لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل عباسی با هتل پارسیان کوثر اصفهان
مقایسه هتل عباسی با هتل پارسیان کوثر اصفهان

مقایسه هتل عباسی با هتل پارسیان کوثر اصفهان

در این مقاله مقایسه هتل عباسی با هتل پارسیان کوثر اصفهان را مطالعه خواهید کرد. با توجه به این که شهر اصفهان از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مملو است، هر ساله گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند و در هتل‌های اصفهان اقامت می‌گزینند.
هتل های اصفهان طی سالیان اخیر توانستند عملکرد قابل قبولی را به مسافران و میهمانان شهر ارائه دهند. از این رو ما قصد داریم با مقایسه دو هتل خوب اصفهان هر چه بیشتر با آن‌ها آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله مقایسه این دو هتل با ما باشید.

درباره هتل عباسی اصفهان

از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های ۵ ستاره ایران، هتل عباسی اصفهان است که در شهر اصفهان قرار دارد. این هتل را می‌توان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران معرفی کرد که اتفاقا از موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز برخوردار می‌باشد. از آنجایی که این هتل در بافت تاریخی شهر واقع شده، توریست‌ها و گردشگران از نقاط گوناگون جهان نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند.
هتل عباسی به دلیل قدمت تاریخی که دارد، به‌عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی شهر اصفهان شناخته می‌شود. با توجه به اینکه، اصفهان در هر فصلی از سال یکی از شهرهای گردشگرپذیر ایران است؛ مسافران می‌توانند با انتخاب این هتل برای اقامت از جاذبه‌های متعددی چون موزه‌ دیدنی هنر و فرهنگ ایرانیان بازدید کنند.
فضای سبز و محوطه هتل عباسی اصفهانبنای این هتل به دستور سلطان حسین صفوی ۳۰۰ سال قبل با هدف کاروانسرای مادر شاه ساخته‌ شد. این مکان در ابتدا جهت استراحت بازرگانان کاربرد داشته است. کاروانسراها سالیان بعد در اثر حمله افغان‌ها ویران شدند، اما بنای هتل عباسی دوباره بازسازی‌شد و به شکل امروزی درآمد.
هتل عباسی را نه‌تنها می‌توان جاذبه‌ای تاریخی و دیدنی برشمرد، بلکه به دلیل واقع شدن آن در قلب بافت تاریخی اصفهان، یعنی خیابان چهارباغ، میهمانان می‌توانند از آن به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی اصفهان دسترسی داشته باشند.

امکانات عمومی هتل عباسی اصفهان

استخر هتل عباسی اصفهانبا ورود به هتل عباسی اصفهان با حیاطی بسیار چشم‌نواز مواجه خواهید شد که از طراحی سنتی و زیبایی برخورداراست. این هتل همچون خانه‌های دوران صفوی توجه شما را به عظمت هنر معماران کشورمان جلب می‌کند. حوض فیروزه‌ای در مرکز حیاط هتل عباسی قرار دارد.
لابی هتل عباسی اصفهان
درختان سرسبز و زیبایی اطراف حیاط را احاطه کرده‌اند. هتل عباسی از پارکینگ رایگان روباز و سرپوشیده‌ با ظرفیت ۱۹۰ خودرو بهره‌مند است. پذیرش هتل با افتخار از میهمانان استقبال می‌کنند. توجه داشته باشید فروشگاه، کافی‌نت و مرکز خرید هم در این هتل دایر می‌باشند و نیازهای میهمانان را رفع می‌کنند.

اتاق‌ ها و امکانات اتاق‌ های هتل عباسی اصفهان

سوئیت هتل عباسی اصفهاناز آنجایی که هتل عباسی از ۲۲۴ واحدهای اقامتی متنوع به‌صورت سوئیت، اتاق و آپارتمان برخوردار است، گردشگران می‌توانند با خیال آسوده نسبت به رزرو واحد‌ها اقدام نمایند. شک نکنید با اقامت در این هتل، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از اقامت در شهر اصفهان را خواهید داشت.
اتاق توئین هتل عباسی اصفهانانواع واحدهای اقامتی در هتل شامل سوئیت دو نفره پردیس، سوئیت دو نفره قاجار، سوئیت دو نفره معمولی، اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته، اتاق دو تخته پردیس می‌شود. هر کدام از واحدهای اقامتی در هتل عباسی از دکوراسیون سنتی و جذابی برخوردار هستند. شما در داخل واحدها از امکاناتی نظیر کمد، رخت‌آویز، تلویزیون، چای‌ساز، آباژور و مبلمان، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، آب رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی بهره‌مند خواهید شد.

درباره هتل کوثر اصفهان

استخر روباز هتل کوثر اصفهانهتل پارسیان کوثر اصفهان را در مجاورت سی‌وسه پل اصفهان و رودخانه زاینده‌رود پیدا می‌کنید. این هتل پنج ستاره بوده و متشکل از ۷ طبقه و ۲۲۵ اتاق است. این هتل با نام هتل شرایتون در سال ۱۳۴۷ شروع به فعالیت کرد؛ اما بعد از یک سال نام آن به هتل کوروش تغییر یافت.
هتل بعد از انقلاب در زیرمجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان فعالیت خود را از سر گرفت. در سال ۱۳۸۳ هتل بازسازی شد و با هدف بهبود کیفیت خدمات این هتل با ۴۰ اتاق در ساختمان جدید به نام فیروزه بنا شد. هرساله مسافران بسیاری از نقاط دور و نزدیک نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند.

امکانات عمومی هتل کوثر اصفهان

میز سلف سرویس رستوران هتل کوثر اصفهانپذیرش هتل پارسیان کوثر اصفهان به‌ صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و از مسافران به گرمی استقبال می‌کنند. از این رو در هنگام مراجعه به این هتل نگران زمان نباشید. خدمات و امکانات موجود در این هتل شامل اتاق چمدان، فروشگاه صنایع‌دستی، فروشگاه سوغاتی سنتی و خوراکی و شیرینی‌، تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌نت، فروشگاه صنایع نقره و فیروزه، لباسشویی، دستگاه خودپرداز بانک می‌باشد.
هتل دارای پارکینگ روباز و پارکینگ طبقاتی سرپوشیده است. این پارکینگ با ظرفیت ۹۰ خودرو در اختیار مسافران می‌باشد. هتل کوثر اصفهان از چندین سالن و تالار برخوردار است. سالن دارای چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای رو به زاینده‌رود و سی‌وسه پل بوده و در طبقه هفتم این هتل واقع شده است.
استخر رو بسته هتل کوثر اصفهاندر اين سالن انواع سمينار، جشن، همايش، كنفرانس، اجتماعات خانوادگی و ضيافت برگزار می‌شود. مسافرانی که به خاطر کار و تجارت عازم این شهر می‌شوند، با آسودگی خاطر می‌توانند جلسات کاری‌شان را در بخش اتاق جلسات فیروزه برگزار نمایند.
این اتاق‌ها جهت برگزاری گردهمایی‌ها، جلسات و نشست‌های گروهی در فضایی خاص و زیبا در نظر گرفته‌شده‌اند. سالن میخک هتل پارسیان کوثر اصفهان هم دارای طراحی خاص است و مکانی مناسب جهت برگزاری همایش، سمینار، نشست و کارگاه‌های آموزشی می‌باشد.

اتاق‌ ها و امکانات اتاق‌ های هتل کوثر اصفهان

سوئیت توئین هتل کوثر اصفهاناتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان متشکل از انواع مختلفی می‌باشند که شامل سوئيت دونفره، سوئیت رویال در ساختمان فیروزه، اتاق دوتخته، اتاق دوتخته دبل در ساختمان فیروزه، اتاق دوتخته توئين ساختمان فیروزه می‌شوند.
امکانات متنوعی نظیر يخچال و مينی بار، سيستم امنیتی اعلان حريق، تلويزيون، سيستم تهويه مطبوع، صندوق امانات، روم سرويس ۲۴ ساعته، تلفن و امكان اتصال به اينترنت در داخل اتاق‌های این هتل وجود دارد. امکانات دیگر هتل نیز عبارت‌اند از سیستم سرمایشی و گرمایشی، رخت‌آویز، یخچال، مبلمان، چای‌ساز، میز کار، آب رایگان، بالکن و کمد لباس.

تفاوت هتل پارسیان کوثر اصفهان با هتل عباسی چیست؟

سوئیت دبل هتل کوثر اصفهانهزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال در هتل کوثر در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می‌باشد؛ اما هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در هتل عباسی در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.
جمع‌بندی
مقایسه هتل عباسی با هتل کوثر اصفهان را در این مقاله مطالعه کردید. در این مقاله سعی شد تا شما را هر چه بیشتر با امکانات رفاهی و واحدهای اقامتی هتل آشنا کنیم. امیدواریم در سفرتان به اصفهان در یکی از این هتل‌ها اقامت کنید و خاطرات شیرینی را با همسفرانتان بسازید.

5/5 - (1 امتیاز)
خیابان کوالالامپور اصفهان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر