لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی رستوران های هتل لیلیوم متل قو
معرفی رستوران های هتل لیلیوم متل قو

معرفی رستوران های هتل لیلیوم متل قو

هتل لیلیوم متل قو از جمله بهترین هتل‌هایی است که در سفر به شهر شگفت‌انگیز ساحلی و گردشگرپذیر متل قو یا همان سلمان شهر می‌توان اقامت داشت. در سال ۱۳۹۳ هتل لیلیوم متل قو افتتاح شد. هتل با برخورداری از چشم‌اندازهای بی‌نظیر از دریای خزر و جنگل‌های زیبای سرسبز، در دامنه‌های شمالی البرز واقع شده. از آنجایی که این هتل از رستوران‌های بسیار خوبی نیز برخوردار است، قصد داریم در ادامه این مقاله به رستوران های هتل لیلیوم متل قو بپردازیم.
هتل دارای دسترسی مطلوبی به جاذبه‌های دیدنی متل قو یا سلمان شهر است. وجود این مناظر زیبا در مقابل هتل، برای مهمانان قطعا خوشایند و تاثیرگذار می‌باشد. این هتل چهار ستاره از شناخته شده ترین هتل های سلمان شهر، توانسته با داشتن امکانات کامل و مناسب اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان تامین کند. رفتار حرفه‌ای و گرم پرسنل به مهمانان این اطمینان خاطر و دلگرمی را می‌دهد تا با آسودگی‌خاطر در این هتل اقامت کنند.

اسامی رستوران‌ های هتل لیلیوم متل قو

هتل لیلیوم متل قو یکی از بهترین هتل‌های متل قو در استان گیلان است که در موقعیتی عالی و با دسترسی آسان به مراکز تفریحی و گردشگری شهر واقع شده است. این هتل یک مجموعه بزرگ و شامل چندین رستوران با منوی متنوع و خدمات با کیفیت است.
رستوران ‌های هتل لیلیوم متل قو با توجه به نیازهای مختلف مهمانان، منوهای مختلفی را ارائه می‌دهند. این رستوران‌ها شامل رستوران با منوی ایرانی، رستوران با منوی غذاهای دریایی، رستوران با منوی غذاهای خارجی و رستوران با منوی فست فود هستند. همچنین، برای مهمانان ورزشکار هتل، رستوران با منوی غذاهای سالم و با کالری کم نیز در نظر گرفته شده است.

رستوران ایرانی هتل لیلیوم متل قو

سرو صبحانه در رستوران هتل لیلیوم متل قورستوران ایرانی هتل لیلیوم از جمله رستوران ‌های هتل لیلیوم متل قو است که با منوی غذاهای سنتی، ایرانی، محیطی دل‌نشین و آرام را برای مهمانان فراهم می‌کند. در این رستوران، غذاهای سنتی ایرانی مانند خورشت‌های مختلف، کباب‌ها و پلوهای مختلف سرو می‌شوند. همچنین، این رستوران با دکوراسیونی سنتی و شعر و ادبیات فارسی در دیوارها، برای مهمانان یک تجربه‌ی چشمگیر از فرهنگ و تمدن ایرانی فراهم می‌کند.

رستوران با منوی غذاهای دریایی

فضای داخلی رستوران هتل لیلیوم متل قو رستوران با منوی غذاهای دریایی هتل لیلیوم از رستوران ‌های هتل لیلیوم متل قو است که با ارائه‌ی غذاهای دریایی تازه و با کیفیت، برای علاقه‌مندان به غذاهای دریایی یک گزینه‌ی عالی محسوب می‌شود. این رستوران با دکوراسیون شیک و مدرن، فضای مناسبی برای نشستن و لذت بردن از غذاهای دریایی را فراهم می‌کند.

رستوران با منوی غذاهای خارجی

سرو غذای کم کالری در رستوران هتل لیلیوم متل قو
رستوران با منوی غذاهای خارجی هتل لیلیوم از رستوران ‌های هتل لیلیوم متل قو، برای علاقه‌مندان به غذاهای خارجی یک گزینه‌ی عالی است. در این رستوران، غذاهای مختلفی از جمله پیتزا، برگر، نودل و … سرو می‌شوند. همچنین، برای مهمانانی که به دنبال چیزی سبک و سالم هستند، رستوران فست فود هتل لیلیوم متل قو با منوی غذاهای سالم و با کالری کم نیز در نظر گرفته شده است.
سرو نوشیدنی در هتل لیلیوم متل قو در کل، رستوران‌ های هتل لیلیوم متل قو با ارائه منویی متنوع و کامل و همچنین خدمات با کیفیت، یک تجربه‌ی عالی از غذاهای مختلف را برای مهمانان در نظر گرفته‌است. همچنین، چیدمان بسیار شیک و مناسب در هر کدام از رستوران‌ها، یک تجربه‌ی خاص و به یادماندنی برای مهمانان می‌باشد. قطعا لذت خوردن در این رستوران‌ها فراموش‌نشدنی خواهد بود.

دیگر امکانات و خدمات هتل لیلیوم

پارکینگ روباز هتل لیلیوم متل قواکثر مهمانانی که میهمان متل قو می‌شوند، به جای پرواز و یا دیگر وسیله‌های نقلیه، ترجیح می‌دهند با خودروی شخصی‌شان به این شهر سفر کنند. چراکه که معمولا با خودروی شخصی و در کنار جمع دوستانه می‌شود از زیبایی بی‌نظیر شمال و جاده‌های آن لذت برد. اینگونه این امکان را هم دارید تا به هر مسیری که دوست داشتید، حرکت کنید.
از این رو، مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند از پارکینگ رایگان آن که ظرفیت ۲۰ خودرو را دارد، استفاده کنند. وجود پارکینگ در مجموعه از جهت امنیت ماشین به مسافران این اطمینان خاطر را می‌دهد تا هیچ نگرانی نداشته باشند. در سراسر هتل میهمانان دسترسی به اینترنت وای فای رایگان دارند که حجم ترافیک آن محدود است.
لابی هتل لیلیوم متل قو در طبقه همکف، لابی هتل قرار دارد که ظرفیت ۱۰ نفر را دارا بوده و امکانات متعددی همچون تلویزیون، تلفن، مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، زنگ هشدار، ایستگاه روزنامه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفا حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی جهت راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان را دارد.
در لابی پذیرش ۲۴ ساعته هتل شبانه روز با افتخار در حال خدمت رسانی به مهمانان و راهنمایی آنان است. مهمانان این امکان را دارند تا از پذیرش هتل انواع خدمات شامل خدمات تور، فتوکپی، فکس، خدمات نگه داری از کودک، تبدیل ارز، خدمات پزشکی، خدمات تهیه بلیط، خدمات برای افراد کم‌توان یا ناتوان، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و … را دریافت کنند. پرسنل پذیرش به صورت حرفه‌ای با صبوری به سوالات و نیازهای مهمانان رسیدگی خواهند کرد.
پذیرایی عصرانه در هتل لیلیوم متل قو یک سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه همکف هتل وجود دارد که از تجهیزاتی همچون ویدئو نورپردازی، پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و سرو میان وعده برخورداراست. این سالن از نشست‌ها و همایش‌های زیادی میزبانی کرده است. همچنین سالن اجتماعات هتل با تجهیزات کامل و با گنجایش ۱۲۰ نفر در محوطه هتل قرار دارد.
جمع‌بندی
متل قو مقصد اکثر گردشگرانی است كه قصد سفر به شهری خوش آب و هوا را دارند. از آنجایی که در تمام فصول مخصوصا در تابستان تمام شهرهای شمالی ايران باتوجه به سفرهای بسيار زياد ایرانیان، میزبان مسافران است؛ مكان های اقامتی بسيار زيادي وجود دارد. به همین خاطر برای مسافران امنيت محل اسكان بسيار مهم می‌باشد. هتل لیلیوم متل قو، بدون شک يك انتخاب مناسب براي افرادی است كه در سفر به دنبال يك اقامت راحت و به يادماندنی هستند.
رستوران های هتل لیلیوم متل قو زبانزد عام و خاص هستند. رستوران های هتل لیلیوم متل قو توانستند در طی فعالیت هتل، بهترین سرویس‌دهی را داشته باشند. ما در این مقاله به رستوران ایرانی، رستوران با منوی غذاهای خارجی و رستوران با منوی غذاهای دریایی پرداختیم. تلاش ما شناخت هرچه بهتر شما نسبت به رستوران های هتل لیلیوم متل قو بود. امیدواریم با انتخاب این هتل لحظات خوش و دلنشینی را بگذرانید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل ها برای دفع حشره موذی ساس هزینه ی زیادی می کنند
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر