لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل دوریکا عباس آباد – هتلی با دسترسی راحت به دریا و جنگل
معرفی هتل دوریکا عباس آباد - هتلی با دسترسی راحت به دریا و جنگل

معرفی هتل دوریکا عباس آباد – هتلی با دسترسی راحت به دریا و جنگل

در ایران هرکسی که تمایل به طبیعت‌گردی داشته باشد و بخواهد روحش تازه شود، شهرهای شمالی را برای سفر انتخاب می‌کند. عباس آباد از جمله شهرستان‌های شمالی ایران است که در استان مازندران قرار دارد و زیبایی و سرسبزی آن زبانزد است. ما قصد داریم در این مقاله با هتل دوریکا عباس آباد بیشتر آشنا شویم.
مردمی که به شمال می‌آیند و در شهرهای آن مثل عباس آباد اقامت‌ می‌کنند، می‌دانند هتل های عباس آباد از کیفیت و امکانات خوبی برخوردارهستند. هرساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا مهمان این شهرستان می‌شوند. این شهرستان با داشتن امکانات رفاهی متعدد و زیاد، در بین گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت همواره جایگاه ویژه و خاصی دارد.

رستوران هتل دوریکا عباس آباد

رستوران هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد در ساحل هتل قرار دارد. هرچند کیفیت غذاهای آن بسیار خوب و باکیفیت است، با این حال منوی آن تنوع اندکی دارد. در واقع می‌توان گفت در رستوران نهایتا ۴ تا ۵ نوع غذا پیدا می‌شود. از ساعت ۱۱ تا ۲:۳۰ ظهر ساعت سرو ناهار رستوران بوده و جهت صرف شام می توانید از ساعت ۷ تا ۹:۳۰ به رستوران مراجعه کنید.
هرچند رستوران در شب زود تعطیل می‌شود با این همه به خاطر فضا، نمای دریا و طراحی زیبایش ساعات مطلوبی را آنجا خواهید گذراند. کافی‌شاپ هتل تا نیمه شب خدمات‌دهی داشته و مشرف به دریا می‌باشد. در طبقه همکف آن، سالن صبحانه خوری هتل قرار دارد و صبحانه‌هایی با تنوع اندک سرو می‌کند.

اتاق های هتل دوریکا عباس آباد

اتاق دو تخته دبل هتل دوریکا عباس آباد بطورکلی ۳۸ واحد اقامتی در ۵ طبقه هتل آپارتمان دوریکا قرار دارد که در قالب اتاق و سوئیت به میهمانان ارائه می‌شوند. بعضی از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها رو به دریا هستند و بعضی دیگر رو به جنگل یا هر ۲ و یا آنکه هیچ ویویی ندارند. توصیه می‌کنیم هنگام رزرو اتاق‌ها به این موضوع توجه کنید.
مهمانان این امکان را دارند تا براساس سلیقه و تعداد همراهانی که در سفر دارند، اتاق‌های ۲ تخته و سوئیت‌های ۳ خوابه ۶ نفره را رزرو کنند. تمام واحدها از بالکن برخوردار نیستند، با این حال دارای طراحی جذاب و دکوراسیون زیبایی هستند. به صورتیکه نبود بالکن باعث دلگیری آن‌ها نمی‌شود.

امکانات هتل دوریکا عباس آباد

سوئیت هتل دوریکا عباس آباد چنانچه از هتل دوریکا به سمت شرق حرکت کنید، به نمک آبرود و جاده کلاردشت رسیده و از سمت غرب به رامسر و جنگل‌های سرسبز دوهزار و سه‌هزار می‌رسید. البته با ۵ دقیقه رانندگی این امکان را دارید تا به مراکز تجاری و جنگل عباس آباد دسترسی خوبی داشته باشید. چنانچه خودرو ندارید، تاکسی سرویس شبانه روزی هتل دسترسی به جاهای مختلف را برایتان امکان‌پذیر می‌کند.
از موقعیت جغرافیایی هتل که بگذریم، این هتل از نظر تمیزی و نظافت وضعیت مطلوبی دارد. کادر هتل با خوش‌رویی هرچه تمام‌تر از مهمانان گرامی میزبانی می‌کنند. واحدهای این هتل اینترنت ندارند و تنها در لابی هتل به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت. طبقه همکف هتل دوریکا به پارکینگ اختصاص داشته و گنجایش پارک ۶۰ خودرو را داراست.
درباره اقامت کودکان در هتل آپارتمان دوریکا می‌توان گفت که این هتل کودکان بالای ۶ سال را یک نفر بزرگسال به شمار می‌آورد. محوطه هتل با معماری شکیل و ترکیب خاصش با فضای سرسبز، مکان مناسبی برای قدم زدن و تازه شدن حالتان است. مطمئن باشید پذیرش و پرسنل هتل هم با رویی خوش این اقامت را به کام شما شیرین‌تر می‌کنند. چنانچه زودتر از موعد مقرر به هتل مراجعه کردید یا آنکه اتاقتان را تحویل دادید، می‌توانید چمدانتان را به اتاق چمدان بسپارید.

فاصله هتل دوریکا عباس آباد تا جاهای دیدنی

فاصله تا پلاژ ساحلی عباس آباد حدود ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی خشکه داران حدود ۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار کوه سر حدود ۲۲ کیلومتر
فاصله تا آبشار سوته راش حدود ۲۴ کیلومتر

قوانین هتل دوریکا عباس آباد

چنانچه مدرک شناسایی معتبر از طرف مهمان به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌پذیرد. شرط اولیه پذیرش مسافر اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت می‌باشد.
مهمانان خارجی برای پذیرش نیاز به داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا هستند.
چنانچه مسافری قبل از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ تعهدی جهت تحویل اتاق پیش از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.
واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، داری جریمه بوده و هرنوع خرابی وسایل اتاق، توسط کادر هتل بررسی می‌شود.

رزرو هتل دوریکا عباس آباد

ویو اتاق های هتل دوریکا عباس آباد هتل آپارتمان دوریکا از هتل‌های میان رده و همینطور از نوسازترین هتل‌های عباس آباد است. این هتل در مرز بین خشکی و آب‌های خزر و در ساحل شنی آن قرار گرفته است. این هتل ساحلی، با دریا تنها ۱۰ متر فاصله دارد و می‌تواند مهمانان را به تماشای زیبایی و تجربه آرامش دریا دعوت کند. در سال ۹۷ این هتل ۳ ستاره به ظرفیت‌های اقامتی منطقه عباس آباد اضافه شده است. به خاطر نو بودن بنا و امکانات آن و همینطور فاصله نزدیکش از دریا توانسته رضایت خاطر مهمانان را جلب کند.
جمع‌بندی
اگر قصد سفر به عباس آباد و اقامت در هتل دوریکا عباس آباد را دارید به این نکته توجه داشته باشید؛ عباس آباد از مناطق بکر و دست‌نخورده شمال کشور به شمار می‌آید که باید از آن در مقابل تخریب حفاظت کنیم. محیط‌زیست تنها و فقط برای نسل حاضر یا نسل‌های گذشته نیست؛ آیندگان نیز در این نعمت خدا سهم دارند و باید از آن بهره‌مند گردند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل هویزه تهران | هتلی متفاوت در مرکز تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر