لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسر بدانید!
هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسر بدانید!

هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسر بدانید!

هتل میزبان یکی از بهترین هتل‌های شهر بابلسر می‌باشد که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی می‌باشد. اتاق‌ های هتل پنج ستاره میزبان بابلسر به صورت بسیار شیک و با امکانات مدرن مجهز شده‌اند. با توجه به کیفیت خدمات و رفاهی که این هتل ارائه می‌کند، قیمت آن نیز مناسب و منطقی است.
ما در این مقاله قصد داریم به اتاق‌های این هتل از هتل های بابلسر بپردازیم و شما را هرچه بیشتر با آن‌ها آشنا کنیم. با ما تا انتها این مقاله برای دقایقی کوتاه همراه باشید.

اتاق یک تخته طبقات 3 تا 5

یکی از اتاق های هتل میزبان بابلسر اتاق یک تخته است که در طبقات 3 تا 5 قرار می‌گیرد. سایز این اتاق 26 متر مربع بوده و به شبکه فیلم داخلی، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات و کارت هوشمند مجهز است.

اتاق یک تخته طبقات 6 تا 10

این اتاق در طبقات 6 تا 10 قرار دارد و مثل اتاق یک تخته طبقات 3 تا 5 تمام امکانات رفاهی موردنیاز میهمانان را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است. تفاوت این اتاق‌ها با قسمت قبلی در چشم انداز آنها است.

اتاق دو تخته دبل طبقات 3 تا 5

اتاق دو تخته دبل از محبوب‌ترین اتاق های هتل میزبان بابلسر می‌باشد که در طبقات 3 تا 5 واقع شده است. سایز این اتاق 25 متر مربع می‌باشد و قابلیت نفر اضافه را دارد.

اتاق دو تخته توئین طبقات 3 تا 5

1686123128 752 هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسردر طبقات 3 تا 5 اتاق دو تخته توئین از بهترین اتاق های هتل میزبان بابلسر نیز قرار دارد. این اتاق به شبکه فیلم داخلی، تلفن و تلویزیون مجهز است.

اتاق دبل ویژه معلولین

خبر خوش برای معلولین عزیز آن است که در هتل اتاقی ویژه برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. امکاناتی که این اتاق دارد کامل بوده و شامل شبکه فیلم داخلی، تلفن، تلویزیون، اتاق عایق صدا(Sound Proofing) و پنجره دوجداره می‌شود.

سوئیت یک خوابه جونیور برای دو نفر

1686123128 722 هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسراین اتاق‌ها تمام امکانات لازم از مدیا و دیجیتال بگیرید تا امکانات عمومی و بهداشتی را دارند. از همین رو میهمانان با اقامت در این سوئیت احساسی جز آرامش و رفاه نخواهند داشت. امکانات عمومی که اتاق‌ها دارند شامل مبلمان، آباژور، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش) و جا لباسی می‌شود.

سوئیت یک خوابه کوئین برای دو نفر

سایز این اتاق 80 متر مربع بوده و قابلیت نفر اضافه را داراست. امکانات عمومی این اتاق‌ها عبارت است از مبلمان، آباژور، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش)، میز و صندلی و جا لباسی.

اتاق دو تخته دبل طبقات 11 تا 13

1686123128 789 هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسرپراکندگی این دست از اتاق های هتل میزبان بابلسر در طبقات یازدهم تا سیزدهم می‌باشد. اگر فکر می‌کنید با اقامت در این سوئیت حوصله‌تان سر می‌رود، سخت در اشتباهید. چراکه اتاق دو تخته دبل با دارا بودن تلویزیون به همراه شبکه فیلم داخلی به خوبی می‌تواند میهمانانش را سرگرم کند.

اتاق دو تخته توئین طبقات 11 تا 13

پراکندگی این واحدها در طبقات یازدهم تا سیزدهم می‌باشد. پس از یک سفر طولانی و رسیدن به محل اقامتتان هیچ چیز به اندازه یک دوش خوب نمی‌چسبد. اتاق دو تخته توئین امکانات کامل بهداشتی از جمله حمام، حوله و دمپایی را به میهمانانش ارائه می‌دهد.

اتاق دو تخته پانوراما طبقات 11 تا 13

1686123129 280 هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسراتاق دو تخته پانوراما در طبقات 11 و 13 قرار دارد و از تمامی امکانات رفاهی نظیر سیستم گرمایشی مرکزی، سیستم سرمایشی مرکزی، سرویس فرنگی، یخچال، شبکه فیلم داخلی و جا لباسی برخوردار است. سایز این اتاق از اتاق های هتل میزبان بابلسر 50 متر مربع است. دارا بودن سیستم اطفاء حریق به خوبی توانسته خیال میهمانان را از بابت امنیت واحدها راحت کند.

اتاق پانوراما دو تخته طبقات 6 تا 10

این اتاق در طبقات 6 تا 10 قرار دارد. سایز اتاق 50 متر مربع است و دارای میز کار می‌باشد. از این رو اگر برای کار و تجارت به بابلسر سفر کرده‌اید این اتاق انتخاب بسیار خوبی می‌باشد .

اتاق دو تخته دبل لوکس

1686123129 603 هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسراین اتاق در طبقات 6 تا 7 قرار گرفته است . اتاق عایق صدا بوده و دارای پنجره‌های دو جداره است. از همین رو سکوت و آرامش در اتاق‌ها به بهترین شکل ممکن برای میهمانان عزیز هتل فراهم است. پراکندگی این دست از اتاق های هتل میزبان بابلسر با مساحت 41 متر مربع در تمام طبقات بجز طبقه دوازدهم می‌باشد. این واحدهای اقامتی در فصل سرد به سیستم گرمایش مرکزی و در فصل گرم به سیستم سرمایش مرکزی مجهز می‌باشند.

اتاق دو تخته توئین طبقات 6 تا 11

1686123129 344 هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسراین اتاق‌ها در طبقات 6 تا 10 واقع شده‌اند. دارا بودن صندوق امانات در این اتاق‌ها این امکان را به مسافران می‌دهد تا لوازم ارزشمندشان را در آن نگهداری کنند.

اتاق کانکت برای چهار نفر

1686123129 352 هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسر
یک اتاق دو تخته دبل و یک اتاق دو تخته توئین به وسیله درب بهم متصل شده اند. یخچال، چای کیسه ای، آب معدنی رایگان، دستگاه چای ساز ، مینی بار با هزینه در این اتاق‌ها وجود دارد. این اتاق تمامی امکانات از جمله امکانات بهداشتی و ایمنی را داراست و توانسته به خوبی نیازهای میهمانان را از جهات مختلف رفع نماید.

اتاق فمیلی برای چهار نفر

1686123129 61 هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسردو اتاق که به وسیله درب بهم متصل شده اند به همراه تمام امکانات رفاهی به میهمانان ارائه می‌شود. این اتاق دارای یک تخت دو نفره در یک باب از اتاق‌ها و دو تخت یک نفره در اتاق دیگر است.

سوئیت دو خوابه پرزیدنت برای چهار نفر

سایز اتاق 168 متر مربع می‌باشد. در این اتاق به سیستم گرمایشی مرکزی و سیستم سرمایشی مرکزی دسترسی دارید و می‌توانید برای درست کردن چای از دستگاه چای ساز استفاده کنید.

سوئیت دو خوابه لوکس برای چهار نفر

1686123129 9 هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسراین سوئیت به سیستم تهویه مطبوع، اتاق عایق صدا(Sound Proofing)، پنجره دوجداره، سیستم اطفاء حریق، پاور سوئیچ و… مجهز است. از این رو با انتخاب این اتاق اقامتی توام با آرامش و لذت را تجربه خواهید کرد. مبلمان، آباژور، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش)، جا لباسی، یخچال، چای کیسه ای، آب معدنی رایگان، دستگاه چای ساز، مینی بار با هزینه، از جمله امکانات این سوئیت است.

سوئیت دو خوابه رویال برای چهار نفر

این سويیت در طبقه 3 واقع شده است و تمام امکانات رفاهی را در بالاترین سطح به میهمانان خود ارائه می‌دهد. اگر با خانواده سفر می‌کنید، این اتاق می‌تواند گزینه‌ای بسیار ایده‌ال برای شما باشد.
جمع بندی:
بابلسر به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیاد، جزو مقاصد محبوب گردشگران در استان مازندران محسوب می‌شود. هر ساله گردشگران بسیاری این شهر را برای مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. ما در این مقاله به معرفی اتاق های هتل میزبان بابلسر پرداختیم. امیدواریم اگر به بابلسر سفر می‌کنید با اقامت در این هتل لحظات خوشی را بگذرانید.
5/5 - (1 امتیاز)
بهترین هتل های قم - دومین شهر زیارتی ایران به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر