لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل مشهد تهران – هتلی سه ستاره در مرکز پایتخت
معرفی هتل مشهد تهران - هتلی سه ستاره در مرکز پایتخت

معرفی هتل مشهد تهران – هتلی سه ستاره در مرکز پایتخت

ویژگی‌های خاص پایتخت و تمرکز اکثر مراکز سیاسی، اداری، درمانی و تفریحی در آن سبب شده است در طول سال مسافران بسیاری به علل مختلف به تهران سفر کنند. اکثر مسافرانی که به تهران می‌آیند در هتل‌های پایتخت مثل هتل مشهد تهران اقامت می‌کنند. بسته به نیازهای مختلف، طیف وسیعی از اقامتگاه‌های گوناگون برای هر نوع سلیقه و بودجه‌ای در دسترس می‌باشد.
هتل مشهد از باسابقه ترین هتل های تهران است که در ادامه مقاله قصد معرفی آن را داریم. هنگام انتخاب مکان برای اقامت در تهران توجه داشته باشید که ترافیک در بسیاری از نقاط شهر سنگین است. سعی کنید مکانی را برگزینید که نزدیک مراکزی باشد که می‌خواهید از آن‌ها بازدید کنید. داشتن دسترسی مطلوب به خطوط حمل و نقل عمومی ویژگی دیگری است که باید به آن توجه داشته باشد.

صبحانه هتل مشهد تهران

رستوران هتل ارائه‌دهنده صبحانه، ناهار و شام است. صبحانه‌های هتل نیز در همین رستوران سرو شده و بوفه با محصولات متنوع چیده شده است. شما می‌توانید روز خود را با صبحانه مفصل هتل مشهد آغاز نمایید.

رستوران هتل مشهد تهران

یکی از جذابیت‌های خاص این هتل، رستوران روی بام آن می‌باشد که چشم‌اندازهای بی‌نظیری از کوه‌های اطراف و بافت شهری تهران از آن نمایان است. رستوران فضای دلنشین و زیبایی دارد. این رستوران برای تمامی وعده ها باز است. همچنین کافه هتل در تراس بام هتل قرار دارد و با درختچه‌ها و گلدان‌های متنوع دیزاین شده است. دل کندن از این کافه آن هم زمانیکه که شرایط هوای پایتخت خوب باشد، آسان نیست. چنانچه قصد دارید هوایی عوض کنید قبل از هر جایی حتما به این کافه سر بزنید.

اتاق های هتل مشهد تهران

اتاق دو تخته دبل هتل مشهد تهرانهتل مشهد در ۶ طبقه بنا شده و تعداد واحدهای اقامتی که دارد به ۱۲۰ باب می‌رسد. آن دسته از مهمانانی که می‌خواهند این هتل را رزرو کنند و به اقامت در واحدهای لوکس تمایل دارند، بهتر است اتاق‌های لوکس ۲ نفره را رزرو کنند. چنانچه تعداد همراهانتان ۲ نفر است، می‌توانید سوئیت‌های ۳ تخته را انتخاب کنید. البته اگر به تنهایی سفر کرده‌اید، اتاق‌های تکی هتل مناسب شماست.
توجه داشته باشید دکوراسیون و طراحی تمام این واحدها به زیبایی انجام شده و خلاقیت و سلیقه بسیاری در آن‌ها استفاده شده است. همین موضوع زمینه آرامش را برای مهمانان عزیز هتل فراهم می‌کند. در این اتاق‌ها بخشی برای تلویزیون، مینی بار، نشیمن، میز، تهویه مطبوع، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی قرار داده شده است.

امکانات هتل مشهد تهران

نمای ساختمان هتل مشهد تهرانهتل مشهد از لحاظ چیدمان دارای سبک بوده و این قضیه را به محض ورود به هتل می‌توانید متوجه شوید. این هتل، میزبان میهمانان در محیط تمیز و شیک است و استاندارد امکانات آن با هتل‌های ۴ ستاره خوب برابری می‌کند. نظافت اتاق‌های هتل به طور مرتب صورت می‌پذیرد و هتل از رستوران نسبتا بزرگی برخورداراست.
چنانچه با خودرو سفر کرده‌اید، می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. نگران ظرفیت پارکینگ نباشید؛ چراکه خیلی محدود نیست و دارای ظرفیت ۳۰ خودرو می‌باشد. استفاده از اینترنت در هتل علاوه‌بر لابی هتل در اتاق‌ها نیز امکان‌پذیر می‌باشد و هزینه‌ای جهت استفاده از اینترنت دریافت نمی‌شود. در ضمن این هتل برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه مهمانان ارائه‌دهنده خدمات ترانسفر رفت و برگشت و سرویس شاتل است.

آدرس هتل مشهد تهران

خیابان مفتح از خیابان‌های معروف محسوب می‌شود که در مرکز شهر قرار دارد. افرادی که قصد دارند برای خرید لباس به میدان هفت تیر بروند، دسترسی مطلوبی خواهند داشت. ایستگاه متروی طالقانی هم در نزدیکی هتل قرار دارد، از این رو برای رفت و آمد به سایر نقاط تهران نگران وقت و هزینه نباشید. ایستگاه‌های BRT هم چند صدمتر دورتر و در خیابان انقلاب قرار دارند و با اندکی پیاده‌روی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

رزرو هتل مشهد تهران

راهرو طبقات هتل مشهد تهرانهتل مشهد از جمله هتل‌های ۳ ستاره پایتخت می‌باشد و در دسته قدیمی‌ترین‌های شهر قرار می‌گیرد. این هتل باتوجه به تجربه طولانی که در این حوزه داشته نظر مثبت میهمانانش را جلب کرده است. هتل فعالیت خودش را در سال ۱۳۴۰ شروع کرد و امروزه با ارائه واحدهایی با دیزاین کلاسیک برای اکثر گردشگران قدیمی حس نوستالژیکی بوجود آورده است. این هتل در خیابان مفتح تهران واقع شده و از خیابان انقلاب و برخی جاذبه‌های قدیمی تهران فاصله آنچنانی ندارد.

فاصله هتل مشهد تهران تا اماکن و جاذبه‌های نزدیک

فاصله تا موزه سفارت آمریکا تقریبا ۰.۲
فاصله تا گالری هنری آب انبار تقریبا ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه عروسک و فرهنگ ایران تقریبا ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نگارستان تقریبا ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه ملک الشعرای بهار تقریبا ۱.۴ کیلومتر
جمع‌بندی
احتمالا تهران بزرگترین مقصد گردشگری در ایران نیست؛ با این حال به عنوان پایتخت کشور، مقصد سفرهای سیاسی، اداری، درمانی، تجاری بوده و افراد زیادی از داخل و خارج از ایران به این شهر می‌آیند. البته در فصولی از سال میزبان مسافرانی است که جهت تفریح و بازدید از مراکز دیدنی این شهر به تهران سفر می‌کنند. شما به هر علتی که به تهران سفر کنید، اصلی‌ترین کاری که پیش از سفر به این شهر بزرگ و شلوغ باید انجام دهید یافتن محل اقامت مناسب است. ما در این مقاله سعی کردیم هتل مشهد تهران را بطور کامل و مفصل به شما عزیزان معرفی کنیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
افزایش جهانی نرخ هتل‌ها در سال 2019
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر