لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> سنگاپور، بهشتی برای تحقق رویاهای گردشگری شما
سنگاپور، بهشتی برای تحقق رویاهای گردشگری شما

سنگاپور، بهشتی برای تحقق رویاهای گردشگری شما

سنگاپور کشور کوچکی در جنوب شرق آسیا است که به عنوان یکی از محبوب ترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری سال های اخیر در آسیا شناخته می شود، این کشور با اینکه از وسعتی کمتر از کشور بحرین دارد، جمعیتی حدود 6 میلیون نفر را در خود جای داده است و به داشتن مراکز خرید، پارک ها و موزه ها و جنگل های طبیعی بسیار دیدنی مشهور است. این کشور در عین توسعه یافتگی به فضاهای طبیعی و توسعه فرهنگی اهمیت بسیاری می دهد و می توانید لحظه های بسیار نابی را در جاذبه های گردشگری این کشور تجربه نمایید.اگر تور گردشگریتان را هوشمندانه انتخاب کنید و رزرو هتل را بسته به نیازتان انجام دهید هزینه سفر به این کشور بسیار مقرون به صرفه خواهد بود زیرا هزینه غذا و حمل و نقل شما در این کشور بسیار مناسب است. با ما همراه شوید تا جاذبه های دیدنی این کشور زیبا را با هم مرور کنیم:

اینجا، آنجا، همه جا
با یکی از کارآمد ترین و گسترده ترین سیستم های حمل و نقل عمومی جهان می توانید هوشمندانه سفر کنید و به مقصد خود در سراسر سنگاپور در چند دقیقه برسید. آیا می خواهید صبحانه را در “روتی پراتا” در هند کوچک بخورید ، اما قبل از ناهار از معابد “شهر چینی” دیدن کنید؟ هیچ مشکلی نیست، شما با استفاده از سیستم MRT بینظیر می توانید این کار را انجام دهید و چرا در “خلیج ماریانا” در نقطه ای برای خرید توقف نمی کنید؟ با خطوط جدید مترو که تقریبا هر دو سال به روز رسانی می شوند، گردش در این جزیره کوچک آسان تر می شود.
1683375950 487 سنگاپور، بهشتی برای تحقق رویاهای گردشگری شما
جزیره جشن و خوراکی ها
به غذا در سنگاپور بسیار اهمیت داده می شود. از هزینه کرایه ارزان تا رستوران میشلین چند ستاره که غذاهای آن در اینستاگرام به نمایش در می آید و در عین حال مردم از آن استقبال می کنند. نگران پیدا کردن مکانی برای تعطیلات نباشید، زیرا هر محله دارای میادین محلی و مراکز خرید شیک و ارزان است و بهترین غذاهای جزیره را فقط برای چند دلار در اختیارتان می گذارد. نگران نباشید، به گردش ادامه دهید و به طولانی ترین صف های غذا فروشی ها بپیوندید تضمین می کنیم که آنها جذاب باشند.
سنگاپور
یک شهر سبز
جنگلهایی که زمانی که بر خط افق سنگاپور چیره می شدند، به آرامی جایشان را به آسمان خراش های سبز داده اند، که بیشتر شبیه اکوسیستم های زنده اند تا مجموعه های تجاری. مردم به شدت برای رسیدن به رویای «شهر سبز» کار می کنند و پول را برای تبدیل شدن به شهری پایدار تر و به مراتب سبز تر خرج می کنند. سرتان را کمی از شهر بیرون بیاورید، مسیرهای پیاده روی زیادی پیدا می کنید، پل های جنگلی میان درختان، حیات وحش و نگین های سبز شهر، باغ های گیاه شناسی سنگاپور که در فهرست میراث جهانی یونسکو قراردارند و همه اینها ریه های سنگاپور هستند.
سنگاپور

سنگاپور
مردمانی دیوانه خرید

هنگامی که گرما در فضای باز بیش از حد زیاد است، سنگاپوری ها دوست دارند در یک نقطه از خرده فروشی ها در محیط تهویه مطبوع قرار بگیرند. باغ ملی ارغوانی ملکه مراکز خرید است و از تمام علامت های تجاری خیابانی، بسیاری از خانه های مد و چندین فروشگاه تخفیف تشکیل شده است و عموما می خواهد نیازهای همه اقشار تامین شود. اگر ترجیح می دهید که از یک بازار خرده فروشی کوچکتر خریداری کنید، به محله های بومی برای طراحان مستقل، گالری های هنری ، بازار های شلوغ، داروهای چینی و فرش ایرانی بروید.
سنگاپور

سنگاپور
موزه تاریخ تمدن آسیا
این موزه عظیم ترین مجموعه ای از جامع ترین گنجینه های آسیایی را در بر می گیرد. گالری های تاریخ آن ، فرهنگ ها و ادیان آسیای جنوب شرقی، شبه قاره چین و غرب آسیا را کشف می کنند. گالری هایی که دوران تحولات رادیکال را به پایان رسانده اند و بر ارتباطات میان فرهنگی که تاریخ سنگاپور به عنوان یک شهر بندری بر پایه آن بنا شده است، تاکید می کند. نمایشگاه کشتی شکسته “تنگ” بیش از 500 قطعه از غنائم بازیابی شده را به نمایش می گذارد و از آینه های برنزی چینی که بیش از 1000 سال سن دارند مراقبت می کند.
سنگاپور

باغ های خلیجی
باغ گیاه شناسی قرن 21 سنگاپور در زمینی به ارزش یک میلیارد دلار، شامل فضایی بی نظیر با گنبد Supertrees، با تکنولوژی پیشرفته و مجسمه های شگفت انگیز است. در حالی که “جنگل ابر” حتی شگفت انگیزتر است که در محوطه دریایی گرمسیری با آبشار کامل قرار دارد. در محل اتصال دو محوطه جاده هوایی OBOC و گنبد Supertrees ، چشم انداز باغ ها، شهر و دریای جنوبی چین است. در ساعتهای 7:45pm تا 8:45pm، گنبد Supertrees چشمک می زند و برای باغ راکپدیا دلبری می کند.
بلیط جاده هوایی OCBC فقط می تواند در گنبد Supertreesخریداری شود. باغ میراث ، با مضمون چهار فضای متمایز از فرهنگ های سه گروه اصلی قومی سنگاپور (چینی، مالایی و هندو) و نیز بریتانیا، حاکم استعماری سابق خود است. جنوب گنبد Supertrees ، مجسمه ای فوق العاده از هنرمند بریتانیایی مارک کوین، یک سیاره و 7 تن نوزاد است که ظاهرا بالای چمن شناور اند. این یکی از چندین اثر هنری است که فضا را تزیین می کند. اگر می خواهید بچه ها را سرگرم کنید، به باغ کودکان بروید، که دارای یک زمین بازی، آب و همچنین یک تپه ی بزرگ و محوطه ماجراجویانه است.
سنگاپور
گالری ملی سنگاپور
گالری های تاریخی شهر سنگاپور و ساختمان های دیوان عالی در حال حاضر توسط گالری های ملی عظیم شهر احاطه شده اند. مجموعه جهانی هنر مدرن از قرن نوزدهم و جنوب شرقی آسیا در دو فضای اصلی گالری DBS سنگاپور و گالریUOB Asia قرار گرفته است. ارائه یک مرور جامع از گذشته هنر سنگاپور از قرن 19 تا امروز در فضای اول است، در حالی که دومی متمرکز بر منطقه جنوب شرقی آسیا است.
در آن سو، نمایشگاه ویژه Singte، نمایشگاه های موقتی ای است که شامل همکاری های عمده با برخی از موزه های هنری در سراسر جهان است. علاقمندان فرهنگی جوان نباید از مرکز گالری هنری Keppel، که تجربه های هنری نوآورانه چند منظوره را برای بچه ها ارائه می کند، از دست بدهند.
گالری ملی 530 میلیون دلاری، یک خانه مناسب برای آنچه که به عنوان یکی از مهمترین نظرگاه های جهان در مورد هنر استعماری و پسا استعماری در آسیای جنوب شرقی است. در میان بسیاری از گنجینه های آن توسط هنرمند سنگاپوری بزرگ چونگ سو پینگ، لیو کانگ، چوا میا تی و گئورگت چن، و همچنین از آثار باقی مانده از جمله رادن صالح اندونزی، فرناندو کوئتو آمرسولو فیلیپین و دیگران است.
این مجتمع همچنین با تورهای روزانه هدایت شده، گفتگوهای هنرمندانه، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی، به خانه ای برای یک ناهار خوری خوب و یک مغازه سوغاتی فروشی که دارای کتاب های هنری ویژه، طراحی های هنری و چاپی است.
سنگاپور
سفر شبانه جنگلی

تراموا الکتریکی از کنار بیش از 130 گونه جانوری از جمله ببرها و فیل ها می گذرد، با موجوداتی آرام که اغلب در فاصله سانتی متری از کنار تراموا عبور می کنند. مسیرهای پیاده روی توسط تراموا به محوطه های غیر قابل دسترس منتهی می شوند، هرچند که حیوانات کمی را مشاهده می شود. (در حقیقت، بسیاری از آنها در نزدیکی مجتمع باغ وحش سنگاپور دیده می شوند.) اگر بچه ها را سوار دوچرخه کنید، از نمایش 20 دقیقه ای موجودات شب، هیجان زده خواهند شد. پذیرش به پایان رسیده است و سانس های بعد کمتر شلوغ هستند. آخرین ورودی ساعت 11:15 است و رستوران ها، مغازه ها و بلیط فروشی ها در ساعت 5:30 بعدازظهر باز می شوند.
سنگاپور

باغ گیاه شناسی
سرزمین عجایب باغ گیاه شناسی74 هکتاری سنگاپور، میراث جهانی یونسکو و یکی از جاذبه های گردشگری توریستی شهر است. در سال1860تاسیس شده ، این منطقه گرمسیری با فلفل قرمز، دریاچه های شیشه ای، چمن و باغ ها پوشیده شده است.
سنگاپور
باغ ملی ارکیده
«باغ ملی ارکیده» یک لکه نادر از جنگل های بارانی متراکم است که در آن بیش از 300 گونه گیاهی است که بیش از نیمی از آنها اکنون در سنگاپور کمیاب هستند.
باغ ملی ارغوانی خود میراث برنامه ای برای پرورش ارکیده است که در سال 1928 آغاز شد و در 3هکتار فضا، خانه ی بیش از 1000 گونه و 2000 گونه پیوندی است. از این تعداد، حدود 600 مورد نمایش داده می شوند. بزرگترین نمایشگاه ارکیده های گرمسیری در زمین. در کنار باغ ملی ارغوانی، باغ زنجبیل 1 هکتاری است که دارای بیش از 250 عضو خانواده زنجبیلیان است. اخیرا راهنمای آموزشی بازدید کنندگان جنگل در شبکه boardwalks از رفت و آمد بالا در زیستگاه های مختلف، از جمله تالاب های باتلاق و جنگل های بارانی خبر داده است. کودکان به دنبال باغ های کودکان جیکوب بالاس، با ویژگی آب و بازی و خانه درختی می باشند. تورهای گشت و گذار رایگان با موضوع باغ گیاه شناسی در روزهای شنبه برگزار می شوند، در حالی که دریاچه سمفونی یک محیط عاشقانه برای اجرای اپرا فصلی است.
سنگاپور
مسیر باغ میوه
مسیر باغ میوه، زمانی با گیاهان چمنی و فلفل پر شده بود. امروزه این منطقه محل گردشگران ثروتمند و سطح بالای سنگاپور است که از مراکز خرید، شبانه روزی، رستوران ها، کافه ها و سالن ها لذت می برند. نمایشگاهی از لذت های مادی سرمایه داری، مسیر باغ میوه همچنین دارای چندین چشم انداز فرهنگی است که در آن ها کارت اعتباری نیاز نیست.
سنگاپور

Pulau Ubin
جنگل خالص جزیره ای، Pulau Ubin جنگلی پر از موجودات عجیب و غریب و فوق العاده است، جاده های روستا خاکی است و بهترین فرصت برای کشف آنها توسط دوچرخه است.

سنگاپور
به هند کوچک خوش آمدید
هندوستان کوچک که در گذشته سنگاپور غرق شده است، این غم انگیز و سرگرم کننده است. معامله گران اسپری محصولات خود را در سراسر پنج پا راه می اندازند و کارگران هند هر آخر هفته به این منطقه می آیند. Kampong Glam، خانه سابق سلطان محلی، ترکیبی از مغازه های اسلامی و رستوران ها، کافه ها و بوتیک ها است.
سنگاپور
جزیره سنتوزا
جزیره ای استثنایی سنتوزا سنگاپور برای سرگرمی های بی نظیر، از پارک های بلند پروازانه و آکواریوم های عظیم، گشت و گذار و کافه های ساحلی اختصاص داده شده است.
سنگاپور
رزرواسیون طبیعت Bukit Timah
ذخایر طبیعی Bukit Timah در سنگاپور، یک مجتمع 163 هکتاری جنگل های بارانی است که به بالاترین قله سنگاپور، Bukit Timah تعلق دارد. این ذخایر دارای گونه های درختی بیشتری از قاره آمریکای شمالی و پناهگاه های جنگلی آن است که از جانوران حیات وحش بومی سنگاپور، از جمله میمون ها، پیتون ها و ده ها گونه پرنده تشکیل شده است. اخیرا مركز از (8:30 صبح تا 5 بعد از ظهر) برای بازدید کنندگان گیاهان و جانوران این منطقه فعال است و شامل سوار شدن بر دو ببر سوماتان سنگاپور نیز می شود.

همچنین در نظر داشته باشید که مسیرهای شیب دار موجب تعریق بسیار می شود، بنابراین آب زیادی همراه داشته باشید، از دفع کننده حشرات استفاده کنید و مهم نیست که آنها چقدر مودبانه از شما می خواهند به میمون ها غذا ندهید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مرگ و میر برای عکس اینستاگرام
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر