لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل ویستریا تهران – هتلی 5 ستاره با سبک معماری کانادا
معرفی هتل ویستریا تهران - هتلی 5 ستاره با سبک معماری کانادا

معرفی هتل ویستریا تهران – هتلی 5 ستاره با سبک معماری کانادا

تهران پایتخت ایران بوده و باتوجه به ماهیتی که دارد این شهر از هتل‌های متنوع و زیادی برخورداراست. افراد بسیاری به قصد کار، خرید، گشت‌وگذار و … به پایتخت ایران مراجعه می‌کنند. تهران با برخورداری از مکان‌های اقامتی زیاد توانسته انتخاب را برای افراد آسان کند. هتل ویستریا تهران از هتل‌هایی بوده که با ارا‌ئه خدمات و امکاناتی شایسته و مناسب به انتخاب اول مسافران تبدیل شده‌است.
هتل ویستریا از بهترین هتل های تهران است که به خاطر طراحی شکیلش، فضای بی‌نظیرش در کنار خدماتی که دارد، برای انتخاب شدن در اولویت است. اگر قصد سفر به پایتخت را دارید، در انتخاب این هتل شک نکنید.

رستوران‌ های هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران با داشتن چندین رستوران و کافی‌شاپ در هتل دست مهمانان را برای انتخاب مکانی دنج با منویی متنوع برای صرف غذا باز گذاشته ‌است. به همین خاطر چه علاقمند به غذاهایی فرنگی باشید، چه دریایی و حتی فست فودها، چندین گزینه گوناگون برای امتحان کردن دارید. رستوران‌های رویال، روف گاردن و اسکای لانچ هتل، همگی آماده ارائه خدماتی با بالاترین کیفیت در منطقه هستند. این رستوران‌ها از پرسنلی مجرب و مسلط به آداب پذیرایی برخوردارند.

صبحانه هتل ویستریا تهران

صبحانه سلف سرویس هتل ویستریا تهرانصبحانه هتل ویستریا تهران لذیذ، مقوی و مفصل است. با صبحانه‌ای که هتل سرو می‌کند دیگر نگران شروع روزتان نباشید. صبحانه در هتل به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و شما به می‌توانید انواع خوراکی‌های گرم و سرد را در آغاز روز میل نمایید.

اتاق های هتل ویستریا تهران

اتاق دو تخته توئین هتل ویستریا تهران با تم آبی خوب است بدانید، هتل ویستریا تهران در سال 1398 توسط تعدادی از متخصصان ایرانی و کانادایی بنا و افتتاح شد. در ساخت هتل 5 ستاره ویستریا تهران از معماری‌هایی به سبک نئوکلاسیک و کانادایی الهام گرفته شده ‌است؛ در نتیجه، نمای درونی و بیرونی این پروژه بصورتی بسیار شکیل و مدرن می‌باشد. این معماری سلیقه شمار زیادی از مهمانان را پاسخگو است.
این هتل بطورکلی با ۱۰۰ واحد اقامتی از مهمانان عزیز میزبانی می‌کند. هتل ویستریا از ۸۶ باب اتاق و ۱۴ سوئیت لوکس برخورداراست. این واحدها که در طرح‌ها و ظرفیت‌های متنوعی ارائه می‌شوند، با جزئیاتی گوناگون و به شکل اقامتگاه‌های لوکس و اعیانی طراحی شده‌اند. اتاق‌ها دارای محیطی دل‌باز و فضایی دل‌نشین و باصفا به رنگ‌هایی گرم مزین هستند. دارا بودن پنجره‌های تمام‌ قد اتاق‌ها که منجر به نورگیری بیشتر و تماشای واضح‌تر منظره‌ها شده است.
شایان ذکر است اتاق‌های این هتل دارای امکانات شامل کتری برقی، مینی بار، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون، لاندری، میز، بالکن، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حمام اختصاصی هستند. سوئیت‌های هتل ویستریا تهران متشکل از نشیمنی مجزا، اتاق‌خوابی بزرگ، اتاق مهمان و مبلمانی شیک و خاص گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای ۲ نفره محسوب می‌شود.

امکانات هتل ویستریا تهران

ورودی و  لابی هتل ویستریا تهرانامکانات و خدماتی که هتل ویستریا تهران دارد در کنار موقعیت مکانی مطلوب آن، برتری خاص این هتل را در مقایسه با هتل‌های دیگر پایتخت رقم زده است. چنانچه هتل را برای اهداف کاری انتخاب کرده‌اید و انتظار خدماتی در سطح استاندارد جهانی دارید هتل ویستریا مناسب شماست.
با رزرو اتاقی در هتل ویستریا می‌توانید برای برگزاری جلسات و همایش‌های مختلفی که دارید، از امکانات مجهز ۲ سالن بزرگ و یک اتاق همایش بهره‌مند گردید. این سالن‌ها دارای چیدمان‌هایی متفاوت هستند و به‌تمامی تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز می‌باشند.
خوب است بدانید پارکینگ هتل در گنجایش تقریبی ۱۰۰ خودرو برای مهمانان هتل کاملا رایگان است. پارکینگ به تجهیزاتی امنیتی پیشرفته جهت جلوگیری از سرقت خودروی مهمانان مجهز شده است. امکانات و خدماتی شامل صرافی، روزنامه، نمازخانه، دورنگار، تاکسی‌سرویس، خدمات تهیه بلیط هواپیما ارزان، ترانسفر رفت ‌و برگشت، کرایه خودرو بدون راننده و خدمات CIP از مواردی می‌باشد که با دریافت اندکی هزینه در هتل به مهمانان ارائه می‌شود.

استخر هتل ویستریا تهران

استخر هتل ویستریا تهراناین مکان از معدود هتل‌های تهران به شمار می‌آید که امکانات و خدمات رفاهی متنوعی شامل ماساژ، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سالن‌های سونا و جکوزی را در قالب پکیج جامعی از تفریحات آبی با نرخی اقتصادی فراهم کرده ‌است. اینگونه آسودگی و رفاه پیشکش گردشگران می‌شود.

آدرس هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا در تهران، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی قرار دارد.

فاصله هتل ویستریا تا جاهای دیدنی

فاصله هتل ویستریا تهران تا بازار سنتی تجریش حدود ۷۵۰ متر
فاصله هتل ویستریا تهران تا خانه موزه سیمین و جلال حدود ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل ویستریا تهران تا کاخ سعدآباد حدود ۲ کیلومتر
فاصله هتل ویستریا تهران تا باغ فردوس حدود ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ موزه هنر ایرانی حدود ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل ویستریا تهران تا کاخ نیاوران حدود ۴ کیلومتر

رزرو هتل ویستریا تهران

سوئیت دو تخته توئین هتل ویستریا تهرانهتل 5 ستاره ویستریا تهران بنایی مدرن، شگرف و اشرافی دارد. این هتل بلندقامت و پرابهت بوده و با معماری نئوکلاسیک و استثنائی خود در خیابان دربند تهران واقع شده‌است. جلوه هتل باعث می‌شود تا هر رهگذری محو شکوه و زیبایی‌های آن شود. این هتل نوساز که در قسمت شمالی تهران و در دامنه رشته‌های کوه‌های بلند البرز واقع شده، در دسته مدرن‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌هایی که در کشورمان بنا شده است، قرار میگیرد. هتل ویستریا اقامتگاهی ۵ ستاره و خاص می‌باشد که با همکاری کانادایی‌ها و ایرانی‌ها در پایتخت کشورمان احداث شده‌است.
جمع‌بندی
تهران از کلان شهرهای بزرگ ایران است که اکثر مردم ساکن شهرهای دیگر، برای امورات اداری و کاری به این شهر مراجعه می‌کنند. با این حال از نظر گردشگری و خرید و گشت‌وگذار هم تهران بسیار پیشرفته است و دارای امکانات بسیاری برای گردشگران می‌باشد. چه قصدتان از آمدن به تهران کاری است و چه برای خرید و گردش آمده‌اید، فرقی ندارد. هتل ویستریا تهران انتخاب مناسبی برای اقامت شماست. در این مقاله سعی کردیم به تفصیل به معرفی این هتل بپردازیم. قطعا امکانات مجهز در کنار پرسنل مجرب، چیزی جز رضایت‌خاطر برای شما ندارد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
صبحانه هتل فلامینگو کیش، منویی پر از خوراکی ‌های لذیذ
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر