لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل نگین پاسارگاد مشهد – نگینی درخشان در خیابان شیرازی
معرفی هتل نگین پاسارگاد مشهد - نگینی درخشان در خیابان شیرازی

معرفی هتل نگین پاسارگاد مشهد – نگینی درخشان در خیابان شیرازی

هتل نگین پاسارگاد مشهد از شکیل‌ترین و دل‌بازترین هتل‌های سه ستاره و نیز تازه تأسیس مشهد مقدس است. هتل در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در جوار حرم امام رضا علیه‌السلام قرار دارد. این هتل با ارائه امکانات و خدمات رفاهی کامل سعی در برآورده کردن نیازهای میهمانان دارد.
هتل نگین پاسارگاد از بهترین هتل های مشهد بوده که در نزدیکی حرم مقدس امام رضا و در مکانی امن و آرام واقع گشته است. هر هتلی نمی‌تواند از این مزیت بهره‌مند گردد؛ با این حال هتل نگین پاسارگاد که هتلی کامل و بی‌نقص می‌باشد، از این مزیت هم بی‌بهره نیست.

صبحانه هتل نگین پاسارگاد مشهد

هرچند هتل نگین پاسارگاد مشهد در دسته هتل های چهار ستاره است؛ اما از لحاظ امکانات و خدمات، بسیار فراتر از سطح خود قرار دارد. از فروشگاه تا سالن های زیبایی بگیرید، هر آنچه که هتلی باکیفیت و چند ستاره بتواند ارائه دهد، در هتل نگین پاسارگاد مشهد موجود است. هتل با ارائه امکاناتی نظیر صبحانه رضایت مراجعینش را بدست آورده است. شما می‌توانید هر روز صبح خود را با صبحانه سلف سرویس هتل نگین پارسارگاد آغاز کنید.

امکانات هتل نگین پاسارگاد مشهد

لابی هتل نگین پاسارگاد مشهد از جمله امکاناتی که این هتل دارد شامل پارکینگ (با گنجایش ۸۰ خودرو)، نمازخانه، آسانسور، استخر، سونا، جکوزی، اتاق بازی، آتلیه، سالن اجلاس، رستوران بام، کافی‌نت، آرایشگاه، دورنگار، صندوق امانات، اتاق چمدان، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی است. دستگاه خودپرداز هم در داخل هتل نگین پاسارگاد مشهد جهت رفع نیازهای میهمانان به فضای بیرون از هتل قرار داده شده است. اینگونه میهمانان قادر هستند تا در فضایی امن و مناسب، به امور بانکی خود برسند.

رزرو هتل نگین پاسارگاد مشهد

فضای داخلی هتل نگین پاسارگاد مشهد در کنار امکانات متعدد هتل باید گفت هتل نگین پاسارگاد از نظر خدمات هم از سایر هتل‌های چهار ستاره مشهد، یک سر و گردن بالاتر می‌باشد. مهم نیست که انتظار شما از هتلی چهار ستاره چیست، هر آنچه شما بخواهید در هتل برآورده خواهد شد: از خدمات پزشکی گرفته تا خدمات خشک‌شویی و کرایه اتومبیل. پرسنل هتل آماده هستند تا شما را در امور بطور کامل یاری کنند. سازندگان این هتل هم جهت آسودگی اقامت و تردد معلولین راهکاری اندیشیده‌اند و اکثر نقاط هتل را برای رفت‌وآمد راحت‌تر با ویلچر بهینه‌سازی کرده‌اند.

اتاق های هتل نگین پاسارگاد مشهد

اتاق دو تخته دبل هتل نگین پاسارگاد مشهد این هتل با دارا بودن ۱۱۲ باب واحد اقامتی از اتاق‌های لوکس، سوئیت‌های ویژه و آپارتمان‌های اقتصادی دو نفره، سه نفره و چهار نفره، تشکیل شده است. اینگونه توانسته طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. شاید برای شما هم سوال باشد واحدهای اقامتی هتل نگین پاسارگاد چه امکاناتی دارند؟
کلیه اتاق‌های هتل علاوه بر برخورداری از دکوراسیونی شکیل، با تجهیزات بسیار کامل و مناسب هم آراسته شده‌اند. آباژور، مبلمان تمیز و مناسب، چای‌ساز، تختخواب‌های نرم و راحت، تلویزیون اینترنتی، سیستم تهویه مطبوع، دراور، رخت‌آویز، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار مناسب، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را باید از وسایل موجود در هر واحد اقامتی هتل نگین پاسارگاد در نظر گرفت. ناگفته پیداست که تمام اتاق‌های هتل از بالکنی جذاب که به منظره‌ زیبایی از شهر دیدنی مشهد مشرف هستند، تشکیل شده‌اند. این فضا چشم‌نوازی محیط اتاق‌های این هتل را چند برابر کرده است.

رستوران هتل نگین پاسارگاد مشهد

رستوران سلف سرویس هتل نگین پاسارگاد مشهد در مورد رستوران هتل نگین پاسارگاد هم باید گفت که این رستوران با دارا بودن گنجایشی معادل ۲۰۰ نفر، از نمایی تماشایی برخوردار است. رستوران هتل طیف وسیعی از غذاهای فرنگی، ایرانی، عربی، دریایی، غذای فوری و … را در کم‌ترین زمان ممکن برای عزیزان طبخ و سرو می‌کند. از این رو هتل نگین پاسارگاد مشهد از لحاظ رستوران هم خیال تمامی مسافران عزیزش را با برخورداری از رستورانی شیک و مجهز که منظره رویایی مشهد مقدس را در پس‌زمینه خود دارد، آسوده می‌کند.

آدرس هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد در مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۴ قرار دارد.

فاصله هتل نگین پاسارگاد مشهد تا حرم

ساختمان هتل نگین پاسارگاد مشهد همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، هتل نگین پاسارگاد مشهد در موقعیت مکانی بی‌نظیر و در نزدیکی حرم واقع شده است. علاوه بر دسترسی مطلوب به حرم ثامن‌الحجج، میهمانان با اقامت در این هتل این امکان را دارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اکثر اماکن تجاری و دیدنی مشهد مقدس نظیرپارک ملت، مجتمع تجاری زیست خاور، بازار رضا، مجتمع تجاری الماس شرق، پارک کوهسنگی، آرامگاه خواجه ربیع، مرکز خرید خورشید بازدید کنند و اقامتی خاطره‌انگیر را در هتل نگین پاسارگاد مشهد تجربه کنند.

اماکن نزدیک هتل نگین پاسارگاد مشهد

فاصله هتل نگین پاسارگاد تا بازار رضا: حدود ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل نگین پاسارگاد تا برج تجاری آلتون: حدود ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل نگین پاسارگاد تا مجتمع تجاری زیست خاور: حدود ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل نگین پاسارگاد تا سرزمین عجایب: حدود ۸.۷ کیلومتر
فاصله هتل نگین پاسارگاد تا پارک ملت: حدود ۹.۴ کیلومتر
جمع‌بندی
اگر برای آمدن به مشهد لحظه‌ شماری می‌کنید و می‌خواهید اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشید به هتل پاسارگاد مشهد سر بزنید. از امکانات و خدمات گرفته تا کادر مجرب هتل همه در تلاشند تا به شما اقامتی دل‌چسب در سایه امنیت و آسودگی‌خاطر ارائه دهند. پس در انتخاب این هتل برای خود و همراهانتان شک نکنید. به مشهد بیایید و با اقامت در هتل حال خوب را به خودتان و همراهانتان هدیه دهید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
اقامت در هتل ونوس پلاس در پاییز رنگارنگ چالوس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر