لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> سرعین، به شیرینی عسل، به استواری سبلان
سرعین، به شیرینی عسل، به استواری سبلان

سرعین، به شیرینی عسل، به استواری سبلان

نام سرعین که به میان می آید، عطر آش دوغ مشام را پر می کند و لذت گرمای چشمه های آب گرم به زیر پوست می دود. شیرینی عسل های سبلان را می توان مزه مزه کرد و سبزی طبیعت دلفریب آن از پیش چشم می گذرد.
سرعین، این شهر کوچک دوست داشتنی، در غرب اردبیل جای گرفته و با آن آب و هوای دل نشین و زیبایی های خاص خود از ما دلبری می کند. ویژگی های گردشگری منحصر به فرد این شهر، از چمنزارها و گلزارهای دره گلستان گرفته تا آبشار ورگه سران که دامنه های سبلان را به زیبایی آراسته، از چشمه های آب گرم گاومیش گلی و سبلان و باجیلار گرفته تا طعم به یادماندنی کباب ها و آَش دوغ ها و سرشیرها و عسل ها، همه و همه دست به دست دادند تا بسیاری را شیفته کرده و به آغوش خود بکشاند.

برای اکثر کسانی که مجذوب این سیل عظیم زیبایی شده و قصد سفر به سرعین را دارند، اقامت آسان با قیمت مناسب و آشنایی با هتل های سرعین و اقامتگاه های این شهر یک دغدغه محسوب می شود. سایت ایران هتل راهگشای این موضوع بوده و با فراهم آوردن امکان رزرو آنلاین هتل ها و اطلاع از قیمت و امکانات این هتل ها، گامی به سوی سهولت در سفر برداشته و اقامتی خوش و دلنشین را برای شما به ارمغان آورده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
اردبیل
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر