لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> تعطیلات آخر هفته ی تمام عیار در دره ی فورج ایالت پنسیلوانیای آمریکا
تعطیلات آخر هفته ی تمام عیار در دره ی فورج ایالت پنسیلوانیای آمریکا

تعطیلات آخر هفته ی تمام عیار در دره ی فورج ایالت پنسیلوانیای آمریکا

ساکنین ماجراجوی سواحل شرقی آمریکا برای استراحت می توانند به سمت دره ی « فورج » و بخش « ماینتگومری » رانندگی کنند. هرچند پیشینه این منطقه – که در شمال خط راه آهنِ « مین لاین » شهر فیلادلفیا قرار دارد- در جنگ انقلاب آمریکا آن را مشهور کرده است، ولی فورج خیلی فراتر از صرفا یک درس در تاریخ و فرهنگ آمریکاست. غذاهای تازه و طبخ شده از محصولات کشاورزی محلی، مناظری که تداعی کننده ی دهکده های انگلیسی است، شهرک های جذاب با کسب و کارهای خانوادگیِ دیدنی، محیطی دنج برای رزرو هتل و اقامت در تمام روزهای سال فراهم کرده است.

طاق « یادبود ملی » در پارک تاریخی ملیِ دره ی فورج
Valley Forge
مرکز فرماندهی واشینگتن در پارک تاریخی ملیِ دره ی فورج

روز اول: تاریخ و کوه پیمایی
نمی توان به این منطقه آمد و خود را از دیدن پارک تاریخی ملیِ دره ی فورج که مهد وقایع آن روزگار بوده است بی نصیب گذارد. امروزه مناظر اینجا کاملا آرام است؛ تپه ماهورهای دنج برای پیکنیک و دورهمی، حدودا بیست مایل کوه پیمایی، مسیرهای دوچرخه سواری و دو، و ماهیگیری در امتداد رودخانه ی « Schuylkill » و دره ی « Creek »، این پارک را به محلی عالی برای اطراق کردن و گذراندن اوقاتی لذت بخش از روز تبدیل کرده است. مسیر این کمپ را می توانید با ماشین خود بپیمایید و از تمام مناظرشهر نظیر طاق یادبود ملی و مرکز فرماندهی واشینگتن لذت ببرید و تصویر آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
اگر احساس گرسنگی می کنید، به شیرینی فروشی « آلیس» در منطقه «امبلر » بخش مانتگومری بروید و شیرینی آنجا را امتحان کنید یا به مزرعه ی « مری مید» بروید و همراه با دیدن گاوهای شیرده ی هالستینی، گله ی گوسفندان، خوک 400 کیلوگرمی و طاووس، خودتان را با یک دنیا بستنی قیفی های تازه ی این مزرعه میهمان کنید. بعلاوه خیابان اصلی دیدنی امبلر با سینمای خود – در محلی که روزگاری مدرسه بود – پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
Valley Forge

نمایی از خیابان اصلی در منطقه ی « Conshohocken »
Valley Forge

کنگر فرنگی سرخ شده در رستوران ساوانا

هر زمان که وقت تجدید قوا فرا رسید، در هتل « نرماندی فارم » اقامت کنید. این هتل دارای 113 اتاق به همراه مرکز کنفرانس است که در یکی از شناسه های اصلی شهر با قدمت 288 سال ساخته شده است. قبل از اینکه این ملک بطور قابل توجهی بازسازی شود، یک مسافرخانه ی محلی بود؛ این بنا با داشتن معماری الهام گرفته از خانه ی رعیتی و اتاق های تاریخی که در چندین ساختمان از جمله خانه ی اصلی ارباب ساخته شده، جذابیت قدیم را با امکانات جدید در هم آمیخته است. امکانات جدید آن شامل رستوران و زمین گلفِ دارای 18 حفره در ملک مجاور با نام « بلوبل کانتری کلاب» است و از آن رو که اینجا محل مشهوری برای برگزاری مراسم عروسی است تقریبا هرآنچه برای میزبانی از میهمانان بدان نیاز دارید، در اینجا خواهید یافت.

در رستوران ساوانای شهرک کوچک و شکیل « کانشاهاکن » شام میل بفرمائید. این رستوران در خانه ای قدیمی و جذاب که روزگاری مرکز فرماندهی « آرون بِر » در جنگ انقلاب آمریکا بود واقع شده است که الهام گرفته از سبک مدیترانه ای و مجلل است. در واقع مشهوریت این رستوران تنها موثر از موارد گفته شده نیست و ویژگی های دیگری نیز دارد.
بیشتر بخوانید:

Valley Forge
کلیسای جامع « Bryn Athyn»
Valley Forge
سالن اصلی موزه ی « Glencairn »

روز دوم: سفرهای هنری، قعله ها و غذای French Country Fare
پس از آنکه روز دلپذیر خود را به آهستگی آغاز کردید، با فنجان قهوه و ساندویچ صبحانه که درکافه میل می فرمائید به آرامی به استقبال روز بروید. پس از صرف صبحانه، برای یک پیاده روی لذت بخش به محوطه ی زیباسازی شده ی کلیسای جامع «Bryn Athyn » بروید. این بنای باشکوه که با معماری گوتیک ساخته شده است متعلق به اوایل صده ی نوزدهم میلادی است که با سرمایه ی خانواده ی ثروتمند « پیتکارین » بنا شده است. خانه ی پیشین این خانواده که عمارتی شبیه قلعه است و چند ده متری این کلیسا ساخته شده است، هم اکنون دارای مجموعه ای از مصنوعات مذهبیِ هر دو فرهنگ شرق و غرب است. سالن بزرگ این موزه تنها مکانی است که برای عموم آزاد است، بنابراین لازم است که توری رزور کنید تا بتوانید در کلکسیونِ مصنوعاتِ عجیب و غریب قرون وسطایی آن به کاوش بپردازید و همچنین به طبقات بالای موزه دسترسی پیدا کنید و بهترین چشم اندازهای کلیسا را تجربه کنید.
Valley Forge
این کافه با نام « Spring Mill Café » دارای اسباب و وسایلی است که متعلق به اصل این ملک و مربوط به هنگامی است که بعنوان مرکز خرید شهر شناخته می شد.
Valley Forge

لایه ای از خمیر «پیت »، سالاد چغندر، چاشنی « آلمندین » به همراه ماهی قزل آلا، و پوسته ی نرم خرچنگ

برای صرف نهاری مفصل در کافه ی Spring Mill Café به منطقه ی کانشاهاکن بازگردید. این ملک با قدمت 200 سال روزگاری مرکز خرید شهر بوده است و هنوز بسیاری از اسباب و وسائل اصلی خود را حفظ کرده است. در سال 1978 با تبدیل شدن این ملک به رستوران، تحولی در آن رخ داد. در همین زمان بود که آشپز « میچل هینز» کارش را با سرو « فرنچ کانتری فر» به خانواده و دوستانش در آنجا که آن هنگام اتاق پذیرایی اش بود آغاز کرد . اما حالا غذاهای کلاسیکی مثل « pâté »، انواع پنیرها، سالادهای چغندر و هلو، چاشنی آلمندین به همراه قزل آلا، استیک و سیب زمینی سرخ شده، حلزون و غذای فرانسوی در همان اتاق پذیرایی سابق، ایوان و اتاق رعیتی مجاور به چشم می خورد. خیلی از این غذاها دارای ترکیباتی هستند که در همان محل تولید و کشت شده اند.
برای هضم شدن تمام غذاهای خوبی که میل فرمودید، می توانید به پیاده روی در نمایشگاه های مرکز هنری « آبینگتون » بپردازید. هم چنین می توانید به پارک 11 هکتاری با نام « پارک مجسمه های مرکز هنری آبینگتون » بروید. پس از آن برای صرف شام در اوایل شب به منطقه ی کانشاکن بازگردید و به رستوران « بلک فیش » بروید که رستورانی مجلل برای صرف غذاهای دریایی است و منوهایش با تغییر فصل ها تغییر می کند. قبل از بازگشت به هتل به سالنِ تئاتر «Keswick » بروید. این سالن برای نمایش های داستانی زنده است که متعلق به دهه ی 20 میلادی می باشد. با امید دیدن رویاهای زندگی و لذت های ساده تر، به اتاق خواب خود بازگردید.
و پس از آن نیز سعی کنید کمی از آن حال و هوا را به خانه ی خود ببرید.
Valley Forge
مرکز هنری آبینگتون
Valley Forge
پارک مجسمه های مرکز هنری آبینگتون
Valley Forge

سالن تئاتر Keswick در شهر Keswick

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
پوک وید؛ غذای فراموش شده جنوب آمریکا که از برگ های سمی تولید می شود
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر