لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> افتتاح اولین اورژانس فرودگاهی جهان در فرودگاه بین‌المللی دالاس
افتتاح اولین اورژانس فرودگاهی جهان در فرودگاه بین‌المللی دالاس

افتتاح اولین اورژانس فرودگاهی جهان در فرودگاه بین‌المللی دالاس

طبق گزارش أندريا رومانو و گفته مقامات فرودگاه ، بخش جدیدی به فرودگاه بین المللی دالاس فورت ورث الحاق شده است و این اقدام نه تنها اولین بار است که اجرا می شود بلکه احتمال می رود در مسافرانی که با حملات قلبی و آسیب اورژانسی روبرو هستند تفاوت زیادی با درمان به موقع ایجاد کند.

ایستگاه تلویزیونی WFAA اطلاع داد که فرودگاه دالاس-فورت وُرث (DFW ) با همکاری مرکز اورژانس یک اتاق عمل اضطراری با تجهیزات کامل و قابل دسترس را در زمین فرودگاه افتتاح کرده است.دسترسی به سالن اورژانس از ایستگاه و ترمینال های فرودگاه تقریبا یک دقیقه زمان نیاز دارد.

این در حالی است که رزرو هتل واقع در محل فرودگاه (یا هتل های فرودگاهی) برای مدتی است که به امری عادی تبدیل شده اند و حالا نوبت به امکانات پزشکی و اتاق های اورژانس رسیده است. ارائه خدمات اورژانسی برای مسافران وکارکنان درفرودگاه مهراباد تهران بصورت شبانه روزی انجام می پذیرد. این مراکز که در ترمینال 1و4 مستقر هستند همه روزه در حالت اماده باش برای ارائه خدمات اورژانسی می باشند.

اورژانس در فرودگاه

اورژانس فرودگاه
داشتن چنین امکاناتی در فرودگاهی با فاصله ۲۵ مایل مربع یا ( ۶۵٫۴۲ کیلومتر مربع ) حتما تا حد زیادی می تواند زمان انتظار و حمل و نقل را کاهش دهد ، به ویژه برای مسافرانی که آسیب جدی داشته و درد زیادی تحمل می کنند و به کمک های پزشکی نیاز دارند. از روز جمعه زمان افتتاح این مرکز تا به امروز پرستاران و پزشکان اورژانس ، بسیاری از کارکنان و مسافران گرمازده فرودگاه را توسط اورژانس های پزشکی در هنگام پرواز درمان کرده اند.

طبق گفته دکتر کری مور ، مدیر عامل مرکز اورژانس کد 3 در شبکه تلویزیونی WFAA : ” یکی از مسافران خانم درد شدیدی در قفسه سینه داشت که احتمال وجود لخته را بررسی کردیم”.
اورژانس در فرودگاه

اورژانس فرودگاهروزنامه اخبار صبح دالاس ( دالاس مورنینگ نیوز ) همچنین گزارش داده است که طبق بررسی های مجله پزشکی نیوانگلند در 2015 ، موارد اضطراری پزشکی یک مورد در هر 604 پرواز رخ می دهند.
اورژانس فرودگاه گفتنی است که علاوه بر کنترل موارد اضطراری و پزشکی روزانه ، کارکنان بخش اورژانس برای رویارویی با حوادث فاجعه باری مانند سقوط هواپیما یا شیوع بیماری هایی همچون بیماری ویروسی ابولا آمادگی داشته و آموزش می بینند.

5 تا از اصلی ترین تمایلات فرودگاه ها در سال 2018
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر