لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل جهانگردی دیزین کرج – هتلی در پیست اسکی دیزین
معرفی هتل جهانگردی دیزین کرج - هتلی در پیست اسکی دیزین

معرفی هتل جهانگردی دیزین کرج – هتلی در پیست اسکی دیزین

شما هم کرج را برای سفر انتخاب کرده‌اید؟ اگر پاسختان مثبت است پیشنهاد می‌دهیم برای اقامت چندروزه در این شهر سری به هتل جهانگردی دیزین کرج بزنید. کرج در دامنه‌ جنوبی رشته‌کوه‌های بلند البرز قرار دارد و شهری کوهپایه‌ای است. این شهر که در فاصله‌ 36 کیلومتری غرب تهران واقع شده، از سمت جنوب به استان مرکزی، از سمت شمال به استان مازندران و از سوی غرب به استان قزوین راه دارد.
هتل جهانگردی دیزین از خاص ترین هتل های کرج بوده که به واسطه موقعیت مکانی مناسب و ارائه خدمات ارزنده و امکانات کاملش، موردقبول گردشگران است. از این رو میهمانان هتل این اقامتگاه را به عنوان هتل همیشگی‌شان انتخاب می‌کنند.

رستوران هتل جهانگردی دیزین

رستوران هتل دیزین با ظرفیت روزانه ۱۴۰ نفر با متنوع‌ترین و لذیذترین انواع غذاها آماده میزبانی از شماست. هتل جهانگردی دیزین کرج با داشتن امکانات رفاهی مناسب به خوبی توانسته رضایت مسافران شهر کرج را جلب کند. این هتل میزبان بسیاری از گردشگران این شهر است.

اتاق های هتل جهانگردی دیزین کرج

سوئیت دو تخته دبل هتل جهانگردی دیزین کرج واحدهای اقامتی هتل جهانگردی دیزین کرج از فضایی مدرن و آرامش‌بخش برخوردار هستند. این محیط حس خوبی از اقامت را به مسافران هدیه می‌کند. این هتل متشکل از دو مجموعه مجزا بوده که در سه طبقه بنا گشته و شامل ۱۲۹ باب اتاق است. ظرفیت تخت‌های آن بطورکلی به ۳۱۴ تخت می‌رسد.
انواع واحدهای اقامتی که هتل دارد شامل اتاق سه تخته هتل دو، اتاق چهار تخته هتل یک، اتاق دوتخته هتل یک، اتاق سه تخته هتل یک و سوئیت رویال چهار نفره است. مهمانان این امکان را دارند تا طبق سلیقه و نیاز خود یک اتاق را به دلخواه انتخاب کنند.
واحدهای اقامتی هتل جهانگردی دیزین دارای تمامی امکانات لازم جهت برخورداری از یک سفر چندروزه به‌یادماندنی است. بعضی از واحدها داری بالکن اختصاصی می‌باشند که از منظره رو به پیست اسکی برخوردار است. از جمله امکانات رفاهی که در واحدها می‌توان به آن اشاره کرد شامل دمپائی، کمد لباس، رخت آویز، لوازم بهداشتی، مبلمان، یخچال، تلویزیون، حمام، آباژور، سیستم اطفاء حریق و… است.

امکانات هتل جهانگردی دیزین

لابی هتل جهاگردی دیزین کرج پارکینگ هتل جهانگردی دیزین کرج با برخورداری از ظرفیت ۷۰۰ ماشین بطور رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از امکانات ورزشی این مجموعه باید به زمین بازی، بیلیارد، زمین فوتبال، زمین والیبال و صندلی ماساژ اشاره داشت. این امکانات اقامت را برای مهمانان هیجان‌انگیز و جذاب می‌کند.
همینطور هتل از فضای سبز، محیط مخصوص پیاده‌روی و کافی‌شاپ هم برخوردار است. مهمانان این امکان را دارند تا در زمان اوقات فراغت خود از آن‌ها بهره ببرند. از جمله امکانات دیگر هتل شامل لابی، آسانسور، سالن همایش و… است.

آدرس هتل جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی دیزین کرج را در نزدیکی گچسر و در جاده کرج – چالوس پیدا خواهید کرد.

فاصله هتل جهانگردی دیزین تا جاهای دیدنی

فاصله تا پیست دیزین حدود ۱۲۰ متر است.
فاصله تا شمیرانات تهران حدود ۳۶.۲ کیلومتر است.
فاصله تا تهران حدود ۷۳.۳ کیلومتر است.
فاصله تا پیست شله دیزین البرز حدود ۲.۵ کیلومتر است.
فاصله تا شمشک تهران حدود ۱۷ کیلومتر است.

قوانین هتل جهانگردی دیزین کرج

ویو اتاق های هتل جهانگردی دیزین کرج در بهار
آقا و خانم تنها، درصورت همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار پذیرش می‌شوند.
از ماه مهر تا پایان خرداد تنها از مسیر کرج، جاده باز است. از مسافران عزیز تقاضا می‌شود، قبل و بعد از قطعی شدن رزرو خود از شرایط جاده از طریق راهداری یا هتل آگاه شوند.

رزرو هتل جهانگردی دیزین کرج

ویو اتاق های هتل جهانگردی دیزین کرج در زمستانهمانطور که می‌دانید هتل جهانگردی دیزین در شهر زیبای کرج قرار دارد. شهر کرج مرکز استان البرز بوده و یکی از شهرهای پرجمعیت ایران به حساب می‌آید. این شهر از جاذبه‌های جذاب و تفریحی فراوان و همچنین آب‌وهوای مطلوبی برخوردار است. کرج سالیانه میزبان مسافران بسیاری نه تنها از تهران بلکه از کل کشور می‌باشد.
هتل جهانگردی دیزین کرج در میان کوه‌های بلند البرز قرار گرفته و از آب‌و‌هوای فوق العاده خوب و امکانات قابل‌توجهی برخوردار است. هتل محیطی امن و پر از آرامش را به مسافران این منطقه تقدیم می‌کند. خوب است بدانید این هتل در نزدیکی بزرگترین پیست اسکی ایران یا به عبارتی پیست دیزین قرار دارد. از همین رو این هتل برای علاقمندان به ورزش هیجان‌انگیز اسکی نامی بسیار آشناست.
جمع‌بندی
باتوجه به مهاجرپذیربودن کرج، این شهر سومین شهر پرجمعیت ایران به شمار می‌آید. به همین خاطر است که لقب ایران کوچک را به آن داده‌اند. هر ساله افراد زیادی از شهرها و استان‌های گوناگون ایران به این شهر سفر می‌کنند. علت اصلی سفر به کرج متعدد بوده و بی‌شمار است. ما در این مقاله به هتل جهانگردی دیزین کرج پرداختیم. اینگونه اگر شما هم کرج را برای مقصد بعدی سفرتان انتخاب کردید، نگرانی بابت محل اقامت نخواهید داشت.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
کافه هتل میزبان بابلسر؛ مکانی دنج برای باهم بودن
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر