لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آرامیس تهران – هتلی لوکس در خیابان ولیعصر پایتخت
معرفی هتل آرامیس تهران - هتلی لوکس در خیابان ولیعصر پایتخت

معرفی هتل آرامیس تهران – هتلی لوکس در خیابان ولیعصر پایتخت

هتل آرامیس تهران در سال 1394 تاسیس شد. هتل با دارا بودن 133 واحد اقامتی در قلب تجاری و تفریحی تهران، خیابان زیبای ولیعصر، تاسیس شد. این هتل از زیرمجموعه‌ هتل‌های زنجیره‌ای آرامیس به شمار می‌آید که در کشورهای گوناگونی نظیر فرانسه، ترکیه، چک و تایلند شعبه دارد. از این رو شیوه میهمانداری این هتل را در سطح استانداردهای بین‌المللی در نظر می‌گیرند.
موقعیت مکانی فوق‌العاده هتل بوتیک آرامیس تهران امتیاز ویژه این هتل است. ظاهر شکیل به همراه امکانات عالی این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران و امنیت و آرامش آن، نوید اقامتی توام با آسودگی‌خاطر را می‌دهد.

صبحانه هتل آرامیس تهران

شایان ذکر است میهمانان هتل آرامیس تهران می‌توانند هر روز صبح به رستوران هتل مراجعه کنند. رستوران در طبقه دوم واقع شده و صبحانه لذیذی را در فضایی بسیار آرامش‌بخش به میهمانان ارائه می‌دهد.

رستوران هتل آرامیس تهران

برای صرف ناهار و شام، رستوران هتل آرامیس که به رستوران چوچاق شناخته می‌شود، لیست بلندبالایی از غذاهای سنتی، دریایی و فرنگی را داراست. این رستوران توانسته نیاز میهمانان به یافتن رستورانی استاندارد و تمیز را رفع کند.
علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ هتل هم با داشتن ظرفیت ۱۵۰ نفر می‌تواند در تمام ساعات روز به میهمانان هتل خدمات‌رسانی نماید. کافی‌شاپ انواع متنوعی از ویتامینه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را در مدت زمانی کوتاه آماده کرده و برای میهمانان عزیز هتل سرو می‌کند.

اتاق های هتل آرامیس تهران

سوئیت سه تخته هتل آرامیس تهران این هتل دارای ۱۳۳ اتاق در ۹ طبقه بوده و می‌تواند طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی، شامل واحدهای یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های باشکوه و مدرن را به مسافران گرامی خود ارائه دهد. درباره اتاق‌های هتل آرامیس تهران می‌شود گفت، تمامی واحدهای اقامتی آن، از فضایی بسیار دنج و زیبا برخوردار هستند. اتاق‌ها به مدرن‌ترین اسباب و لوازم اقامتی مجهز هستند.
بدون شک اقامت در هتلی که اتاق‌هایی نورگیر و دکوراسیونی جذاب و دیدنی دارد در خاطره‌انگیز شدن سفر نقش دارد. اتاق‌ها از لوازم مجللی شامل تلفن، پاورسوئیچ، مبلمان، تخت‌خواب راحت، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، دراور، چای ساز، میزتحریر، آباژور، صندوق امانات، کمدلباس، سیستم اطفاء حریق و تهویه مطبوع تشکیل شده‌اند.

امکانات هتل آرامیس تهران

باشگاه بدنسازی هتل آرامیس تهراناینترنت وایفای هتل، به صورت رایگان و همواره در تمام نقاط آن در دسترس میهمانان هتل قرار دارد. این اینترنت با سرعت مطلوبی که دارد، گشت‌وگذاری بی‌نظیر در فضای آنلاین را به میهمانان هتل آرامیس تقدیم می‌کند. هتل آرامیس تهران در منطقه‌ای توریستی و تجاری واقع شده است. بی‌تردید این مکان از جمله برترین انتخاب‌ها برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند در مکانی نزدیک به اماکن تفریحی و مراکز خرید مهم تهران اقامت داشته باشند.
مسافران با اقامت در هتل آرامیس تهران این امکان را دارند تا کمتر از ۳۰ دقیقه به اماکن گوناگونی همچون دانشگاه تهران، موزه ملی ایران، پاساژ علاء الدین، مجموعه ورزشی آزادی تهران، میدان آزادی، مصلی امام خمینی و بیمارستان‌های امام حسین، دکتر شریعتی و نور دسترسی مطلوبی داشته باشند.
سالن کنفرانس هتل آٰرامیس تهران هتل آرامیس تهران از تمامی امکانات هتل‌های چهارستاره نظیر: پارکینگ رایگان (با گنجایش ۳۵ خوردو)، رستوران (با ظرفیت ۱۰۰ نفر)، کافی‌شاپ، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، فکس و اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ماساژ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه، سالن کنفرانس، آسانسور، خانه‌داری، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم، بیدارباش و غیره را داراست.

فاصله هتل آرامیس تهران تا مکان‌های دیدنی

اتاق دو تخته دبل هتل آرامیس تهران
فاصله هتل آرامیس تا چهار راه ولیعصر تقریبا ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تا دانشگاه تهران حدود ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تا بیمارستان دکتر شریعتی تقریبا ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تا موزه ملی ایران حدود ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تا بازار بزرگ تهران تقریبا ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تا میدان آزادی حدود ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تا مجموعه ورزشی آزادی تقریبا ۱۶.۷ کیلومتر

رزرو هتل آرامیس تهران

لابی هتل آٰرامیس تهران اگر از خیابان زیبای ولیعصر تهران به سمت شمال قدم‌زنان بروید، اندکی بالاتر از میدان ولیعصر هتل آرامیس تهران در سمت غربی خیابان با ساختمانی پنج طبقه و نمایی زیبا را مشاهده خواهید کرد. در روزهای شلوغ و پر از هرج و مرج تهران، یافتن یک هتل چهارستاره باکیفیت با دسترسی مطلوب به اماکن مهم و وسایل حمل و نقل شهری و البته قیمت خوب شاید کار ساده‌ای نباشد. هتل بوتیک آرامیس تهران با داشتن تمام این مزایا درکنار هم توانسته این چالش را برای مسافران تهران حل کند.

قوانین هتل آرامیس تهران

آقا و خانم جهت پذیرش شدن، باید کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار ارائه دهند.
پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته بوده و به همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین الزامی است.
جمع‌بندی
رزرو هتل آرامیس تهران در مقایسه با هتل‌های همرده متوسط تهران مزایای برتری دارد. شما نمی‌توانید این هتل را در رده هتل‌های چهار ستاره ارزان قیمت یا گران قیمت قرار دهید. با در نظر گرفتن امکانات فوق‌العاده و موقعیت جغرافیایی که هتل دارد می‌توان گفت این هتل از قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی برخوردار است. پس اگر به تهران آمدید، هتل آرامیس منتظر شماست.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
ده مورد از گران قیمت ترین و عجیب ترین اتاق های هتل در جهان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر