لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> هتل ترسناک
هتل ترسناک

هتل ترسناک

این جاذبه ی شهر لندن معروف به “هتل قاتل” در اواخر سال 1800 میلادی توسط اچ. اچ. هولمز، یک قاتل زنجیره ای واقعی آمریکایی ساخته شده است.
اگر در ایستگاه برماندسی لندن از مترو پیاده شوید و به مدت هفت دقیقه به سمت جنوب بروید، می توانید به گذشته ها سفر کنید، به هزاران کیلومتر دورتر، به هتلی در آمریکا که محل وقوع قتل های زیادی بوده است.

هتل هالو که در کارخانه بیسکوئیت سازی برماندسی ساخته شده بیشتر شبیه اتاق فرار است و بازدیدکنندگان پس از رزرو هتل در آن اقامت شبانه ندارند. قضیه از این قرار است که بعد از بسته شدن غیرمترقبه ی هتل، پس از چندین سال از بازدیدکنندگان دعوت شد تا به جشن بزرگ بازگشایی هتل بیایند. این بازدیدکنندگان در قسمت بار و پذیرش هتل مورد استقبال قرار گرفتند اما خیلی سریع به اتاق های شخصی خودشان هدایت شدند و آنجا بود که داستان واقعی شروع شد.
بازدیدکنندگان در تجربه ای ترسناک روانشناختی که نهایتا یک ساعت و نیم طول خواهد کشید، شرکت می کنند و خودشان انتخاب می کنند که شب را چگونه بگذرانند. هفت سناریوی مختلف برای این نمایش های سه ساعته و نیمه وجود دارد که بسته به تعامل بازدیدکنندگان با اشیا و شخصیت های مختلف، متفاوت خواهد بود. هرسناریو پر از ترس های ناگهانی و پیچیده است و حتی اگر بازدیدکنندگان کشته شوند هم این داستان ها ادامه خواهند داشت.
هتل ترسناک
هتل هالو توسط گروه تئاتر تعاملی “دیفرنس اینجین” طراحی شده است. این گروه قبل از این هم پروژه “هسیت” را برگزار کرده بود، تجربه ی تعاملی مشابهی که قرار بود سه هفته باشد ولی بخاطر محبوبیت اعتیادآورش 9 ماه بطول انجامید. بلیط های غیر قابل استرداد این نمایش از حدود 65 دلار شروع می شوند و مهمانان می توانند برای 2 تا 6 نفر جا رزرو کنند. این برنامه برای افراد بالای 18 سال است و از 17 آوریل تا 17 ژوئن اجرا می شود.
هتل ترسناک

این هتل بر اساس هتلی که اچ.اچ. هولمز، یکی از اولین قاتلان زنجیره ای ثبت شده در آمریکا، در آن قتل انجام میداده، ساخته شده است. هولمز به حداقل 28 قتل اعتراف کرد ولی تا زمان اعدامش در سال 1896، میتوانسته تا 200 نفر هم کشته باشد.
هولمز کمی قبل از نمایشگاه جهانی 1893 شیکاگو، به این شهر نقل مکان کرد و هتل سه طبقه ای در انگلوود احداث کرد. همسایگان به این ساختمان “قلعه” می گفتند. هولمز بعد از اتمام ساخت این هتل برای جذب کارگران زن جوان و مشتری به روزنامه ها آگهی داد.
هتل ترسناک
بازدیدکنندگان میتوانند با نحوه تعامل خود با اشیا و شخصیت های این هتل، داستان نمایش را تغییر دهند.
در طبقات بالایی هتل دفتر کار هولمز و بیش از 100 اتاق قرار داشت. بعضی از اتاق ها عایق صدا و مجهز به لوله گاز بوده اند. دریچه ها و روزنه های اتاق و پلکان هایی که به جایی نمیرسیده اند این هتل را تبدیل به یک خانه وحشت واقعی کرده بود. سطوح شیبدار پنهانی که به زیرزمین میرسیدند، احتمالا برای انتقال اجساد به آزمایشگاه هولمز بوده اند. این قاتل زنجیره ای احتمالا در این آزمایشگاه جنازه را کالبد شکافی می کرده است، آنها را در خمره های اسید می انداخته یا بطریق دیگری به اجساد میپرداخته است.

هولمز بعد از رکود اقتصادی که باعث مختل شدن نمایشگاه جهانی سال بعد از آن شد، این قلعه را رها کرد و قبل از دستگیری اش توسط پلیس به کلاهبرداری های بیمه ای و قتل های بدون نقشه قبلی می پرداخت. کمی بعد از تحقیقات پلیس، این قلعه خریداری شد و بعنوان جاذبه ای توریستی تحت عنوان “قلعه وحشت هولمز” شروع به فعالیت کرد.
در حقیقت، طبقه اول باقیمانده از این قلعه تخریب شده و امروزه، اداره پست ایالات متحده در این قطعه ی زمین، به نشانی کوچه 63 خیابان والاس استریت، قرار گرفته است.
از نمونه های مشابه این هتل در سال های اخیر در ایران نیز برپا شده است. به عنوان مثال مجموعه escape me یا “اتاق فرار” که با افتتاح چند شعبه در شهرهای مختلف فعالیت خود را شروع کرده است و مجهزترین نمونه آن در مجتمع کوروش تهران می باشد.در صورت تمایل برای رزرو هتل در نزدیکی مجتمع کوروش می توان هتل آپارتمان تاج محل تهران و هتل آپارتمان تاوریژ تهران را معرفی کرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل های لوکس تبریز
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر