لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل رسپینا با هتل مزرعه قوها لاهیجان
مقایسه هتل رسپینا با هتل مزرعه قوها لاهیجان

مقایسه هتل رسپینا با هتل مزرعه قوها لاهیجان

شهرهای شمالی طراوت و شور و نشاط بسیاری دارند که بی همتاست. هر شهر یکی از یکی دیگر زیباتر و سرسبزتر است. با این حال مسئله مهم اینجاست که کدام یکی از این شهرها را برای سفر باید انتخاب کرد؟ یکی از گزینه‌های عالی، شهر لاهیجان است. ما در این مقاله به مقایسه هتل رسپینا با هتل مزرعه قوها لاهیجان پرداخته‌ایم.
این دو هتل از شناخته‌ شده ترین هتل های لاهیجان هستند که با انتخاب هریک می‌توانید سفری راحت همراه با رفاه و آرامش را تجربه کنید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

همه چیز درباره‌ی هتل رسپینا لاهیجان

در نوروز سال ۱۳۹۷ هتل رسپینا در لاهیجان افتتاح شد. این هتل در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید. هتل رسپینا لاهیجان را در کیلومتر ۳ جاده لاهیجان به لنگرود در منطقه لیالستان پیدا می‌کنید. هتل در قلب مزارع خوشبو چای واقع شده و یک چشم انداز خاص رو به تمام زیبایی‌های گیلان را به گردشگران تقدیم می‌کند.
اتاق دو تخته توئین هتل رسپینا لاهیجانهتل رسپینا از ۴ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی برخوردار است که این واحدها در طبقات سوم و چهارم قرار دارند. اتاق‌های هتل رسپینا لاهیجان عبارتند از اتاق دوتخته استاندارد، سه تخته استاندارد، یک تخته رویال، دوتخته توئین رویال، سوئیت یک خوابه دوتخته جونیور، یک خوابه چهارتخته جونیور، یک خوابه سه تخته ، سوئیت دوخوابه و سوئیت دوخوابه چهارتخته پرزیدنت.
فضای داخلی سوئیت‌های هتل رسپینا لاهیجان
هتل رسپینا دارای رستوران‌های متنوعی می‌باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:
رستوران اصلی هتل واقع در طبقه دوم با گنجایش ۱۲۸ نفر که در آن ساعت سرو صبحانه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱، ناهار از ساعت ۱۳ الی ۱۴ و شام از ساعت ۲۰ الی ۲۳ است.
رستوران روف گاردن هتل رسپینا واقع در طبقه دوم با گنجایش ۸۰ نفر. ساعت سرو صبحانه در این روف گاردن از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱، ساعت سرو ناهار از ساعت ۱۳ الی ۱۶، ساعت سرو شام از ساعت ۲۰ الی ۲۳ می‌باشد.
کافی شاپ هتل رسپینا در طبقه دوم قرار داشته و دارای 128 نفر گنجایش می‌باشد. ساعت کاری این مجموعه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ می‌باشد.
هتل رسپینا دارای کافه باغ نیز هست که در محوطه هتل با گنجایش ۷۰ نفر فعالیت می‌کند. (ساعت کاری کافه باغ از ساعت ۱۵ الی ۲۳ است. این کافه باغ همه روزه مطابق با ساعات یاد شده آماده پذیرایی از مسافران عزیز با انواع لذیذ غذاها و نوشیدنی و دسر‌ها می‌باشد.
محوطه هتل رسپینا لاهیجان از نمای بالا از جمله بهترین ویژگی‌های هتل رسپینا نزدیکی آن به مراکزی مثل تله کابین اهرار و استخر لاهیجان است. هتل رسپینا لاهیجان از چشم اندازی رویایی از کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز برخوردار می‌باشد. هتل با کادری مجرب و آموزش دیده به شما میهمانان گرامی خدمت رسانی می‌کند.
برای مهمانان هتل استفاده از استخر، سونا و جکوزی رایگان بوده اما جهت استفاده از سالن بدنسازی، ماساژ و حمام ملزم به پرداخت هزینه جداگانه خواهید بود. هتل رسپینا را می‌توان جزو مدرن‌ترین هتل‌های شهر معرفی کرد که امکانات مناسبی ارائه می‌دهد.
فضای سبز هتل رسپینا لاهیجانمجموعه آبی هتل واقع در طبقه همکف برای استفاده گردشگران ایجاد شده است. ساعت کاری مجموعه آبی هتل برای شیفت بانوان هرروز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰و شیفت آقایان هرروز از ساعت 1۷ الی ۲۳:۳۰ می‌باشد. جالب است بدانید که استخر کودکان موجود در هتل مخصوص کودکان بالای ۵ سال می‌باشد. شایان توجه است از نظر امکانات داخل اتاق‌های نوع استاندارد، رویال و جونیور یکسان هستند و تنها از لحاظ اسم متفاوت می‌باشند.

هر آنچه بایستی راجع به هتل مزرعه قوها لاهیجان بدانید!

فضای سبز هتل مزرعه قوها لاهیجانهتل مزرعه قوها توانسته آرامش خاطر را به خوبی برای میهمانان فراهم کند. این هتل مجموعه‌ای متشکل از ۱۳ واحد اقامتی است که در اطراف برکه‌ای بی‌نظیر و در دل باغ بسیار زیبا با درختانی کمیاب، گیاهانی متنوع و معطر و همچنین پرندگان محصور شده است.
استخر و محوطه هتل مزرعه قوها لاهیجاناگر در هتل مزرعه قوها اقامت کنید، جسم و روحتان در طبیعت سرسبزش تازه خواهد شد. این مجموعه رویایی را دکتر محمد مهدی آهنی زاده و خانم مهناز دیوسالار طراحی کردند تا اینگونه بتوانند طعم آرامش و آسایش را در این مرز و بوم به گردشگران عزیز تقدیم کنند. بدون شک با اقامت رویایی و لذت بخش در این هتل خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای خودتان خواهید ساخت.
هتل مزرعه قوها لاهیجان از نمای بالا شایان ذکر است هتل مزرعه قوها دارای امکانات متعدد و بی‌شماری می‌باشد. این هتل استخر سرپوشیده‌ای دارد که تمامی استانداردهای بین المللی را رعایت کرده است و با آب زلال و پاکیزه‌اش، به میهمانان هتل نشاط می‌بخشد. علاوه بر استخر، هتل مزرعه قوها لاهیجان باشگاه بدنسازی مناسبی هم دارد که باتوجه به امکانات مدرن و پیشرفته‌اش، انگیزه خوبی برای میهمانان هتل است تا به انجام فعالیت‌های ورزشی بپردازند.
از دیگر امکانات هتل مزرعه قوها لاهیجان عبارت است از سالن بیلیارد، آلاچیق، پارکینگ روباز، فضای سبز، اسپا، اتاق چمدان و سالن کنفراس. این موارد به صورت رایگان برای میهمانان هتل فراهم می‌باشد. علاوه بر موارد گفته شده، رستوران و کافی شاپ هتل مزرعه قوها لاهیجان دارای فضای دل انگیز و منوی بلندبالایی است که با غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌طعمش از کلیه میهمانان هتل پذیرایی می‌کند و اینگونه اقامت فراموش نشدنی را برای آنان رقم می‌زند.
فضای داخلی هتل مزرعه قوها لاهیجانواحدهای اقامتی که هتل مزرعه قوها لاهیجان دارد، با اسباب و وسایلی شامل تلویزیون، اسپیلت، اجاق گاز، وسایل پخت و پز، رخت آویز، یخچال، چای ساز، کمدلباس، دراور، میز ناهار خوردی و شوفاژ تزئین شده است. سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت پرسرعت نیز درون اتاق‌ها وجود دارد.
تخت دبل کلبه های هتل مزرعه قوها لاهیجانخوب است بدانید میهمانان هتل در طول اقامت خود از خدماتی نظیر تهیه بلیط، خدمات تور، خانه داری، ماساژ، اسپا، باربری و غیره بهره مند می‌شوند. پس خودتان را برای اقامتی لذت بخش در هتل مزرعه قوها لاهیجان آماده کنید که این هتل جزوه بهترین اقامتگاه‌های شهر به شمار می‌رود.

تفاوت هتل رسپینا با هتل مزرعه قوها چیست؟

سوئیت دبل هتل مزرعه قوها لاهیجانبرخلاف هتل مزرعه قوها، هتل رسپینا دارای رستوران‌های متنوعی است. این موضوع دست میهمانان را جهت انتخاب رستوران براساس علاقه‌شان باز می‌گذارد. غذا بخش مهمی از لذت سفر می‌باشد که نمی‌توان ساده از کنار آن رد شد.
جمع‌بندی
لاهیجان را می‌توان از جذاب‌ترین شهر شمالی و عروس گیلان معرفی کرد. نام لاهیجان همیشه یادآور چای و کلوچه‌های مشهور این شهر است. لاهیجان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای گیلان نیز محسوب می‌شود. سفر به لاهیجان برای علاقمندان به طبیعت، گزینه‌ای عالی می‌باشد.
این شهر با داشتن طبیعت زیبا و آب و هوای مطبوع، در کنار پیشینه‌ای طولانی و آثار تاریخی‌اش اهمیت بالایی دارد. ما در این مقاله به مقایسه هتل رسپینا با هتل مزرعه قوها لاهیجان پرداختیم و تلاش کردیم تا شما را هر چه بیشتر با این دو هتل آشنا کنیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل سدس چابهار، پروژه گردشگری جذاب در جنوب شرق کشور
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر