لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل پرستیژ، اقامتی لوکس در قلب سیتی سنتر اصفهان
هتل پرستیژ، اقامتی لوکس در قلب سیتی سنتر اصفهان

هتل پرستیژ، اقامتی لوکس در قلب سیتی سنتر اصفهان

اصفهان شهری پر از جلوه های تاریخی و فرهنگی است که این بناها مانند یک کتاب باستانی، هرکدام راوی داستان های زیادی از تاریخ و گذشتگان هستند. با یک نگاه به بعضی از بناهای اصفهان، می توان گذر زمان و فراز و نشیب هایی که در گذر سالها طی کرده اند را لمس کرد.
همین بناها که از دیدنشان سیر نمی شویم، باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی به این شهر شده اند. غیر از آن، کویرهای شگفت انگیز اطراف اصفهان و مراکز خرید داخل شهر، از دیگر اماکنی است که سهمی از وقت ارزشمند گردشگران را به خود اختصاص می دهند.
مجموعه عظیم سیتی سنتر اصفهان پروژه تجاری، تفریحی، توریستی و اقامتی در جنوب شهر است که فاز تجاری آن اکنون به بهره برداری رسیده است. بخش اقامتی آن شامل یک هتل پنج ستاره است که فرآیند ساخت آن آغاز شده است.
طبق طراحی ها، هتل پرستیژ اصفهان در 29 طبقه ساخته می شود و واحدهای اقامتی آن از تمامی امکانات رفاهی برخوردار خواهند بود. هتل پرستیژ با چشم اندازی رو به کوه صفه و شاه کوه، اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان خود به ارمغان خواهد آورد. همچنین دسترسی آسان از هتل پنج ستاره پرستیژ اصفهان به اداره کل گمرک، دانشگاه شهید اشرفی و ایستگاه راه آهن، مزیت دیگر اقامت در این مجموعه در آینده خواهد بود.
تصاویری از هتل پرستیژ سیتی سنتر اصفهان را مشاهده می کنید.

هتل پرستیژ اصفهان
هتل پرستیژ سیتی سنتر اصفهان
هتل در حال ساخت سیتی سنتر اصفهان
هتل پنج ستاره پرستیژ اصفهان

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی بهترین هتل های خرم آباد – پایتخت طبیعت ایران به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر