود داشته و دیگر مزیتی به حساب نمی‌آید. بهتر است یکبار منوی هتل میراژ را با سایر مکان‌ها مقایسه کنید. گاهی هزینه پرداخت همان منوی بیرون برابر با نصف رزرو یک اتاق می‌باشد.

صرفه‌جویی در هزینه

از صرفه جویی در هزینه‌های هتل 5 ستاره پیشتر گفتیم. البته شاید تصور شود که همه آنها قبلاً پرداخت گشته‌اند. با این حال مسافر دیگر برای آ‌ن‌ها در خارج هزینه جداگانه پرداخت نمی‌نماید. هنگامیکه به یک مکان معمولی می‌روید و قصد دارید برای پیاده‌روی یا غذا خوردن به یک رستوران بروید، باید هزینه بیشتری کنید؛ اما باید بدانید که با یک شب اقامت در هتلی شکیل مانند هتل میراژ کیش، هزینه‌ای بسیار کمتر را خواهید داشت.

رفتار محترمانه

البته نمی‌شود گفت که رفتار کارکنان همه هتل‌ها محترمانه نیست. هتل‌های یک ستاره‌ای هم وجود دارند که رفتار مسئول پذیرش و سایر پرسنل به مراتب بهتر از هتل‌های سه ستاره می‌باشد. اما این قضیه در این هتل‌ها 50-50 است. درحالیکه در یک هتل 5 ستاره مجلل همه پرسنل از تمامی جنبه‌ها به شکل کامل آموزش دیده‌اند.
آن‌ها از رفتار درستی که در هر شرایط باید داشته باشند آگاه اند.کادر هتل میراژ با تمام قوانین هتلداری آشنا می‌باشند و اکثر کارکنان آن، دوره‌های لازم را حتی در دانشگاه گذرانده‌اند. در واقع استخدام شدن در هتل 5 ستاره‌ای مثل میراژ کار چندان آسانی نیست و باید براساس قواعد و اصول خاصی صورت پذیرد.

اتاق جلسه

سالن کنفرانس هتل میراژ کیش
اکثر مردم هتل‌های 5 ستاره مثل هتل میراژ را برای اقامت انتخاب می کنند؛ چراکه برای قرارهای کاری مناسب هستند. هتل‌های مجلل امکانات مخصوصی برای جلسات رسمی دارند. پذیرایی عالی، سیستم صوتی باکیفیت، میز جلسات حرفه‌ای و … ازجمله امکانات اتاق جلسه هستند.

سرویس اتاق

سرویس اتاق در تمام هتل‌ها وجود دارد. هریک از آن‌ها از مجموعه‌ای قوانین خاص برخوردار هستند که باید از قبل درباره آن‌ها اطلاعات کسب کنید. با این حال یکی از بهترین خدمات روم سرویس مربوط به هتل‌های 5 ستاره ازجمله هتل لوکس میراژ کیش است.
جمع‌بندی
کیش، به عنوان مروارید خلیج‌فارس، با نخلستان‌های چشم‌نوازش یکی از بهترین مکان‌ها جهت گذراندن تعطیلات و حتی زندگی، کار و تجارت می‌باشد. جزیره کیش یکی از جزایر توریستی خلیج‌فارس است که هر ساله به‌خصوص در تعطیلات نوروز و تابستان، پذیرای گردشگران بسیاری می‌باشد. این مسافران برای لذت بردن از امکانات، دیدن جاذبه‌ها و خرید وارد آن می‌گردند.
برای هر گردشگر در کنار چیدن برنامه سفر کیش و اطلاع از جاهای دیدنی این جزیره، داشتن مکانی برای اقامت ضروری است. داشتن مکانی امن، مطمئن و در عین حال شیک و مجلل نقش کلیدی در سفر ایفا می‌کند. ما در این مقاله درصدد بودیم تا شما را به‌طور کامل با هتل میراژ کیش از هتل‌های 5 ستاره آشنا کنیم.

3.4/5 - (5 امتیاز)
رستوران های اسپیناس پالاس | تجربه ای لوکس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر