لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل لیلیوم متل قو بدانید!
هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل لیلیوم متل قو بدانید!

هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل لیلیوم متل قو بدانید!

هتل لیلیوم را می‌توان بهترین هتل سلمان شهر و یک هتل آرام، با امکانات مجهز و موقعیت مکانی خاص معرفی کرد. اتاق های هتل لیلیوم متل قو با داشتن امکانات رفاهی کامل، توانستند رضایت حداکثری میهمانان را جلب کنند. هتل لیلیوم با ایجاد آسودگی خاطر کامل، امکانات و خدمات مجهز به هتل محبوب مسافران سلمان‌شهر تبدیل شده است.
در نظر سنجی‌ها، این هتل از هتل های سلمان شهر، از هر نظر رتبه بالاتر از حد متوسط را کسب کرده است. بهترین نمره هتل مربوط می‌شود به عملکرد پرسنل در درجه اول، آرامش مطلوب در درجه دوم و موقعیت و دسترسی، پاکیزگی و غذای با کیفیت به ترتیب رتبه‌های سوم، چهارم، پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

انواع اتاق های هتل لیلیوم متل قو

انواع اتاق‌های هتل لیلیوم متل قو به دوتخته ویژه، دو تخته دبل، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره و اتاق دوخوابه چهارنفره تقسیم می‌شود. چشم‌انداز اتاق‌های دو تخته دریا و دورنمای شهر، چشم‌انداز اتاق‌های دوتخته ویژه جنگل و دریا، چشم‌انداز اتاق‌های سه‌نفره جنگل و چشم‌انداز اتاق‌های چهارنفره جنگل و دریاست.
اتاق‌های دونفره امکان نفر اضافه را ندارند با این حال اتاق‌های سه تخته امکان یک نفر و اتاق‌های چهار تخته که برای سفر با خانواده مناسب است امکان دو نفر ظرفیت اضافه را دارند. در هنگام رزرو اتاق در نظر داشته باشید امکانات اتاق‌ها اندکی با یکدیگر متفاوت است.

• اتاق دونفره؛ از پرطرفدارترین اتاق های هتل لیلیوم متل قو

این واحدها از یک اتاق خواب برخوردار هستند و برای اقامت 2 نفر مناسب می باشند. حمام و سرویس بهداشتی ایرانی، برخورداری از سیستم برقی یکپارچه با عملکرد کلید کارت اتاق منحصربه فرد و با زدن آن اتاق ها دارای روشنایی خاصی می‌شوند، یخچال به همراه مینی بار و… از جمله مهم‌ترین امکانات این اتاق ها هستند.
اتاق دونفره برای اقامت 2 نفر مناسب است. متراژ اتاق‌ها 18 متر بوده و دارای منظره دریا، جنگل و شهر هستند. نوع تخت دو نفره در این واحدهای اقامتی کینگ سایز می‌باشد.
سوئیت هتل لیلیوم متل قو

• اتاق سه نفره؛ از بهترین اتاق های هتل لیلیوم متل قو

این واحد نیز دارای یک اتاق خواب بوده که برای اقامت 2 نفر مناسب است. البته امکان ارائه سرویس به یک نفر اضافه را نیز دارد. اتاق های سه نفره از کاناپه تخت خواب شو برای نفر اضافه برخوردار است. دارای حمام سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی می‌باشد. سیستم برقی یکپارچه نیز در این اتاق‌ها تعبیه شده است.
متراژ این اتاق‌ها 25 متر بوده و دارای منظره دریا، جنگل و شهر هستند. نوع تخت دو نفره به کار رفته در این اتق ها کینگ سایز می‌باشد و کاناپه تخت خواب شو برای نفر سوم تعبیه شده است.

• سوئیت جونیور؛ از محبوب‌ترین اتاق های هتل لیلیوم متل قو

متراژ این اتاق ها 45 متر است و به همراه یک تراس بزرگ با چشم‌انداز جنگل و کوهستان ارائه می‌شود. اتاق دارای یک اتاق خواب و فضای نشیمن جداگانه بوده که برای اقامت سه نفر مناسب است. اتاق ارائه‌دهنده خدمات ذیل می‌باشد: کاناپه تخت خواب شو برای نفر اضافه، امکان ارائه سرویس به نفر اضافه، سیستم برقی یکپارچه با عملکرد منحصر به کلید کارت اتاق، سیستم گرمایش موتورخانه مرکزی (رادیاتور)، سیستم اعلان حریق با قابلیت درس دهی و … .
اتاق دبل هتل لیلیوم متل قو

• سوئیت خانواده؛ از متفاوت‌‌ترین اتاق های هتل لیلیوم متل قو

این سوئیت مناسب برای اقامت چهار نفر است که امکان ارائه سرویس به دو نفر اضافه را دارد. سوئیت خانواده دارای دو اتاق خواب و فضای نشیمن جداگانه بوده، سیستم برقی یکپارچه دارد که از عملکرد منحصر به کلید کارت اتاق برخوردار است. اسپیلت گازی با قابلیت سرمایش و گرمایش، سیستم اعلان حریق با امکان آدرس دهی، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت و … .

امکانات عمومی اتاق های هتل لیلیوم متل قو

سرو نوشیدنی در اتاق های هتل لیلیوم متل قوامکانات و خدمات اتاق‌ها عبارت است از دراور، میز تحریر، مبلمان، روم سرویس، یخچال، صندوق امانات داخل اتاق، چای‌ساز، کمد لباس، مینی بار بصورت رایگان، تلویزیون، صبحانه، رخت‌آویز، تلفن داخلی، حمام و سرویس بهداشتی.
سایر امکانات این هتل شامل مواردی چون صرافی، پارکینگ، نمازخانه، رستوران، تاکسی سرویس، روزنامه، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای سبز، کتابخانه، کافی‌شاپ و اتاق چمدان می‌شود. خدماتی که هتل ارائه می‌دهد عبارت است از خدمات پزشکی، خدمات معلولین، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات نگهداری کودک، خدمات تور و خدمات تشریفات مخصوص هتل.

راهنمای رزرو هتل لیلیوم متل قو

نمای ساختمان هتل لیلیوم متل قوهتل لیلیوم متل قو متشکل از ۷ طبقه با ۲۲ واحد اقامتی در سلمان شهر می‌باشد. هتل لیلیوم در جنگل‌های سرسبز و طبیعت بکر دامنه‌های شمالی البرز بنا شده است. می‌توانید در اتاق‌های آن مناظر بسیار زیبای جنگل‌های تیلاکنار، دامنه‌های کوه و دریا را در یک قاب مشاهده کنید.
هتل لیلیوم متل قو از امکانات فوق‌العاده ‌ای برخوردار است که شامل رستوران تابستانه، تورهای نیم‌روزه، کافی‌شاپ و… می‌شود. هتل توانسته چهار ستاره کیفی را بدست آورد. همچنین این هتل دسترسی بسیار مطلوبی به اماکن تفریحی و گردشگری سلمان شهر دارد و توانسته امنیت خاطر و آرامش را برای میهمانان خود فراهم کند. اینگونه به یکی از هتل‌های ممتاز استان مازندران تبدیل شود. به گونه‌ای که اکثر افراد این هتل را در سفر به استان زیبای مازندران انتخاب می‌کنند.
هتل لیلیوم در سال ۱۳۹۳ بهره‌برداری شد و می‌توان گفت تقریبا یک هتل نوساز محسوب می‌شود. هتل لیلیوم متل قو با داشتن پرسنلی مجرب، متعهد و حرفه‌ای خود از میهمانان گوناگون از اقصا نقاط ایران‌زمین میزبانی می‌کند.
جمع‌بندی
از جمله محبوب‌ترین شهرهای مازندارن، متل قو می‌باشد که یک چشم آن به دریا بوده و چشم دیگر آن به جنگل. متل قو با نام جدید سلمان شهر هم شناخته می‌شود. سلمان شهر در مسیر ارتباطی چالوس و تنکابن قرار دارد. این شهر به خاطر مجاورت با دریای خزر و برخورداری از ساحل ماسه‌ای مناسب، نقش تفرجگاهی قوی را ایفا می‌کند.
آنچه جذابیت این منطقه را دو چندان می‌کند، هتل‌های آن است. ما در این مقاله سعی کردیم هتل لیلیوم را به شما معرفی کنیم و به انواع اتاق های هتل لیلیوم متل قو پرداختیم. متل قو هتل‌های لوکس با امکانات رفاهی کامل کم ندارد که یکی از آن‌ها هتل لیلیوم است.
امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل گامبرون کیش و علت نام‌گذاری عجیب آن
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر