لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل مدائن مشهد – هتلی سه ستاره در نزدیکی حرم
معرفی هتل مدائن مشهد - هتلی سه ستاره در نزدیکی حرم

معرفی هتل مدائن مشهد – هتلی سه ستاره در نزدیکی حرم

تل مدائن مشهد یکی از هتل‌های باسابقه و البته قدیمی شهر به شمار می‌آيد که در نزدیکی میدان بیت‌المقدس قرار دارد. این هتل از دیرباز از زائران حرم امام رضا میزبانی کرده است. هتل مدائن در سال ۱۳۶۶ و در خیابان امام رضا تاسیس شد. واقع شدن هتل در این خیابان یعنی هر زمان که بخواهید می‌توانید به حرم بروید و با اندکی پیاده‌روی به آن دسترسی داشته باشید.
این هتل از باسابقه‌ترین هتل های مشهد بوده و بسیار تمیز می‌باشد و در گذر زمان با هدف بهبود کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. آخرین بازسازی هتل به دهه ۹۰ برمی‌گردد.

منو غذای هتل مدائن مشهد

ن هتل از ۲ سالن مجزا برای صرف غذای مهمانان برخوردار است. یکی از آن‌ها سالن صبحانه‌خوری بوده و به سبک سلف سرویس از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کند. پرسنل هتل در این سالن به موقع غذا را شارژ می‌کنند. در رستوران دیگر شام و ناهار ارائه می‌شود و منو انتخابی است.
هرچند منوی رستوران از تنوع آنچنانی در حد هتل‌های ۳ ستاره برخوردار نیست و تنها ۵ نوع غذا در آن سرو می‌شود با این حال لزوما کمیت تضمین‌کننده کیفیت نیست. هتل با طبخ همین چند نوع غذا هم توانسته رضایت حداکثری مهمانان را جلب کند. این رستوران در فاز قدیمی هتل قرار دارد. کافی شاپ هتل مدائن هم فضای دلنشینی داشته و به صورت شبانه‌روزی دایر است.

اتاق های هتل مدائن مشهد

سوئیت دو تخته دبل هتل مدائن مشهدچند امکاناتی نظیر مسواک، خمیردندان، سشوار، چای ساز و مینی بار در اتاق‌ها وجود ندارد، با این حال رسیدگی به امور نظافت در این هتل عالی است. به عبارتی از این نظر اتاق‌های هتل با اتاق‌های یک هتل ۴ ستاره مساوی است. این هتل از مجوز استاندارد سازمان ایرانگردی و جهانگردی برخوردار است. هتل مدائن پذیرای میهمانان در ۱۰۰ باب اتاق ۲ تخته و ۳ تخته و آپارتمان می‌باشد.
شایان ذکر است در فاز جدید ۷۰ واحد اقامتی به این هتل اضافه شدند که برخلاف واحدهای قدیمی هتل بعضی از آن‌ها سرویس ایرانی دارند. درباره وضعیت ظاهری که اتاق‌های هتل مدائن دارند باید گفت اتاق‌های جدید از دکوراسیون مدرن‌تری برخوردارند. امکاناتی همچون میز، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، کمد لباس، آینه، یخچال و تلویزیون در اتاق‌ها قرار داده شده است.

امکانات هتل مدائن خیابان امام رضا مشهد

لابی هتل مدائن مشهدجز موقعیت مکانی مناسب و تمیزی قابل ستایش اتاق‌های هتل مدائن، کیفیت غذاها نیز بازخوردهای مثبتی از مهمانان هتل گرفته است. با توجه به نرخ اقامتی این هتل 3 ستاره می‌توان گفت یکی از بهترین‌های شهر محسوب می‌شود. در صورت سفر با خودرو این امکان برای شما فراهم است تا خودروی خود را در پارکینگ هتل پارک کنید. این پارکینگ ظرفیتی معادل با ۳۰ خودرو را دارد و جهت استفاده از آن لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید.
چنانچه در فاز جدید هتل مدائن اقامت کنید، آسانسورهای فاز جدید اندازه بزرگتر، اتاق‌ها دلبازتر و بطور کلی همه امکانات جدیدتر می‌باشند. جهت دسترسی به اینترنت یا باید از دیتای تلفن همراه استفاده کرده و یا به لابی هتل مراجعه کنید. لابی هتل تقریبا بزرگ است و دارای طراحی زیبا و جذابی می‌باشد و اینترنت آن نیز باهزینه می‌باشد.

آدرس هتل مدائن مشهد

هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۷ و ۹ قرار دارد. خیابان امام رض بهترین خیابان منتهی به حرم مطهر رضوی می‌باشد.

فاصله هتل مدائن تا حرم

فاصله تا باب الرضا حدود ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا حدود ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد حدود ۱ کیلومتر
فاصله تا گنبد سبز حدود ۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی حدود ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی حدود ۱۱.۱ کیلومتر

رزرو هتل مدائن مشهد

اتاق سینگل هتل مدائن مشهدمی‌توان گفت بیش از ۳ دهه از فعالیت هتل مدائن مشهد می‌گذرد. این تجربه طولانی میزبانی از زائران در کیفیت میزبانی هتل تاثیر بسیاری داشته است. شایان ذکر است، با اقامت در این هتل دیگر دغدغه رفت و آمد و بازدید از جاذبه‌های شهر مشهد را نخواهید داشت. چراکه با توجه به موقعیت این هتل، دسترسی به بناهای تاریخی آسان است. این هتل از کتابخانه و نمازخانه هم برخوردار بوده و آن دسته از مهمانانی که قبل از ساعت تحویل اتاق در هتل حاضر شده‌اند، این امکان را دارند تا چمدان‌های خود را در اتاق چمدان قرار دهند. برای مهمان‌های توان‌یاب عزیز نیز امکاناتی مثل رمپ فراهم شده است.
جمع‌بندی
سفر به هر شهری باید با سلایق و اهداف هر مسافر متناسب باشد. مشهد مقدس یکی از شهرهای ایران است که احتمال آن که کسی آن را ندیده باشد زیاد نیست. شهری برای تمدد اعصاب و دوری از روزمرگی‌های عادی زندگی که هم به مکان‌های طبیعی برای طبیعت‌گردی دسترسی خوبی دارد و هم به جاذبه‌های تاریخی. ما در این مقاله شما را با یکی از هتل‌های خوب شهر یعنی هتل مدائن مشهد آشنا کردیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل پنج ستاره دیدار تهران در انتظار پیشرفت
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر