لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل بام سبز با هتل پارسیان آزادی رامسر
مقایسه هتل بام سبز با هتل پارسیان آزادی رامسر

مقایسه هتل بام سبز با هتل پارسیان آزادی رامسر

در این مقاله قصد داریم به مقایسه هتل بام سبز با هتل پارسیان آزادی رامسر بپردازیم. قرار است تا درباره این دو هتل بیشتر بدانیم و با امکانات و واحدهای اقامتی آن‌ها آشنا شویم. پیشنهاد می‌کنیم حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
این دو هتل معروف از بهترین هتل ‌های رامسر یعنی هتل بام سبز و هتل پارسیان آزادی موضوع این مقاله هستند. همانطور که می‌دانید رامسر ملقب به عروس شهر‌های ایران است. پس پیش از آنکه بار و بندیل‌تان را به سمت رامسر ببندید، بد نیست هتل‌های خوب آن را بشناسید.

درباره هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر در نزدیکی تله‌کابین رامسر قرارگرفته است. شک نکنید که با اقامت در این هتل یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. می‌توان این هتل را، هتلی جنگلی معرفی کرد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نمود. باتوجه به موقعیت قرارگیری منحصربه‌فردش، هتل در مدت‌زمان بسیار اندک توانست توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کند.
این هتل زیبا، ۴ ستاره دارد و ساختمان اصلی آن دارای ۲ طبقه مثبت و نیز ۴ طبقه منفی می‌باشد. از نکات بسیار هیجان‌انگیز در این هتل رفت‌وآمد به داخل آن بوده که فقط به‌وسیله تله‌کابین صورت می‌پذیرد. از جمله مزایایی که با انتخاب این هتل برای اقامت نصیبتان می‌شود، باید به مجموعه تفریحی و شهربازی در نزدیکی آن اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بام سبز رامسر

سرو غذا در رستوران هتل بام سبز رامسردر هتل بام سبز پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی است. لابی این مجموعه ظرفیت ۹ نفر را داراست و در این بخش اینترنت محدود ارائه می‌شود. از نکات قابل‌توجه ممنوع بودن بردن حیوانات خانگی به همراه خود در هتل است. از امکانات دیگر هتل باید به تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار اشاره کرد.
همچنین اتاق چمدان، خشک‌شویی، مرکز خرید، فروشگاه،خدمات باربری و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از جمله خدمات دیگر ارائه‌شده در این هتل هستند. صندوق امانات نیز جهت نگهداری از اشیای ارزشمند و گران‌بها در لابی هتل برای مسافران تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بام سبز رامسر

سوئیت دبل هتل بام سبز رامسرهتل بام سبز رامسر از ۱۰ سوئیت اقامتی مجزا برخوردار است. انواع واحدها شامل سوئیت دو نفره، کلبه جنگلی دو نفره، کلبه جنگلی چهار نفره دو طبقه، سوئیت چهار نفره کوهستان و کلبه جنگلی شش نفره دو طبقه می‌شود. سوئیت‌های ماه‌عسل هم علاوه بر این واحدها، در این هتل وجود دارند. این سوئیت‌ها را در ساختمانی دیگر و با فاصله از سایر واحدها پیدا خواهید کرد.
لازم است بدانید رفت‌وآمد به این واحدها تنها با پله امکان‌پذیر است. همه واحدهای اقامتی از امکاناتی چون مبلمان راحتی، یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و نیز سرویس بهداشتی برخوردار هستند. تلویزیونی که در اتاق‌ها است به شبکه پخش فیلم اتصال دارد و مسافران در اوقات فراغت خود می‌توانند به تماشای این برنامه‌ها بپردازند.
کلبه هتل بام سبز رامسرهمچنین دسترسی به اینترنت رایگان در تمامی این اتاق‌ها امکان‌پذیر می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل بام سبز رامسر دارای کلبه‌های جنگلی و سوئیت‌های VIP می‌باشند. نگرانی بابت تردد از سوئیت‌ها به سمت ایستگاه تله‌کابین نداشته باشید و با خیال راحت سفری رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. فقط لازم است تا از ساعت کاری تله‌کابین مطلع شوید، اینگونه به موقع به هتل دسترسی خواهید داشت.

درباره هتل پارسیان آزادی رامسر

نمای ساختمان هتل پارسیان آزادی رامسرهتل پارسیان آزادی رامسر را می‌توان از هتل‌های باسابقه و چهار ستاره معرفی کرد. این هتل پیش از انقلاب ساخته شد و در سال ۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارسیان رامسر متشکل از دو ساختمان بوده که این ساختمان‌ها را به نام‌های هتل قدیم و هتل جدید می‌شناسند.
هتل قدیم رامسر در سال ۱۳۱۲ و در دامنه کوه‌های سرسبز زیبا ساخته‌شده و باید آن را یکی از پیشگامان صنعت مدرن هتلداری برشمرد. هتل قدیم رامسر دارای ۳ طبقه است و در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع بنا گشته است.
فضای سبز هتل پارسیان آزادی رامسرهتل جدید رامسر با ۳ طبقه در سال ۱۳۳۷ و با طراحی مدرن ساخته ‌شده است. این هتل از چشم‌انداز بی‌نظیری از جنگل و دریا برخوردار می‌باشد. هتل پارسیان دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی در شهر بوده و دسترسی خوبی هم به جاذبه‌های دیدنی زیبا دارد. همین موضوع توجه گردشگران بسیاری را جلب کرده است. در کنار هتل پارسیان، پارک ملی رامسر را مشاهده خواهید کرد که در هر ساعتی به این پارک می‌توانید سر بزنید.
فضای باز هتل پارسیان آزادی رامسردر فاصله ۳ کیلومتری این هتل منطقه آبگرم و موزه تماشاگه خزر قرار دارند و بازدید از آن‌ها را به همه گردشگران پیشنهاد می‌دهیم. علاوه بر موارد ذکر شده، در حدود ۳ کیلومتری این هتل فرودگاه شهر رامسر واقع‌ شده است. همچنین از جاذبه‌های دیدنی دیگر در این شهر می‌توان ساحل دریا و پلاژهای رامسر با ۴ کیلومتر فاصله را معرفی کرد.

امکانات عمومی هتل پارسیان آزادی رامسر

سرو صبحانه در هتل پارسیان آزادی رامسرهتل پارسیان دارای پارکینگ اختصاصی است. از آنجایی که محوطه هتل گسترده است، پارکینگ ظرفیت پذیرش ۵۰۰ خودرو را به‌ صورت کاملا رایگان دارد. سالن‌های همایش متعددی‌ نیز در این هتل وجود دارند که همه آن‌ها مجهز به سامانه صوتی و تصویری می‌باشند.
همچنین مهمانان هتل رامسر می‌توانند از خدماتی مانند تاکسی‌سرویس و پذیرش شبانه‌روزی، خدمات باربری، خدمات تور گردشگری، ترانسفر رفت ‌و برگشت با هزینه نیز بهره‌مند شوند. اینترنت به‌صورت کاملا رایگان و البته محدود در لابی هتل ارائه می‌شود. همچنین در لابی می‌توانید از اتاق چمدان، ویلچر و مرکز خرید و لباسشویی بهره‌مند شوید.

اتاق‌ ها و امکانات اتاق‌ های هتل

سوئیت دبل هتل پارسیان آزادی رامسر
هتل پارسیان رامسر ۱۵۰ واحد اقامتی دارد که این واحدها عبارتند از سوئیت‌های ماه‌عسل و دونفره، اتاق‌های دونفره توئین و دبل، اتاق‌های سه تخته و سوئیت‌های دو خوابه چهار نفره. اتاق‌های هتل‌ پارسیان رامسر دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز، آب‌معدنی رایگان، تلویزیون صفحه تخت و شبکه پخش فیلم، سیستم گرمایشی و سرمایشی و مینی بار با هزینه هستند. سایر امکاناتی که در داخل اتاق‌ها ارائه شده عبارت‌اند از یخچال، حمام اختصاصی مجهز، صندوق امانات، کمد لباس و تلفن.

تفاوت هتل پارسیان با هتل بام سبز چیست؟

اتاق دو تخته دبل هتل بام سبز رامسر اگر شما جزوه افرادی هستید که به طبیعت و سرسبزی علاقمندید و دوست دارید محیط پیرامونتان مملو از جنگل و درخت باشد، در انتخاب هتل بام سبز شک نکنید. هتل پارسیان را به آن دسته از افرادی پیشنهاد می‌دهیم که برایشان اصالت و رفاه مهمتر است. ضمن اینکه با اقامت در هتل پارسیان می‌توانید با وسیله شخصی و یا هر وسیله دیگری که علاقه دارید به شمال سفر کنید.
جمع‌بندی
رامسر را باید یک شهر بسیار تماشایی و زیبا که در چند قدمی دریا قرار دارد، معرفی کرد. از طرف دیگر این شهر، در نزدیکی جنگل‌های سرسبز و بکر مازندران نیز قرار دارد. ما در این مقاله تلاش کردیم با مقایسه هتل بام سبز با هتل پارسیان آزادی رامسر اطلاعات جامع و کاملی از این دو هتل در اختیارتان قرار دهیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
آبشار سله بن
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر