لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل لیلیوم و هتل ویدا کیش
مقایسه هتل لیلیوم و هتل ویدا کیش

مقایسه هتل لیلیوم و هتل ویدا کیش

در این مقاله به مقایسه هتل لیلیوم و هتل ویدا کیش می‌پردازیم. این دو هتل را از جهت امکانات و واحدهای اقامتی که ارائه می‌دهند مقایسه خواهیم کرد و در نهایت شما می‌توانید تصمیم بگیرید کدام یک را برای اقامت انتخاب کنید.
این دو هتل از شناخته‌ شده ترین هتل های کیش هستند که با داشتن امکانات و سرویس دهی عالی به انتخاب اول مسافران تبدیل شده‌اند. چنانچه قصد سفر به کیش را دارید و در انتخاب محل اقامت دچار شک شده‌اید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هتل لیلیوم کیش

یکی از هتل‌های مطرح و ۴ ستاره در جزیره زیبای کیش هتل لیلیوم است. این هتل بی‌نظیر از ۸ طبقه و ۱۵۴ واحد اقامتی تشکیل شده است. ضلع شرقی هتل رو به دریا قرار دارد و ضلع غربی‌ نیز رو به پارک بزرگ کیش می‌باشد. هتل لیلیوم کیش از لحاظ موقعیت مکانی نیز در وضعیت خوبی بوده، به‌صورتیکه از یک سمت به مراکز خرید نزدیک است و از جهت دیگر فاصله آنچنانی با ساحل ندارد.
این موضوع باعث شده تا مسافران به این مکا‌ن‌های دیدنی دسترسی راحتی داشته باشند و در وقت و هزینه‌شان صرفه‌جوبی شود. از جمله مکان‌هایی که به این هتل نزدیک می‌باشند عبارت‌اند از مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید سارینا و پانیذ. این قضیه باعث شده تا مسافرانی که به خرید و گشت‌وگذار علاقمند هستند، نسبت به رزرو این هتل اقدام کنند.

امکانات عمومی هتل لیلیوم کیش

سالن بدنسازی هتل لیلیوم کیشاز امکاناتی که در این هتل زیبا ارائه‌شده و موردتوجه میهمانان قرار گرفته است می‌توان به دستگاه واکس کفش، فکس و فتوکپی، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، اتاق چمدان اشاره داشت. توجه داشته باشید پارکینگ هتل در اختیار میهمانان هتل به صورت رایگان قرار داده می‌شود. این پارکینگ دارای ظرفیت ۳۰ خودرو بوده و آن دسته از مسافران عزیزی که به وسیله ماشین شخصی به سفر می‌آيند، می‌توانند از این پارکینگ بهره‌مند گردند.
سرو غذا هتل لیلیوم کیشاز جمله مزیت‌های مهم هتل لیلیوم کیش دسترسی به اینترنت است. اینترنتی که در این هتل ارائه می‌شود رایگان و نامحدود می‌باشد. کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه، مرکز خرید، کرایه اتومبیل بدون راننده در این هتل وجود دارد. جهت بالا بردن و پایین آوردن وسایل و چمدان‌های مسافران، سرویس باربری در این هتل تعبیه شده است.
برای معلولین هم خدمات رفاهی مجهز و کامل در این هتل در نظر گرفته‌ شده است. همه‌روزه سرویس خانه‌داری و نظافت واحدها به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد. علاوه بر این موارد، خدماتی همچون خشک‌شویی نیز در این هتل وجود دارد. پرسنل بسیار مجرب هتل، با خوش‌رویی و برخوردی شایسته اقامتی دلپذیر را برای میهمانان فراهم می‌کنند. پذیرش هتل لیلیوم به صورت شبانه‌روزی، از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لیلیوم کیش

اتاق دبل هتل لیلیوم کیشاتاق‌هایی که هتل دارد، شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق چهار تخته VIP می‌باشد. وعده صبحانه با اقامت در این هتل به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان ارائه می‌شود. توجه داشته باشید جهت صرف وعده‌هایی مثل ناهار و شام لازم است هزینه مجزا پرداخت گردد. همگی اتاق‌های هتل لیلیوم، سیستم تهویه مطبوع هوا را دارند.
درون این اتاق‌ها، سیستم تهویه مطبوع بکار رفته شده است. صندوق امانات نیز داخل اتاق‌ها وجود دارد. از دیگر امکانات و خدمات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل می‌شود به تلفن، تلویزیون، روم سرویس، یخچال، صبحانه، چای‌ساز، بالکن، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی اشاره کرد. در بین طبقات جهت راحتی رفت‌وآمد میهمانان آسانسور تعبیه‌شده است.

درباره ‌هتل ویدا کیش

نمای ساختمان هتل ویدا کیش
از جمله مدرن‌ترین هتل‌های جزیره هتل ویدا کیش است. این هتل در سال ۱۳۹۶ تاسیس‌ شد. این هتل پنج ستاره در ساختمانی ۱۲ طبقه بنا شد و متشکل از ۱۴۴ اتاق و سوئيت می‌باشد. با رزرو این هتل به آسانی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مختلف شهر دسترسی خواهید داشت.
هتل ویدا به دریا و مراکز خرید نزدیک است. این موضوع باعث شده تا هتل با استقبال بسیاری از مسافران مواجه گردد. هتل هر ساله در تمامی ایام سال از مسافر مملو می‌شود. مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، لحظات خوش و خاطره‌انگیزی را برای خود و همسفرانشان رقم می‌زنند.

امکانات عمومی ‌هتل ویدا کیش

استخر هتل ویدا کیشبخش پذیرش هتل ویدا کیش به‌صورت شبانه‌روزی از مسافران میزبانی می‌کند. در زمان اقامت در این هتل مسافران می‌توانند با خدمات تاکسی‌سرویس هماهنگ کنند و با کرایه، از اتومبیل استفاده نمایند. اینگونه می‌توانید به راحتی در جزیره به گشت‌وگذار بپردازند. در این هتل خدمات تشریفات ویژه (CIP) و خدمات نگهداری از کودک هم ارائه می‌شود.
سرو غذا در رستوران هتل ویدا کیشپرسنل هتل ماهر هستند و از هیچ تلاشی در جهت هرچه بهتر شدن ارائه خدمات برای مسافران دریغ نمی‌کنند. این مجموعه از پارکینگ برخوردار نیست و به‌صورت نامحدود اینترنت رایگان در لابی هتل ارائه می‌شود. در این هتل فضای سبز و پارک کودک، اتاق چمدان، نگهداری از کودکان نیز دایر شده‌اند. اجازه بردن حیوانات خانگی به این هتل وجود ندارد.

اتاق‌ ها و امکانات اتاق‌ های ‌هتل ویدا کیش

اتاق دبل هتل ویدا کیشواحدهای اقامتی موجود در این هتل از ظرفیت اضافی برخوردار نیستند. از جمله امکانات رفاهی که در داخل اتاق‌ها فراهم شده شامل تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، مبل راحتی و حمام اختصاصی می‌شود. اتاق‌ها از طراحی منحصربه‌فردی برخوردارند و در آن‌ها از پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات استفاده‌شده است.
چیدمان داخلی اتاق‌ها و امکاناتی که در اتاق‌ها وجود دارد براساس آخرین استاندارد‌های صنعت هتلداری هستند. از جمله امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت است از مبلمان، روم سرویس، آب رایگان، رخت‌آویز، چای‌ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار با هزینه. برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، هزینه اقامت رایگان و بالای ۵ سال نفر کامل در نظر گرفته می‌شود.

تفاوت هتل ویدا کیش با هتل لیلیوم چیست؟

سرو صبحانه در هتل ویدا کیشقبل از هر چیز توجه داشته باشید، هر دو این هتل‌ها با سرویس‌دهی کامل و برخورداری از امکانات مجهز رضایت میهمانان را جلب کرده‌اند. با این حال هتل ویدا با دارا بودن 5 ستاره در مقایسه با هتل لیلیوم امکانات بیشتری را در اختیار دارد.
جمع‌بندی
در این مقاله به مقایسه هتل لیلیوم و ویدا کیش پرداختیم و سعی کردیم تا شما را با هر دوی این هتل‌ها آشنا کنیم. هتل لیلیوم از هتل‌های ۴ ستاره و هتل ویدا از جمله هتل‌های 5 ستاره جزیره به شمار می‌آیند. این هتل‌ها با دارا بودن واحدهای اقامتی مناسب، به همراه پرسنل مجرب تجربه اقامتی دلچسب را به شما تقدیم می‌کنند.
امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل چمران شیراز - مرتفع ترین هتل شهر شیراز
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر