لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل لوتوس کیش به همراه عکس و اطلاعات کامل
معرفی هتل لوتوس کیش به همراه عکس و اطلاعات کامل

معرفی هتل لوتوس کیش به همراه عکس و اطلاعات کامل

قصد دارید مدتی از زندگی روزمره دور شوید و کمی حال‌ و هوا عوض کنید؟ جزیره کیش منتظر شماست. کیش برای بسیاری از ما مقصدی رویایی است. این جزیره با داشتن امکانات کامل و مجهز برای چند روز می‌تواند لحظات دل‌چسبی را به شما هدیه کند. هتل لوتوس کیش یکی از هتل‌های جزیره است که برای ساختن این لحظات ناب آماده می‌باشد.
قطعا شما هم تعریف هتل های کیش را شنیده‌اید. مگر می‌شود در جزیره‌ای با این همه زیبایی و جاذبه‌های خاص، هتل نامناسب پیدا شود؟ اگر برای اقامت دنبال مکان مناسبی هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید. در این مقاله هتل لوتوس را بهتر و بیشتر خواهیم شناخت.

صبحانه هتل لوتوس کیش

در هنگام صبح میهمانان می‌توانند جهت صرف صبحانه به رستوران هتل لوتوس سر بزنند. به قطع با صبحانه‌ای که هتل فراهم می‌کند، میهمانان با انرژی مضاعف روزی پرتکاپو و زیبا را شروع خواهند کرد. با اقامت در این هتل از هتل‌های کیش وعده صبحانه به‌صورت رایگان حساب می‌شود.

رستوران هتل لوتوس کیش

خوب است بدانید که رستوران هتل سه ستاره لوتوس کیش از کادری کارآزموده و محیطی دل‌نشین و آرامش‌بخش برخوردار است. همچنین هتل با گنجایش ۱۳۵ نفر غذاهای لذیذ ایرانی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. همینطور طیف گسترده‌ای از غذاهای خوش‌طعم دریایی و سنتی را برای میهمانان عزیز طبخ و آماده می‌کند. اگر میهمان هتل شوید از غذاهای رستوران نهایت لذت را خواهید برد.

اتاق های هتل لوتوس کیش

اتاق دو تخته دبل هتل لوتوس کیش یا تم زرشکی انواع واحدهای اقامتی در این هتل شامل اتاق پنج تخته، اتاق چهار تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته است. همه واحدهای اقامتی که در این هتل موجود است شیک و تمیز می‌باشند. هریک از این واحدها دکور منحصربه‌فردی داشته و مجهز به تجهیزات موردنیاز اقامتی هستند.
علاوه بر این موارد هریک از واحدهای اقامتی در این هتل اسباب و تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال، آباژور، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، مبلمانی شیک و تختخوابی راحت دارند.

امکانات هتل لوتوس کیش

لابی هتل لوتوس کیش بخش گسترده‌ای از فضای هتل لوتوس را فضای سرسبز پوشانده است. میهمانان هتل در طی اقامت خود این امکان را دارند تا در این قسمت به گشت‌وگذار پرداخته و اوقات خوشی را داشته باشند. هرچند هتل لوتوس از پارکینگ اختصاصی برخوردار نیست، اما امکانات بی‌نظیری شامل دستگاه واکس کفش، فضای سبز، اتاق چمدان نمازخانه، آسانسور، سیستم اعلام حریق و غیره دارد. هتل خدمات متنوعی همچون خدمات برای معلولین عزیز، خانه‌داری، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات بیدارباش و خشک‌شویی را به میهمانان گرامی هتل ارائه می‌دهد. همینطور لابی هتل لوتوس کیش مجهز به اینترنت پرسرعت وای فای است.

رزرو هتل لوتوس کیش

نمای ساختمان هتل لوتوس کیش هتل لوتوس کیش از جمله هتل‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی سه ستاره در جزیره زیبای کیش است. این هتل در میدان امیرکبیر روبه‌رو بازارچه مروارید واقع شده است. این هتل سه ستاره چندین سال پیش با نام هتل لاله شناخته می‌شد. هتل لوتوس در سال ۱۳۹۰ موردبازسازی کامل قرار گرفت و در همان سال به هتل لوتوس تغییر اسم داده است.
امروزه هتل لوتوس کیش با ارائه امکاناتی کامل و متنوع و خدماتی متعدد لقب یکی از باکیفت‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین هتل‌ها را دارد. شایان ذکر است، هتل لوتوس کیش از سه‌ طبقه و ۷۲ واحد اقامتی برخورداراست. نکته‌ای که در هنگام ورود به هتل سه ستاره لوتوس کیش، موردتوجه هر گردشگری قرار می‌گیرد، معماری منحصربه‌فرد و خاص این هتل است. این موضوع سبب شده تا افراد این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. معماری این هتل دارای سبک معماری بناهای زمان هخامنشیان است. این معماری تداعی‌گر حس ناب ورود به کاخ‌های ایران زمان باستان برای توریست‌ها است.
هتل موقعیت جغرافیایی خوبی را در شهر کیش دارد. فاصله این هتل تا تفریحگاه‌ها و مکان‌های گردشگری مختلف کیش سبب شده تا میهمانان هتل بتوانند در کم‌ترین زمان ممکن به اماکن متعددی همچون پارک دلفین‌ها، بولینگ مریم، اسکله تفریحی کیش، پارک درخت سبز، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، آب‌انبار سنتی، باغ پرندگان، حافظیه و پدیده شاندیز دسترسی داشته باشند.

قوانین هتل لوتوس کیش

سوئیت هتل لوتوس کیش
چنانچه مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه ندهید، پذیرش به هیچ عنوان صورت نمی‌پذیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، از شروط اولیه پذیرش مسافر می‌باشد.
پذیرش مهمانان خارجی با داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا قابل انجام است.
چنانچه مسافر قبل از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، تعهدی مبنی بر تحویل اتاق پیش از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل ندارد.
جمع‌بندی
امکانات گوناگون، خدمات متعدد، پرسنلی مجرب و از همه این‌ها مهم‌تر هزینه اقامتی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هتل لوتوس کیش دست‌به‌دست هم داده‌اند تا هتل لوتوس را به یکی از باکیفیت‌ترین اماکن اقامتی کیش تبدیل کنند. در انتخاب این هتل شک نکنید و با اقامت در هتل لحظات ناب و خاصی را برای خودتان و همسفرانتان بسازید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
رزرو سریع هتل های کرمان بر اساس ستاره و نوع هتل
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر