لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل رکسان (نووتل سابق)تهران – بهترین هتل فرودگاهی ایران
معرفی هتل رکسان (نووتل سابق)تهران - بهترین هتل فرودگاهی ایران

معرفی هتل رکسان (نووتل سابق)تهران – بهترین هتل فرودگاهی ایران

هتل رکسان تهران در دسته هتل‌های اکور فرانسه محسوب می‌شود و از جمله اولین هتل‌های فرودگاهی کشور است. این هتل در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد. هتل نووتل یک ساختمان 11 طبقه‌ای است که متشکل از 296 اتاق و 361 تخت مدرن است.
این هتل از هتل های تهران بوده که در فضایی پر از آرامش و به‌ دور از شلوغی واقع شده است. به همین خاطر از محبوبیت بالایی در بین مسافران برخوردار است. این هتل با داشتن امکانات و تجهیزات خاص متناسب با استانداردهای بین‌المللی از مهمانان گرامی پذیرایی می‌کند.

اتاق های هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

اتاق‌های هتل رکسان تهران در جهت هماهنگی با سایر بخش‌های هتل، از دیزاینی لوکس و مدرن برخوردار می‌باشند. همه 296 اتاق و سوئیت هتل رکسان تهران از طراحی شکیل و زیبا امکانات فوق‌العاده‌ای مانند تخت خواب‌های مناسب و راحت، پنجره‌های بزرگ با نورگیری مطلوب، حمام، مبلمان شکیل و… برخوردار هستند.
سوئیت دبل هتل رکسان تهران تمامی این اتاق‌ها و سوئیت‌ها سه نوع طراحی مختلف دارند. اتاق‌های دبل استاندارد این هتل، دارای مساحتی حدودا به اندازه 23 تا 25 مترمربع، دیزاینی جدید، جلوه‌ای دلنواز و یک تخت دو نفره و مناسب با امکاناتی شامل دوش، سشوار، اینترنت، یخچال، تلویزیون و چای ساز است. اتاق‌های توئین استاندارد نیز از امکانات قبلی به اضافه دو تخت یک نفره بزرگ برخوردار هستند. مسافرانی که این دو نوع اتاق دارند می‌توانند بطور رایگان از استخر، سونا و جکوزی هتل بهره‌مند گردند.
اتاق‌های خانواده‌ی این هتل یک اتاق دو نفره، یک تخت خواب دو یا سه طبقه برای کودکان، یک کاناپه تخت شو و تراس دارد. این سوئیت همه امکاناتی که اتاق‌های دبل و توئین لازم دارند را داراست.

امکانات هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

استخر هتل رکسان تهران هتل رکسان تهران از امکانات رفاهی لازم برخوردار است. این امکانات شامل استخر برای مهمانان مقیم هتل به صورت رایگان، پارکینگ، سونا، بانک، مرکز خرید، صندوق امانات، تلفن، اینترنت داخل اتاق، کافی‌نت، خودپرداز، تبدیل ارز، اجاره ماشین، جکوزی، ماهواره، شبکه پخش فیلم، فضای بازی کودکان، خشک‌شویی یا لاندری، سرویس تاکسی، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، آرایشگاه، پارک، کتابخانه، امکان تماس بین‌المللی بدون داشتن اپراتور و … می‌شود.
سالن بدنسازی هتل رکسان تهران استخر هتل رکسان تهران هنگامیکه شما بسیار خسته هستید و به استراحتی جانانه نیاز دارید، می‌تواند بهترین گزینه باشد. چنانچه تصمیم به تغییر پرواز خود در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دارید و تمایل دارید برای مدت نه‌چندان طولانی در یک هتل موردقبول و در فاصله نزدیک با فرودگاه اقامت داشته باشید، این هتل پیشنهاد ما به شماست. هتل نووتل تهران هتلی با 5 ستاره درخشان بوده که می‌تواند محیطی منحصربه‌فرد برای اقامت شما باشد. این هتل را هتلداران فرانسوی و در موقعیتی مناسب و در خارج از شهر ساخته‌اند. هتل 5 ستاره بین‌المللی نووتل تهران با مجهزترین و مدرن‌ترین امکانات و پرسنل، یکی از هتل‌های لوکس شهر تهران به حساب می‌آید.

آدرس هتل رکسان

هتل رکسان تهران در استان تهران، شهرستان ری، بخش فشاپویه و بزرگراه فرودگاه امام خمینی واقع شده است. این هتل از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی یوروپکار قرار دارد. هتل رکسان به صورت 24 ساعته به مسافران خود خدمت‌رسانی می‌کند.

فاصله هتل رکسان تا جاهای دیدنی

نمای ساختمان هتل رکسان تهران
فاصله هتل نووتل تا فرودگاه امام خمینی تقریبا 2 کیلومتر و 2 دقیقه با ماشین است.
فاصله هتل نووتل تا ایستگاه راه‌آهن تقریبا 45 کیلومتر و 38 دقیقه با ماشین است.
فاصله هتل نووتل تا مصلی امام خمینی تقریبا 57 کیلومتر و 54 دقیقه با ماشین است.
فاصله هتل نووتل تا میدان آزادی تقریبا 47 کیلومتر و 44 دقیقه با ماشین است.
فاصله هتل نووتل تا بیمارستان دکتر شریعتی تقریبا 50 کیلومتر و 42 دقیقه با ماشین است.

قوانین هتل رکسان

هزینه‌ای اقامت برای کودکان زیر 6 سال، در صورتی که از سرویس اضافه استفاده نکنند، به صورت رایگان است.
هزینه اقامت برای کودکانی که بالای 6 سال دارند، به صورت یک نفر اضافه حساب می‌شود.
خانم‌های مجرد و تنها اگر از مدارک هویتی معتبر شامل کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار برخوردار باشند، پذیرش می‌شوند.

رزرو هتل رکسان در تهران

در زمان‌های مختلف، اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل رکسان تهران هزینه‌های متفاوتی دارد. هزینه رزرو هتل نووتل تهران بسته به شرایط مختلفی نظیر توان مالی، تعداد روز برای اقامت، تعداد نفرات میهمان، سلیقه شخصی فرد و چند تخته بودن متفاوت می‌باشد. این هتل با برخورداری از پرسنل مجرب سعی دارد با در اختیار گذاشتن امکانات عالی برای مسافران، بهترین سفر را برایشان رقم بزند.
جمع‌بندی
هتل رکسان تهران در طی سالیان فعالیتش توانسته رضایت حداکثری را جلب نماید. بطوریکه برخی از مسافران هتل گفته‌اند که این هتل به حدی خوب و عالی است که احساس کرده‌اند در خارج از ایران به سفر آمده‌اند. این هتل از لحاظ نظم و دکور و امکانات، بسیار قوی عمل کرده و رضایت مسافران را به خود جلب کرده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
تله سیژهای ایران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر