لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش
مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش

مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش

کیش را باید در سطح شهرهای اروپایی در نظر گرفت که هر ساله میزبان جمع کثیری از مسافران و توریست‌ها است. مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش را در این مقاله می‌خوانید تا در صورت سفر به این جزیره شما هم به راحتی بتوانید محل اقامت خود را انتخاب کنید.
مسافرانی که به جزیره می‌آیند در بهترین هتل های کیش اقامت می‌کنند. هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس دو هتل 5 ستاره با عملکرد عالی هستند. در این مقاله این دو هتل را از جهت امکانات و واحدهای اقامتی مقایسه می‌کنیم. در ادامه بیشتر با این دو هتل آشنا خواهید شد.

درباره ‌هتل ویدا کیش

از مدرن‌ترین هتل‌های جزیره کیش می‌توان ‌هتل ویدا را نام برد. این هتل در سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد و با افتخار میزبان میهمانان داخلی و خارجی است. هتل ویدا کیش از هتل‌های پنج ستاره‌ای است که در ساختمانی ۱۲ طبقه بنا شد.
هتل متشکل از ۱۴۴ اتاق و سوئيت است. هتل ویدا به دریا و مراکز خرید نزدیک بوده و به همین خاطر با استقبال جمع کثیری از مسافران روبه‌رو شده است. هر ساله در تمامی ایام سال هتل مملو از مسافرینی است که سفر رویایی‌شان را به این منطقه شروع می‌کنند. مسافران با اقامت در هتل، لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود و همسفرانشان رقم می‌زنند.

امکانات عمومی هتل ویدا کیش

سالن صبحانه خوری هتل ویدا کیشبخش پذیرش هتل ویدا کیش به‌صورت 24 ساعته به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. مسافران در هنگام اقامت در هتل ویدا با هماهنگی قبلی می‌توانند از خدمات تاکسی‌سرویس یا کرایه اتومبیل بهره‌مند گردند. در این هتل خدمات تشریفات ویژه و خدمات نگهداری از کودک هم ارائه می‌شود.
پرسنل کارآزموده این مجموعه در هرچه بهتر شدن ارائه خدمات برای مسافران تلاش می‌کنند. این مجموعه فاقد پارکینگ است. اینترنت به‌صورت نامحدود و رایگان در لابی هتل ارائه می‌شود. همچنین فضای سبز و پارک کودک، اتاق چمدان و اتاق نگهداری از کودکان در این هتل دایر هستند. لازم است بدانید که نمی‌توانید حیوانات خانگی را به این هتل ببرید.

اتاق‌ ها و امکانات اتاق‌ های هتل ویدا کیش

سوئیت دبل هتل ویدا کیشانواع اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که در این هتل ارائه می‌شوند، شامل سوئیت رویال، اتاق‌های یک تخته، اتاق دو تخته، و سه تخته هستند. واحدهای اقامتی موجود در این هتل امکان نفر اضافی ندارند. از امکانات رفاهی در داخل اتاق‌ها می‌توان اشاره به تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، مبل راحتی و حمام اختصاصی داشت. اتاق‌ها از طراحی کم‌نظیر برخوردار می‌باشند و از پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات در آن‌ها استفاده ‌شده است.
چیدمان درون اتاق‌ها و امکاناتی تعبیه‌شده در اتاق‌ها با استاندارد‌های صنعت هتلداری منطبق هستند. از امکاناتی که در داخل اتاق‌ها ارائه شده می‌توان به مینی بار با هزینه، روم سرویس، آب رایگان، رخت‌آویز، چای‌ساز، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. برای کودکان زیر ۵ سال هزینه اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان در نظر گرفته می‌شود. افراد بالای ۵ سال به صورت نفر کامل محاسبه می‌شود. در این هتل وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس است.

درباره هتل آرامیس پلاس کیش

نمای ساختمان هتل آرامیس پلاس کیشدر نزدیکی ساحل کیش هتل آرامیس پلاس کیش قرار دارد. این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۹۹ در ۱۴ طبقه شروع به فعالیت کرد. هتل فاصله کمی تا میدان پردیس کیش دارد. میدان پردیس به اکثر جاهای دیدنی کیش همچون مرکز خرید پردیس، کشتی یونانی و پارک شهر دسترسی خوبی دارد.
بسیاری از مسافرانی که هتل آرامیس پلاس را رزرو می‌کنند، دلیلشان جدیدالاحداث بودن مجموعه است. باتوجه به این موضوع هتل بهترین عملکرد و کارایی را به نمایش می‌گذارد. هتل آرامیس پلاس از نقاط مثبت و قوی زیادی برخوردار است که از جمله آن می‌توان به برخورد حرفه‌ای پرسنلش اشاره داشت. پرسنل تمامی تلاششان را جهت فراهم نمودن راحتی و آرامش مسافران انجام می‌دهند.

امکانات عمومی هتل آرامیس پلاس کیش

رستوران هتل 5 ستاره آرامیس پلاس کیش هتل آرامیس پلاس یک هتل پنج ستاره با امکانات و خدمات خوب است. از آنجایی که این هتل تازه تاسیس می‌باشد، امکان بهبود خدمات در آن وجود دارد. از خوبی‌هایی که آرامیس پلاس دارد می‌توان به لابی فروشگاه اشاره کرد. مسافران دیگر نیازی ندارند برای دسترسی به برخی از کالاها تا مراکز خرید راه طولانی را طی کنند.
چنانچه هوس غذاهای سنتی کردید، تنها کافیست به چای‌خانه سنتی هتل سری بزنید. هرچند مهمانان داخل اتاق، به اینترنت دسترسی ندارند، اما می‌توانند در لابی از اینترنت رایگان و نامحدود هتل استفاده کنند. آن دسته از افرادی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، بدون شک وجود پارکینگ در هتل برایشان بااهمیت است.
هتل آرامیس دارای پارکینگی می‌باشد که سرپوشیده بوده و ظرفیت ۲۰ خودرو را داراست و به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این هتل پنج ستاره دارای امکانات و خدماتی همچون خدمات خانه‌داری، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، آژانس مسافرتی، آتلیه، صندوق امانات، ترانسفر گشت‌وگذار با هزینه را دارد.

اتاق‌های هتل آرامیس پلاس کیش و امکانات اتاق‌ها

اتاق دبل هتل آرامیس پلاس کیش با تم سورمه ای و سفید هتل آرامش پلاس متشکل از ۱۷۱ واحد اقامتی است. بعضی از این واحدها دارای چشم‌انداز رو به دریا هستند. اگر می‌خواهید چشم‌انداز بهتری از دریا داشته باشید، توصیه می‌کنیم برای رزرو هتل، اتاق‌های طبقات بالایی را برای اقامت انتخاب کنید. انواع اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از سوئیت یک خوابه سه نفره، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق کانکت چهار نفره.
از نقاط مثبت در اتاق‌ها این هتل باید به صندوق امانات اشاره کرد. نوع قفل درب در این هتل به‌صورت کارتی هوشمند می‌باشد. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون ال ای دی با شبکه‌های استانی هستند، پس هیچ‌گاه حوصله‌تان سر نخواهد رفت. همه اتاق‌ها از سرویس بهداشتی فرنگی برخوردار می‌باشند. با این حال چنانچه نیاز داشتید، در لابی به سرویس ایرانی هم دسترسی دارید.
در تمامی اتاق‌ها چای‌ساز هم برای مهمانان قرار داده‌شده است. خدمات صبحانه نیز در همه اتاق‌ها ارائه می‌شود، فقط باید در زمان ورود به این هتل اعلام کنید که صبحانه‌تان را کجا دوست دارید صرف کنید. سایر امکانات در واحدهای اقامتی هتل عبارت‌اند از تلفن، درآور، آباژور، آب رایگان، کمد لباس، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش.

تفاوت هتل آرامیس پلاس با هتل ویدا چیست؟

هر دو این هتل‌ها از هتل‌های 5 ستاره خوب هستند. هتل آرامیس پلاس از فروشگاه در لابی برخوردار می‌باشد. موقعیت جغرافیایی این دو هتل در جزیره متفاوت بوده که همین مسئله دسترسی به سایر جاهای دیدنی، ساحل و مراکز خرید را متمایز می‌کند.
جمع‌بندی
اگر می‌خواهید اقامتی دلچسب همراه با خاطراتی شیرین در سفر به جزیره بسازید، پس حتما به محل اقامتتان هم توجه کنید. کیش را باید از جمله شهر گردشگرپذیر برشمرد که اقامتگاه‌های خوب کم ندارد. ما در این مقاله به مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش پرداختیم. این دو هتل از هتل‌های قابل قبولی هستند که برای اقامت پیشنهاد می‌دهیم.
امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر