لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> مقاصد گردشگری جهان با سریع ترین روند توسعه
مقاصد گردشگری جهان با سریع ترین روند توسعه

مقاصد گردشگری جهان با سریع ترین روند توسعه

هر ساله، سازمان گردشگری جهانی سازمان ملل متحد، لگو و سمت و سوی سفرها را پیگیری می کند تا جدیدترین مقاصد گردشگری رو به رشد را پیش بینی نماید.
این سازمان، بازدیدکنندگان بین المللی را بررسی کرده و اطلاعات فعلی درباره اینکه علاقه مندی به کدام کشورها بیشترین رشد و جهش را در زمینه گردشگری و رزرو هتل داشته است، پیگیری میکند. در طی یکسال گذشته، بعضی از کشورهایی که انتظار نمی رفت، در صدر این مقاصد قرار گرفتند.
با وجود درگیری های طولانی مدت در خاورمیانه، هر روز مسافران بیشتری به کشورهایی نظیر فلسطین، مصر و تونس سفر می کنند. کشورهای آمریکای جنوبی نظیر اروگوئه و شیلی نیز در یکسال گذشته رشد چشمگیری داشته اند.

اگر میخواهید که قبل از دیگران به جالب ترین مقاصد گردشگری سفر کنید توجه شما را به این لیست راهنمای سفر جلب میکنیم.

1-اراضی فلسطینی
در طی سال گذشته، آمار بازدید گردشگران بین المللی از فلسطین تقریبا 58 درصد افزایش داشته است. بیشترین آمار گردشگران کرانه غربی در ایام کریسمس بوده ولی بیت الحم میزبان مسافران در شب سال نو بوده است.
tourist spot
2- مصر
در سال گذشته با کاهش درگیریها در مصر، آمار گردشگری در این کشور 51 درصد افزایش داشته است. گردشگران می توانند از بناهای تاریخی مانند اهرام جیزه دیدن کنند یا از آثار مدرن تری نظیر اتاق جیغ در این کتابفروشی بازدید کنند.
tourist spot
3- جزایر ماریانا شمالی
این متعلقه ایالات متحده در طی سال گذشته، 37 درصد رشد داشته است. این مجمع الجزایر استوایی که در شمال شرقی گوام قرار گرفته است به کازینوها و خط ساحلی پوشیده از درختان نخلش، مشهور است.
tourist spot
4- ایسلند
از سال 2010 تعداد گردشگران در ایسلند سه برابر شده است و این روند در سال گذشته با افزایشی 35 درصدی ادامه داشته است.گردشگران بیشتر تمایل دارند تا در بازه¬ی ماههای ژوئن تا آگوست، زمانیکه هوا مناسبتر و ساعات روشنی روز بیشتر است به این کشور بروند.
tourist spot
5- تونس
کشور تونس با سرعت خوبی، حمله تروریستی سال 2015 را پشت سر گذاشت. این کشور در سال گذشته شاهد رشد 33 درصدی گردشگر بوده است. گردشگران برای اقامتگاه ها، ساحل ها و تاریخ باستانی حفظ شده تونس باز به این کشور سفر می کنند.
tourist spot
6- ویتنام
ویتنام با رشد 31 درصدی گردشگران ورودی در سال گذشته، دارای بالاترین رشد گردشگری در آسیاست. این کشور هم مود علاقه افرادی شبیه آنتونی بوردین است و هم برای دانش آموزانی که دبیرستان را به پایان رسانده اند و در سال بین مدرسه و دانشگاه هستند، مناسب است.
tourist spot
7- اروگوئه
برخی از مردم معتقدند اروگوئه جدیدترین پاتوق جوانان در آمریکای جنوبی است. بر اساس آمار UNWTO، در طی سال گذشته، 3 میلیون نفر از این کشور بازدید کرده اند که رشد 30 درصدی نسبت به سال قبل داشته است. حتما از پایتخت کشور اروگوئه، مونته ویدئو، دیدن کنید و اگر میخواهید به جایی بروید که امکان دیدن افراد مشهور زیاد باشد به سواحل پونتا دل استه بروید.
tourist spot
8- نیکاراگوئه
در سال 2016 حدود 1.5 میلیون نفر از نیکاراگوئه بازدید کردند، یعنی رشد سالانه ی 28 درصدی. این کشور مقصد مقرون به صرفه تری است و نسبت به همسایه اش، کاستاریکا، خلوت تر است.
tourist spot
9- مغولستان
صنعت گردشگری مغولستان در سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است. گردشگران مجذوب استراحتگاههای دورافتاده¬¬ی مغولستان و رشد یکشبه پایتخت این کشور، اولان باتار، میشوند.
tourist spot
10- اسرائیل
در سال گذشته اسرائیل 2.9 میلیون نفر بازدیدکننده داشته است که به معنی رشد 25 درصدی نسبت به آمار سال گذشته است. اگرچه مساحت این کشور تنها به اندازه ایالت نیوجرسی است اما جاذبه تاریخی دارد. گردشگران می توانند به دریای مرده یا دیوار غربی بروند یا زندگی شبانه تل آویو را تجربه کنند.
tourist spot
11- مالت
با وجود اینکه یکی از پرطرفدارترین جاذبه های توریستی مالت، پنجره آزور، امسال در دریا فرو ریخت ولی بازدید از این کشور 23 درصد افزایش داشته است. اینجا لوکیشن محبوبی برای فیلمبرداری فیلمهای مهمی نظیر “گلادیاتور”، “کاپیتان فیلیپ” و حتی “کد داوینچی” بوده است.
tourist spot
12- سیشل
زمانیکه کاشفان برای اولین مجمع الجزایر 115 جزیره ای سیشل را کشف کرده بودند، بر این عقیده بودن که از میان باغ عدن (بهشت زمینی) عبور کرده اند. محبوبیت اینجا در حال افزایش است و سال گذشته شاهد رشد 20 درصدی گردشگر بوده است.
tourist spot
13- مونته نگرو
مونته نگرو میتواند با همسایه مشهورش، کرواسی، بر سر ثروتش رقابت کند. در طول سال گذشته، این کشور حوزه بالکانی شاهد رشد 20 درصدی صنعت گردشگری بوده است.
tourist spot
14- شیلی
شیلی یکی دیگر از کشورهای آمریکای جنوبی است که رشد سریعی داشته است و در سال گذشته نیز رشد 20 درصدی گردشگر را تجربه کرده است. مناظر و محیط های متنوع شیلی، این کشور ا به مقصدی برای افراد علاقمند به محیط های بیرون از خانه و هوای آزاد کرده است.
tourist spot
15- عمان
این کشور خاورمیانه ای خودش را به عنوان یک مقصد گردشگری لوکس واقعی نشان داده است. UNWTO می گوید که در طی یکسال گذشته، این کشور در زمینه گردشگری، رشد 19 درصدی داشته است. عمان درهای خود را از دهه 1980 به روی گردشگران باز کرده و به همین دلیل تقریبا هنوز دست نخورده باقی مانده است. با این وجود دست بجنبانید: به نظر می رسد که هر سه روز یکبار، یک اقامتگاه جدید افتتاح می شود.
tourist spot
16- قبرس
قبرس در طی سال گذشته در زمینه گردشگری رشد 18 درصدی داشته است. احتمالا گردشگران در جستجوی گنجینه های ساحل ها و دست سازه های باستانی هستند.
tourist spot
17- ارمنستان
ارمنستان در طول تاریخ 3000 ساله اش دچار درگیری و جنگ بوده است. با این وجود، حالا که اوضاع باثبات تر است، کشور در سال گذشته شاهد رشد 18 درصدی در زمینه گردشگری بوده است. از آنجا که ارمنستان اولین کشور مسیحی دنیاست، اکثر جاذبه های توریستی معروفش، صومعه هایی هستند که قدمتشان به هزاران سال پیش بازمیگردد.
tourist spot
18- کلمبیا

شاید این محبوبیت تا حدی بخاطر سریال “نارکس” باشد ولی کلمبیا در سال گذشته در بخش گردشگری رشد 18 درصدی داشته است. در سالهای اخیر، این کشور (به خصوص پایتختش بوگوتا) در جهان به عنوان مقصد خورد و خوراکی و رستورانهای خوب، مشهور شده است.

tourist spot

19- فنلاند

اغلب فنلاند در مقابل سایر کشورهای مشهورتر اسکاندیناوی مانند سوئد و دانمارک نادیده گرفته میشود. با این وجود صنعت گردشگری اش در سال گذشته، 17 درصد رشد داشته است. به فنلاند بروید تا سونای سنتی را تجربه کنید، گوشت گوزن شمالی بخورید و در لاپلند فنلاندی به نورهای شمالی خیره شوید.
1683280835 859 مقاصد گردشگری جهان با سریع ترین روند توسعه

20- ژاپن
ژاپن قبل از بازیهای المپیک 2020 درگیر آماده کردن خود برای گردشگران است. در سال گذشته، 17 درصد گردشگر بیشتری به ژاپن رفته است. گردشگران تنها به توکیو توجه نمیکنند بلکه شهرهای اوساکا و کیوتو نیز در سال گذشته شاهد رشد صنعت گردشگری بوده اند.

سفری از اعجاب فروچاله‌ی عظیم‌الجثه در چین تا زیبایی چاه یعقوب
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر