لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس
معرفی رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

معرفی رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

در سال ۱۳۵۴ هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس از هتل‌های 5 ستاره در شهر چالوس به بهره برداری رسید. این هتل در زیر مجموعه گروه هتل‌های پارسیان قرار دارد که متشکل از دو بال شرقی و غربی است. هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۵ با هدف بهبود خدمات و امکانات موردبازسازی قرار گرفت.
هتل هایت خزر بطورکلی ۱۷۴ فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت دارد و از میهمانان عزیز شهر چالوس میزبانی می‌کند. موقعیت مکانی بسیار عالی هتل، فاصله مناسب آن از دریای خزر و جنگل‌های سرسبز و همچنین امکانات رفاهی کامل باعث شده که اکثر مسافران خطه شمال ایران نسبت به رزرو هتل اقدام نمایند.
مهم‌ترین بخش هر سفر، قسمت خورد و خوراک آن است. خوشبختانه این هتل از هتل های چالوس می‌باشد که دارای رستوران‌های متعددی است. رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تمام تلاششان را جهت ارائه باکیفیت‌ترین و البته لذیذترین غذاها می‌کنند. حتما تا انتهای مقاله همراه باشید که در ادامه قصد داریم بطور مفصل با رستوران‌های هتل آشنایتان کنیم.

رستوران صدف هتل پارسیان خزر چالوس

چنانچه میهمان مردم شمال شدید و تمایل داشتید وعده غذایی لذیذی رو به چشم‌انداز دریا میل کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران صدف هتل پارسیان آزادی خزر یا هایت چالوس است. شما با انتخاب این رستوران از رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس، می‌توانید انواع متنوعی شامل غذاهای محلی، ایرانی و همچنین نوشیدنی‌های گوناگون را سفارش دهید.
غذاهای این رستوران از رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس با طعمی خاص و عالی به مشتریان ارائه می‌شود. برنج دودی، فسنجان، کباب و ماهیچه رستوران نظیر ندارد. از جمله غذاهایی که باید آن‌ها را در صدر سفارش‌هایتان قرار دهید، میرزا قاسمی و جوجه ترش است.
میز بار رستوران صدف هتل پارسیان خزر چالوساز ویژگی‌های مثبت دیگر رستوران صدف، باید به پرسنل مجرب و حرفه‌ای‌اش اشاره کرد که در فضایی با معماری شکیل، به میهمانان صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهند. پرسنل این رستوران از رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس همیشه در تلاشند تا باکیفیت‌ترین غذاها را در اختیار میهمانان قرار دهند. چراکه شعار مجموعه صدف این است که کیفیت غذا و رضایت مشتری اولیت اول ماست.
چنانچه کیفیت و طعم غذا برایتان پراهمیت می‌باشد، پس توصیه می‌کنیم به این رستوران حتما سری بزنید. رستوران صدف هتل پارسیان خزر یا هایت چالوس را می‌توان یکی از رستوران‌های بسیار عالی چالوس معرفی کرد که با کادری کاملا آموزش‌دیده از مسافران گرامی میزبانی می‌کند. از جمله دلایلی که به محبوبیت این رستوران کمک کرده است، علاوه بر باکیفیت بودن غذاها و پرسنل کارآزموده‌اش، طراحی شیک آنجاست.
میز سلف سرویس صبحانه رستوران صدف هتل پارسیان خزر چالوساین دیزاین چشم‌نواز باعث زیبایی هر چه بیشتر رستوران صدف هتل پارسیان خزر یا هایت چالوس شده است. چیدمانی که محیط داخلی این رستوران دارد، بسیار باسلیقه می‌باشد و گزینه‌ای ایده‌آل برای رستوارن‌گردی‌ افراد محسوب می‌شود. خوب است بدانید رستوران صدف تنها رستوران هتل پارسیان خزر یا هایت چالوس یا هتل پارسیان خزر نمی‌باشد.
سرو ماهی در رستوران صدف هتل پارسیان خزر چالوسرستوران ناز خاتون از دیگر رستوران‌های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس است. در رستوران ناز خاتون، غذاهای رنگارنگ محلی ارائه می‌شود. از خلاقیت رستوران نازخاتون سرو انواع غذا در ظرف‌هایی شیک بوده که با خوراکی‌های لذیذ در ظروف گوناگون به میهمانان ارائه می‌شود. در ادامه بیشتر به این رستوران خواهیم پرداخت. اگر ساکن چالوس هستید یا برای سفر این شهر را انتخاب کرده‌اید، جهت میل نمودن غذاهای متنوع توصیه ما، رفتن به سراغ رستوران صدف هتل پارسیان خزر یا هایت چالوس است.

رستوران پارسه هتل پارسیان خزر چالوس

سرو غذای شمالی در رستوران پارسه هتل پارسیان خزر چالوساز دیگر رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس رستوران پارسه می‌باشد که ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی است. غذاهای رستوران، دیزاین و کیفیت بالایی دارند. این رستوران، شکیل و مجلل بوده و با برخورداری از پرسنلی کارآزموده و سرآشپزهایی ماهر، به خوبی توانسته رضایت میهمانان مقیم در هتل را بدست آورد.
رستوران پارسه از رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس، با تنوع بالای غذایی که دارد، گزینه‌ای ایده‌آل جهت صرف نهار و شام و همچنین قرارهای مهم است. این رستوران خاص و زیبا در طبقه همکف واقع شده است و بیش از 245 نفر ظرفیت دارد. البته توجه داشته باشید که منوی غذایی رستوران این هتل انتخابی بوده و صبحانه بوفه سلف سرویس ارائه می‌شود.

رستوران نازخاتون هتل آزادی خزر چالوس

سرو جوجه ترش در رستوران نازخاتون هتل پارسیان چالوس هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس را درست در مقابل تله کابین نمک آبرود پیدا خواهید کرد. هتل از یک جهت به دریای بی‌کران و نیلگون مازندران ختم می‌شود و از سمت دیگر به مناظر بکر و سرسبز جنگل‌های هیرکانی دسترسی مطلوبی دارد.
هتل پارسیان آزادی خزر نیز از دیگر رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس است که باب طبع سنتی پسند‌ها قرار دارد. همانطور که مشخص است؛ این رستوران، سنتی می‌باشد. شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی نظیر میرزا قاسمی، کشک بادمجان، آبگوشت، کوبیده و… را در منوی این رستوران انتخاب کنید.
رستوران سنتی ناز خاتون با دارار بودن چیدمانی سنتی، توانسته فضایی نوستالژیک را فراهم کند که حس خاصی را به میهمانان انتقال می‌دهد. علاوه بر این رستوران‌های فوق‌العاده، این هتل چالوس یک کافی شاپ چشم انداز را داراست تا میهمانان اینگونه از عصرانه‌ای بی‌نظیر با چشم اندازی منحصربه‌فرد، نهایت لذت را ببرند.

دیگر امکانات هتل پارسیان خزر چالوس

کافی شاپ چشم انداز را باید مکانی مناسب جهت دورهمی‌های دوستانه و سورپرایزها در نظر گرفت که خاطره‌هایی شیرین را برای شما رقم می‌زند. در این کافی شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها شامل قهوه‌های فرانسه و ترک، نوشیدنی‌های سرد نظیر موهیتو و آبمیوه‌های طبیعی و … میل نمایید.
برخورداری از امکانات رفاهی مختلف همچون فروشگاه، سالن بیلیارد، کافی‌نت، جکوزی، خودپرداز، مرکز خرید و سیستم تهویه مطبوع در مکانی که در دل طبیعت قرار گرفته‌است، بیش از سایر هتل‌ها لازم است. هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس که از جمله هتل‌های ۵ ستاره و لوکس می‌باشد، تمامی امکانات را داراست.
جمع‌بندی
در این مقاله سعی کردیم به طور کامل به رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس بپردازیم. از رستوران صدف و فضای بی‌نظیرش گفتیم و به رستوران پارسه و ناز خاتون پرداختیم. چنانچه مسیرتان به شهر چالوس افتاد و دنبال مکانی برای اقامت بودید، در انتخاب هتل پارسیان آزاد خزر شک نکنید. با اقامت در این هتل در کنار امکانات کاملی که برخوردار می‌شوید، رستوران‌های فوق‌العاده‌ای هم در انتظارتان است که قطعا لحظات نابی را برایتان رقم می‌زند.

3.8/5 - (26 امتیاز)
رستوران هتل کوروش کیش؛ منوی متنوعی از غذاها در فضایی شیک و آرام
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر