لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل بيشا در تورنتو
هتل بيشا در تورنتو

هتل بيشا در تورنتو

تورنتو،‌ اونتاریو

رزرو هتل خود را در هتل “بیشا” انجام دهید و اقامتی بی نظیر داشته باشید، هتلی كه در آن نقاشی های هندسی و طرح های رنگی خنده دار، نوع درستی احساساتر افسونگرانه را به مخاطب القاء می كنند. این مكان كه مجموعه ای از دیسكو و مدلینگ است، با عقب نشینی از عدم یكپارچه سازی های قبلی، در طول یك دهه گذشته فضای داخلی آن با مواد باكیفیت و تركیبات شاداب تجدید پذیر ساخته شده و فضایی را خلق كرده كه احساس تجمل و در عین حال پیش بینی ناپذیری را به میهمان القاء می نماید. دیوارهای لابی این هتل كه با روكش مخملی فشرده و چوب سیاه براق، تزئین شده و نیز با وجود یك میز پذیرش طلایی رنگ كه با دیوار پشت زمینه اش نیز تناسب دارد، زیبایی خود را به رخ بازیگران قدرتمند و متخصصین این حوزه و مدل های پرزرق و برق گذشته می كشد. گزینه های هنری برجسته و بدون محدودیت – مانند تندیسی گل آویز ازجِف كُنز در لابی هتل،‌ یك تابلوی مربوط به روسری دَمین هیرست برای الكساندر مك كوئین در سالن استراحت، نقاشی های هنری اَندی وارهُل نصب شده بر روی دیوار كُریدُرها، عكس های قدرتمند گرفته شده توسط ماكسین بوكن در سرویس های بهداشتی – به فراوانی یافت می شوند. اتاق هایی كه با اسم هنرمندان مشهور نامگذاری گردیده اند – مانند نینا، فرانك، گرِیس، استِلا – با برخی از اسباب و سبك های لوكس مشابه هم یكپارچه سازی و تزئین گردیده اند؛ مانند كمدها، میزهای مخصوص نوشیدنی، و تختخواب های سفارشی؛ عكس هایی از مدل های بین المللی و فوق العاده و نیز صفحات اول مجلات در كنارهم در قاب های نقره ای،‌ سیاه و سفید،‌ احساس به روز بودن و مد روز بودن را به میهمان القاء می نمایند. هتل بیشا به شكل شجاعانه و تحریك آمیزی، به مخاطبان خود جرأت، جسارت و قدرت می بخشد.
بیشا هتل
بیشا هتل
بیشا هتل
در یك نگاه

احساس: هنری و پیچیده به همراه اشاره ای به شور و شوق دهه 70
اطلاعات پایه:
صحن غذا. با وجود انواع غذاها در رستوران كوُست، كافه مستر سی بار، رستوران آكیرا بَك،‌ و فرانسوی، نیازی به جستجوی مكانی دیگر برای یافتن غذاهای وسوسه انگیز، غیر از طبقه همكف این هتل، نیست.
این مكان برای این دسته از افراد بسیار عالی است: شهروندان جهانی، افراد هنرمند و زبردست،‌ اثرگذاران؛ مدل، هنر و طراحی متعالی این هتل، نظر متخصصین این حوزه و بخشی بزرگی از رسانه ها و طراحان مد و لباس را به خود جلب خواهد كرد.

اتاق ها: 85 اتاق میهمان، با مساحتی بین 400 تا 540 فوت مربع،‌ به همراه 10 سوئیت مجلل،‌ و سوئیت دو طبقه ای بیشا با 2000 فوت مربع مساحت كه توسط شركت لِنی كراویتز طراحی گردیده است. از تركیبات متالیك گرفته تا اسباب و لوازم مخملی، از تركیب رنگ هایی مانند خاكستری و آبی تیره با نقاطی قرمز و نارنجی تا تصاویری یكپارچه روی دیوار، تلاش شده است تا اتاق ها به نوعی در قالب طرح های دهه هفتادی باقی بمانند. سوئیت بیشا دارای پنجره های تمام قد بوده و شامل یك فضای زنده و شاداب،‌ آشپزخانه ای كامل، یك میز نهارخوری هشت نفره، سرویس بهداشتی و یك حمام با كفپوش سنگ مرمر طلایی می باشد. قهوه سازهای اسپرسو در همه اتاق ها وجود دارند (بنابراین از نوشیدن یك فنجان اسپرسو بر روی تختخواب هایی با پارچه های كتانی لذت ببرید). یك اتاق درجه یك كانادایی دارای امكانات داخلی مانند شامپو، تهویه هوا، لوسیون بدن، ژل حمام، و انواع صابون با برند بیرِدو است.
بیشا هتل
در محل: یك استخر بزرگ بر روی پشت بام، با چشم اندازی فوق العاده از شهر تورنتو و نزدیكی رستوران كوُست با انواع نوشیدنی هایی كه به مشتریان بر روی پشت بام ارائه می نماید،‌ امكاناتی هستند كه به سادگی قابل چشم پوشی نیستند. بخش برگزاری جلسات در طبقه ماقبل آخر، اتاق هایی را برای اجرای برخی از برنامه ها فراهم آورده به طوریكه فضای موجود می تواند برای حضور 230 میهمان مناسب باشد. این هتل همچنین از یك باشگاه فیتنس نیز برخوردار است.
بیشا هتل
بیشا هتل
غذا و نوشیدنی: یكی از وعده های غذایی را در رستوران كوُست كه در طبقه 44 هتل قرار دارد، صرف كنید، رستورانی كه صبحانه،‌ نهار، شام و همچنین صبحانه مخصوص آخر هفته را برای میهمانان سِرو می نماید. گارسون های خوشروی این رستوران بهشتی در شهر تورنتو غذاهای لذیذ مَكسی-كالی شبه جزیره باجا را در فضایی كه با‌ عاج فیل و نوار مرمری سبز رنگ، صندلی های زرشكی مخملی و تركیبات چوبی خام تزئین شده است، سِرو می نمایند: منتظر غذایی تازه و سالم همراه با نوشیدنی هایی به شدت لذتبخش باشید. این را نیز بدانید كه برای وعده های غذایی سبك تر نمی توان از شیرینی های پاریسی تازه و خوش بوی كافه
فرانسوی و همچنین از ساندویچ ها،‌ سالادها و قهوه ها كه در طول 24 ساعت شبانه روز در لابی ارائه می گردند، به آسانی گذشت. كافه مستر سی بار در سالن لابی كه هم شام و هم نهار سِرو می كند، تركیبی از دیوارهای لایه ای چوبی به رنگ سیاه،‌ صندلی های سبز پررنگ از جنس چرم و مخمل و ‌تعداد زیادی از طرح های سیاه قهوه ای در تزئین خود استفاده نموده و در پشت پیشخوانی بسیار زیبا و تأثیرگذار از جنس چرم و زمرد نظرات را به خود جلب می كند. غذاهای عالی مانند ترشی سرخ شده و تونا كِویش،‌ به همراه لیستی بلندبالا از انواع نوشیدنی ها ارائه می گردند. یك رستوران عالی برای صرف غذا كه سرآشپز آن آكیرا بَكِ معروف، برنده جایزه آشپزی است و اولین رستوران در تورنتو و چهارمین رستوران در جهان می باشد كه به نام وی نامگذاری گردیده و برجسته ترین بخش از هتل بیشا است. در منو: غذاهای ویژه كره ای و ژاپنی با تصاویر پشت آن مانند پیتزای میكرو با لایه ای از شیشو بر روی آن یا تونا و رول های پاپ راك ساشیمی، همراه با نوشیدنی هایی به خوشمزگی غذاها.
بیشا هتل

رزرو كنید

نرخ ها به صورت فصلی تغییر می كنند و بسته به نوع اتاق، عموماً از 299 دلار آغاز می گردند.

در نزدیكی هتل چه كاری می توان انجام داد
بیشا در منطقه ای بسیار عالی واقع شده، به طوریكه در مرز سه بخش اصلی مدلینگ، تفریحگاه و مالی قرار داشته و محله چینی ها، مركز شهر و آبشار رودخانه اونتاریو همگی به آسانی با پای پیاده قابل دسترسی هستند. به تورنتوی قدیمی بروید و از یكی از بهترین بازارهای مواد خوراكی به نام سِنت لاورنس ماركت برای دیدن نمونه هایی از انواع اشیاء محلی و صنایع دستی مانند پنیر، انواع غذا، ساندویچ و غذاهای دریایی، بازدیدی به عمل آورید. از كاروسِل بِیكری،‌ گوشت گاو نرِ مشهورش را كه لایه ای از نخود بر روی آن قرار دارد و یا هر كدام از معروف ترین محصولات ماستاچیو كه برنده انواع جایزه ها بوده اند را تهیه نمایید. در خیابان كوئین غربی كه دارای بهترین فروشگاه ها می باشد، قدمی بزنید. برای شب نشینی، به رستورانی در آلو رفته و از چشم انداز مركز شهر لذت ببرید.

مقایسه هتل نور و هتل حیات شرق مشهد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر