لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد
معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد

معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی در اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا و یکی از بهترین خیابان‌های مشهد واقع شده است. شما در این هتل معنای واقعی آسایش و راحتی را تجربه خواهید کرد. چنانچه می‌خواهید هتل درویشی را رزرو کنید، پس بهتر است با امکانات اتاق های هتل درویشی مشهد به صورت کامل آشنا شوید. اینگونه می‌توانید بهترین واحد اقامتی متناسب با خودتان را انتخاب نمایید.
اتاق های هتل درویشی به چهار دسته کلی اتاق‌های رویال، اتاق‌های ملل، اتاق‌های VIP و اتاق‌های فصل تقسیم می‌شود. هتل درویشی از متفاوت‌ترین هتل های مشهد است که توانسته با داشتن امکانات کامل و واحدهای اقامتی مجهز به انتخاب اول مسافرین تبدیل شود.

اتاق‌ های ملل هتل درویشی

سوئیت‌های ملل را می‌توان از جذاب‌ترین اتاق های هتل درویشی مشهد به عنوان هتلی لوکس در مشهد معرفی کرد. معماری این سوئیت‌ها الهام گرفته شده از معماری تمدن‌های باستانی است. تمامی این سوئیت‌ها طراحی به شکل دوبلکس دارند. این واحدها در بالاترین طبقات هتل درویشی قرار دارند، به همین خاطر دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده‌ از حرم مطهر امام رضا (ع) هستند. با جزئیات بیشتر این سوئیت‌ها در ادامه آشنا خواهید شد.

سوئیت دوبلکس مصر

دوبلکس مصر دارای دو اتاق خواب می‌باشد که یکی از آن‌ها، از یک تخت دو نفره و دیگری از دو تخت تک نفره برخوردار است. تمامی دکوراسیون این سوئیت، از معماری مصر باستان الهام گرفته است. شما در آن می‌توانید نقاشی‌های مربوط به مصر باستان، در و پنجره‌هایی با اشکال هندسی و همچنین صنایع دستی که از تمدن کهن الهام گرفته شده را مشاهده کنید. به عبارتی هتل درویشی شکوه و زیبایی سرزمین مصر باستان را با اقامتی رویایی برایتان فراهم کند.

دوبلکس ایران اسلام

شما هم به معماری باشکوه ایران پس از اسلام علاقمندید و نقش و نگارهایی با طرح‌های اسلیمی‌ و کاشی‌های فیروزه‌ای رنگ توجه‌تان را جلب می‌کند؟ پس پیشنهاد ما به شما سوئیت دوبلکس هتل درویشی است. این سوئیت از یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب برخوردار بوده که با نورپردازی خاصش، آرامش را برای زائرین حرم فراهم می‌کند.
1686122808 368 معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد

پنت هاوس رم

اگر دوست دارید برای مدتی در رم باستان باشید، پس در انتخاب پنت هاوس رم هتل درویشی شک نکنید. این پنت هاوس از جمله باشکوه‌ترین اتاق های هتل درویشی مشهد است که در آن می‌توانید تجربه‌ای خاص از اقامت داشته باشید.

سوئیت دوبلکس ایران باستان

معماری سوئیت دوبلکس ایران باستان الهام گرفته شده از معماری باستانی ایرانی است. علاقمندان به فرهنگ و هنر ایرانی با اقامت در این سوئیت می‌توانند تجربه سفر به گذشته نیاکان باستانیمان را برای لحظاتی تجربه کنند. این سوئیت متشکل از یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب است.

سوئیت دوبلکس هند

سوئیت دوبلکس هند را به آن دسته از افرادی که به فرهنگ و هنر مردم هند علاقمندند پیشنهاد می‌دهیم. از معماری منحصربه‌فرد خانه‌های خوانین هندی و همینطور معابد بودایی هند خوشتان می‌آید؟ با اقامت در این سوئیت به دنیای رویایی، رنگارنگ و شاد هندوستان وارد می‌شوید. این هتل دوبلکس دارای یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب است.
1686122808 767 معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد

سوئیت دوبلکس عرب

طراحی داخلی سوئیت دوبلکس عرب، دارای فضایی جذاب برای فرهنگ دوستان است. شک نکنید با انتخاب این سوئیت، اقامتی آرامش‌بخش خواهید داشت. معماری عربی تلفیقی است از معماری تونسی، سوری، مراکشی، عراقی، لبنانی و … . در این سوئیت دو اتاق خواب با تخت‌های دبل و توئین وجود دارد.

دوبلکس چین

در سوئیت دوبلکس چین سفری رویایی به سرزمین هزار رنگ افسانه‌ها و اژدهاها خواهید داشت. این سوئیت متشکل از دو اتاق خواب با تخت‌های دبل و توئین می‌باشد. شب‌هایی آرام و خاطره‌انگیز را در این سوئیت‌ها سپری خواهید کرد. از جمله از ویژگی‌های اصلی که معماری چین دارد، نحوه چیدمان خاص اشیا می‌باشد تا در اینصورت انرژی مثبت از محیط ساطع گردد.

اتاق‌های VIP هتل درویشی

1686122808 904 معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد

اتاق و سوئیت امپریال

هتل درویشی متشکل از چندین اتاق و سوئیت امپریال است. سوئیت‌ها دارای یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن می‌باشند. اتاق‌های امپریال یک اتاق دارند. این واحدهای اقامتی، از دکوری سلطنتی برخوردار هستند و در طبقات 15 و 16 هتل واقع شده‌اند. نورپردازی خاص و محیط دنج این واحدهای اقامتی برای ساکنین خود آرامش را به ارمغان می‌آورند. ظرفیت این واحدها سه نفر می‌باشد و در آن‌ها امکاناتی شامل جکوزی و تلویزیون هوشمند جهت آسایش میهمانان فراهم شده است.

اتاق کوئین یا اتاق ماه عسل هتل درویشی

اتاق کوئین هتل درویشی مثل اتاق‌های امپریال، از دکوری شکیل و سلطنتی برخوردار است. این اتاق، ظرفیت دو نفر را دارد و از جمله امکاناتی که دارد شامل سرویس فرنگی، جکوزی و تلویزیون هوشمند است. چنانچه برای ماه عسل به مشهد سفر می‌کنید و برای اقامت هتل درویشی را انتخاب کرده‌اید، اتاق عروس و داماد همان اتاق کوئین است. در این اتاق گل آرایی مخصوص عروس و داماد، سرویس حمام به همراه جکوزی و حمام کابین دار و سایر امکانات ویژه بطور کامل وجود دارد.

اتاق‌های رویال هتل درویشی

1686122808 158 معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد

پنت هاوس اسپا

پنت هاوس اسپا هتل درویشی را می‌توان از جمله مجلل‌ترین واحدهای اقامتی این هتل در مشهد معرفی کرد. این پنت هاوس برای آن دسته از مسافرینی که به خدمات اسپا علاقمندند مناسب می‌باشد. در این واحد اقامتی شما از امکانات ویژه اسپا بهره‌مند می‌شوید. از اصلی‌ترین مزایای رزرو این اتاق، چشم‌انداز خیره‌کننده آن به حرم مقدس رضوی است.

اتاق آینده

می‌خواهید در مکانی لوکس با خدماتی لاکچری اقامت کنید؟ به شما اتاق آینده از بهترین اتاق های هتل درویشی مشهد را پیشنهاد می‌دهیم. طراحان این اتاق برپایه تصورات انسان‌های امروزی از آینده، دکوراسیون، معماری، امکانات و خدمات را طراحی نمودند. با رزرو این اتاق تجربه‌ای خاص از آینده خواهید داشت.
1686122808 292 معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد

سوئیت دوبلکس پرزیدنتال

سوئیت دوبلکس پرزیدنتال هتل درویشی، طراحی بسیار لوکسی دارد و نورپردازی و دکوراسیون آن، نوید اقامتی دلچسب را به میهمانان خود می‌دهد.

اتاق‌های فصل

برای اقامتی در شهر مشهد باتوجه به تعداد همسفرانتان می‌توانید یکی از اتاق‌های دوتخته، سه تخته یا چهارتخته هتل را برگزینید. در اتاق های هتل درویشی مشهد از تمامی امکانات این هتل لذت خواهید برد و شب‌هایی آرام را تجربه می‌کنید.
جمع‌بندی
برای داشتن تجربه اقامتی خاطره‌انگیز و به یادماندنی در شهر مشهد باتوجه به تعداد همسفرانتان می‌توانید یکی از اتاق‌های دوتخته، سه تخته یا چهارتخته هتل درویشی را انتخاب کنید. اینگونه از تمامی امکانات این هتل بهره‌مند خواهید شد و لحظاتی آرام و دلچسب را تجربه خواهید کرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
‎معرفی هتل بشری مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر