لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل سارا کیش – هتلی به روز با امکانات پیشرفته
معرفی هتل سارا کیش - هتلی به روز با امکانات پیشرفته

معرفی هتل سارا کیش – هتلی به روز با امکانات پیشرفته

این روزها سفر به کیش بسیار رایج شده است. این جزیره هم شیک و مدرن می‌باشد و هم به‌عنوان یک شهر ساحلی فوق‌العاده است. در واقع سفر به کیش یک گزینه بی‌نظیر جهت جایگزین‌ نمودن سفرهای خارجی است. ضمن اینکه هزینه آن مقرون‌ به ‌صرفه است. از آنجاییکه کیش طرفداران خاص خودش را دارد، ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم به معرفی هتل سارا کیش بپردازیم.
هتل سارا از هتل های کیش با قیمت مناسب است که هر ساله میزبان مسافران از راه دور و نزدیک می‌باشد. سفر به کیش هم با تور هم با وسیله شخصی امکان پذیر است. پس چه با تور و چه به تنهایی، با خانواده و دوستانتان می‌خواهید سفر کنید، هتل سارا به عنوان یک هتل سه ستاره گزینه مناسبی برای شماست.

رستوران هتل سارا کیش

پس از گشت‌وگذار در مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری چه چیزی بهتر از صرف یک وعده‌غذایی لذیذ است؟ به چایخانه سنتی هتل سری بزنید. همینطور رستوران ساینا را در طبقه همکف پیدا خواهید کرد. این رستوران در طبقه منفی یک هتل سارا آماده میزبانی از مسافران عزیز است. با اقامت در این هتل این امکان را دارید تا وعده صبحانه را به صورت رایگان صرف کنید. ولی برای سایر وعده‌ها با پرداخت هزینه انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی را سفارش دهید و لذت ببرید.

امکانات اتاق های هتل سارا کیش

اتاق دو تخته توئین هتل سارا کیشاتاق‌های هتل سارا مجهز هستند و همگی از دکوراسیونی شکیل و ساده برخوردارند. انواع اتاق‌هایی که در این هتل موجود هستند شامل سوئیت سه نفره رویال لوکس و اتاق چهار تخته لوکس، اتاق دو تخته لوکس، اتاق سه تخته لوکس می‌باشد. امکاناتی که در داخل اتاق‌های این مجموعه ارائه می‌شود شامل مینی بار با هزینه، کمد لباس، یخچال، درآور، بالکن، تلویزیون و صندوق امانات، حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.

امکانات هتل سارا کیش

لابی هتل سارا کیش برای رفاه حداکثری مسافران در زمان اقامت هتل سارا از امکاناتی نظیر آسانسور جهت دسترسی به طبقات گوناگون و خشک‌شویی در صورت نیاز برای لباس‌های مسافران تعبیه شده است. پرسنل هتل سارا در قسمت پذیرش به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مسافران عزیر هستند.
کادر هتل در هرچه بهتر شدن ارائه خدمات تلاش می‌کنند. دقت کنید چنانچه با ماشین شخصی خود به جزیره زیبای کیش می‌آیید، محلی به‌عنوان پارکینگ در این هتل در نظر گرفته نشده است. از این رو باید برای پارک خودرو از فضا یا خیابان‌های اطراف هتل استفاده نمایید.
قصد خرید بلیط هواپیما برای عازم شدن به این جزیره را دارید؟ اصلا نگرانی بابت گشت‌وگذار خود نداشته باشید. چراکه به‌راحتی این امکان را دارید تا از خدمات تاکسی‌سرویس هتل سارا بهره‌مند گردید. علاوه بر موارد ذکر شده، با وجود امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی و پرینتر امکان برطرف کردن نیاز‌های کاریتان وجود دارد. حتی چنانچه با هدف کار به این منطقه عازم شده‌اید، به‌راحتی این امکان را دارید تا جلسات کاری‌تان را برگزار کنید و از خدمات هتل استفاده نمایید.
جهت واکس زدن کفش‌هایتان هم در ورودی لابی دستگاه مخصوص قرار دارد. مهمانان این امکان را دارند تا به قسمت تور گردشگری هتل بروند و با درخواست کردن تور یا بلیط‌های ورودی از دیدنی‌های متنوع بازدید کنند. بدون شک مسافران از تماشای مکان‌ها و دیدنی‌های کیش لذت خواهند برد. اینترنت وای‌فای هم با هزینه تعیین‌شده در لابی هتل قابل‌دسترس می‌باشد. خوب است بدانید در تمامی طبقات این هتل سرویس بهداشتی فرنگی تعبیه ‌شده است.

رزرو هتل سارا کیش

نمای ساختمان هتل سارا کیش هتل در موقعیتی قرار گرفته که دقیقاً روبه‌روی مرکز تجاری رویا مال واقع شده است. این موضوع خبر خوبی برای علاقمندان خرید است تا به این مرکز خرید مراجعه کرده و برای دوستان و نزدیکان خود خرید کنند. همینطور دسترسی به جاذبه‌های گردشگری دیگر هم از این مسیر آسان می‌باشد. تعدادی مرکز خرید دیگر نظیر مرکز خرید مروارید، دامون دريا ۱ و ۲، زیتون، ونوس، مریم و مرجان در فاصله کمتر از ۲ کیلومتری هتل سارا واقع شده‌اند.

فاصله هتل سارا کیش تا جاهای دیدنی

فاصله تا اسکله تفریحی کیش حدود۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک مرجان حدود ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان حدود ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز حدود ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره حدود ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا پدیده شاندیز حدود ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار سنتی حدود ۸.۱ کیلومتر

آدرس هتل سارا کیش

برای دسترسی به هتل سارا باید به خیابان رودکی کیش در قلب مراکز تفریحی و تجاری بروید. این هتل 3 ستاره با برخورداری از 72 اتاق در ساختمانی 3 طبقه از سال 1387 میزبان مسافران و گردشگران جزیره کیش است.
جمع‌بندی
هتل سارا کیش از هتل‌های ۳ ستاره بوده که در بهترین نقطه از جزیره زیبای کیش قرار دارد. این هتل شکیل فعالیت خودش را از سال ۱۳۸۸ آغاز نمود و از ۳ طبقه و ۷۲ اتاق برخوردار است. در این مقاله سعی کردیم از امکانات هتل، اتاق‌ها، فاصله تا جاذبه‌های دیدنی و موارد دیگر هتل سارا بگوییم. اگر می‌خواهید در اقامتگاهی شیک که با مراکز خرید هم فاصله مناسبی دارد اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما هتل سارا است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل کادوس رشت؛ اقامتی خاطره انگیز در شمال کشور
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر