لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آبادگران کیش – هتلی در نزدیکی مراکز خرید و ساحل
معرفی هتل آبادگران کیش - هتلی در نزدیکی مراکز خرید و ساحل

معرفی هتل آبادگران کیش – هتلی در نزدیکی مراکز خرید و ساحل

هتل آبادگران کیش از قدیمی‌ترین و البته با سابقه‌ترین هتل‌های جزیره محسوب می‌شود که در سال 1354 افتتاح شد. هتل آبادگران کیش از لحاظ جغرافیایی فاصله مناسبی تا ساحل زیبای خلیج فارس داشته و از این رو هتلی ساحلی به شمار می‌آید.
از لحاظ قیمتی هم از بهترین هتل های کیش بوده که قیمت مناسبی دارد. محیطی دنج و آرام در اتاق‌ها و همچنین در فضای داخلی هتل آبادگران کیش برقرار است. در ادامه با هتل آبادگران بیشتر آشنا خواهیم شد.

منو صبحانه هتل آبادگران کیش

مگر می‌شود به سفر رفت و وعده مهم صبحانه را از دست داد؟ در هتل آبادگران نگران صبحانه‌تان نباشید! هتل ارائه‌دهنده صبحانه‌ای کامل و مفصل به میهمانان بوده و آنان را برای شروع روزی عالی آماده می‌کند.

رستوران هتل آبادگران کیش

رستوران و کافی شاپ هتل هر کدام با خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌طعمشان در کنار محیط آرام و کم‌نظیری که دارند، توانستند نظر مثبت اکثر مهمانان را به خود جلب ‌کنند. البته بد نیست بدانید رستوران معروف میر مهنا هم در نزدیکی هتل آبادگران واقع شده ‌است. چنانچه رستوران‌های دریایی و فرنگی این اقامتگاه موردعلاقه شما نیست، حتما سری به رستوران میر مهنا بزنید و از طعم غذاهای بی‌نظیر این مکان لذت ببرید.

اتاق های هتل آبادگران کیش

ساختمان ۳ طبقه هتل آبادگران دارای ۷۶ باب واحد اقامتی است. این واحدهای اقامتی از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و گزینه‌های گوناگونی را پیش روی مهمانان و گردشگران قرار می‌دهند. با رزرو این هتل می‌توانید یکی‌ از اتاق‌های مدنظرتان را انتخاب کرده و در ادامه با خیالی آسوده از لحظاتتان لذت ببرید. این اتاق‌ها شامل ویلاهای پنج تخته، آپارتمان‌های یک تا پنج خوابه یا سوئیت‌های دو تا چهار تخته می‌شود.
اتاق سه تخته هتل آبادگران کیشدر مورد این اتاق‌ها جالب است بدانید طی بازسازی اساسی که در سال ۱۳۹۷ در هتل آبادگران صورت گرفت، به خوبی مجددا طراحی شده‌اند. اتاق‌ها از امکاناتی شامل مینی بار، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی، تلفن، انواع سیستم‌های گوناگون نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، کمد و بالکن برخوردارند. به همین خاطر، دور از ذهن است که مهمانی خوش سلیقه و خوش ذوق در محیط داخلی این اتاق‌ها قدم بگذارد و عاشق این مکان در همان نگاه اول نشود.

امکانات هتل آبادگران کیش

محوطه و فضای باز هتل آبادگران کیش در این هتل پارکینگی جهت تامین امنیت خودروهای مهمانان، نمازخانه، لابی، فضای سبز و اتاق چمدان قرار دارد تا هر کدام از این بخش‌ها قسمتی از نیازهای مهمانان را رفع نمایند. جدا از همه این‌ها، هتل آبادگران از دو بخش بسیار جذاب برخوردار است. یکی رستوران و دیگری کافی شاپ هتل.
اقامت در هتل آبادگران فرصت استفاده از سرویس‌های مختلف نظیر سرویس نظافت روزانه، پذیرش شبانه‌روزی و تاکسی سرویس را در اختیار میهمانان عزیز جزیره کیش قرار می‌دهد. بدون شک این خدمات و امکانات لذت سفر به این جزیره را برای مسافران چند برابر می‌کند. مطالب اشاره شده در بالا نشان‌دهنده آن است که هتل آبادگران توانسته مفهوم قابل قبولی از یک اقامت دلچسب و خاص را به ذهن میهمانان منتقل کند.

آدرس هتل آبادگران کیش

هتل در استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان پروین اعتصامی قرار دارد.

فاصله هتل آبادگران کیش تا جاهای دیدنی

فاصله هتل آبادگران کیش تا بازار پانیذ تقریبا ۵۰۰ متر
فاصله هتل آبادگران کیش تا پلاژ آقایان تقریبا ۷۰۰ متر
فاصله هتل آبادگران کیش تا گذر هنرمندان تقریبا ۹۰۰ متر
فاصله هتل آبادگران کیش تا بولینگ مریم تقریبا ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا اسکله تفریحی تقریبا ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا کوه نور تقریبا ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا بازار مروارید تقریبا ۱.۸
فاصله هتل آبادگران کیش تا کارتینگ تقریبا ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا پلاژ بانوان تقریبا ۳ کیلومتر
فاصله هتل آبادگران کیش تا باغ پرندگان تقریبا ۵.۳ کیلومتر

قوانین هتل آبادگران کیش

ورودی هتل آبادگران کیش
پذیرش آقا و خانم چناچه تنها باشند، تنها با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار شخص امکان‌پذیر است.
بانوان و آقایان این اجازه را ندارند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نیست.
پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای بوده و با داشتن مهر برجسته، ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، صورت می‌پذیرد.
استعمال دخانیات ممنوع بوده و شامل جریمه است.

رزرو هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران از هتل‌های خوب جزیره محسوب می‌شود که با برخورداری از کادری مجرب و امکاناتی کامل، توانسته نقش مهمی در رفاه و راحتی مهمانانش ایفا ‌کند. موقعیت مکانی هتل عالی است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار داشته و امکان قدم زدن و دوچرخه سواری و یا هر نوع فعالیتی را در سواحل نیلگون خلیچ فارس به راحتی فراهم می‌کند.
از جهت دیگر، اماکن توریستی و تفریحی و همینطور بازارها و مراکز خرید جزیره کیش آنچنان فاصله‌ای با هتل آبادگران کیش ندارند. با توجه به هزینه بالایی که اقامت در اکثر هتل‌های جزیره کیش بر روی دست مسافران می‌گذارند، بدون شک انتخاب این هتل ۳ ستاره راهکار بسیار خوبی جهت کاهش هزینه‌های سفر و لذت بردن از یکایک لحظات فراغت و مسافرت است.
جمع‌بندی
اگر خودتان را برای سفر به جزیره کیش آماده می‌کنید و می‌خواهید اوقات خوشی را بگذرانید، پس حتما رزرو مکان اقامتی مناسب را در نظر گرفته‌اید. ما در این مقاله تلاش کردیم شما را با امکانات و خدمات، رستوران، موقعیت مکانی، قوانین و فاصله تا جاذبه‌های دیدنی هتل آبادگران کیش آشنا کنیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
آشنایی با اتاق های هتل ترنج کیش از امپریال تا رویال
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر