لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی اتاق های هتل شایان کیش برای اقامتی به یاماندنی
معرفی اتاق های هتل شایان کیش  برای اقامتی به یاماندنی

معرفی اتاق های هتل شایان کیش برای اقامتی به یاماندنی

هتل شایان کیش در جزیره‌ی کیش واقع شده و دارای امکانات بسیار مناسبی برای گردشگران می‌باشد. این هتل دارای اتاق‌های تمیز و راحت با انواع سرویس‌های بهداشتی مدرن است. همچنین این هتل تنوع غذایی بسیار خوبی دارد و غذاهای محلی و بین‌المللی خوبی را سرو می‌کند. امکانات دیگر هتل شایان کیش شامل استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی می‌باشد.
در ادامه قصد داریم به بررسی هر چه بیشتر اتاق های هتل شایان کیش از باسابقه‌ترین هتل های کیش بپردازیم. امیدواریم در سفرتان به جزیره با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنید.

هتل شایان کیش چند اتاق دارد؟

هتل شایان کیش با دارا بودن ۱۰۰ اتاق در دسته‌های مختلف از جمله اتاق‌های استاندارد، دو تخته، سوئیت و ویژه، برای میهمانان خود راحتی و آرامش را فراهم می‌کند. تمامی اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی مدرن همچون تلویزیون، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی هستند. همچنین در هتل شایان کیش با توجه به نیاز میهمانان، اتاق‌های غیر سیگاری نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق دو تخته دبل لوکس

اتاق دو تخته دبل لوکس هتل شایان کیشیکی از اتاق های هتل شایان کیش، اتاق دو تخته دبل لوکس است. این اتاق دو تخته لوکس بصورت دبل (یک تخت دو نفره) با منظره و دید رو به باغ قرار دارد و در طبقات دوم هتل مستقر می‌باشد. متراژ این اتاق حدودا ۳۰ متر مربع است و تجهیزات لوکس داخلی آن عبارتند از مبلمان، تلویزیون و یخچال؛ همچنین، این اتاق دارای اینترنت بیسیم می‌باشد.

اتاق چهار تخته دوبلکس

یکی دیگر از اتاق های هتل شایان کیش، اتاق چهارتخته دوبلکس است. اتاق‌های چهار تخته هتل نمای رو به دریا و رو به باغ دارند و در طبقه چهارم هتل به صورت دوبلکس واقع شده‌اند. طبقه همکف آن تقریبا دارای مساحت 30 متر مربع و نیم طبقه آن حدود 15 متر مربع می‌باشد.
دو تخت یکنفره در طبقه همکف آن و در نیم طبقه یک تخت دو نفره قرار دارد. از تجهیزاتی که داخل این اتاق‌ها وجود دارد باید به مبلمان، تلویزیون و یخچال اشاره کرد. در این اتاق های هتل شایان کیش می‌توانید از اینترنت بیسیم نیز استفاده کنید.

اتاق سه تخته

اتاق سه تخته هتل شایان کیشاز محبوب‌ترین اتاق های هتل شایان کیش اتاق سه تخته است. اتاق های سه نفره این هتل در طبقه اول قرار دارند و شامل یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره می باشند. همچنین دارای دو منظره دریا و باغ هستند. اتاق ها متراژ حدود ۳۶ متر مربع دارند و مجهز به مبلمان، تلویزیون و یخچال می‌باشند. همچنین، اینترنت بی‌سیم در این اتاق ها قابل دسترسی است.

کابانا (سوئیت ساحلی)

اتاق دبل رو به دریا هتل شایان کیشاز معروف‌ترین اتاق های هتل شایان کیش، کابانا یا همان سوئیت ساحلی است. ویلا ساحلی‌های هتل که دو خواب می‌باشند در محوطه بیرونی هتل و در نزدیکی ساحل واقع شده‌اند. فاصله‌ای که این سوییت‌ها تا لابی هتل دارند، تقریبا 50 متر و تا کنار ساحل و اسکله بزرگ تفریحی حدود 100 متر می‌باشد .
متراژ تقریبی آن‌ها 35 متر مربع بوده و از تجهیزات داخل این اتاق‌ها باید به مبلمان، تلویزیون و یخچال اشاره کرد .
ظرفیت ویلا ساحلی‌های دو خوابه 6 نفره است که امکان ارایه 3 عدد سرویس اضافه را نیز داراست. طرز چیدمانی که دارند به این صورت است که در یک اتاق خواب یک تخت دو نفره و در اتاق خواب دیگر دو عدد تخت یک نفره و در هال این سوییت نیز دو عدد تخت یک نفره قرار دارد.

رویال سوئیت

سوئیت رویال هتل شایان کیشاز متفاوت‌ترین اتاق های هتل شایان کیش رویال سوئیت است. رویال سوییت‌های هتل شامل رویال سوییت یک خوابه، رویال سوییت دو خوابه و رویال دوبلکس می‌باشند که همگی آن‌ها دارای نمای رو به باغ هستند و در طبقات مختلف واقع گشته‌اند.
این اتاق‌ها از فضای زیادی برخوردار هستند و متراژ آن‌ها تقریبا از 60 متر مربع شروع و به 180 متر مربع هم میرسد. از تجهیزات داخل این سوییت‌ها لازم است به مبلمان، تلویزیون، یخچال و ماساژور پا اشاره کرد.
ظرفیت سوییت‌های دو خوابه 6 نفره است که قابلیت ارایه 3 عدد سرویس اضافه را هم دارد. طرز چیدمان آن هم به این صورت است که در یک اتاق خواب یک تخت دو نفره و در اتاق خواب دیگر دو عدد تخت یک نفره و در هال این سوییت نیز دو عدد تخت یک نفره وجود دارد .
سوئیت چهارتخته هتل شایان کیشظرفیت سوییت‌های یک خوابه 4 نفر است که قابلیت ارایه 2 عدد سرویس اضافه را نیز دارا می‌باشد. چیدمان این اتاق به صورتی است که دو تخت یک نفره در هال و یک تخت دو نفره در اتاق خواب آن قرار دارد.
ظرفیت سوییت دوبلکس دو خوابه 6 نفره بوده که قابلیت ارایه 2 عدد سرویس اضافه را هم داراست. در ساختاری که این سوییت دارد، اتاق‌ها در طبقه بالا و هال در طبقه همکف واقع گشته که یکی از اتاق‌ها از یک عدد تخت دو نفره و اتاق دیگر از دو عدد تخت یک نفره برخوردار می‌باشد.

اتاق دو تخته

اتاق دو تخته دبل هتل شایان کیشاتاق های دو تخته این هتل بصورت دبل ( یک تخت دو نفره ) و تویین ( دو تخت یکنفره) و با منظره و دید رو به دریا و رو به باغ هستند و در طبقات دوم و سوم هتل قرار دارند.
جمع‌بندی
اقامت در هتل‌های کیش با توجه به نوع هتل و امکانات آن‌ها متفاوت است. برخی از هتل‌های لوکس کیش، امکانات بسیار عالی از جمله استخر، باشگاه ورزشی، رستوران‌های متنوع، سالن همایش و اقامتگاه‌های اقتصادی و متوسط، امکاناتی از جمله اینترنت و تلویزیون را فراهم می‌کنند.
هتل‌های کیش تقریبا در نقاط مختلف جزیره قرار دارند و با توجه به نوع هتل، می‌توانید از نزدیکی به ساحل لذت ببرید. از آنجا که کیش جزیره‌ای گرمسیری است، در تعطیلات زمستانی، بیشتر افراد به دنبال استراحت و بهره‌وری از طبیعت هستند و هتل‌های این جزیره را به عنوان یک اقامتگاه مطلوب و مناسب انتخاب می‌کنند. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را هر چه بیشتر با از اتاق های هتل شایان کیش آشنا کنیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل مارینا پارک با هتل آرامیس پلاس کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر