لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل گلستانگوه خوانسار – اقامتگاهی بی نظیر در شهر لاله های واژگون
معرفی هتل گلستانگوه خوانسار - اقامتگاهی بی نظیر در شهر لاله های واژگون

معرفی هتل گلستانگوه خوانسار – اقامتگاهی بی نظیر در شهر لاله های واژگون

شهر خوانسار یکی از شهرهای بسیار قدیمی محسوب می‌شود که در دوره قبل از اسلام هم وجود داشته است. در منابع اینطور ذکر شده که نام شهر خوانسار از دو بخش تشکیل شده است. خوان به چشمه‌ها و سار به زیاد بودن آن‌ها اشاره دارد. به‌عبارتی خوانسار به معنای مکانی است که چشمه‌های بسیاری داشته و دقیقا همین ویژگی طبیعی این منطقه است که سبب گشته این مکان بکر، خوانسار نام بگیرد. هتل گلستانگوه خوانسار هم باتوجه به موقعیت خوبی که دارد گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده‌ است.
هتل گلستانگوه از هتل های خوانسار بوده که برای داشتن اقامتی راحت بدون هیچ مزاحمتی گزینه خوبی است. از همین رو در این مقاله قصد داریم شما را با این هتل منحصر به‌ فرد آشنا کنیم. اگر قصد سفر به خوانسار را دارید، اقامت در این هتل دوست داشتنی را پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران هتل گلستانگوه خوانسار

رستوران بوریتو در قسمت خدماتی دهکده گردشگری گلستانکوه قرار دارد. این رستوران از ظرفیتی معادل با ۱۵۰ نفر تشکیل شده و دارای محیطی پاکیزه، دنج و صمیمی است. منوی متنوع و بلند بالای این رستوران طیف گسترده‌ای از غذاهای دریایی، سنتی، گیاهی، ایرانی و فرنگی را تحت پوشش قرار داده‌ است. این رستوران برای هر ذائقه و رژیمی، غذایی لذیذ را فراهم نموده و به خوبی تمام سلایق متنوع غذایی را پوشش داده است.
از اصلی‌ترین و البته خوشمزه‌ترین پایه‌های صفر تا صد سفر به اصفهان بی‌برو برگشت چشیدن طعم غذاهای محلی و سنتی این پایتخت قدیمی ایران است. رستوران هتل گلستانگوه خوانسار ارائه‌دهنده انواع خوشمزه غذاهای ایرانی و بومی اصفهان با مواد غذایی اولیه و تازه به مسافران است. علاوه بر این موارد شما تصمیم می‌گیرید که غذایتان را در فضایی مدرن نوش‌جان کنید یا در چادرهای عشایری دهکده که حس‌وحالی سنتی دارند.

اتاق های هتل گلستانگوه خوانسار

سوئیت دبل هتل گلستانگوه خوانسار
۱۰ باب واحد اقامتی مبله و شکیل در قسمت مسکونی دهکده گلستانکوه خوانسار قرار دارد. اینگونه دست گردشگران برای انتخاب اقامتگاهی مناسب باز است. واحدهای اقامتی هتل متشکل از ویلاهایی مجلل و شکیلی هستند که طرح‌های اقامتی متنوعی شامل: چهار نفره، پنج نفره، شش نفره و هفت نفره دارند.
این واحدها به زیبایی و تحت‌تاثیر معماری مدرن منازل اروپایی دیزاین شده‌اند و به کلیه تجهیزات اقامتی که عبارتند از میز تحریر، مبلمانی شیک، تلویزیون، یخچال، تخت خواب هایی نرم و راحت، آباژور، رخت آویز، دراور، چای ساز و اینترنت رایگان و غیره مجهز هستند. مکانی به آشپزخانه در واحدهای اقامتی مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار اختصاص داده شده‌است که باعث شده گردشگرانی که علاقمندند غذای خود را طبخ کنند، هم قادر به پخت‌وپز برای خود و اطرافیانشان باشند.

امکانات هتل گلستانگوه خوانسار

حوض آب در محوطه هتل گلستانگوه خوانسارتعدد و تنوع بسیار بالایی که امکانات رفاهی مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار دارد، باعث شده این اقامتگاه به انتخاب شماره یک اکثر مسافران و گردشگران تبدیل شود. از کافی‌شاپ و رستوران بام هتل گرفته تا پارکینگ رایگان و همچنین آتلیه، تمام امکانات رفاهی موردنیاز میهمانان در این هتل فراهم گشته ‌است. اینگونه نیاز گردشگران به محیط بیرون از مجموعه بطورکامل رفع شده‌است.
زمین تنیس و زمین فوتبال بسیار بزرگی با هدف تفریح میهمانان در محوطه مجتمع قرار دارد. اینگونه میهمانان می‌توانند اوقات فراغتشان را با انجام ورزش فوتبال و بازی‌های هیجان‌انگیز مثل تنیس بگذرانند. مطمئن باشید با اقامت در این هتل از تک تک لحظاتی که دارید لذت خواهید برد. شایان ذکر است فضای وسیع و البته مجهزی هم به محوطه بازی کودکان در این مکان اختصاص داده شده‌ است. به همین خاطر دلبندان شما می‌توانند با اسباب رفاه و سرگرمی که دارند اوقات خوشی را داشته باشند.

خدمات هتل گلستانکوه

محوطه و فضای باز هتل گلستانگوه خوانسارافزون بر امکاناتی که پیشتر ذکر کردیم، پرسنل ماهر مجتمع اقامتی گلستانکوه خوانسار خدمات بسیار باکیفیت و در حد و اندازه هتل‌های 5 ستاره بین‌المللی به میهمانان ارائه می‌دهند. خدمات خانه داری، خشکشویی، تور، تهیه بلیط ارزان هواپیما، کرایه تاکسی، لباسشویی، آژانس مسافرتی و… در این هتل و در صورت درخواست مسافر با بالاترین کیفیت ممکن صورت می‌پذیرد.

آدرس هتل گلستانگوه خوانسار

هتل در شهر خوانسار، ابتدای جاده خوانسار – اصفهان، مقابل سد باغکل قرار دارد.

فاصله هتل گلستانگوه خوانسار تا جاهای دیدنی

فاصله هتل تا دشت لاله واژگون خوانسار حدود ۳۵۰ متر
فاصله هتل تا پارک عسل حدود ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بقعه متبرکه بابا ترک تقریبا ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه تاریخی حبیبی حدود ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک سرچشمه خوانسار تقریبا ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا سد باغکل خوانسار حدود ‌۵.۶ کیلومتر

رزرو هتل گلستانگوه خوانسار

ساختمان هتل گلستانگوه خوانسار در شبمجتمع اقامتی گلستانگوه خوانسار اقامتگاهی خوش‌منظره بوده که در مکانی خوش آب و هوا و در نزدیکی منطقه حفاظت شده گلستانکوه قرار دارد. هتل باهدف ارتقای صنعت گردشگری خوانسار در سال ۱۳۹۷ در این منطقه افتتاح شد.
هتل گلستانگوه شهر خوانسار در مدت زمان کوتاهی از فعالیتش با بهره‌گیری از طبیعت چشم‌نواز خوانسار توانست به برترین گزینه اقامتی گردشگران تبدیل شود. گردشگرانی که برای تجربه اقامتی مطلوب به دنبال مکانی واقع در دل منطقه کوهستانی و طبیعت دلنواز هستند بدون شک از انتخاب خوانسار پشیمان نمی‌شوند.
جمع‌بندی
شهر خوانسار از نظر تاریخی و برپایه مستندات تاریخی معتبر، دارای پیشینه‌ای به قدمت جنگ‌های اسکندر و داریوش سوم است. حتی در رابطه با جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های مردم این منطقه نقل‌قول‌های بسیار وجود دارد. چنانچه شما هم از شهرهای تاریخی خوشتان می‌آید در انتخاب خوانسار شک به دلتان راه ندهید. برای اقامت هم روی هتل گلستانگوه خوانسار حساب ویژه‌ای باز کنید. ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی موثری از هتل گلستانگوه برای شما همراهان عزیز بپردازیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
قیمت هتل در یزد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر